KAPITEL 22-. B-E-A UTIFUL

"Wow!" Han log mot mig och lutade sig långsamt mot mitt öra.
"Önska dig något shawty." En ilning åkte genom hela min kropp och jag korsade fingrarna och önskade mig något.
"Vad önskade du dig?" Frågade han efter en minut.
"Jag önskade att det skulle vara du och jag, föralltid." Svarade jag lent och kysste honom försiktigt på halsen.
Jag lutade mig mot soffkanten och kollade in i den sprakande elden.
"Ska jag sjunga för dig?" Fårgade Justin mjukt. Jag kollade på honom och nickade långsamt. Han drog upp en gitarr ur gitarrfodralet och drog några strängar innan han började spela SkyScraper.
Det var så vackert, så att jag nästan började grina som ett litet barn.
Han kollade in i mina ögon under hela låten och bröt inte ögonkontakten. Hans röst lät som en ängels. Justin Bieber... Inte konstigt att han blev känd.
-
Han drog de sista strängarna och smekte bort tårarna som hade fallt ner under mina ögon. Han fuktade sina perfekta läppar och log stort mot mig. Ett leénde lekte sig fram på mina läppar och jag kurade upp mig i hans famn. Han kysste mig mjukt på hjässan och smekte mig över håret. Jag började smått frysa, jag menar, jag låg ju där i bara en skjorta.
"Fryser du?" Viskade han och kysste mig i pannan. Jag nickade och log smått mot honom. Han lyfte upp mig i sin famn och gick upp till övervåningen där det stod en stor säng i mitten av rummet. Tja, det var väll bara en säng där praktiskt taget.
"Vill du sova?" Frågade han och bet sig sexigt i läppen. Jag himlade med ögonen och pressade mina läppar mot hans. Kyssarna gick till vilda pussar och smekningar, som sedan blev till grovhångel.
Han knäppte av mig skjortan och jag hjälpte honom av med t-shirten innan jag började kyssa honom mjukt igen.
Jag kände hur vi började falla baklänges och sekunden senare träffade min rygg sängen. Justin andades högt genom näsan och smekte mitt lår. Jag drog upp min hand mot hans ansikte och smekte hans käkben. Någon minut senare var vi mer än pågång.
Solen väckte mig. Typiskt att glömma att dra ner rullgardinerna. Jag gnuggade mig hårt i ögonen och kollade på Kim som låg på min högra sida. Hennes hår låg perfekt format kring hennes ansikte och hennes läppar och kinder var rosensköra. Munnen var vidöppen och andades mjukt in och ut.
"Du är så vacker.." Viskade jag tyst för mig själv och smekte hennes ansikte. Med tanke på att båda två låg nakna så drog jag på hennes täcket vilket fick hennes ögonlock att fladdra till. Hon blinkade några gånger innan hon mötte min blick och log stort.
"God morgon älskling." Mumlade hon och fuktade sina läppar.
"God morgon shawty." Ett klingande skratt lämnade hennes mun och hon la sig tillrätta på mitt nakna bröst.
"Vad ska vi göra idag?" Frågade hon trött och gäspade högt.
"Hemligt." Hon suckade.
"Varför är allt hemligt omkring dig Mr.Bieber?" Flinade hon. Ett leénde växte sig fram på mina läppar. Jag ryckte på axlarna.
"Jag vet inte. Jag gillar bara att överraska vackra kvinnor."
"Okey... Det var lite creepy. Ska vi ta ett morgondopp?" Frågade hon glatt och kysste min bröstkorg.
"Sure." Svarade jag snabbt och reste mig upp i sängen.
-
"Ägg, pannkakor, macka, gröt?" Rabblade jag upp medans hon drog på sig ett par underkläder. Själv stod jag bara i kalsonger.
"Ägg och macka blir bra, Masterchef!" Skrattade hon och kramade om mig bakifrån. Jag snurrade runt och tog tag i ett hårtest och satte det bakom hennes öra.
"Du är så grymt vacker, vet du det?" Sa jag och smekte hennes sköra kind. Hon kollade in i mina ögon och log.
"Ska komma från rätt person." Jag drog henne närmre mig och lutade mig mot hennes läppar.
"Ja, det gör det faktiskt." Mumlade jag innan jag pressade mina läppar mot hennes. Fjärilarna blev som galnast i magen och jag höll på att spricka av kärlek. Hon var mitt allt..
"Kom igen Bieber." Utbrast hon och avbröt kyssen. "Jag är hungrig. Men, vi ska klä på oss först!" Jag nickade snabbt och gick mot garderoben, hand i hand med Kim.
Jag gick med snabba steg ut till tomten.
Solen stod högt upp på himmeln och bländade nästan mig. Justin kom upp bakom mig och la en hand på min midja.
"Du har telefon." Viskade han lent i mitt öra. Gåshuden hoppade fram och jag log stort mot honom innan jag gick in i det lilla huset och tog upp Justin's mobil. Ryan's namn lös upp skärmen.
"Hey Ry!" Sa jag glatt och slog mig ner i soffan.
"Det är något du behöver veta.." Sa han nervöst. Jag kunde höra Chaz's röst i bakgrunden.
"Och det är?"
"Jo... Justin har redan en tjej! Jasmine Villegas." En bomb landade i min mage. Nej? De har gjort slut. Ryan har fel.
"Nej Ry. De har gjort slut." Svarade jag och skrattade som om det gick att skratta bort det hela. Som om allt var ett helt jävla skämt. Men man skämtar inte om sånt, det borde Ryan och Chaz veta. Är det 1 April eller?
"Nej.. Han ljuger Kim. Vi vill inte se dig sårad. Kom igen.. Tro på mig! Justin är inte den prince charming som du tror! Alla har en mörk sida, Justin också. Snälla Kim!" Det fick vara nog.
"Ryan. Lägg ner. OK? Hej då, vi ses när jag och Justin kommer tillbaka till Stratford." Jag la snabbt på.
Det är inte sant Kim. De ljuger. Glöm bort allt nu!
Chaz och Ryan klämde ur sig det! Vad ska hända? Kommer Kim glömma bort det? ;O
KOMMENTERA FÖR MER IKVÄLL!


Kommentarer

Anonym skriver:

skit brrrrrrrrra snälla ett till kapitel i kväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3:)

Datum: 2012-04-09 - Tid: 22:57:07 -


Anonym skriver:

amazing

Datum: 2012-04-09 - Tid: 23:09:21 -


MERMER skriver:

<333

Datum: 2012-04-09 - Tid: 23:11:07 -


Jssmn! skriver:

OMG!!! MEEEER BRUDEN! Ett till ikväll fan!! <333 KOMMER DÖÖÖ ANNARS! ;) De är såååå söta tillsammans, så ska dem förstöra allt...Åh! Jasmine in my ass! <3 LOVE IT!! :D

Datum: 2012-04-09 - Tid: 23:13:22 - URL: http://jssmn.blogg.se/


JuustinBieeberNoveller skriver:

Jättespännande vill veta mer ;D

Datum: 2012-04-09 - Tid: 23:51:12 - URL: http://juustinbieebernoveller.blogg.se/


Anonym skriver:

OMFG DET VAR JÄTTEBRRRAAAA!<33

Datum: 2012-04-10 - Tid: 00:26:12 -


Josse skriver:

Meeeeer ! <3

Datum: 2012-04-10 - Tid: 11:46:43 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


Anonym skriver:

Braaa! ;D VARFÖR VILLD E FÖRSTÖRA FÖR JUSTIN & KIMMM!!!!111WÄWÄWÄÄW

EE DET HON ANDRA TJEJER SOM GILLAR JUSTIN,TVINGADE HON ATT SÄGA DET TILL KIM? fattar inte.Eller vill de bara säga det.OMG



braaa,meera

THIHI

JAG EE HAR LITTE DAMP NU

häähäh

Datum: 2012-04-10 - Tid: 15:11:37 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback