Ja.

Det har gått 6 dagar sedan senaste kapitlet... 6. Wow. Shit. Inte okej.
Men ni måste förstå - vi har haft full rulle i skolan. Båda två utav oss och liksom er så vill vi göra bra ifrån oss och göra våra föräldrar stolta! Förlåt återigen dock för den ur-dåliga uppdateringen.
 
Kapitel 60 någonting, kommer inte ihåg vilken siffra det är, är i alla fall i progress! Ska försöka få klart det idag och sedan påstarta nästa imorgon. Vi lovar - efter höstlovet ska vi göra bättre utav oss! Vi älskar er, hoppas inte alltförmånga har stuckit. Puss.
 
Untitled

Kommentarer

Anonym skriver:

Stressa inte! Jag kommer att stanna vare sig det tar 6 dagar eller 6 veckor tills nästa kapitel!

Datum: 2013-10-16 - Tid: 17:09:44 -


Karin skriver:

Det är förståeligt att ni inte kan skriva hela tiden! har själv väldigt mycket i skolan just nu, såhär precis innan lovet så förstår er verkligen! stressa inte, utan ta den tid ni behöver! När väl kapitlet kommer är jag här först och läser! ;)

Datum: 2013-10-16 - Tid: 17:37:19 -


Johanna skriver:

Förstår precis vad du menar då fokusera på skolan först och främst och ta bloggen i andra hand. så ta den tid ni behöver för att få klart kapitlet i lugn o ro :)

Datum: 2013-10-16 - Tid: 17:40:33 -


Josefin skriver:

Ni ska inte stressa, det finns andra bloggar som har mycket sämre uppdatering än ni har. själv så har jag 6 prov den här veckan.. och om jag var ni så skulle inte jag sitte och skriva på ett kapitel när man egentligen ska plugga. Sånt här ska ni ju göra på fritiden för att det är roligt och inte göra för att ni tycker det är dumt av er att ha sådan dålig uppdatering <3.

Datum: 2013-10-16 - Tid: 17:51:02 -


Moa skriver:

ni behöver inte oroa er, förstår verkligen! Har själv väldigt mycket i skolan just nu så jag fattar verkligen hur det känns. Längtar till nästa kapitel men stressa inte! kram

Datum: 2013-10-16 - Tid: 18:09:19 -


Zelma skriver:

Kommer besöka den här bloggen varje dag. Ta er tid, de som lämnar förlorar på det själv, deras fel att de då inte får läsa den bästa novellen ever! Uppdateringen är jättebra om man gemför med andra bloggar :) bäst är ni tjejer, tack för ni gör mina dagar

Datum: 2013-10-16 - Tid: 18:36:22 - URL: http://twosoulsoneheart.blogg.se


Rebecca skriver:

Stressa inte. Skolan går före skrivandet. Er novell är värd att vänta på. Så själv stannar jag vare sig det tar 6 dagar eller 6 veckor. Älskar er novell för mycket för att sluta läsa. Och jag längtar lika mycket efter varje kapitel (:

Datum: 2013-10-16 - Tid: 20:02:03 -


Johanna skriver:

Vi kommer stanna även om ni inte bloggar så ofta, vi förstår att det är mycket i skolan eftersom att vi också har det. Och när man inte pluggar så vill man ju hitta på andra saker också, så ta den tid ni behöver, stressa verkligen inte,
Kram :)

Datum: 2013-10-16 - Tid: 22:54:38 -


Anonym skriver:

Jag förstår vad ni måste göra er föräldrar stolta, och ja skolan går ju lixom före bloggen om man säger så. Men Gud va jag längtar till nästa kapitel

Datum: 2013-10-17 - Tid: 08:22:42 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback