Kapitel 11-.Chaz and Ryan, Nice to meet you!

När jag var där drog jag av mig tröjan och tog med ett täcke att lägga över Chaz och Ryan.
Helt plötsligt knackade det på dörren och jag var framme innan jag tänkte
på att jag stod
där helt utan tröja. När jag öppnade möttes jag av Sony's vackra ögon.
"Hey." Viskade hon.
Gabbie och hennes mamma skulle tydligen sova här. Varför? Vi känner knappt de.
"Var snäll nu!" Fnös mamma när jag dukade vid matbordet.
Thai var den värsta maträtt jag visste.. Hur kunde mamma låta mig gå igenom en sådan måltid?!
"Maten är klar!" Ropade mamma glatt och Gabbie och hennes mamma kom trippandes till bordet.
"Vart är Dan, Bella och pappa?" Frågade jag och satte mig ner.
"De åkte till Washington över helgen." Svarade mamma.
Jag höjde på ögonbrynen och tog en klunk av mitt glas vatten. Den här middagen skulle bli en pina.
-
Jag kollade på klockan igen.
Den var 00.15. Jag hade kurat ihop mig i min fotölj eftersom att Gabbie hade tagit upp hela sängen.
Helt plötsligt slogs jag av en tanke. En riktigt bra sådan!
Jag satte på mig mina kläder och smög ut ut lägenheten. "Taxi!" Ropade jag och en stannade direkt.
När jag var framme knackade jag ivrigt på dörren.
Justin kom och öppna, utan tröja, med ruffsigt hår. Min blick fastnade på hans mage såklart.
"Hey." Sa jag och log stort.
"Sony?"
"Gabbie och hennes mamma sov hos oss... Saknade dig" Sa jag och han drog in mig i sin famn.
"Kom.." Viskade han och vi gick längre in.
Vi föll och landade på något mjukt, som jag chansade på att det var Justin's säng.
"Vad har du gjort idag?" Frågade han och började leka med mina fingrar.
"Förutom att blivit plågad av häxan? Jo svältigt lite eftersom att hon så gärna ville ha Thai-Mat!"
Han log stort och reste sig upp.
"Vart ska du?" Frågade jag och kollade på honom.
"Mat!" Svarade han med ett stort leénde. Jag hoppade genast upp ur sängen och följde efter honom in i köket.
När vi genade genom vardagsrummet såg jag två killar sova där.
"Det där är?" Frågade jag och pekade på killarna.
"Haha.. Chaz och Ryan. Du kommer få träffa de imorgon." Sa han och drog med mig in i köket.
Han började steka massa saker.
Min mage kurrade högt och han la fram en talrik med en omelett. "Smaklig måltid." Sa han och kysste mig på
hjässan.
Jag nickade och började snabbt skyffla i mig av röran. När allt var uppskrapat så lutade jag mig tillbaka i stolen.
"Vet du att du är en fantastisk kock?" Frågade jag och tog en klunk vatten.
Han log och nickade innan han gäspade stort.
"Kom nu." Sa han sedan och tog tag i min hand och drog in mig på sitt rum. Han drog av sig byxorna och jag
kunde inte slita blicken från hans kropp.
"Mitt ansikte är här." Sa han och viftade med händerna. Kinderna hettade till och jag tog upp en av Justin's
t-shirts och drog på mig den över mina underkläder.
"Nää. Jag gillade dig utan den." Sa han och putade med underläppen och la sig ner i sängen.
"Keyrå!" Sa jag och drog av mig den igen och la mig ner bredvid Justin i sängen.
-
"UPP,UPP,UPP!!!" Var det någon som skrek.
Jag kisade försiktigt med ögonen och möttes av Chaz och Ryan. Täckte åkte ner och de slutade skrika.
"Damn Justin! Din tjej e freaking snygg!" Sa Ryan och Chaz i mun på varandra.
Jag kollade ner på min kropp, som bara hade på sig underkläder och fick genast panik.
"Nu ni!"Sa Justin och det började springa efter varandra i hotell-rummet.
För säkerhets skull tog jag på mig kläderna och granskade mobilen.
*13 Missade Samtal, och 26 SMS*
Jag spärrade upp ögonen och slog snabbt mammas nummer.
"Sony!" Skrek hon när jag svarade.
"Förlåt! Jag sov hos Justin inatt!"
"Nähä du! Inget sovandes med killar! Vad hände?!"
"Mamma, lugn. Inget hände. Du känner ju Justin! Och jag lämnade faktiskt en lapp..." Muttrade jag.
"Justin? Jaha Bieber! Okej då. Men du fattar väll att jag blev orolig?"
"Ja mamma. Jag fattar..."
"Bra. Men sover du hos Justin igen ikväll?" Frågade hon och jag hörde att hon satte sig ner i soffan.
"Ska kolla." Svarade jag och la handen för mobilen.
"Justin kan jag sova här igen?!" Ropade jag i hopp om att han skulle höra mitt skrik.
"Jarå!" Ropade han tillbaka och de slutade springa.
"Mamma jag sover här igen." Sa jag när jag tog upp mobilen till örat igen.
"Okej. Älskar dig!" Sa hon och vi la på.
"What to do today'?" Frågade Chaz och slängde sig ner i soffan efter frukosten.
Han gnydde till och maserade sig lätt på magen.
Såklart att han hade ont! Han hade ju ätit minst 4 stycken Scones. Jag låg bara på min andra.
"Tivoli!" Sa jag högt och kollade hoppandes på Justin.
Han utbytte blickar med alla tre. Nog var han övertygad eftersom att alla såg ut som sjuka, hemlösa kattungar.
"Tivoli blir det" Sa han och log stort mot mig.
"Älskar dig." Mimade jag och han mimade samma sak tillbaka innan våra läppar möttes i en våt kyss.
"Blää! Gå ut om ni ska hångla!" Sa Ryan och fick en hård smäll av Justin i bakhuvudet.
Sent, i know! Men bättre sent än aldrig Right?
Kommentera <3

Kommentarer

Carmen skriver:

omg, jag ÄLSKADE DET. kommer läsa det här minst 20348735 gånger till. guud, du är du så bra på dethära!<3

Datum: 2012-02-07 - Tid: 20:20:16 -


Anonym skriver:

asbra :D

Datum: 2012-02-07 - Tid: 21:34:17 -


Anonym skriver:

fan du är grym! Hur många kapitel blir den här då?<3

Datum: 2012-02-07 - Tid: 21:44:08 - URL: http://linneabengtsberg.devote.se


Anonym skriver:

as grymmmmmmmmt vill läsa mera <3

Datum: 2012-02-08 - Tid: 16:35:49 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback