Kapitel 12-. Singing in the rain

"Tivoli!" Sa jag högt och kollade hoppandes på Justin.
Han utbytte blickar med alla tre. Nog var han övertygad eftersom att alla såg ut som sjuka, hemlösa kattungar.
"Tivoli blir det" Sa han och log stort mot mig.
"Älskar dig." Mimade jag och han mimade samma sak tillbaka innan våra läppar möttes i en våt kyss.
"Blää! Gå ut om ni ska hångla!" Sa Ryan och fick en hård smäll av Justin i bakhuvudet.
Jag var tvungen att åka hem för att byta om, men Justin skulle hämta upp mig.
När jag öppnade dörren så möttes jag av en tyst lägenhet.
Ingen hemma...Skönt.
Jag slängde av mig jackan och gick in på mitt rum. Det var bäddat och luktade prostituerat. Vad använder
hon för saker?
Min garderob stod vidöppen. Jag gick dit och såg att hon hade klippt sönder ett av
mina vita linnen och skrivit "Justin är min!" med röd spritpenna.
Nice. Och väldigt moget också!
Jag suckade och slängde linnet i en paperskorg.Mamma skulle säkert undra varför jag hade
förstört ett linne, men jag sket i det.
När jag mötte min spegelbild hajade jag till. Shit! Jag hade smink i hela ansiktet och
flera tovor i håret.
Det är väll lika bra att duscha. Tänkte jag och gick mot badrummet. När jag hade duschat
klart satte jag på mig kläder och kammade håret ordentligt.
Jag släppte av Chaz och Ryan vid tivolit. Sony skulle ju bli upphämtad, så de fick vänta här.
"Skynda dig!" Ropade de. Jag nickade och körde iväg.
-
När jag stod utanför Sony's port, skulle jag precis sms:a henne. Men det blev inte av
för att hon han ner innan och pressade sina läppar mor mina.
"Hey shawty!" Sa jag och log mot hennes läppar. Hon log och kysste mig lätt innan hon vände sig
om mot alla paparazzi's som fotade oss.
"Peace på tre, okej?" Sa hon och jag nickade.
"1,2.. Nu!" Sa hon och båda två gjorde peace tecknet till de innan vi hoppade in i
bilen.
"Så, du hos mig ikväll?" Frågade jag och kollade mot henne. Hon nickade och kollade igenom
mina skivor.
Hon tryckte in en, men jag hann inte se vad det var.
"Vad tryckte du in?" Frågade jag men släppte inte blicken från vägen den här gången. Helt plötsligt,
började "Love Me" spelas upp, högt.
"Meh!" Sa jag leéndes men hon ignorerade mig.
"Love me, love me, say that you love me! Fool me, fool me, ohh how do you do me?" Sjöng hon
och det var riktigt bra också.
När låten var slut började "One time" men hon sänkte.
"Du.. Shit! Du sjunger som en gud!" Sa jag och gapade stort. Vilket nog såg konstigt ut.
"Haha! Justin du skulle sett din min!" Skrattae hon.
Och dääär fick jag svar på min tanke. Jag log stort och körde in på parkeringen utanför tivolit.
-
"Äntligen!" Utbrast Chaz när vi kom gåendes mot de. Ryan var upptagen med sin stora sockervadd
för att hälsa.
"Jepp! Let the fun begin!" Skrek Sony och log riktigt stort. Jag skrattade åt henne och vi började springa
mellan flera olika åkattraktioner.
Vi hade tappat bort Ryan i denna glädje rus. Så det var bara att börja leta.
"Jag har hittat honom!" Skrek Sony efter ett tag.
Jag mötte Chaz's blick innan vi sprang mot Sony's röst. Hon pekade ungefär 15 meter bort där Ryan satt
med en söt tjej.
Brunette och kanske lite kortare än Sony.
"Oooh! Han har en 'Summer Crush'!" Sa jag retsamt och lutade hakan mot Sony's axel med blicken fäst på Ryan.
Chaz ställde sig helt plötsligt framför mig med höjda ögonbryn.
"Och det där då? Är inte det en 'Summer Crush?" Frågade han och pekade på Sony. Jag skrattade
till och slog till honom löst på armen.
"Nää. Henne har jag varit kär i, i ungefär 1½ år nu Chaz!" Skrattade jag ur mig. Sony's hand
fattade grepp om min.
Jag kramade om den löst och log mot henne. Chaz kollade fortfarande anklagande på mig.
"Ja, men det blev ingenting förrän i somras, detvillsäga NU! Och det är ju Summer!"
Chaz var helt enkelt hopplös.
Justin hade tagit med mig till akvariumet. Det var så farcinerande att kolla
på fiskar. Tyckte jag.
"Sony.." Började Justin allvarligt. Jag kollade oroligt på honom och ställde mig framför honom.
Det var tomt och det enda som var kring oss, var fiskarna som simmade runt
i väggarna.
"..Vill du dyka imorgon?" Sa han och flinade mot mig. Jag pustade ut och slog till honom hårt på
axeln.
"Skräm mig aldrig sådär igen!" Sa jag och spärrade upp ögonen.
"Och slå mig aldrig igen."
Jag skakade på huvudet och lipade mot honom. Men han lutade sig bara mot mig
och våra läppar möttes i en underbar kyss.
Sent! Jag vet, men jag har fullt upp på eftermiddagarna.
Men hoppas ni gillar det ni får
Kommentera!
Pusselipusspuss! :*

Kommentarer

Stina skriver:

Asssss grymt du är bäst <3333 jag är typ beroooodnde Hagas satt hela so lektionen i dag och tänkte på vad som skulle hända LOL <3333

Datum: 2012-02-08 - Tid: 20:55:16 -


felicia skriver:

nää asså det e inte sent och det är en skit bra novell <33 :D

Datum: 2012-02-08 - Tid: 21:07:36 -


Hanna skriver:

Nice.Assbra novell!!!!!!Har du fått iden om att dyka i akvariet från The last song?;)

Datum: 2012-02-08 - Tid: 21:21:56 -


olivia skriver:

Jätte bra !! Skriv mer ! :3

Datum: 2012-02-08 - Tid: 21:42:05 - URL: http://bieberstoory.devote.se


Becca skriver:

Helt awsume!

Datum: 2012-02-08 - Tid: 21:43:28 -


Anonym skriver:

grymt, meeer!

Datum: 2012-02-09 - Tid: 15:49:11 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback