KAPITEL 25-. NEVER IS HARD

Jag tog min mobil och gick ner till hallen där kyssen var avbruten.
"Kim.." Fick Justin fram och tog tag om min handled.
"Nej! Sluta Justin.. Ring inte och försök defenetivt inte att kontakta mig. Hej då!" Röt jag och sprang ut i regnet. Jag sprang och sprang och tillslut, kom tårarna.
Jasmine kollade allvarligt på mig och korsade armarna över bröstet.
"Och det där var?" Sa hon och höjde på ögonbrynen. Jag suckede djupt och gnuggade mig hårt i ögonen.
"Mitt livs kärlek." Muttrade jag till svars. Jasmine's läppar bildade ett leénde.
"Varför ler du?" Nu dök det upp lite fnitter.
"Jag visste att du och jag inte skulle hålla så länge till. Vänner?" Jag nickade och kollade in i hennes ögon.
Hon kramade om mig länge och släppte sedan taget om mig och kollade mig djupt in i ögonen med en harkling.
"Om det där var ditt livs kärlek, varför springer du inte efter?"
Jag nickade och sprang ut i spöregnet. Hon måste ligga långt fram nu. Jag började springa som bara den men såg inte ett spår av henne.
"Kim?! Kimberly!!" Jag sprang runt som en blind hundvalp och skrek tills rösten inte bar längre. Det började bli små hesa viskningar.
Glöm henne Justin! Skrek en röst inom mig, medan en anna tvingade mig att fortsätta. Du kommer ändå aldrig få tillbaka henne, så varför försöka?! Varje ord min hjärna bildade gav till ett sting i hjärtat.
"Kim!" Var det jag fick fram innan jag gav upp och slog ner mig på en parkbänk i regnet. Kimberly skulle inte komma tillbaka, vad var det för mening att leva egentligen i såna fall?
Regnet började avta och mörkret detsamma. Hur länge hade jag varit ute? Hela natten? Tror det.. Mina fötter värkte som inget annat och jag hade ingen aning om var jag hade hamnat. En kvinna kom joggandes med sin hund och gav mig en blick innan hon forsatte. Visst.. Bry dig inte om mig, som sitter här med lila läppar och darrar. Människor är så känslolösa nuförtiden.
Jag huttrade till och kollade upp på den morgondisiga himmeln och blinkade långsamt. Det sved i ögonen. Kanske skulle man sova? Nej Kim.. På en parkbänk? Nu får du ge dig!
Jag höll ögonen öppna tills solen stod högt upp på himmeln, sen gick det inte längre. Jag la mig ner på parkbänken och somnade sekunden efter.
-
* "Kom nu Kim!" Ropade Justin's röst. Jag ville inte men benen började genast styras ditåt.
"Kom igen.. Jag vill ju bara leka!" Hans röst lät naiv. Jag kollade ner på benen och märkte att jag var naken. Vad är det här?! Jag öppnade dörren till rummet och gick fram till den stora, vita sängen som stod i mitten av rummet. Justin låg där, naken likaså.
"Kom nu. Vi ska ha kul." Han vinkade mig mot honom. Jag försökte skrika men det gick inte. Min röst täpptes igen. Är det här en dröm eller verklighet?
Jag landade ner på sängen och fick Justin's händer överallt på min nakna kropp. Han smekte mig överallt och kysste mig ömt på olika kropsdelar. Okej, det här är en dröm. Justin är inte sån.
Han la sig över mig och jag kände en stor smärta när han kom in i mig. Jag kände hur rösten kom tillbaka.
"Nej! Justin! Sluta!" Tårarna började spruta ner för mina kinder.
"Tyst.." Hyschade han mig. Svettdroppar från hans panna åkte ner på mitt bröst och det brände. Som eld.
Allt blev vitt och jag hamnade tillbaka i Mallette's hall. Jag hörde stöningar från Justin's sovrum. Nej.. Ta mig inte dit. Men benen styrde sig dit. Tårar började rinna ner för mina kinder.
"Nej.." Viskade jag med tjock röst. Jag kom fram till dörren och slog upp den. Där låg Justin med Jasmine, Caitlin och... Mig.
"Jaså, nu kommer du? Ska du vara med och leka?!" Röt han och hoppade upp från sängen. Ett skrik lämnade min mun och Justin's armar slingrade sig kring min kropp, som nu var naken...*
Jag slog svettigt upp ögonen och kollade mig omkring. Jag var inne på mitt rum och låg i min egna säng. Var allt bara en dröm? Hade jag och Justin blivit ett? Hade Jasmine kommit? Jag såg en skugga röra sig ut ur hörnet på rummet och Justin's ansikte dök upp.
Men det var inte Justin. Eller jo, men det såg inte ut som det. Den här Justin hade frissigt hår, röda ögon och lila påsar under ögonen. Drömmen.
"Försvinn! Låt mig vara!" Skrek jag hysteriskt och kollade förtvivlat på honom. Han närmade sig mig, sakta men säkert. Tårarna dök upp i mina ögonvrår och började rinna.
"Förvinn! NEEJ! Nej Justin! Gåå!" Han närmade sig och slog armarna kring mig. Jag slog honom hårt på bröstet men han släppte inte. Han höll kvar omfamningen och lät mig gråta. Gråta som ett barn.
-
"Kim?" Viskade Justin när snyftningarna började avta.
"Bort." Snäste jag och knuffade undan honom. Han kollade på mig med tårar rinnandes ner för kinderna.
Det gjorde så ont att se Justin gråta. Det fanns inget värre.
"Snälla.. Jag älskar dig. Jag skulle göra slut med henne, men inte över telefon!" Vilken bra ursäkt.
"Jaha, men nu är det så att ska är ingen ursäkt Justin! Hur kunde du?! Du lovade alla mina kompisar, min familj... MIG, att du inte skulle såra mig!" Röt jag mellan snyftningarna.
Han kollade skamset ner på sina fötter och rynkade pannan oroligt. Varför är livet så jobbigt? Jag kollade ner på mina kläder. De var ombytta.
"Justin... Jag vill aldrig mer se dig i mitt liv. ALDRIG. Gå nu..." Det där var de svåraste orden jag någonsin sagt. Han kollade upp på mig med floder rinnandes ner för kinderna.
"Kim..-" Jag hann avbryta.
"Nej NU! Gå!" Nu började jag tjuta också. Han fuktade sina läppar snabbt innan han lämnade rummet med en smäll. Kim, du har gjort dig av med det vackraste i ditt liv. Och du kommer inte få tillbaka det.
"Kim?" Sierra stack in huvudet.
Jag nickade och drog bort några tårar från ansiktet. Hon kom in med en bricka.
"Du måste äta." En bit lassange och lite ruccola låg på tallriken med ett glas vatten och en alvedon. När jag tänkte efter gjord det faktiskt ont i huvudet.
"Tack." Mumlade jag och pressade fram ett leénde till henne. Hon lämnade rummet utan frågor.
Jag tog upp den lilla tabletten och la den på tungan innan jag svalde ner den med en klunk vatten och började sedan smått äta på lassangen.
20 minuter senare knackade det på dörren. Vad var det nu? Jag suckade och mumlade ett 'Kom in.'
Jasmine kom in med ett allvarligt ansiktsuttryck.
Nu hade Justin gjort något igen, det visste jag direkt.
"Vad har han gjort?" Hon bet sig osäkert i läppen och öppnade sedan munnen.
"Han är på Stratford Bridge.. Han tänker hoppa." 
BAD Justin! Eller Suicide Justin kanske?


Kommentarer

Stina skriver:

Meeeeeer du är grym

Datum: 2012-04-10 - Tid: 21:51:31 -


Jssmn! skriver:

oh en till suicide Justin?...Mer!

Datum: 2012-04-10 - Tid: 21:56:03 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Anonym skriver:

omfg så jävla bar du måste snälla skriva ett till kapitel i kväll snälla så jävla bra älskar din novell så jävla MYCKET

Datum: 2012-04-10 - Tid: 22:04:30 -


JBiebs skriver:

Oooohhhhh.... Såååå spääännnaaannnndeeee!:D

Vill ha mer!! ÄLSKAR dina noveller!:D loooovee them! Kram!<3

Datum: 2012-04-10 - Tid: 22:18:26 - URL: http://JBiebs.devote.se


Wilma skriver:

Du måste skriva mer !! Du kan inte sluta dagen så här !! Meeer nu !!! Dööör !!!! <333

Datum: 2012-04-10 - Tid: 22:22:07 -


Anonym skriver:

Aaah snälla meer!!! Såå bra :D

Datum: 2012-04-10 - Tid: 22:34:12 -


Josse skriver:

Omg, Justin fåår inte hoppa ! :O<3

Jättebra! Meeeer :D

Datum: 2012-04-10 - Tid: 22:50:44 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


ilma skriver:

nääääääääääj

Datum: 2012-04-10 - Tid: 23:06:10 -


elin (: skriver:

så grymt bra!

Datum: 2012-04-10 - Tid: 23:07:22 - URL: http://elinohrn.devote.se


Lisa skriver:

Jättebra :)

Datum: 2012-04-10 - Tid: 23:15:42 -


Anonym skriver:

HAN TÄNKER VADÅ?! O.O¨

MEEEEEER NU! MÅSTE VETA VAD SOM HÄNDER!

Datum: 2012-04-10 - Tid: 23:46:57 -


Sara skriver:

Jag tycker att Justin tycker för mycket synd om sig själv, han borde tänka på hur Kim känner sig istället för att vara självisk.

Datum: 2012-04-11 - Tid: 13:59:45 - URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/


Anonym skriver:

Braa!!

Meer

Datum: 2012-04-11 - Tid: 15:33:51 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback