KAPITEL 19-. TRUTH OR DARE?

Vi satt och pratade lite men blev avbrutna av Samantha som kom ut med en leopard mönstrad bikini. Hon ruskade snabbt på håret och bet sig sedan i läppen.
"Vem är redo för färgkrig?" Ropade hon ut och sprang ut på gräsmattan där hon tog upp en färgburk.
Ryan, Chaz och Justin var mer än redo...
Samantha var något extra men inget gämfört med Kim.
"Så, vad tycker du?" Frågade Ryan när han kom och satte sig ner bredvid mig. Tjejerna och Chaz höll på med färgkriget medans jag och Ryan hade en liten paus.
"Vem? Samantha?" Han nickade gillandes och kollade på henne med stora ögon. Jag nickade ogillande.
"Jag har Kim.. Men du kanske skulle lägga in en stöt?" Sa jag mjukt och kollade på honom. Hans leénde försvann och förvreds till en ängslig min.
"Nä. Hon gillar ju dig. Justin Bieber, popsensationen." Jag kollade surt på honom.
"Vad menas med det?" Snäste jag och kollade menande på honom. Han nickade och kollade ner på sina färgstänkta händer.
"Nej, men asså.. Ingen gillar ju typ mig och Chaz för de vi är. Vi blir ju utnyttjade för dig!" Han hade så rätt. Jag hatade det. Att jag hade förstört deras liv. Nej inte direkt liv. Men de hade ingen som var ärlig för det mesta. Mitt  fel var ju det. Allt var ju mitt fel nu för tiden.
"Sorry bro' men jag kan inte göra något åt det. Du får försöka!" Sa jag stöttande och klappade till honom i ryggen.
"Mm." Mumlade han till svars och gick ut på gräsmattan igen. Samantha's blick var fäst på min bara mage.
Det var obehagligt, och inte lite heller.
"Hey Bieber! Kommer du eller?" Ropade Haley glatt och vinkade mot mig. Jag skakade på huvudet. Då kom Kim fram till mig och började spruta färg.
"Det.. här... är ... vad..som...händer." Sa hon andfått och flinade stort mot mig. Jag kollade hämndlystet på henne och greppade tag om en färgburk att hälla över henne.
-
"Du och Kim kan ju ta duschen där nere?" Sa Chaz glatt och kollade på min och Kim's kropp som var fulla av färg.
"Ok." Svarade Kim och drog med mig ner för trappan in i duschen.
"Jag gillar inte Samantha." Muttrade hon när vattnet var på och rann ner för våra nakna kroppar. Ett stön slank ur min mun.
"Skit i henne. Hon har inget med oss att göra. Hon är en besatt tjej bara, OK?" Kim nickade lätt och kollade ner på sina fötter som var fulla med flagnande färg. Jag la en hand under hennes haka och höjde hennes huvud.
"Du, Kim.. Strunta i henne. Hon betyder inte ett dyft för mig." Kim log stort och pressade sina mjuka läppar mot mina. Allt kändes bara bättre.
Hayley hade tydligen med sig en massa kläder som jag och Samantha hade fått låna. Underkläder också.
Hon var väldigt förberedd.
"Vill du ha det här?" Frågade hon mig och räckte fram en rosa Victoria's Secret mysdress. Jag nickade och drog på mig ett vitt linne under. Jag hade valt ett par med slappa underkläder medans Samantha hade slagit till hårt.
Stringtrosor, push-up och hotpants med ett linne där det stod 'SEX BOMB' med stora bokstäver.
Jag greppade tag om en kam och borstade igenom mitt toviga hår innan jag satte upp det i en hög hästsvans.
"Jag går ut till Justin." Ursäktade jag mig och lämnade rummet.
-
"Samantha slår till stort." Viskade jag i Justin's öra och la armarna kring hans börst. Han fick gåshud.
"Jaha, hur menar du exakt my dear?" Jag skrattade till och bet mig i läppen.
"Push-up, string, hotpants och ett 'Sex Bomb' linne." Svarade jag irriterat och kollade in i hans hasselnötsbruna ögon.
"Jahapp. Inte intressera! Ser du de här ögonen? De är gjorda för... Trumvirvel tack!... Dig!" Sa han och kysste min passionerat på läpparna. Jag skrattade kvävt mot hans läppar och log stort mot de.
"Jag älskar dig." Viskade jag och fuktade mina läppar.
"Och jag dig." Svarade han mjukt och stoppade in en jordgubbe i munnen med ett smile på läpparna.
-
"Okej, vad ska vi göra?" Ropade Ryan ut över vardagsrummet. Alla satt i de 3 sofforna som fanns där, så lite högt kanske han skrek.
Jag gosade upp mig i Justin's famn och kysste honom försiktigt på halsen.
"Ojoj, har jag fått mig en vampyr på halsen?" Jag skrattade till och kysste honom på läpparna istället.
"Sanning eller Konsekvens!" Ropade Samantha ut och kollade flörtigt på Justin.
"Okej.." Muttrade Chaz och kollade på Haley med en oroväckande min. Han skulle ge henne något riktigt dåligt nu.
"Haley..Sanning eller konsekvens?" Haley fnittrade till.
"Konsekvens." Chaz mumlade ett 'Yes' och kollade på Ryan och Justin. Vad skulle han nu hitta på?
"Hångla med Ryan.. I 10 sekunder." Sa han stelt och kollade på Haley med uppspärrade ögon. En rodnad dök upp på hennes kinder men hon börjde sig ändå fram och började.
"1...2...3...4...5..." Började Chaz och fortsatte till 10.
Haley lutade sig tillbaka med stora ögon och kollade på mig med ett stort leénde på läpparna. Jag gjorde tummen upp mot henne och kollade sedan på Ryan. Det var hans tur.
"Samantha, sanning eller konsekvens?" Sa han stridslystet och kollade på henne med stora ögon. Han var kär. Det såg man på långt håll.
"Konsekvens." Svarade Samantha sexigt och kollade på Justin. Ryan gjorde detsamma och viskade sedan något i Chaz öra som gjorde honom upprörd.
"Nej Ryan.. Gör det inte." Men Ryan lysnade inte utan kollade bara in i Samantha's ögon.
"Kyss Justin.." Muttrade han sammanbitet.
WHUUT?!


Kommentarer

Ebba skriver:

KÄTTE BRA! Får hjärtklappning här HAHA<3

MER idag snälla? ;)<3

Datum: 2012-04-08 - Tid: 18:37:43 -


Jssmn! skriver:

=O MER! <3

Datum: 2012-04-08 - Tid: 18:40:32 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Anonym skriver:

JÄVAAR!!!!!!!1 EN TILL NU SNÄLLLA

Datum: 2012-04-08 - Tid: 18:45:31 -


Josse skriver:

BRA! :D<3

Datum: 2012-04-08 - Tid: 19:04:32 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


Madicken skriver:

OMG!<3 braaaaa

Datum: 2012-04-08 - Tid: 19:29:21 - URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se/


ellen skriver:

NEEEEJJJ!!

meraaa brudeeen!!

Länk byte?? :)<3

Datum: 2012-04-08 - Tid: 19:52:50 - URL: http://boyfriendgirlfriend.blogg.se/


Anonym skriver:

VAAAAAAAAAAAAAAAAAA? Asså åh. Sjukt bra!!! Mer snälla<3

Datum: 2012-04-08 - Tid: 20:24:11 -


mickis. skriver:

oooooh, nejnejnejnej.

fast det ägde, som vanligt. ;3

Datum: 2012-04-08 - Tid: 20:34:13 -


Lisa skriver:

nu blir man sur på Ryan :/

Jättebra :)

Datum: 2012-04-08 - Tid: 20:44:32 -


jenny skriver:

OMB! meeeeeeer!! :D

Datum: 2012-04-08 - Tid: 20:55:56 - URL: http://delfinblondin.blgg.se


Anonym skriver:

sjuuukt braa!

MER!<3

Datum: 2012-04-08 - Tid: 21:15:05 -


A-king<3 skriver:

RYAN FÖRIHELVETE VAD VAR DET DU INTE FATTA?!

AJA MEN DET VAR JÄTTEEEEEBRAAAAAA! :D <3

Datum: 2012-04-08 - Tid: 21:57:09 -


elin skriver:

grymt!

Datum: 2012-04-08 - Tid: 22:22:09 - URL: http://elinohrn.devote.se


alex skriver:

Mer, NU !!!

Datum: 2012-04-08 - Tid: 23:52:37 - URL: http://itsonlyonedirectiontomyheart.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback