Nej... ELLER JO.

Jag vet inte om jag orkar längre. Med novellen, med allt. IYDB är nog den sista jag skriver... Efter jag hade kommit tillbaka från semestern var läsarna kvar, men kommentarerna hade flygit iväg. Like'en på Facebook är borta. Ingen verkar bry sig om att skriva sina åsikter längre... förlåt om jag gör er arga, det vill jag verkligen inte! <3 Men jag vill ha era åsikter! Det tar liksom 20 sekunder att kommentera, för mig tar det 1-2 timmar att skriva ett kapitel. Av 150+ läsare är det oftast 10 personer som orkar kommentera. Jag vet att det är sommarlov och att alla inte sitter inne eller är hemma, men ni läser. Jag hatar verkligen att behöver begära av folk. Men jag vet inte.. Det här är mitt jobb. Kommenterarerna är som min lön. Utan lönen, så slutar man jobba. Jag får ingen motivitation till att skriva, om det är så att ingen orkar kommentera efter det jag har gjort. Man bryr sig faktiskt, skaffa egna novellbloggar, man blir sårad om ingen vill kritisera eller kommentera sitt arbete. Jag älskar er, men det kanske är slutet för MBS efter den här novellen... 
 
 
Kapitel 34 här nere, kommentera gärna. Puss på er, och glöm inte att jag älskar er! <3 Alltid. 
 
(Lämna mig inte pga. det här nu, snälla, det skulle göra allt värre. :S <3)
UPDATE - Ska tänka på saken, det vippar åt att behålla MBS och fortsätta skriva <3
JAG ÄLSKAR ER SÅHÄR JÄVLA MYCKET. ERA KOMMENTARER GAV MIG GLÄDJETÅRAR TILL 1000! Åh, aldrig att jag tar bort bloggen eller slutar skriva <3 Haha... åh <3 Kapitel kommer ikväll, så var lugna! :) 

Kommentarer

Emelie skriver:

Jag gillar din novell men jag har licon tappat intresset,jag fattar knappt vad denna handlar om! Men du ska veta att jag läser din novell <3

Datum: 2012-08-05 - Tid: 20:31:48 -


Anonym skriver:

Nej snälla gmn skuta inte alla älskar din novell du ser ju det på unika läsare! Plz!

Datum: 2012-08-05 - Tid: 20:43:19 -


Anonym skriver:

Neej! Sluta inte efter denna novellen! Du ee bäst på att skriva! :DD snällaa

Datum: 2012-08-05 - Tid: 20:51:14 -


Frida skriver:

Snälla sluta inte blogga!! Jag har läst väldigt många noveller men det här är min absoluta favorit. Du är så sjukt duktig på att skriva och jag lovar att det finns väldigt många som älskar dina noveller lika mycket som jag. Så snälla sluta inte :(

Datum: 2012-08-05 - Tid: 20:51:26 -


Anonym skriver:

Nej sluta inte babe älskar din novell kolla inte på kommentarerna utan kolla på unika läsare! Puss!

Datum: 2012-08-05 - Tid: 21:03:00 -


... skriver:

nejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj du får inte sluta att skriva du är så sjukt bra!!!!!!
Jag förstår att du vill ha kommentarer och jag tycker också att vi är dåliga på! Hoppas att ingen lämnar dig och att flera kommenterar

Datum: 2012-08-05 - Tid: 21:06:24 -


Linn skriver:

Du började väl skriva för DIN skull?? Anars förstår jag inte...

Det är ju klart att du vill ha kommentarer, höra att det är bra, lite kritik om något du kan ändra, men samtidigt, som jag förstår dig fullt ut, så skrivier du ju för dig själv, för du tycker det är kul, för du vill utväckla dig, för du tycker om det.
Jag hoppas att du inte lägger ner, för jag gillar värkligen alla noveller du har skrivit, och tycker du är jätteduktig, men samtidigt så tycker jag att du inte ska lägga ner p.g.a att du inte får så många kommentarer, om det är hat så fattar man ju, men i detta fall är det ju bara mägnden....

Du kan tolka mig som en bitterfitta nu, det är jag berädd på, men jag säger vad jag tycker, och jag tycker samt att du ska vara glad över att du har så många läsare, för bara det visar att folk går inte och läser det du skriver för att de gillar det!

Datum: 2012-08-05 - Tid: 21:14:09 -


Tina skriver:

Sluta inte skriva, älskar din novell!

Datum: 2012-08-05 - Tid: 21:25:44 - URL: http://tinalammela.blogg.se


Ebba skriver:

Åhhh guuuud förlåt<3
Jag har inte hunnit skriva, och håller en egen novell blogg! Så när jag läst lite skriver jag och så, jag har rätt många kapitel att läsa från din novell blogg, men jag lovar att när jag har läst alla de kapitlerna ska jag kommentera på varenda ett! JAG LOVAR!
PINKY PROMISE YOU KNOW ;D

Datum: 2012-08-05 - Tid: 21:29:01 - URL: http://mybieberlovestorys.blogg.se


Diddi skriver:

Jag kmr alldrig o lämna dig, älskar dig och dina noveller men ibland kan jag nt kommentera vet nt varför. Jag skriver och ycker på ''Skicka'' men det står att det är ett fel, hoppas detta kmr fram, e hos en kompis nu!♥

Datum: 2012-08-05 - Tid: 21:46:34 -


lovisa skriver:

Nej, snälla du! Du är så sjukt begåvad och jag är bokstavligen beroende av din blogg, du är så otroligt duktig på allt du gör! Varje gång jag tar upp min dator, så kollar jag ALLTID på denna först!
Jag blir super glad när jag ser ett nytt inlägg!
Jag älskar dig och din blogg, jag är ditt fan, seriöst! :)

Snälla, snälla, snälla! Jag vet att det är ditt val, och jag kan inte styra över dig men, jag vill bara att du skulle veta att du är så bra! Och glöm inte det, okej? Behåll den, så ska jag försöka mitt bästa med att kommentera, jag lovar.

Kram Lovisa

Datum: 2012-08-05 - Tid: 22:00:28 -


Linn ♡ skriver:

Nej, snälla. Denna bloggen är min favvoblogg. Ska verkligen skriva mer kommentarer. Förlåt att jag inte ahr skrivit, jag är såå dum. Liksom det tar bara 2 sekunder att skriva en kommentar och 2 timmar för dig att skriva. Soorrryyyy <33333 Älskar dig och din blogg, sluta inte att skriva <33 puss!

Datum: 2012-08-05 - Tid: 22:10:54 - URL: http://linnsanslya.blogg.se


Ewweh skriver:

Är de för skrivlusten? Eller är de för du inte får så många kommentarer? Om de är skrivlusten ta en blogg paus, va inte rädd om läsare försvinner för de äkta stannar kvar <3 om de är dåligt med kommentarer ska jag säga att vissa är på semester och har inte tillgänglig till en data så de tar längre tid att kommentera på mobilen.. Iallafall för mig , är i Cypern så fett dålig sändning här<3 älskar dina noveller ska du veta<3

Datum: 2012-08-05 - Tid: 22:16:39 - URL: http://justbiebzz.blogg.se


Bieber Fever News skriver:

Hej! Vi har precis börjat på en Justin Bieber novell skriv gärna vad du tycker om den! :) <3

Direktlänk: http://bieberfevernews.webblogg.se/2012/august/stratford-boy-it-was-justin-bieber.html#comment

Datum: 2012-08-05 - Tid: 22:19:38 - URL: http://bieberfevernews.webblogg.se


Anonym skriver:

Snälla, lämna inte bloggen! Du får inte sluta skriva!! Jag lovar att jag, ska börja kommentera mer, men du får verkligen inte sluta skriva!!! Älskar diig <3

Datum: 2012-08-05 - Tid: 22:19:40 -


Jennifer. skriver:

Såhär är det, ska vara helt ärlig. TA FASEN INTE BORT BLOGGEN. Serious, jag är inne varje dag. Flera gånger. Jag kan sitta och vara nervös inför nästa kapitel. Detta är den bästa Bieber novellen. Din är den enda jag läser. Du fick mig att börja gilla Justin. Så snälla, behåll. Kram.

Datum: 2012-08-05 - Tid: 22:21:20 -


Timeforever skriver:

Hörru, sluta inte skriv, om du tycker om det, fortsätt, ingen kommenterar mina noveller men jag vet att det är folk som läser, det tycker jag är huvudsakEn + är du grym på att skriva, så snälla sluta inte skriv!

Datum: 2012-08-05 - Tid: 22:43:33 - URL: http://timeforever.blogg.se


lejlaabieber skriver:

Skulle aldrig få för mig att sluta läsa!
Snälla sluta inte skriva!, dina noveller gör min dag!
Grymt bra är du! :)

Datum: 2012-08-06 - Tid: 00:11:02 -


Storiestoyou skriver:

Du får aldrig sluta! Aldrig, aldrig, aldrig!
Då kommer inget vara som det brukar längre!
Jag har varit borta i nästan en vecka utan internet, och jag längtade att få komma hem och läsa alla dina braaaaaaaaiga kapitel!
Precis ALLA dina kapitel och noveller ÄGER! Du äger också! Och du får ALDRIG sluta skriva!
Man kommer aldrig få nog utav din blogg!
Jag kommer alltid följa din blogg och aldrig sluta läsa den och jag är 7298727292% säker att nästan alla andra tänker så också! Det var tur att jag upptäckte din blogg, riktigt tur! Checkar bloggen många gånger per dag för att se om du har lagt upp ett nytt kapitel och blir lika glad varje gång! Även fast jag kanske inte kommenterar på varje kapitel så ÄLSKAR jag kapitlena ändå!
Så fortsätt för alltid helst :)

Kram<3

Datum: 2012-08-06 - Tid: 00:26:24 - URL: http://www.storiestoyou.blogg.se


Storiestoyou skriver:

Du får aldrig sluta! Aldrig, aldrig, aldrig!
Då kommer inget vara som det brukar längre!
Jag har varit borta i nästan en vecka utan internet, och jag längtade att få komma hem och läsa alla dina braaaaaaaaiga kapitel!
Precis ALLA dina kapitel och noveller ÄGER! Du äger också! Och du får ALDRIG sluta skriva!
Man kommer aldrig få nog utav din blogg!
Jag kommer alltid följa din blogg och aldrig sluta läsa den och jag är 7298727292% säker att nästan alla andra tänker så också! Det var tur att jag upptäckte din blogg, riktigt tur! Checkar bloggen många gånger per dag för att se om du har lagt upp ett nytt kapitel och blir lika glad varje gång! Även fast jag kanske inte kommenterar på varje kapitel så ÄLSKAR jag kapitlena ändå!
Så fortsätt för alltid helst :)

Kram<3

Datum: 2012-08-06 - Tid: 00:26:24 - URL: http://www.storiestoyou.blogg.se


Anonym skriver:

Jag skriver också. Och det finns bara en person på hela jorden, utom jag själv, som har läst den. Jag har motivation att skriva för att jag tycker att det är kul, inte för att jag vill ha kommentarer. Förlåt.

Datum: 2012-08-06 - Tid: 00:34:37 -


fanny skriver:

snälla, lämna inte :(

Datum: 2012-08-06 - Tid: 00:36:30 -


rebecca skriver:

nej snälla sluta inte att skriva jag älskar att läsa denna novell<3

Datum: 2012-08-06 - Tid: 01:10:54 -


Mandiish<3 skriver:

Har skaffat en ny JB blogg<3 Skulle betyda jätte mkt med ett länkbyte<3 kramar<3

Datum: 2012-08-06 - Tid: 02:06:33 - URL: http://justindbieberstoorys.blogg.se


Ema skriver:

Kom igeeeeen nu :) 30 kommentarer på kapilel 34. Ge oss meeeeer! Jag kan inte snacka om de andra läsarna men jag kommer nu kommentera på varje kapitel bara du fortsätter skriva!!! Kraaam

Datum: 2012-08-06 - Tid: 13:37:54 - URL: http://emadobraca.devote.se


Felicia skriver:

Hej, skulle bli jätteglad om du kollade in på min blogg, ännu gladare om du vill göra ett länkbyte! XoX

Datum: 2012-08-06 - Tid: 15:56:32 - URL: http://specialnovells.blogg.se/


Nilsson skriver:

Men du skriver klart IYDB väl?
Kram<3

Datum: 2012-08-06 - Tid: 16:21:37 -


Liza skriver:

NEJ NEJ NEJ...... DU FÅR INTE LÄMNAAA OSS :(

Datum: 2012-08-06 - Tid: 16:41:19 - URL: http://swaag.bloggplatsen.se


Felicia skriver:

Juste, vill du göra i menyn bara eller inlägg också? :D

Datum: 2012-08-06 - Tid: 17:05:05 - URL: http://specialnovells.blogg.se/


Mandiish<3 skriver:

LÄÄÄÄMNA NT<3
LÄNKBYTE???

Datum: 2012-08-06 - Tid: 17:29:11 - URL: http://justindbieberstoorys.blogg.se


Amanda skriver:

Det här kanske är löjligt det jag skriver nu men..
Den här novellen betyder jätte mkt för mig o jag vill verkligen att du ska fortsätta o jag skulle bokstavliget börja grinaa om du slutar skriva!
o jag HATAR att grina! så snääällla! Jag kan kommentera på Varenda lilla kapittel/Inlägg som du gör snäällla!!<3

Datum: 2012-08-06 - Tid: 17:56:27 -


Felicia skriver:

SV: Okej, men jag har lagt till dig nu iaf! :)

Datum: 2012-08-06 - Tid: 18:30:33 - URL: http://specialnovells.blogg.se/


Linn skriver:

Älskar dina noveller <333333

Datum: 2012-08-06 - Tid: 18:34:09 - URL: http://linnsanslya.blogg.se


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback