KAPITEL 46-. WRONG GUY

"Ja-.." Började han men blev avbruten av att det knackade på dörren.
"Kim? Hur går det?" Det var Justin. Jag kollade med stora ögon på Seth och satte mig nervöst ner på toaletten.
"Ehum.. Kommer snart!" Mumlade jag nervöst och hörde att han gick därifrån.
Det var nära ögat...
Jag tog ett djupt andetag och lämnade badrummet innan Seth. Vi kunde inte komma ut sammtidigt.
Justin log stort mot mig och klappade på sina ben. Jag nickade och gick fram och satte mig ner i hans knä.
Han sniffade mig på halsen, och det kittlades. Mycket. Seth kom ut sekunden senare med blicken fast på mig, men jag mötte den inte. Jag vägrar att ens se in i hans ögon längre. För att inte tala om att vara i samma rum. Min mage kurrade högt  och Joss flinade stort mot mig.
"Någon är hungrig." Jag fnittrade till och nickade. Justin kramade om min midja hårdare så jag vände mig om och kysste hans sockersöta läppar ömt. Hans hjärta började slå fortare innanför brösten. Jag kände det.
"Ska vi gå till Donken?" Föreslog Seth och flätade samman hans och Joss's fingrar. Justin nickade hastigt och hoppade upp ur soffan. Han kramade snabbt om min hand och log stort mot mig.
"Nu drar vi."
-
Det var propfullt med folk på gatorna i L.A. För att inte prata om fans och Paparazzi's. Ugh, så jobbigt!
Justin log smått mot kamerorna och fortsatte in på McDonald's. Alla där inne blev genast tysta och fortsatte sedan. Såklart, är man Justin bieber så är man. Men det känns som det där om man är typ mobbad i skolan. Den tystnaden
"Vad ska ni ha?" Frågade Justin och tog upp plånboken. Seth la armen kring Joss's axlar och skakade på huvudet.
"Jag bjuder min tjej." Förklarade han och klappade på sin ficka. Justin blängde surt på honom och kollade sedan på mig med ett litet leénde.
"Vad vill du ha Shawty?" Viskade han sexigt in i mitt öra men tydligen så hörde Seth.
"Hahah, du kallar henne shawty!" Där brast det för mig. Jag vände mig om, gick fram till honom och slog honom hårt på kinden. Nära ögat, men det träffade inte. Han blev alldeles röd och det började blöda lite där mina naglar hade rispats i.
"Din bitch...!" Muttrade han surt och kollade ilsket på mig. Men Justin ställde sig mellan oss med knutna nävar.
"Vad sa du?!" Väste han och vi hade redan börjat få publik. Jag var minst av oss alla så Joss ingrep.
"Lägg ner killar." Sa hon allvarligt och Seth lugnade genast ner sig. Joss tog upp en servett och tryckte den löst mot klösmärket.
"Sorry." Viskade jag och gick fram till kassan med Justin bredvid mig. Tjejen i kassan blev alldeles till sig men lugnade sig otroligt snabbt för att nyss ha sett Justin Drew Bieber.
"Vad önskas?" Frågade hon lent och kollade ner på sina darrande händer. Justin log lungt mot henne och kollade på menyn och sedan på mig.
"Vad vill du ha?" Jag log stort mot honom och sneglade på menyn.
"Chicken Mc'nuggets och pommes!" Svarade jag mjukt och log mot kassörskan. Hon nickade och knappade in på datorn och lät Justin beställa och Betala. Vi tog våran bricka och gick och satte oss vid Seth och Joss. Båda två hade redan fått sin mat, snabbare än oss. Wow.. Superhjältar? Tänkte jag sarkastiskt och log smått åt min tanke.
Justin slog ihop händerna och kollade gottat ner på våran mat.
"Nu käkar vi!" Utbrast han av hunger och började äta. Detsamma med oss andra. Det var trevligt men under hela måltiden kunde jag känna Seth's blick bränna på min kind. Det var obekvämt, men tur att inte Justin såg det.
Han skulle göra något dramatiskt och få en massa uppmärksamhet för det.
Jag störde mig rejält på den där Seth. Han har gjort mig förbannad sedan ruta 1. Han kunde verkligen inte hålla sig till sin tjej. Vi åt upp och lämnade resturagen med mätta magar.
"Ouph! Jag är så mätt!" Utbrast Kim och klappade sig hårt på magen. Seth skrockade till och öppnade sin stora trut.
"Hoppas du inte spricker!" Skämtade han och nöt henne i baken. Kim's min reflekterade att hon inte var bekväm.
"Lägg av." Muttrade jag surt fram. Han stannade och ställde sig framför mig.
"Vadå?" Justin såg så liten ut gämfört med Seth, så jag blev rädd. Seth tog upp sitt pekfinger och tryckte det mot Justin's bröstkorg.
"Säg inte åt mig vad jag ska göra, Biever." Fortsatte Seth och flinade skadeglatt mot Justin som verkade rädd.
Joss himlade snabbt med ögonen och tog tag i Seth's arm och drog iväg honom.
"Lägg ner, Justin är min kompis!" Seth fnös högt men sa ingenting. Justin stod stilla ett tag och det var nog bäst för oss två att vara ensamma.
"Vi går på en promenad. Vi ses här om en halvtimme, OK?" Sa jag snabbt till Joss som nickade lätt mot mig. Jag gjorde armkrok med Justin och började gå mot det motsatta hållet som Joss och Seth gick mot. När vi kom till stranden så gick vi förbi en Justin Bieber affär. Jag flinade retligt mot Justin och drog med honom in. Alla tjejer som stod där inne fick fnatt, så jag lät de ha honom ett tag medans jag själv gick och kollade på Bieber t-shirts.
"Något du gillar?" Frågade en glad, ljus röst bredvid mig. Jag kollade på tjejen och nickade smått.
"Hah, ja.. Jag tänker reta min pojkvän lite." Svarade jag mjukt. Hon kollade på Justin och sedan på mig.
"Är det din pojkvän?" Jag nickade och hon kramade om min handled.
"Jag har den bästa t-shirten." Sa hon glatt och drog med mig in i något lager. Min chansning var att hon jobbade här. Vi gick några meter tills vi kom fram till en klädhängare.
"Här." Mumlade hon och räckte över en galje med en lila t-shirt på. Det var en massa diamanter (inte riktiga), glitter, hjärtan och rosetter på. Justin var i en bild i mitten av den och jag log gillande.
"Tack! Ska vi gå tillbaka och betala?" Hon skakade på huvudet och la en hand på min axel.
"Du får den. Ta på den!" Uppmuntrade hon. Jag log tacksamt mot henne och gick undan lite för att dra på mig t-shirten och gick ut till affären lite. Justin flinade ogillandes mot mig och skakade på huvudet när han såg t-shirten.
"Den är ju jätte snygg!" Log jag och gick ut ur affären.
-
"Du Kim?" Sa Justin helt plötsligt. Jag slutade slicka på min glass och mötte hans blick. Han fuktade sina läppar innan han fortsatte.
"Jag har tänkt på oss... Kommer vi hålla ihop? Hur?" Suckade han oroligt. Jag rynkade lätt pannan och skakade på huvudet.
"Så klart att vi kommer hålla ihop!" Han såg fortfarande tvekandes ut och jag la en tröstande hand på hans ben.
"Hur ska jag veta?" Motargumenterade han och vek undan blicken. Jag bet mig nervöst i läppen och hoppade upp på benen.
"Vi gifter oss!" Han kollade förvånat på mig men ändå på ett sätt som om han inte trodde mig.
"Asså, kanske inte nu. Men sen." Fortsatte jag som en förklaring. Han nickade och reste sig upp framför mig.
"Jag älskar dig." Mumlade han och pressade sina mjuka läppar mot mina. Kyssen varade inte länge och Justin kramade om min hand.
Tumblr_loiu5mertj1qeadtso1_500_large
"Nu går vi." Suckade han och började gå.
-
Seth och Joss var inte utanför Donken, så jag fiskade upp min mobil ur fickan och slog Joss's nummer. Seth svarade.
"Vi är i Justin's lägenhet." Mumlade han och jag nickade mot Justin. Det hade vi antagit.
"Okej." Svarade jag bara och la på. När vi var framme log Justin ursäktandes mot mig och kysste mig mjukt på hjässan. Vart skulle han?¨
"Kommer snart, ska träffa Scooter bara." Jag nickade förstående och gick in i trapphuset. När jag gick in i hissen stod Seth där. Mitt hjärta började genast banka hårdare. Varför stod han där?
Mobilen vibrerade och Justin's namn lös upp skärmen. Jag skulle precis svara när Seth klickade på Decline.
"Jag väntade på dig." Sa han som om han hade läst mina tankar. Jag svalde hårt och nickade. Han närmade sig mig med storm steg i hissen och innan jag visste ordet av kysste han mig.
Men WTF?! Kan folk sluta förstöra... -.- Hahah! Men ska de gifta sig? DADADADAAA DADADADAAA! :D
KOMMENTERA SWEETIES! <3


Kommentarer

Lolo skriver:

WHOOOP! Omg, jävla Seth... Blir gkvmflk arg!!

Meeeeeer ikväll? <3

Datum: 2012-04-22 - Tid: 21:24:32 -


Emma skriver:

så klart dom ska gifta sig seth "taylor" är gift mmed mig haha men han är ju otrogen !!!!mot skakars joss jävla player hahah skoja bara liv din ac förstör ingenting nu dom ska gifta sig så!!!!!! ahahhahhahha snälla ett till ikväll!!!

Datum: 2012-04-22 - Tid: 21:35:33 -


madicken skriver:

OH MY BIEBER!<3 meeer ikv?:D<3

Datum: 2012-04-22 - Tid: 22:02:45 -


Jssmn! skriver:

HAHAH MEEER NUUU FAAAN! :D HATAR Seth snubben, glädjeförstörare! :( MER MER MER MER MER<33

Datum: 2012-04-22 - Tid: 22:10:14 - URL: http://jssmn.blogg.se/


elin (: skriver:

grymt :D

Datum: 2012-04-22 - Tid: 22:36:32 - URL: http://elinohrn.devote.se


Me+You 'Imma Tell you one time. <3 skriver:

jasjad, MERA!

Datum: 2012-04-22 - Tid: 22:48:35 -


Josse skriver:

Nej , gjorde Seth det ?! Asså shit, nu mååååste kapitel 47 komma snabbt ! Kan inte vänta ! Haha<33

Datum: 2012-04-22 - Tid: 23:12:41 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


Ebba skriver:

Håller med dig jssmn!:3 xD

Mer!:3

Datum: 2012-04-22 - Tid: 23:39:56 -


Nora skriver:

OMG, MEEEEEEEEEEEEEEEER! ♥

Datum: 2012-04-23 - Tid: 05:35:25 -


Anonym skriver:

OMFG HAR LUST ATT DÖDA HAN! ÅHHHHHH FYFAN!

MEN DET VAR JÄTTEBRA! MEEEEEEEER :D

Datum: 2012-04-23 - Tid: 12:45:13 -


Anonym skriver:

Grymt bra♥

Datum: 2012-04-23 - Tid: 16:35:41 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback