KAPITEL 48-. BIEBER IN THA HOUSE

Jag orkade inte mer, så jag slog upp ögonen.
"Du sov oroligt." Mumlade Justin i mörkret. Jag kollade mig omkring, vi låg i sängen i underkläder.
"Mhm.." Svarade jag bara och la mig på hans nakna bröst. Han smekte mig över håret och nynnade på någon melodi som genast lugnade ner mig.
"Sov gott Kim." Viskade han mjukt i mitt öra och kysste mig på hjässan innan jag åkte in i drömmarna igen.
Jag slog långsamt upp ögonen och drog en hand genom håret. Kim låg inte bredvid mig, vilket var konstigt.
"Kim? Babe?" Inget svar. Vart är hon? Jag hoppade upp ur sängen och gick ut i vardagsrummet. I bara kalsonger, min sov-urtstysel. Jag hörde mumlande röster ifrån hallen så jag smög dit. Seth och Kim stod där, väldigt nära varandra. Så nära att jag blev illa till mods..
"Nej Seth! Låt mig vara.. Jag älskar Justin, OK? Snälla fatta det!" Muttrade hon lågt. Han kollade besviket ner på sina fötter och mötte sedan hennes blick.
Jag harklade mig högt och Kim hoppade nervöst ifrån honom.
"Justin. Jag har köpt frukost." Log hon och pekade på en Starbucks påse. Jag nickade lätt och gick fram till henne för att kunna lägga mina händer på hennes midja.
"Är det något problem?" Snäste jag bittert till Seth och kollade nedlåtande på honom. Han vände sig om mot dörren och sneglade snabbt på mig.
"Fråga din tjej om det." Kim svalde hårt och Seth lämnade huset. Han skulle aldrig få sätta foten innanför min dörr igen. Killen var ju helt vrickad!
"Vad menade han?" Frågade jag oroligt och Kim viftade lätt med handen och tog upp Starbucks påsen och log stort mot mig.
"Ska vi käka?" Jag nickade och gick in i sovrummet för att sätta på mig ett par fotbolls shorts innan jag gick ut till Kim på balkongen. Inga fans stod utanför huset, vilket gav oss lite lugn och ro. Äntligen.. Hon tog upp två take away kaffe koppar och räckte över den ena till mig.
"Latte med colasmak." Viskade hon glatt och fortsatte sedan ta upp två frallor med sallad. Jag log gott mot den och hörde hur min mage kurrade till. Kim skrockade lätt och tog en klunk av sin latte.
"Så, vad är planen till idag då Bieber?" Jag fuktade mina läppar och kollade ut på havet. Japp, havsutsikt.
"Studion blir det väll. Du kanske kan hänga med Joss?" Sa jag mjukt och log prövandes mot henne. Hon nickade lätt och tog en tugga av sin fralla. Frukosten fortsatte ett bra tag, med en massa kyssar imellan...
-
Kim drog av sig sina shorts och linnet hon hade på sig så att hon bara stod i underkläder.
"Jag tänker ta en dusch, vill du hänka?" Frågade hon och bet sig sexigt i läppen. Jag skratta lätt och skakade på huvudet.
"Nej, men jag sms:ar Joss och frågar om hon är ledig för dig." Kim nickade snabbt och gick in i badrummet. Sekunden därpå hörde jag hur vattnet sattes på och jag drog upp mobilen.
"Hey Joss! Jag ska till Studion hela dagen, kan du hänga med Kim eller är du upptagen? :) XX"
Svaret kom snabbt därpå.
"Tja Bieber! ;) Nej då, jag är inte upptagen alls. Säg att hon kan stanna i lägenheten så kommer jag runt.. Klockan halv 2?"
Jag sneglade på klockan och konstaterade att den var halv 1. Om två timmar alltså.
"Toppen! Ses :)"
Där var konversationen slut och Kim kom ut med en handduk virad runt kroppen och håret.
"Såå?" Fick hon fram och började gräva i garderoben. Jag log stort mot henne och gjorde tummen upp.
"Bra." Sa hon snabbt och tog ut underkläder och en ljusblå axellös klänning. Jag log gillandes och kysste henne mjukt på läpparna.
"Nu så fixar jag mig, ingen kille kommer då. OK?" Jag nickade trött och la mig ner i sängen igen.
Jag smetade på lite maskara och läppglans innan jag drog upp håret i en sne fläta och gick ut till Justin som satt och pillade med mobilen.
"Vad gör du egentligen?" Flinade jag och la mig ner bredvid honom. Han flinade och fuktade läpparna utan att bryta blicken ifrån mobilen.
"Instagram." Svarade han. Det var en bild på mig från när vi åt frukost. Den var faktiskt rätt bra.. Han var duktig på att fota för att hata att bli fotad. Jag klappade honom hårt på benet och satte på mig ett par vita converse.
"Klockan är 20 över 1! Hon kommer snart Justin.." Sa jag mjukt och kollade på klockan. Han nickade och satte sig upp i sängen för att resa sig upp och gå mot dörren.
-
Joss stod redan där utanför och log stort mot mig när jag kom ut med Justin.
"Hey!" Vinkade hon och gick fram till oss. Justin kysste mig lätt i pannan och hälsade hejdå till oss.
"Vad ska vi göra?" Frågade jag Joss snabbt när vi började gå in mot Stan. Hon log lurigt mot mig och nickade lätt på huvudet.
"Shoppa!" Utbrast hon och ställde sig framför mig. Jag kollade surt på henne och skakade på huvudet vilket fick henne att bli väldigt allvarlig om man säger så.
"För mig?" Muttrade hon och korsade armarna över bröstet. Jag suckade högt.
"Bara för dig då.." Sa jag snabbt och la huvudet på sned. Hon log ett vinnande leénde vilket fick hennes skrattgropar att komma till hennes kinder.
"Dert ska bli så kul!" Fnittrade hon och drog en hand genom sitt långa blonda hår. Mm.. Jätte kul!
Jag drog den sista stämman och log stort mot Kuk och Scooter som gjorde tummen upp.
"Yeah!" Log jag och drog av mig mina hörlurar och gick ut till de. Kenny kramade snabbt om mig och log stolt.
"Du är en ren talang!" Sa han lätt och log så att alla hans klarvita tänder syndes. Jag nickade och skulle precis kolla på vad Kuk gjorde när dörren öppnades och Usher kom in med ett brett leénde på läpparna.
"Hey!" Hälsade han och gjorde våran hand-shake.
"Hur går det?" Fortsatte han. Scooter kom fram och nickade medans han la sina armar kring min kropp.
"Det går toppen!" Log han och skakade på mig. Jag nickade då mobilen vibrerade i fickan. Det var en bild från Joss. Jag klickade upp bilden och granskade den..
Vad skickade hon?
SORRY FÖR SENT, HAR PLUGGAT HELA KVÄLLEN!!!!! ÅHHHH ;(
13 KOMMENTARER INNAN NÄSTA! <3


Kommentarer

Me+You 'Imma Tell you one time. <3 skriver:

Sjukt bra, me gusta! MERA. <3

Datum: 2012-04-24 - Tid: 21:52:13 -


JBiebs skriver:

Verkligen JÄTTE BRA! Du är GRYM på att skriva! Fortsääääättt!:D

Datum: 2012-04-24 - Tid: 22:03:14 - URL: http://JBiebs.devote.se


Anonym skriver:

Sjuuukt bra! som vanligt ;))) <333

Datum: 2012-04-24 - Tid: 22:36:38 -


Josse skriver:

Åååh ! Den är såååååååååååå bra !! :D<33

Datum: 2012-04-24 - Tid: 22:43:23 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


Emma skriver:

men anonym då inga naken bilder fy på dig!!

hahaha skit bra du är grym

Datum: 2012-04-24 - Tid: 22:53:33 - URL: http://emmzanslife.blogg.se/


Tina skriver:

OH MY GUD SÅ SPÄNNANDEEEE!!!

Datum: 2012-04-24 - Tid: 23:15:28 - URL: http://ttul.blogg.se/


Tina skriver:

OH MY GUD SÅ SPÄNNANDEEEE!!!

Datum: 2012-04-24 - Tid: 23:15:43 - URL: http://ttul.blogg.se/


Ebba skriver:

Jätte bra!:3 mer<3

Datum: 2012-04-24 - Tid: 23:31:23 -


Nora skriver:

grymt bra, det är du inte. du är BÄTTRE! ♥

Datum: 2012-04-25 - Tid: 05:33:16 -


Jssmn! skriver:

Meeeeerr nuu!!!! Skit bra kapitel;) <33

Datum: 2012-04-25 - Tid: 07:07:27 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Anonym skriver:

Skit bra men snälla få ett lyckligt slut inte typ att dom gör slut eller nått sånt ^^ annars skit bra<3

Datum: 2012-04-25 - Tid: 07:25:13 -


mikaela skriver:

skit bra kapitel snälla merrrrr<3

Datum: 2012-04-25 - Tid: 16:14:03 -


:) skriver:

Datum: 2012-04-25 - Tid: 16:45:57 - URL: http://delfinblondin.blogg.se/


Madicken skriver:

GAAAASH SÅ BRA :D<3 meeeeeer :D<3

Datum: 2012-04-25 - Tid: 17:33:09 - URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se/


Anonym skriver:

Vem ee kuk?

Datum: 2012-04-25 - Tid: 18:14:08 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback