SVAR IFRÅN FRÅGESTUNDEN

 
 
SV; Öh... jag vet inte? Hahhaa, typ 1.76 tror jag! :)
***
 

 
SV; 1: Jag har kanske mellan 150-200 läsare nu! Är så glad över det, trodde jag skulle stanna på 20! 
2: Jag vet inte hur man gör sådant... hahah :)
3: Kapitlet kommer ikväll, somnade faktiskt igår, därav inget kapitel :( Somnade runt halv 5? 
4: Lugn ba' lugn, jag har en plan mellan Justin och Belle ;) 
Awe, tack! :D Kramis! 
****
 

 
SV; Svaret var där uppe^ hihi :) 
****
 

SV: 1: Nej, det har jag tyvärr inte :C 
2: Jag är 13 år gammal! :D Fyllde i somras... hhöhö ^^ 
3: Novellen kanske bli 85-90 kapitel! KANSKE, men bara KANSKE 100 :D
4: Öh, jag kan få ihop ett på snabbast 40 minuter, men jag är oftast JÄTTE seg, så 1 timme eller 1½ :)
****
 

SV: Öh, hur ska jag veta det? HAHAHAH :D
****
 

SV: Awe! Sötnos! ^_^
**** 
 

Sv; Wow, öh, tror inte jag skulle ge bort den, men jag skulle nog aldrig heller TA bort den! Men jag kommer nog skriva ett bra tag till! :D
*****
 

SV; 1: Jag är 13 år!
2: Jag kommer aldrig på det! Ärligt! Ska jag sitta och fundera tar det 100 år! Jag bara slår mig ner och så kommer bara orden ner i fingrarna! Seriöst, jag blir typ paralyserad när jag skriver och min hjärna reagerar inte alls på vad mina fingrar tyker! 
3: Jag ÄLSKAR Justin Bieber! Han är min värld! :D 
4: Jag har väldigt svårt till att läsa något jag redan läst. När jag skriver kapitlerna så "läser" jag ju dem, och då är det inte roligt alls att läsa dem sedan! :)
Well det var svaren! :D Börjar skriva nu då jag somnade igår, och så kommer kapitlet upp om en timme kanske! Kandse senare, kanske tidigare! :D 
 

Kommentarer

Ilma skriver:

Oj vad många läsare du har! Grattis! :)

Datum: 2012-08-29 - Tid: 20:45:29 -


Nilsson skriver:

Tack för svaren!
Kram<3

Datum: 2012-08-29 - Tid: 21:28:03 -


Nilsson skriver:

Tack för svaren!
Kram<3:)

Datum: 2012-08-29 - Tid: 21:29:09 -


Mandiish<3 skriver:

Riktigt nice :)<3 Tack för svar.. Synd att du inte skulle ge bort den isf.. Men förstår dej, men jag vill absolut nt att du ska lägga ner :) DU äger!<3

Datum: 2012-08-30 - Tid: 15:23:51 - URL: http://novellonedirection.devote.se


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback