Kapitel 8-When i met you girl my heart went knock, knock...

I förra kapitlet!:
-Haha, neej men jag ska nog vara här hemma i Stratford med min familj. Svarade jag lite smått fnittrandes.
-Och du? Frågade jag.
-Det är samma här, sa hon och kollade rakt in i mina ögon och log.
Shit, hon var så jävla vacker!



Jag började nynna till "I never let you go".
Hon kollade på mig och log. Jag ville bara böja mig frammåt och kyssa henne!


Han började nynna på "I never let you go" Han sjöng så himla fint även fast han inte direkt sjöng.
Plötsligt ringde det. Det stog "Ryan" över hela skärmen.
-Ehm, ursäkt. Sa jag och gick in på toaletten. Jag visste vart den låt eftersom det stod WC över hela dörren.

-Hej.. sa jag kyligt.'
-Hej! Har det hänt nåt? Sa han sedan oroligt.
-Fattar du inte själv?
-Nej vadå? Har Justin sagt något? Sa han sedan drygt.
-Skyll INTE på Justin!
-Så du skyddar honom nu också?!
-Nej men det är ju dig jag är arg på!
-Berätta vad jag har gjort nu då?
-Du ska fan inte gå runt och säga att jag är din tjej! Hur kan du ljuga så?!
-Men... Är du inte det?
-Nej!! Absolut INTE! För det första, jag är inte ens kär i dig! För det andra, jag ser dig mer som en bror. Och för det tredje, jag är kär i en annan...

Det ringde och hon gick in på toan. Jag smög efter och tryckte örat mot dörren.
-Jag är kär i en annan... hörde jag att hon sa.
Jag kände hur lyckan spred sig över hela min kropp. Var det mig? Nej det kan det ju inte vara..
Hon kom ut och hennes ögon var röd-sprängda,
-Hörde du? Sa hon och lät irriterad.
-Ehm.. Nej..
-Bra, sa hon och gäspade. Hur mycket är klockan? Frågade hon.
-Den är... Jag drog upp mobilen för att kolla, den är halv 1.
-Oj! Jag måste hem!
-Nej kan du inte sova här? Sa jag och log lite.
-Visst jag kan ringa mamma och fråga sa hon och började pilla med håret.
Hon tog upp mobilen och slog ett nummer.
-Hallå? Ja hej mamma. Nej jag mår bra. Ja jag är säker. Men du, är det okej att jag sover hos en kompis. Nej imorgon.  Ja okej m... Puss puss!
Jag vände mig måt henne och la huvet på sne.
-Haha sluta Justin du ser plågade ut! Sa hon och började skratta. Ja jag fick! Hon började le.
-Yes! Sa jag. Jag hoppade upp och skrek: Yabbadabadoo! Hon började skratta så att hon vek sig dubbelt.
Vi gick upp till mitt rum och hon fick låna en t-shirt som var väldigt stor med en bild på mig.
-Haha är du så egotrippad att du har en t-shirt med dig själv på? Sa hon och skrattade.
-Nej asså, jag har fått den av Jazzy så.. Jag kan inte slänga den liksom. Sa jag och blinkade med ögat.
Hon nickade och gick in i badrummet.

Jag gick in i badrummet och drog på mig t-shirten.
Jag tvättade av sminket och tog lite vatten i munnen och sköljde.
När jag kom ut låg justin på sängen i endast mjukisbyxor. Ville han döda mig eller? Han knäppte händerna och la de bakom huvudet och flinade mot mig.
-Vart är gästrummet? Frågade jag och la handen på midjan.
Hans leénde försvann och han sa:
-Jaha jag trodde du skulle sova här.. med mig?
-Jaha dåså. Då gör jag väll det.
Jag gick mot sängen och kröp ner under täcket. Jag vände mig om och kollade på honom. Min hand snuddade vid hans och jag rös till.
-Godnatt, sa jag och log.
-Godnatt min sköna, sa han och jag kände hur jag rös till av välbehag när han sa så. Jag la mig på rygg och somnade direkt.
Jag vaknade av ett ryck mitt i natten av att Justin inte låg brevid mig. Jag hörde röster nedifrån så jag smög ut ur rummet.
-Men.. jag kan ju inte hjälpa det! Skrek Justin tyst, det var nog inte för att väcka mig. Han satt i soffan fast nu med en tröja på sig.
Jag gick mot räcket och satte mig på huk. Mitt hjärta stannade när jag såg vem det var.


Bra? Kommentera!

Kommentarer

Linnéa R skriver:

Ass braaa!!!! :D

Datum: 2011-12-21 - Tid: 12:35:36 -


Droogad skriver:

Snääälla kan du fortsätta med din novell kan inte sluta läsa den. EE så drogad av den. Snälla fortsätt idag!<3

din novell är awesome!:D

Datum: 2011-12-21 - Tid: 13:27:02 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback