Tidsinställda

Hej babes!
Ema är somsagt i USA, och idag (vet inte när detta kommer upp, men nu är det iallafall torsdag) så åker jag till mitt landställe, och ska därefter lämna Sverige. Sååå = no internet = no skriva. Dock har Ema och jag skrapat ihop 4 tidsinställda för dem tre kommande veckorna! Hm... vad säger ni om det då? ;) Både Ema och jag kommer tillbaka strax innan skolstarten och då kan ni förvänta er normal uppdate igen, när skolan börjar.
Nu kommer datumen när de tidsinställda kommer upp! Det är dessa datum som ni ska kolla in här, glömmer ni bort kan det hända att Ema eller jag har kunnat posta på IG eller FB, så var lugna bara! :)
 
Kapitlena kommer upp följande datum;
28 Juli 14:00
3 Augusti 14:00
9 Augusti 14:00
15 Augusti 14:00
 
EVENTUELL INFORMATION KANSKE KAN DYKA UPP PÅ INSTAGRAM ELLER FB, SÅ FÖLJ OSS @MYYBSTOORY PÅ INSTAGRAM NU BABES :)
 

Kommentarer

Helin skriver:

Någon annan som vill läsa en annan Justin Bieber novell-blogg? Jag äger nämligen en och skulle behöva läsare:) Kik in och säg gärna vad du tycker om vad som helst. Skulle kanske också vilja ha någon att driva bloggen med. Någon som kan skriva bra, haft/har en blogg och vet hur man driver en blogg ordentligt. Om du är intresserad så kan du nå mig på både KIK och email. KIK: helinsaid och email: [email protected]
Ha en fortsatte underbar dag <3

Datum: 2013-07-27 - Tid: 23:07:55 - URL: http://justindrewbiiebernovells.blogg.se


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback