Love Me Like You Do - 57

”Hej… alltså… jag är ledsen. Det var inte meningen att skrika på dig. Alex, jag älskar dig så mycket. Så, så, så, så, sååå mycket så att det är sjukt. Dessa tre timmar utan dig har varit rena rama helvetet för mig. Skuldkänslorna över vad jag gjorde imorse är större än själva jordklotet. Jag är så ledsen. Du skulle inte behövt råkat ut för det som skedde, och du mådde dåligt över det men som vanligt var jag för dum för att se de-”

Hon tog ett hastigt kliv fram mot mig och pressade sina läppar mot mina i en varm, känslofylld, exploderade varm, kyss.

Sakta öppnade jag ögonen för att känna Justin ligga och andas i nacken på mig. Jag låg på mage och han på rygg. Mitt huvud låg vilat mot hans axel i en väldigt oskön ställning. När han oväntat dykt upp utanför min dörr igår och bett om förlåtelse, så hade jag gjort det jag längtat efter alla timmar utan honom. Att få möta hans läppar. Känna den varma, lyckliga, bubblande känsla som alltid uppstod inom mig.

Vi hade poppat popcorn och lagt oss framför en film, men som vanligt måste jag ha somnat då jag inte kommer ihåg något mer efter det. Förmodligen så bar Justin mig till sängen när det var dags att sova. Vad han gjorde därmellan hade jag ingen aning om, men det spelade ingen större roll. Han var här med mig, där han hörde hemma och det var allt som räknades.

Försiktigt steg jag upp utan att väcka Justin. Jag såg min vita t-shirt från igår ligga på pallen bredvid garderoben och gick för att ta tag i den för att sedan dra den över min nakna överkropp. Så tyst jag bara kunde lämnade jag sovrummet, för att istället gå ut i köket.

Popcornskålen och glasen som vi använt oss av igår kväll stod prydligt uppochnedvända i diskstället. Ett leende tog plats på mina läppar. Så det var det han hade gjort. Diskat. Plockat iordning. Skakandes på huvudet åt Justins vänlighet, gick jag fram till diskbänken och ställde mig därefter på tå för att nå till skafferiet och de ingredienser jag skulle behöva.

När allt jag behövde stod uppradat på diskbänken framför mig drog jag upp mitt hår i en slarvig knut och satte sedan igång.

 

Försiktigt lade jag över pannkakan på tallriken som stod placerad alldeles intill spisen innan jag hällde ned det sista av smeten i stekpannan. Det fräste till i samma stund som smeten snuddade vid pannans heta yta.

Uttråkat slet jag loss en liten bit från en utav dem färdiga pannkakorna jag unnat mig att smaka på, och började omedvetet nynna på As Long As You Love Me. Jobbade man med Justin så var det väldigt lätt att hans låtar fastnade i hjärnan på en. Dock så hade det gått ett flertal månader sedan jag sist hört den. Två, på ett ungefär.  

”Hej babe…” viskade en raspig röst bakom mig och sekunden efter kände jag två mjuka armar leta sig fram mot min mage.

http://cdn1.cdnme.se/3862434/6-3/tumblr_mr47u2vszh1sziumto2_500_52060506e087c3216810c33d.gif

”Det är bara den här kvar.” log jag, även fast Justin inte kunde se leendet.

”Det luktar ljuvligt.” viskade han i örat på mig och placerade därefter en kyss strax bakom det. Leendet på mina läppar blev med ens större och en stöt av välbehag for igenom min ryggrad. Hur var det ens möjligt att han fick mig att känna på det här viset?

Försiktigt, för att inte förstöra den, vände jag på pannkakan så att den fina, gyllenbruna sidan vändes uppåt mot mig. Justins händer drog sig ned längs med min tröja, ned till tröjkanten och sedan under den. Hans fingrar gled långsamt över min mage, vilket fick mina nackhår att resa sig likt en tsunami. Han stannade till några sekunder strax ovanför min navel, men fortsatte sedan uppåt. Vad han ville åstadkomma förstod jag inte riktigt, förrän hans mjuka hand varsamt greppade tag om mitt nakna bröst.

Min bröstvårta styvnade med ens under hans beröring och fick hela mig att vilja stöna. Men så lätt tänkte jag inte ge vika. Jag slog av värmen på spisen, sköt undan stekpanan och lade över den sista pannkakan på tallriken som nu var överbelamrad i ett berg av pannkakor.

Justins hand smekte försiktigt mitt bröst samtidigt som han placerade ut blöta kyssar i nacken på mig. Av ren njutning slog jag igen mina ögonlock och tryckte min rygg hårdare mot hans bara bröstkorg. Upphetsad av stunden, började jag suga på min underläpp och drog upp mina armar så att dem istället hamnade vid Justins nacke.

Massagen på ena bröstet avtog sakta, men snart därpå fortsatte han med mitt andra medan han lämnade efter sig sugmärken på min hals. Det var för mycket, men på samma gång inte. Jag ville ha mer. Och det nu.  

Snabbare än menat snodde jag runt så att jag istället stod ansikte mot ansikte med honom. Hans hand gled försiktigt ned för min mage igen och placerades istället på min rumpa. Han kände rakt på min hud då det enda jag bar var ett par ljusrosa stringtrosor.

Jag vred på min hand så att min handflata var tryckt mot hans nacke och tryckte därefter mina läppar hårt mot hans, i en passionerad kyss. Lika snabbt som kyssen tagit av särade vi på våra läppar för att släppa in den andres tunga. Våra tungor smekte varandra försiktigt, som om det var klubbor vi slickade på. En bubblande känsla tog plats i magen på mig och stannade inte för så mycket som en sekund.

Justins varma händer förflyttade sig ned mot mina lår istället, så att han kunde lyfta upp mig på diskbänken. Jag virade mina ben kring hans midja för att inte tappa greppet samtidigt som jag drog med mina fingrar igenom hans hår, noggrann med att inte skada honom på något sätt och vis. Hans tänder greppade löst tag i min underläpp, men släppte sedan snabbt igen. En känsla av välbehag spred sig i kroppen på mig och jag ville ha mer av det. Mer av honom. Mer av kyssarna. Mer av allt.

Utan att avbryta kyssen drog Justin försiktigt upp händerna från mina lår upp till tröjkanten och började sakta dra den närmre mitt huvud. Motvilligt avbröt jag kyssen för att hjälpa honom få av tröjan och slängde den sedan på det tomma matbordet.

Hans högra hand fattade snabbt greppet om mitt vänstra bröst, precis som den hade gjort för endast några få minuter sedan. Han kysste min underläpp mjukt innan han övergick till min haka. Jag lutade mitt huvud tillbaka mot skåpsluckan och pressade min tunga mot gommen för att inte brista ut i ett hav utav stön när Justins änglalika läppar drogs över halsen på mig. Han drog sig längre och längre nedåt tills han äntligen nådde mitt högra bröst.

Hans tunga smekte det försiktigt innan han sög tag om min bröstvårta, varsamt men vilt på en och samma gång. Stönen som ville forsa ur strupen på mig blev istället kvidande läten då både min tunga och mina läppar hindrade dem till att komma ut. Justin log självsäkert mot mitt bröst som han hektiskt slickade och sög på, för att sedan leta sig uppåt igen mot mina läppar.

”Kan”-kyss-”du”-kyss-”ta”-kyss-”oss”-kyss-”till”-kyss-”soffan?” flämtade jag mellan kyssarna då min rumpa började göra ont av den hårda ytan under den. Justin nickade bara utan att släppa taget om mina läppar och placerade därefter sina händer, som han gjorde förut, under rumpan på mig.

I blindo, då mitt huvud var i vägen och hans ögon var stängda, förde Justin oss till den stora soffan som stod placerad i hörnet på vardagsrummet. Innan jag visste ordet av så möttes min rygg av en mjuk yta. Jag pressade mitt huvud mot kudden som låg under det och slickade Justins underläpp medan jag diskret försökte få ned mina händer till kanten på hans kalsonger.

När jag väl nådde min ändstation, kilade jag in mina tummar under hans boxers. Justin - som fattade hinten - avbröt kyssen för att kunna hjälpa mig att få av dem. Väl av slängde han iväg dem i rummet innan han drog av mina. Jag slöt ögonen och sekunden efter kände jag något hårt tränga sig in i mig.

Kiss | via Tumblr

Till skillnad från förra gången gjorde det inte ont. Det var en skön, underbar, mjuk känsla som spred sig inom mig. Då flyttade jag tungan och lät min strupe släppa ut ett långdraget stön. Justin flätade samman våra fingrar medan han stötte in och ut i mig, och lutade sig ned för att sammanlänka våra läppar igen. Det var otroligt hur mycket jag litade på Justin. Jag hade anförtrott honom mina mörkaste hemligheter och det viktigaste en person kunde ha i livet. Sin oskuld. Han var den enda för mig och det var solklart för vilken levande person som helst. Vi var ämnade för varandra. Jag drog ifrån kyssen och såg istället djupt in i hans mjuka, hasselnötsbruna blick. En mjuk tumme placerades i ögonvrån på mig och smekte långsamt bort något. En tår. Hur kunde jag inte ha mäkt det?

”Gör det ont älskling? Vill du att vi ska sluta?” flämtade Justin.

”Nej… Det är perfekt. Allt är så perfekt. Du är perfekt.” andades jag fram utan att bryta vår ögonkontakt. ”Jag älskar dig.”

Hans läppar formade sig i ett kärleksfullt leende, ”Och jag älskar dig, Alexandra Grace Smith.”

 

När jag sköljt av min kropp noggrant vred jag av vattnet och öppnade dörren till duschkabinen.

”Justin, handduk.” bad jag och sträckte ut handen. Jag tog tag i handduken jag fick av honom för att sedan vira den runt min kropp.

”Jag kan vänja mig vid det här.”

”Vadå?” undrade Justin samtidigt som han smörjde in sitt ansikte med en av Pro Activ krämerna jag hade.

"Duscha med dig.” berättade jag och ställde mig bredvid honom framför vasken så jag kunde se mig själv i den stora spegeln som täckte väggen.

”Aw, gulligt babe. Du är inte så farlig att duscha med du heller. Vi kan ta en omgång till om du vill.”

”Nej tack!” utbrast jag och höll upp mina händer. ”Mina farfarsfingrar har kommit. Då är duschandet slut för mig.”

Jag plockade fram en flaska med min favoritlotion, som jag sedan ställde på toalettstolen då Justin okupperat handfatet. Försiktigt, för att inte råka halka på det blöta golvet, placerade jag min fot på toalettlocket så att mitt nyrakade ben var utsträckt. Därefter sprutade jag ut en hög av lotion i min vänstra handflata och tog sedan hjälp av båda händerna till att smörja in mina ben.

”Varför gör ni ens det där?” frågade Justin dumt när han sköljt bort krämen.

”För att det ska lukta gott. Och för att det återfuktar huden.” berättade jag som om det var det mest självklara i världen.

Han nickade, ”Okej.”

”Vad ska vi göra idag tycker du?” undrade han medan han torkade sitt ansikte med en handduk. ”Kan vi inte typ… Spela golf?”

”Justin,” sade jag och såg på honom. ”Om du inte glömt så är Ryan och Chaz här för att hälsa på. Du kanske ska spendera lite tid med dem. Du har varit ett svin mot dem ända sedan de kom. Se till att spendera lite tid med dem eftersom att vi från och med imorgon kommer behöva gå på våra rep inför turnén.”

Justin suckade, ”du har rätt… Men vi kan väl alla golfa tillsammans? Så umgås jag med både mina vänner och med min flickvän?” Han gick mot mig med ett brett flin på läpparna.

”Det låter som en perfekt idé. Men först måste vi köpa mat… jag är utsvulten!”

”Funkar skräpmat idag då prinsessan Alex?” undrade Justin med ett flin när han sträckte ut händerna för att greppa tag om min midja.

”Bara idag. Sen måste vi fan ta tag i detta och träna. Vi ska snart ut på turné.” Justin lutade sig ned mot mig och gav mina läppar en fjäderlätt kyss.

”Har jag någonsin berättat för dig att du pratar för mycket baby?” undrade han och släppte taget om mig för att sedan försvinna ut ur toaletten.

”Ja när du inte vill höra vad jag har att säga!” ropade jag. ”Så svaret på den frågan är ja.”

 

”Kolla här Alex. Jag ska visa dig hur man gör, Justin kan ingenting.” Chaz knuffade väck både Justin och mig innan han ställde sig framför den lilla golfbollen jag planerat att slå iväg.

”Ja, få se nu då Chaz. Det är inte så lätt som du tror.” Justin hånlog mot Chaz men blev bara ignorerad.

”Skit i Justin, lyssna på mig. Är du höger eller vänsterhänt?”

”Höger.” sade jag och ställde mig så jag kunde se honom bättre.

”Okej, då står du såhär som jag står. Den vänstra handen under den högra.” Han höll ut klubban och visade hur jag skulle hålla och jag nickade. ”Knäna lätt böjda. Röven ska puta utåt lite. Justin oroa dig inte hon kollar inte in min röv det är bara för att hon ska lära sig. Du behöver inte bli svartsjuk.” rabblade Chaz på och jag lyssnade på vad han sade noga. Jag ignorerade hans lilla skämt eftersom jag ville lära mig hur detta gick till. Jag hade aldrig i hela mitt liv spelat golf därför ville jag nu lära mig.

Min pappa och Tyras pappa brukade ibland golfa på söndagar. Vi hade följt med en gång men då hade vi bara lekt med golfbilen, fast vi hade ju  i och för sig endast varit tio år gamla. Vem förväntade sig att vi faktiskt skulle spela? Efter det fick vi inte följa med mer då våra pappor tyckte att vi inte gjorde något vettigt. Jag kunde inte annat än att hålla med dem.

”Placera klubban framför bollen. Sikta. Se till så att du står rätt och sedan är det bara till att svinga klubban.” förklarade han. Sekunden senare fick han till ett väldigt fint sving och bollen var borta. Vart den flög gick inte att se, men han hade åtminstone fått iväg den. Av mina fem försök har inte bollen flugit iväg i ett enda. Så duktig var jag på golf.

”Wow Chaz. Du kan verkligen detta.” berömde jag honom och klappade honom på axeln.

”Han duger.” muttrade Justin avundsjukt. Det var skrattretande hur avundsjuk han kunde bli.

”Justin, du behöver inte bli avis. Jag lovar att Chaz ändå har spelat golf fler gånger än du har, och har därför hunnit öva medan du har varit iväg på en massa turnéer världen över.” svarade jag och fladdrade förföriskt med ögonfransarna åt Justins håll, men slog vad om att mitt fladdrande endast fick det att se ut som om jag hade ett kryp i ögat.

”Alex, mår du bra?” gäspade Ryan, som om han sett precis det jag tänkt. ”Du verkar ha något i ögat.”

”Ryan, jag mår finfint.” flinade jag till svar. Han tog ett steg nämre mig, så att han istället stod bredvid Justin och precis bakom mig. Ryckandes på axlarna snodde jag om för att kunna skjuta iväg den envisa bollen som varje gång jag slog vägrade träffa klubban. Eller så var det snarare klubban som vägrade träffa bollen. Hur som helst lämnade den inte sin plats på den lilla vita piggen som satt i gräset.

”Det är skitvarmt.” gnällde Justin och drog av sig sitt ljusblå linne. Min blick föll med ens mot hans six-pack. Varje gång han tog av sig tröjan vart det som om min blick drogs dit likt en magnet. I ögonvrån skymtade jag hans välbelåtna flin som han alltid fick så fort jag stirrade på hans mage. Dock så var perioden då han skämtade om det över för ett tag sedan, då jag hunnit se honom shirtless oräkneliga gånger vid det här laget.

”Fokus! Jag vill att min lärling ska vara i perfekt form!” tjöt Chaz och knäppte med fingrarna i ansiktet på mig.

”Woah, okej boss.” skrattade jag och drog undan mitt hår från ansiktet på mig.

”Och du där! Sluta distrahera Alexandra!” skrek han på Justin som stod med händerna över sin vältränade mage.

Justin skrattade åt Chaz order, ”Okej då…” mumlade han besviket.

Chaz hummade nöjt till och slog sig därefter ned på huk bredvid Justin. Jag slängde en snabb blick på de två innan jag svingade klubban högt och snabbt, precis som Chaz demonstrerat men släppte snabbt taget om den när ett högt skrik spred sig över golfplanen.

Justins ögon spärrades upp i skräck och Chaz sprang in bakom mig, med samma skräckslagna blick som Justin. Jag snodde snabbt runt och slog händerna för munnen. Vad hade jag gjort?


Kan ni ha någon aning om vad Alex har gjort?... det tror jag nog! Kommentera bäst älsklingar så kommer 58 snabbare än ni tror. Puss/ Ema och Liv. 


Kommentarer

Johanna skriver:

Såååå bra!

Datum: 2013-09-05 - Tid: 12:53:16 -


Malin skriver:

jag hatar när ni lämnar oss hängande.. :(
omg, snälla säg att det inte är något allvarligt..
jätte bra kapitel!

Datum: 2013-09-05 - Tid: 13:15:06 -


Linnéa skriver:

Omg hon kastade iväg hela klubban!! Sjukt bra!!!:)

Datum: 2013-09-05 - Tid: 13:29:27 -


Shavin skriver:

ååh guuud! Träffa hon Ry?! :o Ett kapitel från er muntrar alltid upp en när man är sjuk!

Datum: 2013-09-05 - Tid: 13:58:25 -


Anonym skriver:

Sjuukt bra

Datum: 2013-09-05 - Tid: 14:45:41 -


ememem skriver:

omggggg

Datum: 2013-09-05 - Tid: 15:34:07 -


Liv skriver:

Vilket bra kapitel! Vill läsa meeeer<3333

Datum: 2013-09-05 - Tid: 15:58:39 -


Anonym skriver:

perfektion!
Nu när det slutar så spännande så kan jag inte vänta tills nästa kapitel! :D

Datum: 2013-09-05 - Tid: 16:06:04 -


Anonym skriver:

Aaah shiit! Live it!! Längtar tills nästa!!:D

Ryan?? Vare Ryan? Jag gissar att hon slog till Ryan med golfklubban. I ögat eller ngn. Shiit let me know! Älskar denna novell!! Ni är bäst!!

Datum: 2013-09-05 - Tid: 16:17:35 -


Felicia skriver:

men guuuud, så kan man ju inte sluta det :O jävla cliffhanger du fick till altså, hahahha :')

Datum: 2013-09-05 - Tid: 16:20:12 -


Anonym skriver:

super bra! jag tror att hon slog ryan med golfklubban i hans huvud

Datum: 2013-09-05 - Tid: 16:26:35 -


Anonym skriver:

*Love

Datum: 2013-09-05 - Tid: 16:36:29 -


Michelle skriver:

Jag gillar det :)

Datum: 2013-09-05 - Tid: 16:49:00 -


Hej skriver:

Skadat Ryan!

Datum: 2013-09-05 - Tid: 17:01:11 -


Anonym skriver:

Hon har träffat en tjej med bollen xD

Datum: 2013-09-05 - Tid: 17:02:14 -


Becca skriver:

Åh, shit vad bra!
Jalex<3
Jag tror att hon råkade slå Ryan med golfklubban eller nåt!

Datum: 2013-09-05 - Tid: 17:15:21 -


Celebnovell skriver:

Sjukt bra! Hon kanske träffade någon? :s

Datum: 2013-09-05 - Tid: 17:33:31 - URL: http://celebnovell.blogg.se


Josefin skriver:

sjukt bra!

Datum: 2013-09-05 - Tid: 17:51:01 -


Engla skriver:

Yeyeyeyey, as bra :DD
Längtar tills nästa <3

Datum: 2013-09-05 - Tid: 17:54:24 -


Thilda skriver:

så grymt bra! jag tror alex kan har träffat något med bollen när hon sköt iväg den! :) vet ej bara en gissning :) längtar till nästa kapitel

Datum: 2013-09-05 - Tid: 17:58:44 -


Bella skriver:

Grymt bra längtar tills mer:)

Datum: 2013-09-05 - Tid: 18:35:39 -


Rebecca skriver:

Åh , herre! vad bra!!

Hon kanske råka träffa någons ansikte med golfklubban? hha (:

Datum: 2013-09-05 - Tid: 18:37:25 -


Agnes skriver:

OH.MY. DET VAR ASBRA OCH JÄTTESPÄNNANDE I SLUTET <3 Tror hon träffade Ryan eller Justin med klubban eller något! Längtar till nästa!

Datum: 2013-09-05 - Tid: 18:50:31 -


Ellie skriver:

Jätte bra! Slog hon möjligtvis till någon med klubban kanske? :p

Datum: 2013-09-05 - Tid: 19:46:09 -


ZANDRA skriver:

Super!

Datum: 2013-09-05 - Tid: 19:53:00 - URL: http://Zandralinnea.blogg.se


Emelie skriver:

omg ! jätte bra :)

Datum: 2013-09-05 - Tid: 19:53:07 -


Anonym skriver:

Antagligen så har hon slått till någon med klubban HAHAH DET GJORDE JAG EN GÅNG HAHAHAH

Datum: 2013-09-05 - Tid: 20:07:03 -


nathalie skriver:

bra skrivet! hur gammal är du?

Svar: Jag och Ema, som skriver här på LMLYD, är 14 (jag) och 17 (Ema)
MyyBieberStoory

Datum: 2013-09-05 - Tid: 20:38:22 - URL: http://nathaliehaag.blogg.se


Anonym skriver:

Ghaaaaaa!!! Har bitit av alla mina naglar, slår vad om att hon antingen slog någon i huvudet (kanske Ryan?) eller sköt bollen i nåns huvud :) Älskar din novell, du har gjort mig till en äkta believer! Gillade inte äns Justin innan jag läste det här, det var då jag fick upp ögonen för hanns musik. You make my life, thank you <3

Datum: 2013-09-05 - Tid: 20:43:04 -


Anonym skriver:

sjuuukt bra!

Datum: 2013-09-05 - Tid: 20:57:46 -


Anonym skriver:

sjuuukt bra!

Datum: 2013-09-05 - Tid: 20:57:46 -


Saga skriver:

ååå maj gååd va spännande!!!

Datum: 2013-09-05 - Tid: 21:04:02 -


Anonym skriver:

HAHAHHA ERKÄNN ATT HON TYP MÖRDA RYAN

Svar: Va AHHAHAHHA mördat Ryan? Men guuuud, vilka fantasier ahahhahaha
MyyBieberStoory

Datum: 2013-09-05 - Tid: 21:19:48 -


Felicia skriver:

Gaaaahh....! Nu blev man ju nervös. Men skit bra kapitel, eller vad man ska kalla det, haha :)

Datum: 2013-09-05 - Tid: 21:51:47 -


Wilma skriver:

Hon hade nog slagit någon med klubban när hon svingade med golfklubban (:

Datum: 2013-09-05 - Tid: 22:15:59 -


Alva skriver:

Grymt bra :D mera!

Datum: 2013-09-05 - Tid: 23:12:06 -


Anna skriver:

Jätte bra!! Älskar verkligen din novell!
Ååh längtar tills kapitel 58!! :)

Datum: 2013-09-06 - Tid: 04:27:45 -


Sara skriver:

SLOG HON NER RYAN??

Datum: 2013-09-06 - Tid: 07:54:08 -


Sanna <3 skriver:

fett bra!! <3 Alltid bra <3

Datum: 2013-09-06 - Tid: 10:28:57 -


Kajsa skriver:

Ååååh alltså när någon kommer och kramar om n bakifrån sådär!! Herregud vad bra kapitel tjejer! Grymt bra jobbat!

Datum: 2013-09-06 - Tid: 11:28:45 -


Elsa skriver:

Så bra! Älskar novellen! Blir helt jfkjbkjbabs när det kommitt upp ett nytt kapitel. Längtar tills nästa 3<3<3<3

Datum: 2013-09-06 - Tid: 13:30:44 -


Anonym skriver:

Sååååå bra!

Datum: 2013-09-06 - Tid: 16:25:14 -


Jasmine skriver:

Gud vilket grymt bra kapitel! De är så söta tillsammans och Chaz är så rolig! Jag tror hon kanske träffade Ryan med klubban :( Jag gillar inte när ni hänger mig så här!!! längtar tills nästa kapitel så mycket !! ;)

Datum: 2013-09-06 - Tid: 18:06:17 -


Nikki skriver:

Såg på insta att du skriver nästa snälla lägg upp snart?! Ni är bäst! ❤

Svar: Va? Nej? Jag skriver på 60? Inte på nästa, hahaha
MyyBieberStoory

Datum: 2013-09-06 - Tid: 19:32:18 -


Edvin skriver:

Vi tror att du kan tjäna minst 350 kr varje månad om du börjar rekrytera nya medlemar till vårt blogg nätverk bloggbesokare.se.Vi betalar 2 kr för en ny medlem + 50 % av deras investering på vårt sajt till ditt konto.Du kan välja sen att dra pengarna via paypal eller köpa själv en av våra vip eller mynt paketer som du kan använda för att få traffik eller som annonsering av din blogg.Trevligt att läsa om dig :)

Datum: 2013-09-06 - Tid: 23:58:41 - URL: http://www.bloggbesokare.se


Em skriver:

Omg, så sjuuuuuuukt bra!!!!! Ska bli intressant att se hur de klarar att hålla kärleken hemlig på turnén för alla dansarna. Ni är så himla bra på att skriva!!!!!!!

Datum: 2013-09-07 - Tid: 10:07:23 -


Alice Gong skriver:

Åneeeeeeej! Hon slog säkert till Ryan!!! :'(

Datum: 2013-09-08 - Tid: 09:24:37 - URL: http://thatbieber.blogg.se/


Jessica skriver:

grymt bra! ni fick verkligen till slutet haha ;)

Datum: 2013-09-08 - Tid: 10:30:21 -


Biebstoory skriver:

Såååå bra x)!! En av dom bästa novellerna jag vet!
Btw, skulle ni vilja göra länkbyte med mig? :) kram!

Datum: 2013-09-08 - Tid: 11:16:44 - URL: http://biebstoory.blogg.se


Jessica skriver:

När kommer nästa kapitel?

Datum: 2013-09-08 - Tid: 15:30:17 -


Elsa skriver:

Så sjukt bra! Åh längtar såå tills nästa! <3<3

Datum: 2013-09-10 - Tid: 17:19:14 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback