Kapitel 38-. Positive or Negative?

"Sony.. Berätta." Sa hon igen upmanande.
Jag kollade på henne och sedan ner på mina fötter. Lungorna täpptes igen och salivet blev klibbigt.
"Vi...." Började jag. Hon kollade stöttande mot mig.
"Vi.. eh.. vi glömde kondom."
Jag såg Selena springa mellan vårat och hennes rum.
"Selena?" Ropade jag.
Hon kollade förskräckt på mig och gömde någonting bakom ryggen. Jag visste inte vad, men det var iallafall blått.
"Vad gör ni?" Frågade jag och kliade mig i nacken.
"Nä..Eller.. Nä. Inget!" Sa hon förvirrat och sprang in i Sony's och mitt rum igen. Det var något lurt på gång men jag visste inte vad. Hela min hjärna arbetade för full fart så att jag själv skulle kunna lista ut det men det gick inte. Var väll inte tillräckligt smart för att kunna tänka på sånt här själv. Klockan var nu halv nio, så jag skulle ju ändå vara tvungen att gå och säga till Sony när det var dags att åka.
-
En halvtimme senare kom Selena fram till mig och knackade mig på axeln lätt.
"Justin?" Viskade hon med tjock röst. Jag kollade upp mot henne som bekräftelse på att jag lyssnade.
"Du borde komma." Sa hon bara allvarligt.
INNAN JUSTIN SKULLE KOMMA

Jag vankade av och an i rummet. Selena var och hämtade graviditetstest, något som hon brukade ha med sig så att hon skulle slippa gå och köpa så att alla paparazzi's skulle fatta.
Då kom jag ihåg det. Min skiva hade ju premiär idag! I NY, och här stod jag, i Miami och nästan gravid.
Jag kollade ut genom dörren eftersom att Selena inte hade stängt, och hörde Justin's röst.
Han frågade vad vi gjorde. Selena kollde förvirrat runt och svarade något konstigt innan hon kom in i rummet med ett blått paket med en massa bebisar på. Jag drog snabbt ut det ur paketet och gick in på våran egna lilla privata toalett. Eftersom att mina kompisar
i Washington hade varit lite av små 'horor' visste jag vid det här laget hur man gjorde graviditetstest.
Jag kissade på pinnen och la den försiktigt ner på handfatet innan jag gick ut till Selena.
"Man måste vänta i tre minuter." Suckade jag och satte mig ner i fotöljen.
-
Jag gick skakigt ut i badrummet igen och tog upp testet.
Nej,nej,nej,nej!
Svaret visade positivt. Inte för att jag visste om det kunde det såhär direkt efter, men jag såg ju vad testet visade. Man kanske hade fått ett litet barn i magen som inte var utveklat
på denna lilla tid.
Jag gick snabbt till mitt och Sony's rum. Sony satt på våran säng med en tom blick.
Jag visste inte vad jag skulle göra eller säga utan satte mig
bara på knä framför henne.
"Sony?" Viskade jag. Hon slutade kolla rakt fram utan kollade bara rakt på mig.
"Justin, du ska bli pappa." Viskade hon lågt.
DUM, DUM DUUUUM! Kommentera!
P.S *Det kommer 5-6 kapitel ikväll! Kanske mer <33 D.S

Kommentarer

Ellinor skriver:

Gud så bra!<3

Datum: 2012-02-27 - Tid: 19:47:17 - URL: http://.-----


Anonym skriver:

Aaaaaaaah så jävla bra mer nu!!!!!!!!!!

Datum: 2012-02-27 - Tid: 20:21:05 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback