Kapitel 23-. Shalalakiss.

"Tyvärr men vi kan inte ge ut det. Och receptionen stänger nu." Sa mannen bakom disken.
"Skitgubbe.." Mumlade jag mot honom.
"Ursäkta?" Sa han men jag gick bara därifrån och satte mig i en soffa.
"Sitter du här?" Hörde jag en röst säga. Jag kollade upp och där stod
han.
Harry.....
"Haha jadu." Sa jag och reste mig upp. Jag vinglade till och han tog ett fast grepp om mig.
När jag kollade upp var våra ansikten en millimeter ifrån varandra.
Han harklade sig och ställde sig lite längre ifrån mig.
"Varför satt du här?" Frågade han snabbt och kollade på mina ben.
"Utelåst och dyngvåt." Sa jag surt.
Han skrattade till och drog med mig in i hissen. Jag kollade på honom med rynkad panna.
"Vart ska vi?" Frågade jag.
"Du får sova hos mig och grabbarna!" Sa han glatt.
Jag höjde på ögonbrynen.
"Vilka 'Grabbar'`?" Frågade jag och la handen på midjan.
"Ja. Har du inte hört talas om One Direction?" Frågade han förvånat.
"Haha... Jo det har jag väll. Men jag har aldrig riktigt kolla in de."
"Oki doki!" Sa han bara och drog med mig till deras rum.
Jag såg hur Justin's blick brände i ögonvrån när jag gick in i rummet. Vad hade han att vara sur för? Att någon
annan kille var med mig?
Great. Han tog med henne till deras rum. Jag suckade innan jag också klampade in i rummet
där Gabbie satt med armarna på bröstet och kollade ner på sina fötter.
"Gabbie, jag pratade bara." Sa jag och kollade lidsamt mot henne. Hon kollade upp och hoppade in i min famn.
"Jag vet." Viskade hon mot min nacke innan hon började kyssa mig.
Kyssen blev mer intensiv och våra tungor började leka med varandra.
-
Jag kollade på en svettig Gabbie som hade somnat bredvid mig. Jag var lika svettig så jag bestämde
mig för att gå in i duschen.
När jag reste mig upp muttrade Gabbie till och rullade över på rygg. Jag smekte hennes
nakna rygg innan jag gick in till
badrummet och hoppade in i duschen direkt. Vatten silades ner på min kropp.
Jag tvålade snabbt in mig innan jag tog en handduk och gick ut.
Klockan visade 3.05 AM.
Mina ögon började svida så jag sadde på mig underkläder och ett par mjukisbyxor.
Jag vred och vände på mig i minst en timme innan jag tände
en lampa och gick upp och satte på datorn.
"Mexico with @GabbieSim! No slepp. All day, all night." Tweetade jag.
Helt plötsligt hörde jag ett par röster
utanför på en balkong.
Jag smög snabbt ut och kollade på balkongerna. 2 balkonger bort stod Sony och Harry. Han stod
väldigt nära henne.
Nu gick han närmre. Och närmre. Mitt hjärta slog i 120 km i timmen och jag kände hur ögonen brände.
"Kom Sony!" Sa Harry och vinkade med mig till balkongen. Jag kollade ursäktande
på Liam som jag satt och spelade xbox med och gick med ut.
"Vadåå?" Frågade jag och lutade mig mot räcket. Han lutade sig närmre mig.
"Jag gillar dig.."  Sa han svagt.
Jag kollade upp på honom och fuktade mina läppar. Han lutade sig närmre och tillsist så möttes
våra läppar i en mjuk kyss.
Fjärilarna i magen fladdrade upp och jag tog tag i hans nackhår. När kyssen var slut så
log han mot mig och gick in på rummet igen.
Jag smekte med fingrarna över läpparna och vände mig om. Jag vet inte varför men jag gjorde bara det.
Där stod Justin med tårar rinnandes ner för kinderna.
"Justin.." Började jag men han skakade bara på huvudet och gick in i sitt rum igen.Fan!
Varför behövde han stå där?!
Mer efter 10 kommentarer! :D

Kommentarer

emma skriver:

skit bra liv åhh längtar tills nästa

Datum: 2012-02-16 - Tid: 18:36:48 -


johanna skriver:

bra så fking bra

Datum: 2012-02-16 - Tid: 18:38:22 -


felicia skriver:

kan du snälla skriva ett till <3

:D

Datum: 2012-02-16 - Tid: 18:48:58 -


Anonym skriver:

grym tjej!!!:)

Datum: 2012-02-16 - Tid: 19:18:49 - URL: http://linneabengtsberg.devote.se


Erika skriver:

Såå himla braa! du är jätteduktig :)!

Datum: 2012-02-16 - Tid: 19:30:57 -


Jossan skriver:

Skitbra, som vanligt!

Snäääälla kan nt du skriva en till del idag? Annars kmr jag nt kunna sova!

Datum: 2012-02-16 - Tid: 19:56:51 -


Lydia skriver:

F.O.R.T.S.Ä.T.T F.O.O.O.O.O.R.T

Datum: 2012-02-16 - Tid: 19:59:45 -


Jossan skriver:

Meeer! :D

Datum: 2012-02-16 - Tid: 20:13:52 -


Ilma <333 skriver:

Asaaabraaa <3333333333

Datum: 2012-02-16 - Tid: 20:15:10 - URL: http://ilma-lilith99.blogspot.com


shiisho skriver:

hihihi rätt åt honom!

Datum: 2012-02-16 - Tid: 20:29:59 -


Anonym skriver:

Asså jag älskar dina noveller!! längtar tills nästa kapitel! :D

Datum: 2012-02-16 - Tid: 20:33:13 -


Jossan skriver:

Nu MÅSTE du skriva mer! hehe :D

Datum: 2012-02-16 - Tid: 21:03:00 -


Anonym skriver:

asbra! :D

Datum: 2012-02-16 - Tid: 21:10:03 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback