GOTT NYTT ÅR!

Gott nytt år babes! Snart smäller det, om två timmar. OMG, 2013 kommer bli ett bra år tror jag... :) Jag har besök hemma just nu, men sitter ändå osocial vid datorn (a). Var på Hobbit idag med en kompis, har någon annan sett den? :) Vad tyckte ni? Jag tyckte den var liiite långtråkig, men ändå bra! Anywaay, sitter och skriver nu - fast jag ska börja heter det annars - och hoppas jag får upp ett till kapitel under detta år, annars inleder vi 2013 med ett nytt kapitel! Puuuuuuss! 
 
Tumblr_mfwdgbrtld1rpuh8uo1_500_large
Tumblr_mfwpbejbca1s1d9wdo1_500_large

Kommentarer

Emina skriver:

Tappt new year sweatheart!! :D

Datum: 2013-01-01 - Tid: 00:45:26 - URL: http://Jbieberstoryyy.blogg.se


Smilla skriver:

ÅHH kommer det kapitel idag alltså? :)

Datum: 2013-01-01 - Tid: 01:38:36 - URL: http://smillalarsson.blogg.se


Wilma skriver:

Gott nytt år! :) längtar till nästa kapitel! :)

Datum: 2013-01-01 - Tid: 02:22:45 -


becca skriver:

Jag har sett filmen och den var ju ganska bra om man fatta lute mer ja och min kompis drodde de skulle döda en drske för de sa det men det gjorde de ju inte så vi fatta fel xD men den va hemt okej annars!:)

Datum: 2013-01-01 - Tid: 04:20:30 - URL: http://bbecciss.bloggplatsen.se


Lovisa❤❤❤❤❤ skriver:

Jaa du är bäst. Jag har också sätt Hobbit , tyckte också att den var långtråkig men fick duga för jag ska till nya Zeeland så ville se den. Men när kmr kapitlet!? Du äger bara så att du vet. Dina kapitel/noveller är jätte super mega bra. Läste din förra novell, jag dör så bra den var .... DU ÄGER MEN PLZ SNÄLLA ETT KAPITEL IDAG!!!! Puss❤❤❤❤❤❤❤❤

Datum: 2013-01-01 - Tid: 13:20:29 -


Lovisa skriver:

Ja har sett den! Den var jättebra♥ Längtar tills dom andra filmerna kommer ut ^^
Så vaddå? Kommer kapitlet ut idag? Hoppas de, så länge som jag + alla andra väntat♥♥

Datum: 2013-01-01 - Tid: 15:35:11 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback