KAPITEL 49-. CLOWN SUIT


Previously: Jag nickade, så killarna hade inget annat val än att göra som vi ”damer” ville. Med nöjda steg gick vi mot centrumet, som bara var 5 minuter från sjukhuset och började leta efter ställen att äta på.

”The lobster? McDonalds? Burger King? Panny’s Diner?”, rabblade Claire upp. Jag drog ett djupt andetag och pekade på Panny’s Diner.

”Den där får det bli.”, spann jag. Justin kramade om min hand och så började vi gå mot lunchstället, men påvägen dit gick vi förbi Starbucks, och där inne såg jag något jag nog inte skulle sett…


 

Justin’s Perspektiv:

Belle började bete sig alldeles konstigt när vi kom in på Panny’s Diner. Men hon hade ju ioförsig vittnat en kvinna dö i en haj attack. Då skulle jag nog också vara lite chockad. Eller lite var väll en underdrift. Snabbt flätade jag samman våra fingrar för att visa att jag fanns här. Att jag inte skulle någonstans.

”Hej jag heter Marylou Dent och är er servitris, skulle ni vilja ha något att dricka medan ni bestämmer er för vad ni vill ha?”, undrade den blonda, taniga tjejen som stod framför oss. Justin och Claire beställde bestämt, men Belle satt bara tyst.

”Två is-te.”, harklade jag mig och drog kepsen längre ner för att skymma mitt ansikte. Den sortens uppmärksamhet var inte nödvändig just nu.

”Så… vad önskar du dig i födelsedagspresent?”, mumlade Claire till Belle för att bryta tystnaden som hade lagt sig över vårat bord. Belle svalde hårt och kollade upp på Claire.

”Inget.”, svarade hon hest.

”Någon måste du väll önska dig Belle? Kanske en Ponny? Ett smycke? Kanske en—”

Inget.”, upprepade Belle barskt. Jag tryckte hårdare till hennes hand och kände att hon började kallsvettas. Precis när jag skulle öppna min mun för att säga något kom servitrisen med våra drickor, och 4 menyer. Jag räckte över en till Belle som med smalnade ögon stirrade igenom menyn innan hon räckte över menyn igen.

”En Cheeseburgare och pommesfrites.”, bestämde hon sig för. Marylou antecknade och kollade runt på oss andra.

”Öh… pastasallad.”, log Claire och räckte över menyn.

”En hamburgare med pommesfrites.”

”Jag tar detsamma.”, sa jag snabbt. Hon nickade innan hon försvann in i köket. Jag fuktade mina läppar och lutade mig mot Belle’s hals. Jag pressade mina läppar mot den, vilket fick henne att stöna lågt.

”Vad är det?”, viskade jag oroligt in i hennes öra. Hon skakade på huvudet.

”Inget…”, svarade hon med ett litet leende, men jag kunde höra sorgen i rösten.

”Vi pratar ikväll.”, suckade jag uppgivet. Hon pressade samman sina läppar till ett vitt streck. Precis reaktionen jag ville ha! Jag skakade på huvudet åt min sarkastiska tanke.

”Om 2 dagar blir du äldre än mig.”, antydde jag. Belle log stort mot mig.

”Jag är fortfarande äldre än dig nu smarthead.”, skrockade hon. Jag himlade med ögonen.

”Ja, men inte månadsvis, årsvis.”, grumlade jag och kramade hårdare om hennes hand. Hon nickade glatt.

”Då blir jag lagligt vuxen, slipper allt tjafs om att pappa bestämmer över mig.”

”Han är fortfarande din pappa.”, var Claire snabb med att inflika. Belle kollade kyligt åt hennes håll.

 

image

 

”Nej, han är inte min pappa. Han ville hindra mig från att vara med Justin, han satt inte på Starbucks med tungan ner i…”, började Belle men avbröt sig själv genom att begrava sina naglar i benet.

”Scchhy…”, hyschade jag hennes lugnande. Hon sneglade åt mitt håll och svalde hårt.

”Sen.”, mimade hon bara. Jag nickade och kollade upp mot Marylou som hade kommit med våran mat. Belle harklade sig lätt och kollade ursäktandes mot Claire som nickade. Tjejer… jag utbytte en retsam blick med Justin som nickade instämmande.

 

 

”Talk to me Baby!”, skämtade jag när vi hade kommit in i lägenheten, som för en gångs skull var tom. Kenny skulle tillbaka till hotellet som han bodde på för att göra något där, så vi vart ensamma.

”Jag såg pappa… på Starbucks…”, viskade hon med svag röst. ”Han hånglade med nån.”

”Men Belle, han är ensamstående och vuxen. Det är väll inte konstigt?”, konstaterade jag. Belle nickade.

”Ja, men att han är ensamstående och vuxen gör det inte rätt att hångla med någon som är minst 20 år yngre…”, fortsatte hon med hat i rösten. Jag rynkade oförstående på pannan.

”Va? Vad är det du säger?”

”Du hörde mig Justin… tjejen såg ju ut att vara runt 25 eller något.”, mumlade Belle ledsamt. En suck lämnade min mun.

”Förlåt.”, fick jag ur mig. Hon kollade upp på mig med stora, frågandes ögon.

”Vad säger du förlåt för? Du har inte gjort något fel Justin.”, skrattade hon dystert.

”Nej, men… jag vet inte.”, andades jag ut. Hon tog ett steg närmre mig och la en hand på min nacke. Mitt hjärta började slå hårdare, fjärilarna bubblade upp och mina andetag blev ansträngda.

”Tänk inte på det där nu…”, tyckte Belle innan hon ställde sig på tå för att pressa sina läppar mot mina i en kyss. Jag tryckte henne närmre mig, med handen på hennes lår hjälpte jag henne upp så att hennes ben var fast runt min midja. Jag la mina händer på hennes rumpa och tryckte till. Ett stön lämnade hennes mun in i min. Hon särade på läpparna och lät min tunga lätt slinka in i hennes mun. Jag började gå mot sovrummet, där jag slängde mig på sängen. Belle kysste mig mjukt på läpparna och fortsatte sedan ner för halsen. Vid käken, nyckelbenet, pulsen… hon slickade lätt på min hals innan hon började suga. Jag stönade till och drog med handen upp och ner över hennes rygg. Alla muskler i hela min kropp domnade bort, allt kändes som en dröm. Hennes andetag var mjuka mot min hals, hennes läppar likaså. Hon slutade suga och vandrade sig upp mot mina läppar igen.

 

 

”Det… där… kommer… bli… ett… sugmärke…”, flåsade jag mellan kyssarna. Hon log stort mot mina läppar.

”No… shit… Sherlock…”, svarade hon andfått mot mina läppar. Jag log stort. Hon drog med sin hand upp över min kind, och rullade sedan runt vilket gjorde mig överst.

”Gör dig beredd på lite Bieber Gasm.”, retades jag. Hon himlade med ögonen och lät mina läppar vandra ner för hennes hals, som hon hade gjort med mig. Jag naffsade henne i halsen innan jag hittade ett perfekt ställe att lämna ett sugmärke. Hade jag ett skulle hon ha ett. Jag greppade tag om hennes hud mellan mina läppar innan jag började suga. Det var inte speciellt skönt att få ett sugmärke, så för att lindra smärtan slickade jag henne på halsen samtidigt. Jag slutade inte förrän hon hade gett upp och utlåtit ett stön.

”See? Tillochmed du föll för den!”, sa jag och blinkade. Hon log stort mot mig och kysste mig snabbt på läpparna innan hon reste sig upp ur sängen.

”Kan jag ta en dusch?”, mumlade hon frågandes med blicken mot duschen. Hon hade ju duschat imorse? Men ioförsig, jag stank också hav.

”Bara om jag får följa med in.”, krävde jag. Hon himlade med ögonen återigen mot mig.

”Kom igen då.”, suckade hon uppgivet. Jag log stort och drog av mig min t-shirt.

”Vi ska ha såå kul.”, skämtade jag med tillgjord flickröst medan jag drog av mig mina shorts, och därefter kalsonger.

 

Belle’s Perspektiv:

”Vi ska inte ut eller något nu va?”, frustade jag trött. Justin kom ut ur badrummet med en handduk virad runt midjan och en som han rufsade med i håret i. Jag höjde på ögonbrynen mot honom då jag hade börjat tröttna på att stå i handduk.

”Va?”, hostade han ur sig och drog på sig ett par svart kalsonger. Jag suckade.

 

 

”Vi ska inte ut eller något mer idag?”, upprepade jag.

”Nej, vi kan vara hemma om du vill.”, jag nickade tacksamt och drog ut ett par VS underkläder, ett par mjukisbyxor och en Ljusblå skjorta, som var Justin’s. Hans kläder var mysiga, och luktade himmelsk. (Och det säger jag inte bara för att jag är hans tjej.)

”Så, ska vi hyra hem Pizza och kolla på film? Precis som High School barn gör…”

”Yey!”, utbrast Justin och gjorde någon sorts Cheerleader gest med händerna. Jag lipade mot honom.

”Bara för att du inte kom in i Cheerleader gruppen.”, frustade jag fisförnämnt. Han drog på sig en vit V-ringad t-shirt och sedan ett par liknande Mjukisbyxor som jag hade dragit på mig.

”Det säger du väll inte? Jag har ju värsta Cherr-skillsen!”, pep han dramatiskt. Jag drog upp mitt hår i en slarvig boll på huvudet och gick fram till honom.

”Wow, jag kanske kan meddela Coachen…”, mumlade jag mot hans läppar. Han log stort.

”Gör det.”, tyckte han innan han pressade sina läppar mot mina i en passionerad kyss. Jag fnissade mot hans läppar, vilket förstörde kyssen.

”Vad?”, undrade han. Jag tog ett steg tillbaka och gick baklänges ut ur sovrummet.

”Jo… jag tänkte faktiskt en snuskig tanke… du och jag. Du hade en Clowndräkt… och vi låg i sängen… och hade kul…”, skrattade jag lågt. Justin stod still framför mig, men jag fortsatte backa, tills jag slog i någon. 


HM... vem backade Belle i? :) Vad tror ni? SORRY FÖR SEEENT! :s Kommentera!


Kommentarer

fanny skriver:

jääätte bra!! haha hon backar alltid in i någon/något :/ :P

Datum: 2012-08-16 - Tid: 21:51:59 -


!iv skriver:

Awesome kapitel!

Datum: 2012-08-16 - Tid: 22:20:31 -


Mandiish<3 skriver:

Fanny! Du sa det på ett bra sätt ellerhur? :P Men SKITBRA Liv, snälla mer ikväll?!:D

Datum: 2012-08-16 - Tid: 22:21:04 - URL: http://novellonedirection.devote.se


Emelie skriver:

Sjukt bra!! <3

Datum: 2012-08-16 - Tid: 22:28:21 - URL: http://bieberrstrorys.blogg.se


Nilsson skriver:

Snälla mer ikväll!:)
Kram<3

Datum: 2012-08-16 - Tid: 22:29:25 -


Liza skriver:

Oooh crap vad du är bra på att skriva noveller.. snälla mer idag (puppyface) haha as bra <3

Datum: 2012-08-16 - Tid: 22:34:32 - URL: http://swaag.bloggplatsen.se


Anonym skriver:

OMG meer

Datum: 2012-08-16 - Tid: 22:53:22 -


Evelina Jakobsson skriver:

Sjukr braa!

Datum: 2012-08-16 - Tid: 23:24:37 - URL: http://evelinajakobson.blogg.se/


Anonym skriver:

Skit bra :)<3

Datum: 2012-08-16 - Tid: 23:35:32 -


Ema skriver:

Åh vad bra!! Älskar hur dirty dem är! Meeeer :)

Datum: 2012-08-17 - Tid: 01:57:54 - URL: http://emadobraca.devote.se


Ebba skriver:

Awesome!!!:3

Datum: 2012-08-17 - Tid: 11:13:03 -


Hanna skriver:

Hej, skulle du vilja göra länkbyte med mig? Jag har en ganska nystartad blogg där jag skriver en novell om Justin Bieber! Kram :)

Datum: 2012-08-17 - Tid: 15:51:30 - URL: http://Ifiwasyoureboyfriendillneverletyougo.blogg.se


Nilsson skriver:

Var är nästa kapitel?
Kram<3:)

Datum: 2012-08-18 - Tid: 10:17:09 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback