KAPITEL 51-. DO IT.

"Ja. Och om jag ska säga ett sanningens ord så älskar jag dig lika mycket som förut. Inget har förändrats." Hennes ögon tindrade till och hon log nöjt. Fjärilarna blev som galnast när hon log.
Jag lutade mig långsamt över henne och kysste hennes perfektformade läppar. Hon la en hand på min nacke och tryckte sig närmare mig. Där var allt perfekt och inget skulle någonsin få splittra på oss igen.
Jag lutade mig långsamt tillbaka från hans attraherande läppar och tog ett djupt andetag.
"Wow." Var det enda jag fick ur mig. Han nickade långsamt och log smått mot mig, som en dröm. Justin's leénde hade jag inte sett på 1 dag.
Jag hade sovit där och åkt tidigt på morgonen idag. Han hade tydligen kommit därpå.
"Whoop!" Ropade Chaz bakom oss och Ryan bussvisslade högt. Det brände till på mina kinder och jag kollade ner på mina bleka händer.
"Naw! Rodnar du älskling?" Frågade Justin mjukt och log stort mot mig. Jag la huvudet på sned.
"Kanske." Han skrattade till och böjde sig över mig och kysste mina läppar ömt. Fjärilar? Chek! Allt var toppen just nu. Allt ja. Inget kunde gå fel.
-
"OK, ska vi ses imorgon?" Frågade Sam glatt när vi alla skulle skiljas åt vid Hayles hus. Alla kollade tvekandes på varandra och skakade sedan på huvudet.
"Neej. Jag och Chaz ska på en Ishockey match med laget." Ursäkta Ryan sig och Chaz nickade instämmande.
"Mm, och jag ska ta med Kim på en sak." Fortsatte Justin och flätade samman våra fingrar. Jag kollade förvånat på honom och log smått. Jaha. På vadå?
"Okej.. Du då Hayle?" Hayle kollade ledsamt på Sam och skakade långsamt på huvudet.
"Mamma och pappa har anordnat en släktträff hos mormor i Brooklyn. Jag kommer först hem om 5 dagar!" Sam kollade besviket ner på sina fötter och nickade sedan.
"Okej, men vi ses då." Muttrade hon och började lunka hemmåt. Justin nickade smått och började gå mot mitt hus.
"Och vad tror du att du gör?" Flinade jag och hade en gnutta ironi i rösten. Han kollade djupt in i mina ögon och fuktade sina fantastiskt, sockersöta läppar.
"Hem till dig, syns inte det?" Jag log störrre och fortsatte gå hemmåt. Justin skulle sova hos mig?
Vi klev innanför dörren och slängde ner badkläderna på golvet. Jag var trött och hungrig.
"Hallå?" Ropade Kim, inget svar. Hon gick in i köket och tog upp en lapp som hon sedan la tillbaka på köksön och log stort mot mig när hon tog upp två sedlar.
"Det blir pizza!" Utbrast hon glatt och tog upp hemtelefonen. Min mage ropade ett "Hurra!" och min min utspeglade sig ett leénde. Jag var verkligen hungrig.
-
Dörrklockan plingade och jag hoppade upp ur soffan med en väldig fart mot dörren och öppnade. Pizza- Killen stdo utanför med två pizza lådor.
"Brooks, Kimberly?" Frågade han och läste lätt på en lapp. Jag nickade och drog åt mig pizzorna och betalade honom snabbt för att kunna gå in till Kim som satt i vardagsrummet med en filt lindad kring sin kropp. Klockan var redan halv 10. Sen middag.
"Pizzan är här!" Sa jag med tillgjord röst. Hon skrattade ett klingande skratt och log tacksamt.
"Ska vi kolla på film?" Sa hon snabbt och log stort. Jag nickade smått och tog en tugga av den ljummna pizzan. Hon tog tag i laptopen som låg på bordet och satte på "Titanic" och gav mig en blick. Jag nickade och tog en klunk av mitt vatten. Filmen rullade igång och våra pizzor gick verkligen åt.
Runt halv 1 så kom Sierra och Mick hem. De fnittrade mycket vilket tydde på att de var fulla. Kim låg och sov sött bredvid mig så jag stängde av datorn och gick ut med pizza kartongerna i köket.
"Justin!" Utbrast Mick förvånat och log stort mot mig. Japp, hans andedräkt stank vin. Eller snarare sprit. I mungipan hade han en lila fläck och han kunde inte stå stilla.
"Gå och lägg dig Mr.Brooks. Jag tar hand om det här." Sa jag mjukt och han nickade lätt mot mig och klampade upp för trappan efter Sierra.
Jag gick ut till Kim igen och lyfte upp henne i min famn. Hon gnydde till och öppnade långsamt ögonen.
"Justin?" Mumlade hon trött fram. Jag nickade och hyschade henne.
"Sov du, vi ses imorgon igen. Jag kommer inte lämna dig." Hon nickade trött och blundade sedan igen. När vi kom upp på hennes rum drog jag av henne sina kläder och la henne i sängen innan jag gjorde detsamma med mig.
"Godnatt min älskling." Viskade jag och kysste hennes hjässa innan jag också somnade.
Solen väckte mig som vanligt. Vad var det som hände igår? Jag kollade runt i rummet och såg ingen skymt av Justin. Allt var bara en dröm då eller? Jag suckade högt och drog på mig en vit skjorta som låg på golvet över mina VS underkläder, då jag hörde något från trappan.
Jag gick fram till dörren och öppnade den långsamt. Justin stod i trappen med en bricka och rabblade upp en massa svordomar. Svordomar jag inte ens visste att Justin, den väluppfostrade pojken kunde.
Ett kvävt skratt lämnade min mun och Justin kollade upp på mig med en sur blick. Han suckade högt och gick in i mitt rum där han ställde ner brickan.
"Du skulle ju inte ha vaknat!" Snäste han surt och putade ut med underläppen. Jag skrattade till och kramade om båda hans händer.
"Men jag älskar det ändå." Log jag och lyfte upp händerna mot hans nacke.
"Verkligen?" Sa Justin förvånat och jag nickade långsamt och pressade mina läppar mot hans sockersöta.
"Nu äter vi." Viskade jag mot de och vände mig om mot brickan.
Muffins, kaffe, yoghurt och två mackor låg på den och jag log stort mot Justin. Att han hade gjort det här till mig?
-
"Det var gott." Fick jag ur mig när jag hade svalt ner det sista av det söta kaffet. Nu var det bara en massa rester av socker kvar i botten av koppen. Justin nickade och la sig ner i sängen med mig på hans bröstkorg. Hans hjärta slog rytmiska slag och det var väldigt lugnande.
"Vad var det vi skulle göra idag?" Justin kysste min huvudtopp ömt och log stort mot mitt hår.
"Överraskning." Viskade han lent och började leka med mina fingrar. Jag suckade djupt och fnittrade lätt till. Justin var nog överraskningarnas man.
"Jahapp, ikväll?" Frågade jag nyfiket och kollade upp på hans änglalika ansikte. Han nickade och log smått.
"Klockan 6 faktiskt." Jag nickade långsamt och blundande snabbt. Somna, det gjorde jag inte långt där efter.
Jag reste mig långsamt upp. Kim var trött och skulle få sova, hon var ju trotsallt trött. Jet lag..
Mobilen vibrerade i fickan när jag hade lämnat hennes hus, så jag tog upp den och kollade vem som ringde.
"Kenny Ringer" Lyste upp skärmen så jag klickade på svara.
"Hey Ken, har du gjort det jag sa ?"
"Ja Justin, det och lite till. Du kan ångra dig med det här. Jag är inte så säker själv."
"Jo. Jag vet... Men jag är riktigt säker. Ingen eller inget ska få komma imellan oss igen. Så det är bestämt. Du har gjort det bra och behöver inte vara nervös." Han suckade högt i andra luren och jag kunde se hans osäkra min framför mig.
"Mhmm.. Men vi ses snart då kiddo'. Bye." Jag la snabbt på samtalet och hoppade in i bilen.
Skulle jag lyssna på Kenny kanske?
Vad är det Kenny och Justin håller på med?! ;O
KOMMENTERAA SÅ KOMMER NÄSTA DEL UPP IKV!! <3


Kommentarer

Jssmn! skriver:

Hahahahaha jag tror jag har en aning där...BRA! :D MER :D

Datum: 2012-04-26 - Tid: 15:40:14 - URL: http://jssmn.blogg.se/


moa skriver:

suuuuuuuuuupper!

Datum: 2012-04-26 - Tid: 16:10:23 -


A-King<3 skriver:

Det var jättebra!!

jag tror jag vet vad som kommer hända men det är bara en gissning :D

Datum: 2012-04-26 - Tid: 16:28:07 -


Josse skriver:

SUPERBRA!!! :D<3333

Datum: 2012-04-26 - Tid: 16:32:25 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


Madicken skriver:

GRRYYMT :D VILL VETA VAD HAN SKA GÖÖÖÖRA!!<33

fast jag tror att jag har en lite n aning om va det är ;]<3

Datum: 2012-04-26 - Tid: 16:41:24 - URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se/


Anonym skriver:

AS BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!!!!!!

Datum: 2012-04-26 - Tid: 16:50:39 -


ella skriver:

skit bra! mer snälla :D

Datum: 2012-04-26 - Tid: 17:04:47 -


elin (: skriver:

tror jag vet :D

Datum: 2012-04-26 - Tid: 18:54:18 - URL: http://elinohrn.devote.se


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback