Kapitel 12- Unforgettable

I förra kapitlet:
-Älskling jag är redo ige.... Ojj har vi besök?
Jag vände mig om och såg en tjej i in ålder. Hon var vacker och hade svart långt hår.
-Jen.. det är inte som du tror... började Justin. Tårarna började rinna hysteriskt.
-Nej det är ju aldrig som tjejer tror.. Sa jag och gick ut genom dörren och började springa. Jag kom inte så långt innan någon drog in mig i en bil och allt blev svart.



Några timmar tidigare!
Jag skulle upp på scen och var inte så nervös. Jag tog en godis ur Kenny's påse.
-Hey. Justin du måste ju fråga! Sa han och boxade till mig löst på axeln.
Jag flinade och gick in på toaletten. Jag lutade mig mot handfatet och kollade på min spegelbild.
Jag kunde inte sluta tänka på Jen.. Jag älskade henne men hon ville inte. Det var bara att acceptera det Justin.
Jag ruskade till lite lätt och gick ut. Då kom Scooter fram till mig och sa:
-Justin upp om 2!
-Visst sa jag och försökte peppa mig själv. Mamma kom fram och jag hade längtat efter henne och Kenny när de hade varit borta.
Hon tog min hand och vi bad en tyst bön innan jag gick upp på scen.
Allt flöt på o Jazmyn var också där :)När allt var klart så gick jag och duschade och bytte kläder innan jag och Kenny gick ut.
När jag kom ut möttes jag av ett fán. Hon bad mig om min autograf och hon var rätt söt.
-Vill du följa med till mitt hotell? Frågade jag och blinkade med ena ögat.
-J...aa! Sa hon uppspelt.
Vi åkte dit och när vi kom fram så satte vi oss på sängen. Jag la mig ner och efter ett tag la hon sig över mig och började kyssa mig.
Jag gjorde inte motstånd, kanske för att jag var så änslig över att Jen inte ville vara min?
Det ena ledde till det andra och jaa resten vet ni. Hon gick in på toaletten och då kom Jen in.
-Justin låt mig gå rakt på sak. Sa hon.
-Okej.. sa jag stressat för att Jen visste ju inte att Alexi var där.
-Jag älskar dig och vill visst vara med dig. Mer än vänner! Jag skiter i dina beliebers. De kan inte stoppa oss.
Innan jag han säga något så vände hon blicken ut på golvet och såg alla kläder. Hon kollade tillbaka undrande på mig.
Direkt när jag skulle säga något kom Alexi ut och sa:
-Älskling jag är redo ige.... Ojj har vi besök?
Hon vände sig om och kollade på Alexi från tå till topp.
-Jen.. det är inte som du tror... Började jag innan hon avbröt mig.
-Nej det är ju aldrig som tjejer tror.. Sa hon och vände sig om och sprang ut.
Fan! Vad hade jag gjort? Jag började dra på mig mina kläder.
-Vem var det där? Frågade Alexi.
-En kompis.. Muttrade jag irriterat tillbaka.
-Som älskar dig? Tårarna började rinna ner för Alexi's kinder.
-Ja.. Alexi glöm att det här någonsin hände okej? Sa jag och sprang ut.
Jag sprang efter henne men hon sprang snabbt och sen in i en gränd. När jag kom dit så var hon borta. Det var bara en vit Cabriolet där.
Nu började den köra för full fart och jag försökte springa efter. Sen såg jag några papz så jag sprang tillbaka till hotellet.


Jag vaknade av en smäll. Jag vände mig runt men såg inget och sen blev allt svart igen.
Jag vaknade upp på ett sjukhus. Mamma satt brevid mig i sin doktor-rock och grät.
-Mamma? sa jag hest.
-Gumman du är vaken! Herregud vad orolig jag har varit.
Vi satt och pratade lite och hon berättade att det var några män som hade misshandlat mig. Jag började lätt gråta.
Efter ett tag gick mamma för hon hade ju patienter. Jag somnade och jag vaknade till av att någons läppar nuddade mina.
Jag skog upp ögonen och möttes av världens vackraste ögon. Justin's.
-Hej, sa han och log.
-Hej sa jag bittert tillbaka.
-Förlåt! Jag.. det var inte meningen. Förlåt snälla.
-Nej Justin. Du behöver inte säga förlåt.. Jag är inte din tjej eller nåt..
-Men jag vill att du ska vara det.. Mumlade Justin och nu rann det tårar ner för hans kinder.
Han gick och lämnade mig helt ensam med ett håligt hjärta...

Jag hade nu fått komma hem från sjukhuset och det var dan före Julafton. Jag hade gips runt benet och ett stort blåmärke på axeln men det skulle läka. Mandy och Sid hade frågat om jag ville följa med och köpa julklappar med de.
Nu satt vi på Espresso House och fikade. Efter ett tag kom tjejen som Justin hade varit med den där dagen in. Hon hade en hel drös med tjejer bakom sig. Jag fnös lite lätt och försökte höra vad hon sa.
-Ja som nivet har ju JAG haft sex med JUSTIN bieber så jag borde bli ordförande i vår Stalk-Bieber klubb? Uppfattat?! Röt hon till de andra. De såg ut att vara rädda för henne så de nickade bara.
Jag skrattade lite tyst för mig själv och fokuserade på Mandys och Sid's samtal istället. Men det gick inte.. Jag tänkte på Honom...

Kommenteraaaaa!!! Bra/Dåligt? :)
// Liv

Kommentarer

.. skriver:

Apbra ! längtar redan efter nästa ! (:

Datum: 2011-12-27 - Tid: 21:52:53 -


Lisa skriver:

Du måste skriva jag blir desperat började läsa den idag och slutade inte till jag läste klart allt. Jag älskar den den är verkligen supperbra. snälla kan du skriva ett till innan det tar kål på mig är inne nu och tittar hela tiden kan vrkligen inte sluta. Hoppas du skriver ett till snart. Kram :)

Datum: 2011-12-27 - Tid: 22:24:01 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback