KAPITEL 17-. VIRGIN



Hon gjorde armkrock med mig och började gå mot dörren då min mobil plingade till.
"Vänta här." Ursäktade jag mig och sprang tillbaka in i vardagsrummet och tog upp min mobil.
Det var ett sms. Från Jasmine..


Hans min blev ändrad. Han blev bekymrad.. Säkert av sms:et.
"Kommer du eller?" Frågade jag otåligt och gav till ett leénde. Han blängde på mig i någon sekund och la sedan ner mobilen. Vad stod det på sms:et egentligen som gjorde Justin såhär?
"Vad är det?" Frågade jag och flätade samman våra fingrar, men hand drog till sig sin hand och kollade ner på marken.
"OK, vad är ditt problem?!" Han kollade upp på mig med en sur min och ryckte på axlarna. Det fick en suck att lämna min mun. Problemet? Jo, det var jag.
"Jo, någonting är den. Berätta eller så går jag." Väste jag och brydde mig inte alls om människorna kring oss.
"Men nej?! Kan du inte fatta det?!" Hans röst.. Det var inte han. Jag backade långsamt med skräckslagna ögon. Ingen kille hade någonsin höjt rösten mot mig. Ingen.
"Kim du... förlåt älskling." Han tog ett steg fram och la en hand på min arm. Jag ryckte åt mig den och kände hur jag började skaka."Låt mig vara.." Viskade jag och vände mig om för att börja springa tillbaka till hotellet. Något var fel.
-
 "Kim! Kim!" Sierra ropade högt från hallen. Toppen. Jag kröp ner under täcket och tryckte ansiktet mot den stora dunkudden. Hotellets kuddar var sköna.. Tänkte jag gillande. Stegen närmade sig rummet och Sierra kom in.
"Kommer du eller?" Stönade hon och drog en hand i sin svettiga panna. Jag skakade på huvudet. Vadå? Kunde inte Justin komma själv eller?
"Justin ber om ursäkt. Kom nu!!" Jag reagerade och satte mig snabbt upp.
"Är du hans lilla brevduva nu eller?! Han är väll inte 2?" Snäste jag och spärrade upp ögonen mot henne. Hon spärrade också upp ögonen. Hon gick fram till mig och gav mig en örfil. Jag kände inget först men sen så kom
smärtan.
"Skrik inte mot mig unga dam!" Fnös hon och gick med stora steg ut ur rummet. Själv låg jag kvar i sängen som ett litet spädbarn. Ett litet, okunnigt, hjälplöst spädbarn.

Sierra kom med snabba steg ut ur rummet och gick surt mot hissen.
"Sierra!" Ropade jag och sprang efter henne. Hon muttrade något bittert och blängde surt på mig.
"Vad hände?" Frågade jag trött när jag hade kommit fram till henne.
"Hon var dryg och fick en smäll. Inget mer med det." Jag kollade förvånat på henne och ruskade hastigt om henne.
"Du skulle bara prata!" Hon kollade surt på mig och gick in i hissen.
"Prata med henne själv.." Muttrade hon innan hissdörrarna hann stängas. Jaha, ska jag gör det?
-
"Kim?" Viskade jag och satte mig i änden av sängen. Hon kollade upp från täcket och jag möttes av ett ljuslila märke på hennes kind.
"Det var inte du som bad henne slå mig?" Jag skakade hastigt på huvudet och kollade ledsamt på henne.
"Jag är så ledsen.." Sa jag med tjock röst. Hon nickade lätt och kollade in i mina ögon.
"Justin.. Vad är felet?" Snyftade hon.
 "Inget.. Det var Scooter som sms:ade. Han berättade att Touren hade förflyttats. Jag måste åka tidigare. Jag älskar dig. Mer av allt!" Ett leénde växtes fram på hennes sköra läppar och hon slängde sig kring min hals.
"Jag älskar dig." Viskade hon sexigt in i mitt öra.
Jag lutade mig tillbaka och pressade mina läppar mot hennes.

5 minuter senare var vi pågång..

"Justin.." Stönade jag och la mig ner på hans nakna bröst.
"Mhm.." Svarade han bara och kollade trött upp i taket. Jag kollade ut genom fönstret och hoppade till när dörren öppnades.
Jag drog åt mig lite täcke och kollade stint på dörren där Sierra och pappa stod chockade.
"Ehm.. Vi.. Vi går och äter." Sa pappa snabbt och drog med sig Sierra ut från rummet. Jag kollade på Justin som hade en mörkröd nyans på kinderna.
"Det där var akward.." Hostade jag fram och drog en hand genom håret. Justin nickade långsamt och kollade på mig.
"Är du oskuld?" Frågade han och kollade på mig. Min min blev till en förolämpad grimas.
"Vi hade nyss sex.. Men ja, innan var jag det." Han nickade och kollade upp i taket igen. Justin, Justin, Justin..
"Du då? Är du oskuld Mr. Gentlemen." Han skrattade till och lipade mot mig.
"Men.. Eh.. Jag var inte oskud innan vi hade.."
En klump satte sig i min mage. Han hade ju haft Caitlin och Jasmine, men oskuld var han inte? Nej..
"Är du OK?" Jag nickade svagt och reste mig upp ur sängen.
"Jag ska duscha." Sa jag sexigt och log mot honom. Han fuktade sina läppar och kollade intresserat mot mig.
"Får man göra dig sällskap?" Frågade han och satte sig upp. Jag nickade och trippade iväg till badrummet med Justin efter mig.
-
Jag drog på mig ett par rena underkläder och en vit klänning innan jag fönade håret och sminkade mig.
"Du behöver inte smink." Viskade Justin bakom mig och la sina händer på min midja.
"Jodå!" Skrattade jag till och la tillbaka sminket i necesären.
"Kom nu. Jag är hungrig!" Justin log stort och kramade om min hand innan vi gick ut till hallen för andra gången idag.


Kommer mer när jag är hemma babes! :D
   

Kommentarer

mickis. skriver:

you make this shit so fuckin' gooooood. <3

Datum: 2012-04-06 - Tid: 21:36:31 - URL: http://arandomstory.blogg.se/


Anonym skriver:

hahahahaha såååå jävla bra bara de att man har typ inte varit inne på dator idag så mycket i alla fall jag så det kan va därför att hu inte har fått några kommentarer men det här kapitlet rockade fett

Datum: 2012-04-06 - Tid: 21:55:19 -


Josse skriver:

Jättebra! :D<3

Datum: 2012-04-06 - Tid: 21:57:08 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


elin skriver:

asbra :D

Datum: 2012-04-06 - Tid: 22:42:50 - URL: http://elinohrn.devote.se


Me+You 'Imma tell you one time. skriver:

Jättebra. <3

Datum: 2012-04-06 - Tid: 23:08:06 -


alex skriver:

Jätte bra !! Skynda att skriva mer :) xx

Datum: 2012-04-06 - Tid: 23:10:51 - URL: http://itsonlyonedirectiontomyheart.blogg.se/


Jssmn! skriver:

Åhhhhh så bra! :) Meeeeer bruden! Du ÄGER! <3 Absolut älskar novellen! Och krya på dig btw! Hann aldrig säga det! <3 Hoppas du blir bättre imorgon! :) <3 Puss;)

Datum: 2012-04-06 - Tid: 23:26:06 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Ebba skriver:

Jätte bra!! Mer<3

Datum: 2012-04-07 - Tid: 00:38:55 -


Lydia skriver:

FORTSÄÄÄÄÄÄTTTT :D

Datum: 2012-04-07 - Tid: 01:13:30 -


Linnéa skriver:

Jättte bra !! ;D

Datum: 2012-04-07 - Tid: 11:35:04 -


Anonym skriver:

Sjukt bra!! och Btw Krya på dejj ;))

Datum: 2012-04-07 - Tid: 14:49:32 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback