ANSWERS

Jag pallade inte "screen-shot'a" kommentarerna, svarar här bara.
 
Hur lång kommer novellen bli? - SV; Denna novell ska nog bli 100 kapitel? :) Jag LOVAR att den ska bli över 90 åtminstonde.
 

Kommer det mer ikväll? - Sv; Kanske, har skrivit 2 sidor, så vi får se ;) 
 
Kommer det en ny design? Denna är skiiit fin, men du sa det en gång, så aa... haha. - Sv; Ja, det kommer komma en ny design! När vet jag inte, men jag är nummer 5 i kön. Så det beror helt på nummer 1,2,3 och 4. Haha :) 
 

Kommer det komma mer drama mellan Belle och Justin?? - Sv; Haha, jaa! Men de måste väll få vara kära innan de börjar bråka? Huh? ;) Men ja, det är en spoiler, det kommer bli drama redan i nästa kapitel! Upp till kapitel 40 kommer det vara lite drama/tårar :) 
 

Nu fick ni svar på några frågor, skrolla ner till Kapitel 30, läs och kommentera! :D Kanske kommer mer ikväll, men bara om jag får liiite mer kommentarer, så kommentera! :D 

Kommentarer
Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback