KAPITEL 31-. WILLY WONKA

innan jag gick ut till köket där mamma stod med en kopp kaffe och ett flin.
"Vad är det?" Frågade jag ointresserat. Hon skrockade till och höjde på ögonbrynen.
"Mr.Gentleman, var lite tystare nästa gång. Ni två lät ju över hela Stratford." Mina kinder brände till och jag kollade ner på mina fötter. Hon hade hört?
Jag gick snabbt upp på rummet igen och la mig ner bredvid Kim i sängen.
Hon hade fått på sig en av mina t-shirts och hade sattit upp håret i en hög hästsvans. Jag kysste hennes hjässas mjukt och hon log mot mig.
"Vad sa Pattie då?" Frågade hon trött. Jag flinade stort mot henne.
"Näe.. Bara att vi lät över hela Stratford." Kim's kinder blossade upp i en mörkröd nyans och hon kollade skamset ner på sina fingrar.
"På riktigt?" Viskade hon fram. Jag nickade och log större mot henne.
Tumblr_m29p2vivrp1qhhc82o1_500_large
"På riktigt, ja.. Nästa gång kanske vi ska vara ensamma hemma." Mumlade jag och drog upp draperierna. Soligt idag igen. Men det var ju bara 22 Juni, så det är ju klart. Kylan kommer ju i Augusti.
"Vad vill du göra idag då?" Frågade Kim mig och fuktade sina läppar. Jag mötte hennes blick och blinkade med ögat.
"Kolla på film?" Hon nickade snabbt och reste sig upp i sängen.
"Duscha först?" Jag bet mig sexigt i läppen och lyfte sedan upp henne i famnen och började vanka iväg till duschen.
-
"Kan jag låna något av dig? Jag älskar doften av dina kläder.." Fnittrade Kim och blinkade flörtigt med ögat. Jag nickade och slängde iväg ett par mjukisbyxor och en blå t-shirt till henne. Hon drog snabbt på sig de och satte upp sitt hår i en bulle mitt på huvudet.
"Du är så vacker utan smink." Fick jag helt plötsligt fram. Hon log större mot mig och kramade mjukt om mig.
"Tack.. Du är också vacker utan smink." Skämtade hon och kysste mig mjukt på läpparna.
"Ha-ha." Muttrade jag och knuffade lätt iväg henne innan vi gick ner till vardagsrummet för att ta fram en film.
"Jag åker nu." Sa mamma när vi kom ner.
"Till?" Frågade jag och flätade samman mina och Kim's fingrar. Hon log mot oss.
"Mormor och Morfar. Ni kan åka dit imorgon om ni vill." Jag nickade och slog mig ner i soffan med Kim vid min sida.
"Välj film." Viskade jag i hennes öra och såg hur gåshuden växtes fram på hennes bara armar. Hon gick fram och drog med fingret över filmryggarna innan hon drog ur en och visade mig. 'Kalle och ChokladFabriken' Jag log gillandes mot henne och gick ut i köket.
"Kommer du eller? Vi ska väll ha något till!" Hon kom snabbt springandes och log stort mot mig. Vi plockade fram chips och Fanta innan vi gick tillbaka och satte på filmen. Mitt i filmen somnade Kim på min bröstkorg.
"Sov sött." Viskade jag till henne och fortsatte kolla på filmen.
Jag slog långsamt upp ögonen och möttes av Justin's halvöppna mun. Han hade också somnat. Klockan på väggen visade halv 6. Så vi hade sovit i 6 timmar ungefär. Wow.. Man blir verkligen trött när man har sex.
"Justin." Viskade jag hest och petade på honom. Hans ögonlock fladdrade till och ett stort, nästintill bländande, leénde dök upp på hans ansikte.
"God morgon!" Utbrast han trött och kramade om mig där vi låg under filten i soffan.
"Pattie är inte hemma än." Upplyste jag honom och satte mig långsamt upp i soffan. Han log listigt mot mig och fuktade sina läppar.
Tumblr_m2a1g2nbym1rsf9uno1_500_large
"Du får allt ta och åka hem. Fräscha till dig.. Och sen klockan 8. Då kommer jag och snor dig." Sa han mjukt. Jag log stort mot honom och nickade.
"Vad ska jag ha på mig? Något fint?" Han fnös högt.
"Du är fin i allt babe. Sätt på dig något du trivs i. Men jag skjutsar hem dig." Svarade han och reste sig upp hand i hand med mig i ur soffan.
-
"Ses klockan 8." Varnade han mig och kysste mig passionerat på läpparna. Jag besvarade kyssen och hoppade ur hans bil när jag kom på att jag fortfarande hade på mig hans kläder. Men han hade redan hunnit köra iväg när jag vände mig om för att säga det.
Jag suckade djupt och gick in i huset där jag mötte pappa.
"Hej stumpan!" Skrattade han och kramade om mig. Jag drog in hans doft i näsan och log mot honom.
"Hej papi." Svarade jag och gick upp på mitt städade rum. Sierra..
Jag drog fram en rosa klänning med ett svart midjebälte och satte på mig det. Jag log mot min spegelbild och piffade till det hela med ett halsband jag hade fått av Justin. Det var ett stort 'J' med diamanter i. Såklart äkta. Justin var inte snål om man säger så.. Jag drog upp locktången och började locka topparna av mitt bruna hår. Sen började jag med att sätta på lite ljusrosa ögonskugga på mina ögonlock och sedan resten. När allt var klart satte jag på mig ett par vita pumps och kollade på klockan.
Wow, redan kvart i 8. Jag tog min mobil och gick ner för trappan då jag fick ett sms.
'Kolla ut XX Prince Charming.' Jag log stort mot sms:et och kollade ut genom fönstret. Där stod Justin lutat mot sin bil med ett stort leénde.
"Hej då!" Ropade jag och lämnade huset och gick med snabba steg mot Justin.
"Du är så vacker." Sa han flörtigt och kramade om mig. Jag kysste hans läppar ömt och hoppade in i bilen.
-
"Framme!" Andades han ut och kollade på byggnaden bredvid mig. Det var en jätte fin resturang. Utanför växte det rosor i rabatten och hela byggnade var ljusblå. Det lyste av ljus innanför och det kom ut en servitris för att ta imot oss.
"Välkomna till Gyllende Rosen!" Log hon välkomande och föste in oss till ett bord i mitten av rummet. Det var nästan ingen här och det stod en ung tjej på scenen med en gitarr och sjöng 'God Damn you're beautiful' Ett glädjetår lämnade min kind och jag log stort mot Justin.
"Så vackert." Sa jag med tjock röst och kramade om hans hand över bordet. Han lutade sig över och kysste mig passionerat på läpparna.
"Du Kim?" Frågade han helt plötsligt. Jag mötte hans blick och nickade.
"Ja?" Han svalde hårt innan han öppnade munnen för att säga något. 
Vad kommer JB säga? Perfect date eller vad? ;)
KOMMENTERA FÖR MER! KANSKE KOMMER T.OM 3 KAPITEL IDA'? ;)


Kommentarer

Ilma skriver:

:O meeer?<333333333

Datum: 2012-04-14 - Tid: 18:09:29 -


Anonym skriver:

Var du tvungen att sluta där så jävla spännande nu är du tvungen att skriva ett till kapitel så jävla bar du rockar<3<3(:

Datum: 2012-04-14 - Tid: 18:21:55 -


Emma skriver:

liv din jävel XD haha jag döör för jag vet att han kommer att säga .................. hahahhaha liv kom på något nytt :3 hihi :D

Datum: 2012-04-14 - Tid: 18:23:14 -


Josse skriver:

Sjukt bra! Meer :)<33

Datum: 2012-04-14 - Tid: 18:25:11 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


Jssmn! skriver:

wiihoo :D HAHAHA, MER KAPITEL NU HOMEY! :D

Datum: 2012-04-14 - Tid: 18:25:27 - URL: http://jssmn.blogg.se/


linnea skriver:

meerrraaa snälla?! <3333

Datum: 2012-04-14 - Tid: 18:27:20 -


Becca skriver:

Grymt braa! :D

Vill ha meeeer!



PS. Kolla gärna in min blogg och kommentera också. Jag la ner ca 2 timmar på ett kapitel, fast det kanske inte är så bra.. men aa.. :S Behöver ju lite "tips" ,eller vad man ska säga (;

Kram!

Datum: 2012-04-14 - Tid: 18:59:52 - URL: http://JBiebs.devote.se


Anonym skriver:

Jätte bra! Mer idag!

Datum: 2012-04-14 - Tid: 19:23:05 -


Wilma <3 skriver:

Mer !!! <3

Datum: 2012-04-14 - Tid: 19:30:34 -


Anonym skriver:

MEEEEEER

Datum: 2012-04-14 - Tid: 19:37:16 -


Lisa skriver:

Justin kommer säga att han ska på turnering snart.

Jättebra (:

Datum: 2012-04-14 - Tid: 20:32:14 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback