Love Me Like You Do - 69

Ett knastrande ljud hördes från andra sidan och jag hörde någon harkla sig. 
“Hej, det är Victor.” sade en mycket välkänd röst. 
 Jag frös till is. Victor? Mina ögon fylldes med tårar och sedan gled telefonen ur mitt grepp och drämde till glasrutan. Victor? Min klasskompis Victor? Victor som sårade mig med sina ord? Victor som sagt att han älskar mig?  Victor som var inblandad i rånet på banken den där dagen?  Min Victor som jag varit bästa vän med?

 

Tjugosex timmar hade passerat sedan jag fått reda på att personen som ringt mig i själva verket varit Victor. Jag hade blivit chockad. Arg. Besviken. Ilskan var nog störst. Hur hade han mage att ringa och hota mig efter allt han gjort? Efter allt han ställt till med?

 En irriterad suck lämnade min strupe i samma stund som jag slog mig ned bredvid Justin.

”Ta det lugnt babe.” skrattade han mjukt innan han tog tag i min hand.

 Jag skakade på huvudet. Om två timmar skulle planet jag, Justin, Scooter, Kenny och någon kille vid namn Jim satt på landa. Resten av crewet tog bussarna. Men eftersom att Justin lugnt och sansat hade bestämt träff i New York med Victor, som befunnit sig i Washington så hade vi fått ta Justin privat-jet till New York för att hinna före.

”Jag förstår mig bara inte på honom.” muttrade jag kallt fram och såg upp på Justin. ”Liksom… först kallar han mig för saker, sedan berättar han att han älskar mig, och efter det har han varit inblandad i rånet… sen rymmer han från Sverige och nu helt plötsligt har han gått och blivit en stalker? Vad är hans problem med mig?”

 Jag var arg vid det här laget. Varför kunde Victor inte bara inse att han hade gjort fel och åka tillbaka till Sverige för att ta sitt straff - vilket bara blev värre ju längre han var borta.

”Jag vet inte, Alex. Han irriterar mig också - tro det eller ej. Men det finns inget vi kan göra åt saken. Vi ska möta upp honom på Starbucks vid Central Park, då kan du få fråga honom det.”

”Ja, men-” började jag men var tvungen att sluta tala då ett kraftigt illamående tog över.

 Jag knep ihop ögonlocken för att lugna ned min mage, men det verkade inte hjälpa. Långsamt lyfte jag på handen för att placera den över min hals, där illamåendet låg och tryckte.

”Vad är det som händer Alex?” frågade Justin oroligt.

Jag särade försiktigt på ögonlocken. ”Skulle jag kunna få lite vatten?” viskade jag försiktigt fram för att inte låta spyan tränga sig upp i munnen på mig.

 Justin räckte snabbt över en vattenflaska mot mig, som jag snabbt började dricka stora klunkar av. När flaskan var tom tryckte det inte längre i halsen, men illamåendet fanns fortfarande där.

”Jag… jag tror jag är åksjuk.” skrattade jag nervöst fram, fastän situationen inte alls var roande.

”Åksjuk? Har du varit det förut?” frågade Justin förvirrat.

Jag funderade. En gång för många år sedan när El, Jake, pappa och jag åkt på semester innan Leo föddes så hade jag blivit riktigt åksjuk, så jag nickade som svar på Justins fråga,

”Jo, det har jag. En gång för många år sedan.”

”Åksjukan kanske kommer och går.”

Jag lutade mig mot hans axel. ”Det tror jag du har rätt i.”

 

 När vi några timmar senare landade i New York hade klockan hunnit bli halv sju på morgonen. Eftersom vi hade bestämt med Victor att vi skulle ses klockan åtta tyckte vi inte att det skulle vara lönt att åka till hotellet. Så vi åkte till Central Park och letade upp en Subway restaurang. Kenny var med oss och vi alla beställde en varsin sub. Därefter slog vi oss ner och åt våra mackor i parken, framför fontänen.

 När vi var klara hade klockan slagit åtta och vi lunkade iväg mot Starbucks caféet vi skulle möta Victor i. Justins hand kramade om min och skickade signaler av trygghet. Kenny gick knappt en meter framför oss för att se till att ingen gav sig på oss.

 Jag var aningen nervös över vad som skulle hända nu. Vad hade jag att säga till Victor? Jag kunde inte ens fundera på det då paparazzis följde oss. De knäppte massa bilder och slängde ur sig massa frågor. Det var tur att jag bar kläder som jag kunde vistas utomhus i och att jag hade sminkat mig lite innan vi klivit av planet.

 Justin klämde till min hand, något som fick mig att vrida på huvudet för att se på honom.

”Du vet att du bara kan låtsas som om dem inte är här, va?” sade han med ett flin.

”Vilka?”

”Fotograferna. Bry dig inte om dem. Tänk inte på att dem är här.”

Jag skakade på huvudet. ”Det gör jag inte heller.. typ. Jag tänker mer på vad jag ska säga.”

”Tänk inte så mycket på det. Jag kommer vara vid din sida hela tiden hjärtat.” Justin gav min kind en puss och vi båda log.

 Trots att jag var arg, ledsen och irriterad på Victor så hade jag Justin vid min sida. Och det var jag glad för. Så jag bestämde mig för att inte låta paparazzinas bilder bli några bilder på en sur och grinig Alex.

”Det känns konstigt att ignorera folk när de försöker prata med en.” berättade jag för Justin.

”Man vänjer sig babe. Man liksom stänger öronen och lyssnar inte. Du får se… Efter några månader kommer du behöva anstränga dig för att ens höra de.” Jag skrattade och slog till honom på överarmen.

 

jb | via Tumblr

"You get used to it babe." 

 

”Här.” sade Kenny plötsligt och stannade. Jag såg upp och framför mig hade jag Starbucks. Kenny höll upp dörren för mig och Justin så att vi båda kunde gå in.

 Justin gick mot kassan och jag gick för att ta ett bås. ”Ta en latte till mig.” ropade jag till Justin och han nickade.

Kenny satte sig mitt emot mig och såg på mig med en blick som inte gick att tyda. ”Du vet att jag finns här om du behöver mig, Alexandra. Om ni vill vara ensamma med denne Victor så säg till så går jag och sätter mig någon annanstans.” sa han.

”Nej, jag vill ha dig här Kenny. Tack.” log jag försiktigt.

 Strax gled Justin in på platsen bredvid mig. Han hade tre muggar med sig. Jag fick min latte, Kenny drack iskaffe och Justin drack islatte.

 Försiktigt sippade jag på min latte medan jag lät min blick glida över folkmassorna. Ingen utav dem var Victor. Tänk om han inte dök upp? Suckandes vred jag på huvudet för att se mig omkring på andra halvan av kaféet. Han kanske befann sig där.

”Vad tänker du på?” frågade Justin helt plötsligt bakom sitt sugrör.

”Jag”, började jag tveksamt, ”tänker inte på något. Inget speciellt, egentligen. Bara på att Victor kanske inte alls kommer. Han kanske fegar ur och stannar borta i Washington.”

”Det tror jag inte. Jag betalade för hans biljett och fick ett sms när biljetten skannats av, så du kan vara lugn. Han kommer… hoppas jag”, log Justin och kramade om min hand i försök att lugna ned mig

 Det fungerade i en sekund, tills jag mötte ett par ljusblåa ögon. Ett par ögon som gjort mig glad och lugn förut. Som alltid tröstat mig. Ett par ögon som nu gjorde mig arg och besviken. Mest besviken.

 Victor var först med att bryta ögonkontakten innan han började gå mot vårt bås. Nervositeten bubblade inom mig. Vad skulle hända nu?

Victor slog sig ned bredvid Kenny, snett framför mig. ”Tja”, mumlade han med tjock röst.

”Hej Victor”, svarade Justin lugnt, som om detta var ett utvecklingssamtal eller något liknande.

”Varför stalkar du mig?” slängde jag då ur mig. Jag kunde inte vänta. Jag var tvungen att få ett vettigt svar.

Victor skrattade nervöst som om detta vore ett skämt, ”Stalkar? Jag har aldrig stalkat dig?”

Jag höjde trotsigt på ena ögonbrynet, ”Så du tycker inte att ringa och hota någon är stalking?”

”Nej”, han skakade på huvudet, ”nej det tycker jag inte.”

”Verkligen? Verkligen, Victor? Du är bara för mycket. Du kallar mig för saker, du är involverad i ett rån, du säger att du älskar mig och sedan rymmer du landet för att börja hota mig?! Vad är ditt problem?”

”Vill du veta vad mitt problem är?” fräste han irriterat och såg upp på mig med en blick jag inte kände igen.

”Ja, det vill jag! Jätte gärna!” utbrast jag och slog ut med armarna över huvudet.

”Att du valde honom”, väste Victor giftigt och nickade mot Justin, ”istället för mig som har funnits där för dig genom allt. De gånger du saknade din mamma, vem kom då och tröstade dig med Jimmy Carrey filmer och glass? Jo, jag! När du hade mens, vem kom då med choklad och pizza? Jag! De gånger du missat tio kapitel i matteboken, vem hjälpte dig då att plugga? Jag! Och ändå går du och blir tillsammans med någon du känt i ett knappt halvår. Fy fan.”

Justins grepp om min hand hårdnade. Jag förstod att hans tålamod började ta slut, och jag ville verkligen inte att morgondagens rubriker skulle lyda ”Justin Bieber i slagsmål på Starbucks med kriminell svensk!”

”Vet du? Du har helt rätt. Varför valde jag Justin?” började jag lugnt. ”Jo, för att Justin inte har gett mina småsyskon trauman för livet. Justin hade inte varit respektlös mot mig – en enda gång. Jag kanske inte har känt honom länge, men jag har känt honom länge nog för att se att han är en bättre person än du.”

”Sluta snacka skit Alex, du vet att jag är en bra person”, protesterade Victor snabbt.

”Nej. Jag trodde att du var det. Men jag hade tydligen fel.”

Han suckade, ”Alex, jag har alltid funnits för dig. Du har känt mig sedan trean! Jag må ha gjort några misstag, men jag är en bra person.”

Jag snörpte på munnen. ”Bevisa det.”

”Hur då?”

”Åk till Sverige och ta ditt straff. Hur spelar det ingen roll. Men jag kommer först tro på att du är en bra person när du erkänner att du har gjort fel och tar ditt straff”, mumlade jag allvarligt medan jag snurrade på min papperskopp.

Victor såg ut att tänka en stund innan han ställde sig upp och såg på mig. ”För din skull, Lexie. För att jag älskar dig.” Han sträckte fram händerna och tog tag i mina kinder. Sedan närmade han sig mitt ansikte i ett försök att kyssa mig.

 Jag vred och vände på mig för att göra det omöjligt för honom att göra något. När Justin uppfattade vad som hände for han upp på fötter och slet loss Victor från mig med hjälp av Kenny.

”Håll dig borta från henne. Du ser ju att hon inte vill.” fnös Justin. När de fått bort Victor så att han var mig utom räckhåll släppte de honom och lät honom gå.

”Jag älskar dig Alexandra Grace Smith.” sade han och såg på mig hela vägen tills han hade lämnat byggnaden.

”Hur mår du?” undrade Kenny och lutade sig mot bordet. ”Ska vi dra här ifrån, eller vad tycker ni?”

 Justin såg på mig och jag nickade. ”Jag mår bra och ja, snälla. Vi drar.” bad jag och reste mig upp.

 

När vi senare mötte upp Scooter och Jim på Four Season hotellet för att checka in var både jag och Justin för trötta för att göra annat än att sova. Så det var precis det vi gjorde. Vi sov fram tills klockan tre på eftermiddagen när Justins telefon väckte oss.

 Det var Pattie, hon berättade att hon skulle ansluta sig till turnén imorgon och stanna fram till vårt stopp i Los Angeles.

 Efter att vi beställt roomservice och båda fått duscha satt vi nu i soffan framför teven, båda med ögonen fastklistrade på respektive telefon. Konserten var imorgon, så denna kväll hade vi ledigt. Vilket fick mig att komma att tänka på en sak.

”Babe?”

”Hmm?”

”Vet du vad som just slog mig?” undrade jag i samma stund som jag vann en level på Candy Crush.

”Nä, vad?”

”Vi har aldrig riktigt varit ute på en riktig dejt. Vi har liksom aldrig haft tid till det.” sade jag utan att för ens en sekund slita blicken från skärmen.

Jag kände Justins blick i kinden på mig och beslöt sedan för att pausa spelet så att jag kunde se på honom.

”Nej det har du rätt i…” erkände Justin. Han funderade ett slag innan han satte sig rakt upp i soffan. ”Vi är lediga ikväll. Vill du äta middag med mig babe?” frågade han med ett flin på läpparna.

”Bara vi två?”

”Ja, om du vill det.”

”Vadå? Som i en dejt?” undrade jag och såg retsamt på honom.

”Detta känns som en scen från en klyschig film. Men ja, som i en dejt.” svarade han och lutade sig över mig för att kyssa mina kinder varsin gång innan hans läppar sakta smekte mina.

”Vad ska vi äta?” frågade jag sedan exalterat.

”Jag vet det perfekta stället.” log Justin. ”Oroa dig inte, du kommer gilla det.”

”Är det ett sådant lyxigt ställe där jag måste ha på mig något fint och ”formellt?” undrade jag och gjorde citationstecken i luften.

”Hmm… Jag ska i alla fall ha skjorta. Så ja, ganska så fint är det.”

”Åhh! Fan!” fräste jag. ”Hur fan ska jag skymma det här fula gipset? Orka vara finklädd och ha klänning eller så när jag har gips.”

”Du hade varit vacker i en potatissäck älskling. Se gipset som en accesoar eller något.” sade han och lät blicken glida över mitt gips. Hans blick fastnade på något som stod skrivet på gipset och det var då jag kom ihåg.

”Just det! Du ska följa dessa två användarna på twitter!” utbrast jag och pekade ner på de två namnen som stod ned kladdade på mitt gips.

”Vilka är de?” undrade Justin och började knappa på sin mobil.

”Jag träffade de igår kväll innan jag bestämde mig för att gå upp på scenen. De var trevliga och tog en bild med mig. Jag lovade de att du skulle följa de på Twitter.”

”Så där ja, då var det klart.” berättade Justin och lade ner sin mobil på bordet framför oss. ”När får jag skriva mitt namn där?”

”När du har tagit ut mig för att köpa något att ha på mig ikväll.” avtalade jag.

”Deal.”


Putt-fnutti kapitel... lite? Aja. Victor är riktigt mysko, alltså även fast det är vi som har hittat på honom och skriver vad han gör så blir vi båda ändå fett äcklade... är vi ensamma om det? What a creep. 

Kommentera så kommer 70 snabbare än ni anar, det är redan färdigt... men kom igen, lite kommentarer kan ni väl ändå bjuda på för att få det? :) // E&L! 


Kommentarer

nina skriver:

jätte bra hoppas bara att det kmr lite mer spänning på nästa kapitel

Datum: 2013-10-29 - Tid: 17:59:04 -


melina skriver:

ni skriver alltid så sjukt bra kapitel!

Datum: 2013-10-29 - Tid: 18:02:51 -


Sofia skriver:

Sååå sjukt braaaa!!! Meeeeeer nu taaaaaack

Datum: 2013-10-29 - Tid: 18:11:19 -


Michelle skriver:

Jag älskar det :)

Datum: 2013-10-29 - Tid: 18:16:35 -


Wilma skriver:

Superbra kapitel! Som alltid då... ;)

Datum: 2013-10-29 - Tid: 18:22:09 -


Vicki skriver:

Jag är rätt säker på att Alex illamående kommer att komma tillbaka.... Och jaa! Victor är ett sådant creep!!

Datum: 2013-10-29 - Tid: 18:28:36 - URL: http://vickiso.com


Tilda skriver:

OMG ni är så bäst vill bara läsa och läsa denna novellen, men men längtar ändå att få läsa er nya efter so. Ni
ÄÄRR BÄÄTTRE ÄN BÄÄST! ;**

Datum: 2013-10-29 - Tid: 18:32:22 -


Hanna skriver:

Jag vet inte vad jag ska säga förutom att jag absolut älskar detta. Seriöst, justins och Alex förhållande är fan perfektion. Och en fråga bara, har någon av er varit i new york? Tänkte bara att det nog skulle vara svårt att veta vilket starbucks man menar om man tar det som ligger vis central park. Lovar att det finns över 80. Typ. Minst.
Haha men iaf älskar er.

Svar: Fantisera lite ;)
MyyBieberStoory

Datum: 2013-10-29 - Tid: 18:46:21 -


Anonym skriver:

Sjukt bra !! <3 :)

Datum: 2013-10-29 - Tid: 18:57:52 -


Anonym skriver:

ÅHHH vad jag älskar deras förhållande!! Det är så mysigt!!! Sjukt bra skrivet!

Datum: 2013-10-29 - Tid: 19:09:47 -


Bella skriver:

Kapitlena är alltid så himla bra!! Längtar tills nästa:)!!

Datum: 2013-10-29 - Tid: 19:10:50 -


Kajsa skriver:

Mycket bra as usual! Ja herregud Victor är ascreepy ju. Uscha

Datum: 2013-10-29 - Tid: 19:17:44 -


Belieber skriver:

Så bra som varje gång längtar så mycket efter nästa ! Älskar den

Datum: 2013-10-29 - Tid: 19:30:25 -


Anonym skriver:

Meeeeeeeereeer

Datum: 2013-10-29 - Tid: 19:31:47 -


Anonym skriver:

Så sjukt bra!
Jag vill verkligen inte att denna novellen ska sluta, det är min favorit novell!
Men men, nästa kommer säkert bli lika bra!

Datum: 2013-10-29 - Tid: 19:42:30 -


Erica skriver:

Sjukt bra!!

Datum: 2013-10-29 - Tid: 20:05:22 -


Anonym skriver:

sluta skriva så jävla underbart OMG.
Victor skrämmer mig, haha.

Datum: 2013-10-29 - Tid: 20:24:27 -


Anja skriver:

sååååååååå bra

Datum: 2013-10-29 - Tid: 20:25:22 -


Hermella skriver:

Asså ni skriver så himla bra!! Jag menar även om det ibland blir lite kortare kapitel så får ni ändå med lite spänning eller nån annan händelse som verkligen får en att längta till nästa kapitel!!<3

Datum: 2013-10-29 - Tid: 20:34:23 -


Engla skriver:

Älskar de. Älskar hur Justin står vid Axels sida dag som natt.
Älskar också dramat runt Viktor(: han är sjukt creepy, de är ni inte ensamma om att tycka.

Datum: 2013-10-29 - Tid: 20:45:44 -


Emelie skriver:

Jätte bra :D

Datum: 2013-10-29 - Tid: 20:47:34 - URL: http://emelajzaan.blogg.se


B skriver:

Sjukt bra kapitel!! Som vanligt, ni är verkligen jävligt duktiga på att skriva :)

Datum: 2013-10-29 - Tid: 20:48:33 -


Emilia skriver:

Grymt som vanligt! Längtar tills nästa❤️

Datum: 2013-10-29 - Tid: 20:51:54 -


Malin skriver:

Sååå bra!
Blir alltid så glad när jag ser att ni uppdaterat!
Er novell är verkligen på top, en av de bästa som finns.
Ni är så begåvade båda två, jag blir alltid lika överrskad när jag läst ett kapitel, att någon kan skriva så bra.
Vill verkligen inte att denna ska ta slut.

Är Victor dramat över eller kommer han fortsätta med skit? Selena dramat? över?

Datum: 2013-10-29 - Tid: 20:52:18 -


Karolina skriver:

Det är säkert så att Alex är gravid!! :D hoppas det, men även om det inte alls är så, så är eran novell bland de bästa. Jag älskar eran och www.bieb.blogg.se. Det här kapitlet var väldigt bra.

Datum: 2013-10-29 - Tid: 21:23:07 -


Anonym skriver:

Älskar!

Datum: 2013-10-29 - Tid: 21:47:09 -


celebnovell skriver:

Sjukt bra precis som alltid! Ni skriver alltid i ren perfektion att det nästan känns overkligt. ♥

Datum: 2013-10-29 - Tid: 22:14:56 - URL: http://celebnovell.blogg.se


Linnea skriver:

Det går inte att beskriva med ord hur bra ni är! Ni förtjänar det bästa för ni är dom bästa på att skriva. Man skulle lungt kunna göra film på era noveller ;)

Älskar era noveller och denna speciellt ;)

Datum: 2013-10-29 - Tid: 22:18:50 -


Ert sörsta fan skriver:

Grymt bra! Hoppas det kommer gå bra med novellen framöver! Lycka till med allt nu så syns vi när kapitel 70 kommer ut.

Mvh ert största fan😘❤️

Datum: 2013-10-29 - Tid: 22:21:03 -


Mina skriver:

NI skriver så bra att det är sjukt! Novellen är verkligen drama fylld och bara amazing ;)

Datum: 2013-10-29 - Tid: 22:32:41 -


Anonym skriver:

Exakt, What a creep ;) haha men jättebra! Ser fram emot deras dejt!!:)

Datum: 2013-10-29 - Tid: 23:35:07 -


Jossan skriver:

Jag håller verkligen med om att Victor är riktigt creepy, så glad att jag inte har en sådan läskig snubbe efter mig...
En sak jag tänkte på bara. Det är inte ofta -eller rättare sagt är det här första gången- som jag har något kritiskt att säga, men delen med Victor blev ganska rörig. Eller kanske inte rörig, men typ ogenomarbetad och det kändes mest som att ni ville bli av med den. Allt gick väldigt snabbt och ni brukar alltid väldigt snyggt och bra få in Alexs känslor under tiden, men inte riktigt under den delen.
Det är det enda negativa jag har kunnat komma på under hela den här berättelsen, så riktigt bra! Ni är så otroligt duktiga!
Måste bara nämna att jag älskar deras lilla relation, de är så söta tillsammans. Och är riktigt nyfiken på dejten :)

Kram

Datum: 2013-10-29 - Tid: 23:44:17 -


Kajsa skriver:

Ni skriver så bra!!! Det här är den bästa novellen någon sin!!! Längtar tills nästa kapitel!! <3 :)

Datum: 2013-10-30 - Tid: 00:09:14 -


Ingen skriver:

Victor är fett creepy, jag blir nästan rädd när det handlar om honom☺️ Nejmen han är en stalker gris så det förklarar saken😉 Och jag tycker nu att ni ska publicera "kapitel" 70❤️

Datum: 2013-10-30 - Tid: 00:16:10 -


M skriver:

Ååååh va bra ni är! Kapitlet var grymt som precis alla andra heeeelt seriöst.

Datum: 2013-10-30 - Tid: 01:18:55 -


Alice Gong skriver:

Jag tycker inte heller om Victor, han är väldigt creepy. Men jag tycker ändå att Alex är lite hård mot honom, med tanke på deras förflutna. Som han säger, även om han gjort många misstag borde hon veta att han innerst inne är en bra människa. Sen är hans obsession över henne creepy, men det är nog egentligen bara den som gör honom det.

Datum: 2013-10-30 - Tid: 08:52:17 - URL: http://thatbieber.blogg.se/


Anonym skriver:

Skiiitbraaaa

Datum: 2013-10-30 - Tid: 08:54:32 -


:-D skriver:

Kapitlet var super duper bra!! Fortsätt så här!

Datum: 2013-10-30 - Tid: 10:56:48 -


Anonym skriver:

Woooooooaaaaah så himla awzum!!!!
Älskar er, kapitlet, Justin och Alex!!!!
Vill också ha en pojkvän som accepterar mej för den jag är, alltid finns där för mig och som alltid skyddar mej!!! Precis som Justin gör med Alex! Perfekt par!
Och Victor äcklar mig med! Kryper i magen på mej när jag läser om hur dum i huvudet han är! Hoppas han ruttnar i fängelset!!!

Datum: 2013-10-30 - Tid: 12:16:53 -


Anonym skriver:

as bra!

Datum: 2013-10-30 - Tid: 12:37:56 -


Nilsson skriver:

Tack för novellen! Den är verkligen så bra! Kan inte vänta tills nästa kommer!

Datum: 2013-10-30 - Tid: 14:09:00 -


Karin skriver:

Åh justin är så gullig mot alex, blir ju lite kär här själv! grymt bra kapitel, as usual! Ni är båda två sjukt grymma!

Datum: 2013-10-30 - Tid: 14:12:17 -


elin skriver:

Återigen....
As bra! :D

Datum: 2013-10-30 - Tid: 14:45:34 -


Zelma skriver:

Sååå himla grymma ni är!!

Datum: 2013-10-30 - Tid: 14:47:35 - URL: http://twosoulsoneheart.blogg.se


Sandra skriver:

Skriv meeeera! Ni är så jääävla bra!! :D

Datum: 2013-10-30 - Tid: 18:28:31 -


Erika skriver:

Jättebra! Jag vill med ha en Justin som kan köpa kläder till mig oxh skriva sitt namn på mitt gips! Jag hatar verkligen Victor med! Liksom allt det han sa att han altid hade gjort, vem gör det nu? Justin! För han är bara dum och efterbliven! Hehe avreagerar mig lite då men asså ja, jag tycker inte om honom! Publicera kapitel 70 snart, längtar!

Datum: 2013-10-30 - Tid: 19:14:30 -


Anonym skriver:

Vad hände med ashtrays and heartbreks?

Datum: 2013-10-30 - Tid: 20:41:56 -


vilma skriver:

åhh vad bra älskar novellen!

Datum: 2013-10-30 - Tid: 22:01:55 -


Anonym skriver:

Bäst som vanligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Datum: 2013-10-31 - Tid: 00:43:19 -


Moa skriver:

Usch va Victor är läskig, lika bra kapitel som vanligt

Datum: 2013-10-31 - Tid: 11:57:36 -


M skriver:

Alltså detta kanske är tvärtom emot vad alla tycker om Victor, men jag tyckte faktiskt så jävla synd om honom när han berättade om allt han har gjort mot henne. Hjälpen med matten, chokladen och pizzan när hon haft mens och allt det där. Då ville jag typ bara trycka in Alex och Victor i varandra och aldrig låta de släppa varandra. Så fin var Victor just då. Det var typ den perfekta killen någonsin, och just då övervägde det allt det dumma han gjort mot henne. Jag kunde seriöst inte låta bli att tänka hur fina de skulle vara tillsammans. Sen kom väl det med att han försökte kyssa henne, men ändå tycker jag fortfarande synd om honom för han försöker ju få tillbaka henne. Och visst, han måste väl acceptera att hon har Justin nån gång också, men åååh. Ja, jag vet egentligen inte varför jag skrev detta... Men jag kunde verkligen känna igen mig i rollerna asså, ni gjorde det så verkligt, förstår ni? Det var iallafall helt grymt och jag kan inget annat att längta till er nya novell, även om jag inte vill att denna ska ta slut. NI ÄR GRYMMA.

Datum: 2013-10-31 - Tid: 15:57:37 -


Jackie skriver:

Grymt kapitel! Älskar eran novell sjukt mycket och kan inte vänta till nästa kapitel! :D

Datum: 2013-10-31 - Tid: 19:25:18 -


Maja skriver:

Såååååååååå bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!
När kommer nästa?! Kan inte vänta!!!!!

Datum: 2013-10-31 - Tid: 20:45:40 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback