Kapitel 22-.Sweet boy

vänster.
Justin stod på en balkong som låg några balkonger bort. Jag kollade surt på honom och skulle
precis gå in igen när han stoppade mig.
"Gå inte!" Sa han förskräkt. Jag stannade och satte pekfingret framför munnen i hopp om
att han skulle vara tyst.
"Poolen om 15 minuter." Sa han bara och gick in. Toppen! Nu var jag ju TVUNGEN att gå ner
till poolen.
Jag drog åt mig en kofta och smög snabbt ut ur rummet.
Hissen pinglade till och jag hann igenom exakt när den stängdes. En söt kille stod där inne.
Han hade lockigt hår och små söta smile gropar.
"Hej!" Sa jag glatt. Han kollade förskräckt upp från sin mobil och log mot mig.
"Borde inte du sova?" Frågade han retsamt.
"Borde inte du? Du är väll.... 12?"
"Haha! Nej jag är faktiskt 17." Sa han leéndes och tryckte ner mobilen i fickan.
Vånings visaren visade våning ett och vi gick ut.
Jag gick snabbt mot poolen men hörde en vissling. Jag vände mig snabbt om och där stod killen och log.
"Jag heter Harry!" Skrek han.
"Sony!" Svarade jag och kände hur kinderna blossade upp och hur fjärilarna rörde sig i magen. Nej.
Inte kunde man vara kär i en kille man nyss träffat?
Jag skakade av mig tankarna och fortsatte mot poolen. Där såg jag Justin's rygg.
Jag satte mig på en solstol när jag hörde Sony's röst. Jag hoppade snabbt upp och gick in
men backade sen tillbaka. Hon pratade med honom.
Harry Styles... One Direction medlemen som alla vill ha. Enligt de flesta var Bieber ute.
Jag gick snabbt tillbaka till stolen och lutade ansiktet i händerna.
"Du ville prata." Sa hon stelt när hon kom fram.
"Ja. Snälla förlåt. Jag menade inte så!" Sa jag förtvivlat men hon kollade bort och ner i poolen.
"Nej Justin. Du har Gabbie. Du kan gå med henne" Sa hon beskt och kollade surt på mig.
Jag suckade och kollade mot henne när hon gick fram
till poolkanten.
Kör nu Justin! Kom igen! Tänkte jag och gick fram till henne och knuffade i henne i vattnet.
"Justin!!!!" Skrek hon när hon kom upp över vattenytan.
Min plan gick i kras. Hon skulle ju skratt. Och se det som ett skämt!
Jag kollade skamset bort när hon klättrade upp för poolkanten. Jag tog tag i hennes arm och viskade förlåt men hon
gick bara förbi.
Vad var det där nödvändigt för? Tänkte jag och granskade henne när hon gick in i hotellet igen.
Jag kollade upp mot mitt rum och såg Gabbie stå i fönstret.
Hon hade tårögda ögon och skakade på huvudet innan hon gick därifrån. Jag sprang mot
hissen för att kunna prata med Gabbie.
Toppen. Tänkte jag sarkastiskt.
Dyngblöt kall och utelås! Jag hade minsann glömt att ta med en nyckel när jag gick ut.
Jag bestämde mig för att åka ner till lobbyn och be om en nyckel.
-
"Tyvärr men vi kan inte ge ut det. Och receptionen stänger nu." Sa mannen bakom disken.
"Skitgubbe.." Mumlade jag mot honom.
"Ursäkta?" Sa han men jag gick bara därifrån och satte mig i en soffa.
"Sitter du här?" Hörde jag en röst säga. Jag kollade upp och där stod
han.
Harry.....
Ska försöka med ett till ikväll! :D

Kommentarer

Anonym skriver:

Jättebra! snälla ett till kapitel ikväll! :D

Datum: 2012-02-14 - Tid: 19:50:21 -


Jossan skriver:

Jättebra!! Du är bäst!

Datum: 2012-02-14 - Tid: 19:55:37 -


Anonym skriver:

Helt grymt bra! :D

Datum: 2012-02-14 - Tid: 20:18:50 -


Ilma<33333333 skriver:

1D :)

Datum: 2012-02-14 - Tid: 20:24:11 - URL: http://ilma-lilith99.blogspot.com


Anonym skriver:

åååh så bra snälla ett till kapitel i kväll :)

Datum: 2012-02-14 - Tid: 20:40:02 -


Hanna skriver:

Super! Vad kommer att hända?:)Kan inte vänta:)

Datum: 2012-02-14 - Tid: 21:02:25 -


olivia skriver:

åhhh skriv mer ! hahaha sjukt bra !! och jag älskar hur harry har komigt in i allt ;D <3333

Datum: 2012-02-14 - Tid: 21:14:22 - URL: http://bieberstoory.devote.se


Lisa skriver:

Jättebra :)

Datum: 2012-02-14 - Tid: 22:00:07 -


Anonym skriver:

galet bra! :)<3

Datum: 2012-02-15 - Tid: 15:31:22 -


Jossan skriver:

Kmr det et kapitel idag?? Snäääälla? :D

Datum: 2012-02-15 - Tid: 20:14:23 -


felicia skriver:

kan du skriva 2/3 imorgon? snälla det blev så spännande nu! <3 :D

Datum: 2012-02-15 - Tid: 22:01:35 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback