KAPITEL 39-. ABIGAIL DISASTER

Han skulle inte få den glädjen.
"Kim! Du har besök!" Jag svalde hårt och kollade stenhårt på Justin med en allvarlig min.
"Gå ingenstans. Jag kommer snart." Viskade jag och gick med små steg ner för trappan. När jag såg vem som stod där hoppade hjärtat nästan ur bröstet på mig.
"Abigail?" Slank ur min mun. Hon log stort och nickade. Wow, på en månad har hon förändrats väldigt mycket!
"Visst känner du inte igen mig? En månad har bara gått ju!" Log hon och skrattade till.
"Mhm.. För en månad sen var du lite rundare." Hon kollade anklagande på mig och log smått.
Tumblr_m1y9ilqvoa1qdz3mzo1_500_large
"Jag har saknat dig!" Utbrast jag med hes röst. Hon kollade menande på mig och nickade så att hennes hår guppade på axlarna.
"Har saknat dig mer bestie! Ska vi gå upp?" Då kom jag på Justin och svalde hårt.
"Det är inget bra tillfälle direkt Ab.." Viskade jag och pressade fram ett leénde. Hon backade tillbaka ett steg, men då hörde vi en smäll från mitt rum och sedan Justin som rabblade upp en hel ramsa med svordommar. Abigail öppnade munne smått och log stort mot mig.
"En kille?" Jag suckade och nickade snabbt, och skulle genast säga att vi inte kunde gå upp när hon redan var i mitten på trappan. Abigail älskar Justin Bieber. Hur ska detta gå? Ingen vet ju ens om vårat äktenskap eller vad man ska säga.
"Kim kom ett tag!" Ropade mamma från vardagsrummet. Jag suckade högt och skyndade mig dit.
"Vet du om det här?" Frågade hon och pekade på datorn. Det var bilden.. Där jag och Justin stod och kysstes utanför studion. Den hande fått mycket hatkommentarer. Jag frustade bara till och sprang upp till mitt rum där en besviken Abigail stod.
"Det är ju ingen kille här!" Gnällde hon. Jag andades djupt ut och skakade på huvudet.
"Nej, men du måste gå. Familjetid du vet!" Hon nickade och skulle precis gå ut när hon tappade sitt nedrans läppglans.
"Oupsie!" Fnittrade hon och böjde sig ner men kom upp med en snabb fart.
"OMG! Justin bieber ligget under din säng!" Skrek hon och la sig ner på golvet. Justin hoppade upp på andra sidan och kollade panikslaget på mig. När Abigail reste sig igen kröp Justin ner under sängen.
"Äh.. Jag inbillade mig." Muttrade hon surt och lämnade rummet.
"Det där var nära ögat." Suckade jag och satte mig ner på hennes stora säng. Kim kollade anklagandes på mig.
"Vad höll du på med här uppe egentligen?" Snäste hon och korsade armarna över bröstet. Jag kollade skamset ner på mina fötter och ryckte på axlarna.
"Inget. Jag råkade slå till foten i sängkanten." Kim skrattade till och gick fram till mig för att krama om mig.
"Hur är det Justin?" Frågade hon lent och kysste mig mjukt på läpparna. Jag flinade stort och kysste henne tillbaka. Vi la oss ner på sängen och bara låg där och, ja, kysstes tills Sam kom in.
"Men Justin, om du är på Kim's bilder. Är inte du känd då?" Frågade han med en liten grop mellan ögonbrynen. Kim fnittrade till och log stort mot mig.
"Jo det är jag." Förklarade jag och Sam sken upp i ett stort, vitt leénde.
"Coolt!" Sa han och sprang ut från rummet. Jag höjde på ögonbrynen mot Kim och fuktade mina läppar snabbt.
"Hur gammal?" Frågade jag.
"Vadå? Sammy? Åh, han är snart 4!" Jag nickade och log större mot henne.
"Han är smart!" Utbrast jag glatt.
"Ja, vem tror du han har fått det ifrån?" Flinade Kim till svars och la sig ner över mig. Där var kyssarna igång igen.
-
"Upp och hoppa!" Ropade Sam glatt och började hoppa i sängen mellan mig och Kim. Kim gnydde till och kollad trött på mig och Sam. Jag var lika trött.
"Sammy, varför väcker du oss?" Frågade hon sömnigt och gäspade högt. Han log stort och hoppade mer.
"För att vi ska till Gröna Lund!" Kim hoppade snabbt upp ur sängen med ett stort leénde på läpparna. Gröna Lund.. Det var det vi åkte förbi igår.
"Nice!" Log hon och lyfte ner Sam från sängen. Han nickade och sprang snabbt ut ur rummet och ner för trappan.
"Upp då Justin!" Jag rynkade lätt på näsan men reste mig upp ändå. Vad gör man inte för en 4-åring?
"OK, nu är det så att vi har hela tivolit för oss själva. Med tanke på Lucas." Log mamma och fuktade sina sköra läppar. Justin kollade oförstående på mig.
"Lucas är chef över öppningstiderna och är bra kompis med ägaren av Grönan. Han har hyrt det åt oss." Justin nickade och kramade om min hand.
"Justin och Kim, ni kan gå iväg själva nu." Sa hon lungt och kollade på mig och Justin. Jag nickade och drog med mig Justin till Insane. Nu ska vi ha kul.
-
"Jag tycker Jetline var roligast!" Skrattade Justin och log stort mot mig. Jag skakade hastigt på huvudet.
"Nej då! Insane är lungt grymmast." Justin gav upp och kollade på den lilla kiosken.
"Jag är hungrig." Gnällde han och gav mig hundvalpsminen. Jag nickade och drog med honom dit och beställde 2 fish & Chips. Det är iallafall något han var bekant med.
"Tack." Sa han lent och tog en tugga av sin pommes. Jag höjde frågandes på ögonbrynen.
"För?" Han skrattade till och tog en klunk cola.
"För att du finns här för mig. Och för den här dagen." Förklarade han och flätade samman våra fingrar. Ett pirr slank igenom min kropp och fingrarna brändes till.
Nej, det är jag som ska säga tack... Tack till Justin som gjorde hela mitt liv till en lycklig historia.
"Ska vi åka kärlekstunneln?" Frågade jag Justin när vi hade ätit upp. Han nickade gillandes och kramade om min kalla hand. Vi visade våra biljetter för 'receptionisten' och satte oss ner i en stock.
Direkt när vi kom in i tunneln började vi kyssas för fullt, men jag avbröt oss snabbt. Justin kollade oroligt på mig.
"Justin, mamma visade en bild på oss. När vi kysstes. Ingen vet om oss" Sa jag oroligt.
Han svalde hårt.
"Jag gör vårt förhållande officielt när vi kommer hem. Om det är det du vill?" Jag nickade snabbt och började kyssa honom igen.
När rundturen var slut gick vi till fotoshopen för att köpa våra bilder. Eller, bilder och bilder. Vi kysstes ju hela tiden.
"Tyvärr, men någon har redan kommit och köpt ut era bilder!" Log tjejen i kassan. Åhnej...
WTF?! Har någon köpt deras puss bilder? Vad kommer hända nu då? ;O
KOMMENTERA FÖR DÅ ÄLSKAR JAG ER MER ÄN VAD JAG GÖR NU! ;D :**

Kommentarer

Jssmn! skriver:

Hahaha! Bra där på slutet! MER MER MER MER OCH MEER!! erfknväjdnväkNVÄklnväknvänvjqenrjä mmemeeeeer! :D

Datum: 2012-04-19 - Tid: 12:45:26 - URL: http://jssmn.blogg.se/


llma skriver:

Sjuuukt bra!! Men du vet att du redan har gjort ett kapitel som är 38? Hehe <33 mer snälla<3

Datum: 2012-04-19 - Tid: 13:37:02 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback