Love Me Like You Do - 44

När det låg helt platt på mina axlar så flätade jag det snabbt i en lös fiskbensfläta och drog sedan på mig mina vita klackskor.

”Ska vi gå eller?” frågade Justin charmigt med en arm uppräckt för mig att ta tag i.

”Tyvärr. Måste sminka mig.” Jag drog ur hårfönen ur väggen då den inte kommit till användning och plockade sedan fram min necessär. Eftersom det bara var min släkt det handlade om så räckte det med mascara och lite puder för att förtydliga mina kindben.

”Nuuuu.” andades jag stressat ut. Justin tog ett steg närmre mig och kramade om min hand.

”Då går vi då.”

 

Pappa och El ropade hej då från dörren innan de gick ut och låste om sig. Jag och Justin blev ensamma kvar i lägenheten. Jake och Leo skulle sova hos farmor och farfar och alla gäster hade åkt hem runt tio. El och pappa hade bokat ett hotellrum för att låta mig och Justin få lite kvalitets tid med varandra.

”Äntligen ensamma.” sade jag glatt. Jag vände blicken för att se på Justin där han låg bredvid mig i min säng.

”Ja, äntligen har jag dig för mig själv. Så... Vad vill du göra?” undrade han och lade sig på sidan. Han tog hjälp av sin handflata för att hålla upp huvudet och se på mig.

Jag tänkte efter en stund. Vad ville jag egentligen göra? Jag var för trött för att ens gå upp och hämta Nutella. Orkar jag inte göra det, då är jag verkligen trött.

”Du kan ge mig massage?” gav jag som förslag innan jag rullade över till samma position som Justin, fast bara att jag var mitt emot honom.

”Vad tjänar jag på det?” ville han då veta.

”Du får ta på mig? Duuh?” skrattade jag fram.

Justin tänkte en stund, en lång stund. Tills dess hann jag komma på många mer förslag om han inte gillade detta, men jag hann inte berätta om dem för än Justin satt gränsle över mig i sängen.

”Vad gör du?” undrade jag förvånat. Han började göra cirkulära rörelser på min mage och jag kunde inget annat än att slappna av.

”Masserar dig, ser du väl.” sade han allvarligt och fortsatte ”massera” mig. Det kändes som om hans händer brände sönder tyget på min t-shirt. Hans lena, varma perfekta händer. Ja, jag tycker någon kan ha perfekta händer. Som Justins till exempel, de passar honom och är precis så händer ska vara. Man ser liksom en person och sedan tittar man på deras händer. Nästan direkt kan man bestämma om händerna passar personen i fråga.

”Varför masserar du min mage?” ville jag veta. Det var udda att massera en på magen. Jag hade aldrig förut fått massage där. På vissa teve program hade jag sett det, men det hade varit på gravida kvinnor.

”Därför att om du ligger på mage är det enda jag ser ditt bakhuvud. Såhär kan jag se dig i ögonen och prata med dig.” berättade han allvarligt samtidigt som hans händer sakta rörde sig runt på varenda centimeter av min mage.

”Haha, du är ju fan dum i huvudet. Inte undra på att du inte har några vänner.” skrattade jag fram och vred mig åt sidan så att Justin trillade av mig.

Justin tog tag i en av mina kuddar och innan jag hann smälta vad som skulle ske fick jag en kudde i ansiktet.

”Hey, du är ju fan min vän och inte den enda faktiskt.” Han slog till mig med kudden en gång till.

”Försöker du starta kuddkrig eller?” undrade jag och tog ett fast grepp om en kudde som jag sedan slog till Justin med. ”Och på tal om vänner, hur är det mellan dig och Nick?”

Justin frös till is, ”Min och Nicks vänskap är för tillfället avbruten, jag vet inte riktigt vad jag känner.” Han suckade sorgset där han låg mellan mina ben och såg ned i kudden. Sedan drämde han till mig med den igen och log.

But why he's so perfect? | via Tumblr

Jag fick med ens dåligt samvete för att ha tagit upp ämnet. Bestämt lade jag ned min kudde och puttade på Justins axel så att han låg på ryggen. Sedan lade jag mig på honom för att ge honom en kram.

”Förlåt för jag tog upp det.” viskade jag. Hans händer började stryka mig tröstande över ryggen.

”Det gör inget Lexie, det är inte hela världen. Oroa dig inte, okej?” Han strök undan håret som lagt sig över mitt ansikte och jag drog bak huvudet så att han kunde se mig i ögonen.

Hans kärleksfulla blick såg på mig med inget annat än kärlek men ändå kunde jag inte sluta undra. Var det den sortens kärlek jag hoppades på att det var eller var det någon helt annan?

Justins ena hand slutade inte stryka mig över ryggen och med den andra lekte han med mitt hår. Ingen av oss varken vågade eller ville slita blicken ifrån varandra. Vi låg där en lång stund och bara kollade när Justin bestämde sig för att bryta tystnaden.

”Oroa dig inte...” viskade han och tog hjälp av handen han hade lekt med mitt hår för att hålla mitt huvud när han kysste min panna. Hans läppar var kvar mot min hud i några sekunder innan han drog ifrån, med sin hand fortfarande på mitt bakhuvud.

”Jag oroar mig aldrig med dig.” viskade jag.

Justin slickade sig om läpparna när jag såg ned på dem. Jag klarade inte av det mer. Alla känslor bara kom från ingenstans och just då ville jag ha honom som mest. Jag kastade mig över hans läppar och kysste dem. Hans himmelskt mjuka läppar passade likt alla andra gånger perfekt mot mina. Justin pressade våra huvuden närmre med hjälp av handen han fortfarande hade på mitt bakhuvud. Den andra handen letade ned sig till min rumpa och höll sig där. Justin gav min rumpa ett kläm och jag log i kyssen.

Jag kände hans tunga slicka mig lite på underläppen och förstod precis vad han ville. Sakta öppnade jag munnen tillräckligt mycket för honom att kunna trycka i sin tunga i min mun. Genast började våra tungor leka med varandra. Hans tunga smakade vodka från shoten vi tidigare tagit med Philip. Han hade kommit förbi lite senare och skulle ut med sina vänner, så vi tog varsin shot. Philip, Justin och jag. Pappa hade låtit mig ta en enstaka shot.

Plötsligt rullade Justin så att han låg över mig mellan mina ben. Hans händer smekte mitt lår och jag slöt mina ben runt hans midja. Mina händer letade sig ned till hans tröjkant och lekte lite. Jag ville så gärna ta av den men jag visste inte om jag vågade. Jag ville ha honom nu, men det ändrade inte det faktum att vi aldrig har gått längre än såhär. Visst, vi hade kysst ett par gånger. Men inte på detta sättet.

Jag bestämde mig för att låta mina händer vandra upp till hans nacke. Jag flätade samman dem där och tryckte honom, om det ens var möjligt, ännu närmre mig. Då började Justin förflytta sina läppar mot min nacke. Han lämnade små blöta kyssar och såg till att inte en millimeter av min hud förblev okysst.

Jag klarade inte av det mer, utan drog med händerna längs med hans bröst, ned till tröjkanten där jag försiktigt drog den uppåt. När jag var nära huvudet slutade Justin kyssa mig och hjälpe mig få av honom t-shirten.

Våra blickar möttes. Min, nästan, hungrigare än hans. Justin suckade för att därefter stänga ögonen. ”Lex...” Han slog upp ögonen och såg på mig. ”Jag... Alltså... Är du säker på detta? Jag kommer inte kunna behärska mig och jag vill inte att vi gör något du inte är redo för.”

Jag hävde mig upp på ena armbågen, med den andra sträckte jag mig efter Justins nacke och drog ned honom så han var en decimeter ifrån mig.

”Helt ärligt? Det enda jag är säker på här är att det är dig jag vill vara med. Jag är redo, jag lovar.” Jag lutade mig fram de sista centimetrarna som behövdes för att sammanlänka våra läppar igen.

”Är”-kyss-”du”-kyss-”säker?”-kyss. Jag log in i kyssen åt hur orolig han var för att jag skulle ångra mig men sedan slog det mig att han kanske inte ville.  

Jag puttade undan honom, ”Vill du Justin? Jag vill inte tvinga dig till något du inte vill.” sade jag allvarligt.

Justin skrattade. ”Ibland pratar du för mycket, baby.” mumlade han innan han pressade sina läppar mot mina igen.

Jag ville inte låta Justin styra allt. Jag ville visa att jag kunde, även om detta var första gången för mig. Så jag vände på oss så att jag låg överst. Justin tryckte upp mig med sina läppar så att jag satt gränsle över honom. Hans händer placerade han på mina höfter och höll ett stadigt grepp om dem.

Jag började röra mina höfter, gnida mig mot hans skrev samtidigt som mina händer smekte hans magrutor. Våra andetag blev ojämnare och ojämnare. Justin släppte ut det ena svaga stönet efter det andra samtidigt som han hjälpte till att röra mina höfter.

När jag fått in takten släppte Justin min höft och letade ivrigt efter min dragkedja på ryggen. När han funnit den drog han sakta ned den för att sedan greppa tag i klänningen och dra den över mitt huvud. Jag lyfte på armarna för att hjälpa till att få den över huvudet. När den ljusblå klänningen lämnat min kropp slängde Justin den åt sidan. Han stannade upp och granskade mig.

”Du är så vacker Lex.”

Jag kunde inte hjälpa rodnaden som spreds på mina kinder. Jag älskade få komplimanger av Justin. De betydde så mycket mer än om de kom från någon annan. Just vid det tillfället ville jag ge mig själv en fet highfive för att jag valt just dem här underkläderna. Det var ett av mina finaste par, och som Justin hade sagt när vi köpt dem så användes dem till ett speciellt tillfälle.

Justin kysste mitt nyckelben. Ivern som fanns inom mig orkade inte vänta längre så på egen hand bestämde jag att försöka mig på att knäppa upp Justins byxor. Mina fingrar vilade över skärpet han bar och det förvånade mig varför han ens hade skärp - hans byxor hängde ändå ned under halva hans rumpa. Jag log för mig själv medan jag knäppte upp det och slängde det åt sidan. Sedan knäppte jag upp knappen som fanns på hans byxor och därefter dragkedjan.

Med lite hjälp från Justin låg hans byxor på golvet tillsammans med min klänning bara några sekunder senare.

Jag puttade ned Justin på madrassen igen och började kyssa hans mage. Ända ned till hans kalsonger. Precis vid kanten på hans Ralph Lauren kalsonger lämnade jag en blöt kyss. Jag kände hur hårdare han blev för varje rörelse jag gjorde.

Justins händer letade sig upp till mina axlar och sakta hasade han ned ett axelband av min bh i taget. Jag kysste mig hela vägen upp till hans läppar och han stoppade direkt tungan i min mun för att leka med min tunga.

Justin vände oss om igen så att jag låg ned på madrassen. Hans läppar lämnade inte mina för en sekund när han stack in handen bakom min rygg. Jag kände när min bh knäpptes upp och kunde inte undgå att komma ihåg det Justin tidigare under kvällen sagt. Att han ville få av min bh istället för att hjälpa mig få på den.

Sakta tog han bort den från min kropp och slängde den åt sidan någonstans. Hans läppar stannade upp för att Justin sekunden senare skulle dra huvudet bakåt. Han lät blicken följa min kropp under honom. Hans ögon hungriga av lust, log han sitt vanliga Justin leende.

”Alltså, wow. Kan inte sluta tänka på hur vacker du är Alex. Du är så jäkla het baby.” sade han med sin hesa röst som jag älskade.

”Man blir som man umgås.” log jag och Justin lutade sig ned för att kyssa mig ned till bröstet. När han kom till bröstet började hans tunga leka med min bröstvårta. Precis så som den hade lekt med min tunga lekte den nu med mitt bröst. Han höll handen på det andra bröstet och masserade det.

Denna sortens massage var helt klart tusen gånger bättre än den vanliga massagen man fick. Samtidigt som han masserade och slickade mina bröst letade sig hans vänstra hand ned till mina trosor.

Han började smeka mig utanpå dem. Han retade mig och det drev mig till vansinne. Jag blev galen. Jag brann, det brann inom mig. Min lust hade vuxit och jag ville bara få det här förspelet avklarat.

”Mhm… Justin. Sluta. Retas.” stönade jag fram. Jag kunde känna hur han log mot mitt bröst.

Ett av Justins fingrar lekte med kanten på mina trosor medan han kysste sig upp till min kind igen.

”Detta kanske känns obehagligt eftersom du inte är van. Men du kommer älska det.”

Jag nickade och Justin pressade läpparna mot mina ännu en gång. Hans hand drog långsamt ned mina trosor till knäna innan han långsamt började smeka mig igen. Denna gången utan mina trosor emellan.

Det kändes som om jag skulle explodera inombords. Alla känslor kom flödande på en gång. Justins hand mot mitt underliv kändes som en dröm. Allt var perfekt. Han fick mig att känna mig speciell. Han brydde sig om mig och han såg till att jag mådde bra.

Jag kände hur Justin pressade in ett finger inom mig. Han drog det in och ut. Jag blev vansinnig av känslan. Jag pressade huvudet mot madrassen och stönade. Justins finger ökade tempot en aning. Inom mig rörde han på sin fingertopp så att den stötte emot alla kanter och hörn.

Inte ens för en sekund ångrade jag detta. Justin var min bästa vän, och att min bästa vän var här med mig och fick mig att känna på detta sättet det gjorde mig till den lyckligaste på jorden. Jag var kär i honom, det var det ingen tvekan om, men det var även en sak han inte behövde veta.

Snart kände jag hur Justin stoppade in ännu ett finger och ökade tempot ännu en aning. Jag stönade lågt. Min kropp böjde sig i en båge av all upphetsning. Jag förstod inte hur en människa kan få en annan människa att känna sig älskad på detta sättet. Det var underbart att det var möjligt.

Jag kände något blött komma ur mig och blev med ens rädd att jag kissat på mig eller fått min mens. Jag stelnade till och avbröt vår kyss.

”Det är lugnt baby. Du kom, det är bra. Låt mig göra dig ren.”

Förskräckt spärrade jag upp ögonen. Vad menade han med det? Sekunden senare fick jag svar på min fråga, när hans tunga smekte mitt underliv. Stönen som hållit sig lugna över en millisekund dök återigen upp, värre den här gången. Tänk om grannen hör... Förhoppningsvis inte. Panikartat greppade jag tag om lakanet med hjälp av mina naglar. Jag ville ha mer och mer av det han gav mig. Hans tunga smekte mig varsamt i runda cirklar, upp och ned, in och ut. Hade han gjort detta förut? Med... Selena? Alex, tänk inte på det nu... njut. Han är med dig nu, intalade en röst mig inombords. Faktum var också att Justin gjorde mig så otroligt belåten med det han just gjorde, så att jag inte hade lust att tänka på något annat än nu:et. Han var här nu.

Försiktigt masserade han mitt högra bröst medan han höll på att “rengöra mig”. Jag släppte taget om lakanet för att istället grabba tag i hans hår när han höjde sitt huvud med ett stort flin lekandes på läpparna,

”Nöjd babe?”

Jag försökte lugna mig genom att ta några djupa andetag. ”Hur fan gjorde du det där?”

”Det tar två personer med bra kemi mellan varandra för att skapa något bra, sexuellt. Så jag antar att vår kemi måste vara utomordentligt bra.” flinade han och kröp upp över mig.

Jag puttade ned honom bredvid mig och klättrade på honom. Jag gav hans läppar en blöt kyss innan jag för andra gången ikväll kysste mig ned mot hans kalsonger. Justin var hård under mig och det enda som stoppade honom att tränga in i mig var hans jävla kalsonger. Jag tog tag om kanten och hasade ned dem och med lite hjälp från Justins sida sparkade han av dem.

Hans kuk uppenbarades framför mina ögon och jag kunde inte tänka mig vara någon annanstans än här. Med honom.

Justin rullade runt oss så han var över mig. Han kysste mig länge och smekte sin tunga mot min innan han drog ifrån och såg på mig.

”Jag ska bara hämta en kondom. Okey baby?”

Jag skakade på huvudet. ”Jag går på p-piller för min mens, det är lugnt. Vi kör utan. Såvida du inte har någon sjukdom.” Justin skrattade och skakade på huvudet.

”Ingen sjukdom här inte.” mumlade han mot mina läppar när han kysste dem.

Justin stödde sig med ena handen vid sidan om mitt huvud. och med den andra hjälpte han till att pressa in i mig.

Känslan som uppstod inom mig var obeskrivlig. Först var det skönt, sedan kände jag ett litet stygn av smärta. Det gjorde lite ont men inget jag inte kunde bita ihop. Justin gick långsamt in och ut ur mig. varje gång kom han längre in då jag antagligen töjde på mig.

”Du är så jävla skön baby. Så tight och så orörd.” mumlade han mot mina läppar. ”Jag är den första som rör dig.”

Och den enda, förhoppningsvis, tänkte jag. Min kropp brann av allt som hände med den just nu. Jag kunde inte beskriva känslan. Det var som att jag var på en helt annan planet. Justins händer tog på varenda del av min kropp och det kändes bra. Men jag ville ha mer.

”Justin snabbare. Snällaaa.” stönade jag och han ökade farten.

”Vi är snart klara baby, vill du avsluta?” undrade han. Jag såg på honom och nickade. Han rullade åter igen runt oss så att jag nu var överst.

Mina höfter började röra sig. Snabbt. Justin flätade ihop sina händer i mina. Höga stön lämnade våra munnar när jag saktade ned farten och sedan ökade den igen.

Just Breathe. | via Tumblr

”Jag är snart där baby.”

Jag ökade farten igen och känslan av när Justin stötte in i mig var obeskrivlig. Jag älskade det. Jag älskade honom, men inte på samma sätt som han älskade mig. Vi var vänner så min kärlek till honom borde inte vara mer än vänskaplig. Det var fel.

Jag kände Justin komma inom mig och han slappnade av under mig. Jag gick av från honom och damp ned vid sidan om honom på sängen. Våra kroppar, svettiga och klibbiga efter det vi precis gjort, stoppade inte Justin från att lägga en hand om mig och fläta samman våra fingrar med den andra.

Jag lade mitt huvud på hans bröst och han kysste mina knogar på den handen på hade sammaflätad.

”Hur känns det?” frågade Justin lågt.

”Bra. Det där var... Fantastiskt.” erkände jag och såg upp på honom. Han log.

”Du var fantastisk hjärtat.” sade han och kysste mig på läpparna ännu en gång. Draget fick genast fjärilarna i magen att komma tillbaka.

”Jag är glad att jag har dig Justin. Tack för att du är här och står ut med mig.”

Ett, två, tre, fyra, fem… uttråkat räknade jag sekunderna i huvudet. Jag måste ha kommit över tusen vid det här laget, då jag börjat om varje gång jag nått hundra. Försiktigt särade jag på ögonlocken vid det tillfället jag nått fjorton. Inte en chans att jag skulle ligga kvar och räkna sekunder när jag lika gärna kunde resa mig upp.

Solljuset sken rakt ned på mig och Alex. Hon såg ut som en ängel. Damn, jag var så kär i henne. Hennes huvud låg placerat på min axel och hennes varma bröst låg tryckt mot mina revben. Håret på hennes huvud hade dragit sig bakåt så att hela hennes ansikte uppenbarade sig för mig.

Min blick lämnade hennes ansikte för en sekund och gled istället ut på hennes sovrumsgolv. Våra kläder och underkläder låg slängda här och var. Så det var verklighet. Vi hade gjort det. Hon hade låtit mig ta det dyrbaraste man hade som tonåring. Jag fick ta hennes oskuld. Även fast hon hade sagt att hon skulle vänta på giftermål, den rätta. Kanske ansåg hon att jag var den rätta trotsallt? Tänk om mina känslor var besvarade?

Tröttsamt lät jag min blick falla på den lilla klockan som stod placerad på nattduksbordet bredvid mig. Halv tolv. Det var länge sedan jag hade fått sova ut så här länge. Eller länge och länge, borta i USA var klockan inte mer än fem på morgonen. Min blick föll snabbt tillbaka mot Alex, funderandes över om jag skulle väcka henne eller inte. Det vore bäst att låta henne sova.. tänkte jag allvarligt. Hon hade förlorat sin oskuld och skulle förmodligen vara väldigt öm i sitt underliv hela dagen. Bättre då att hon tog det lugnt och sussade lite.

Försiktigare än en Ninja reste jag mig upp ur sängen. Båda hennes bröst uppenbarades för min syn och endast för att jag respekterade Alex så ofantligt mycket så drog jag upp täcket över dem, upp till axlarna. Sedan böjde jag mig fram och greppade tag om mina kalsonger som inom en sekund satt på min kropp. Förvirrat kollade jag runt i rummet och mötte min blick i spegeln som stod lutad mot väggen. Mitt hår stod åt alla håll och mina läppar var torra. När jag kände efter var min strupe minst lika torr. Vatten skulle sitta bra..

Tippandes på tå smög jag mig fram till dörren som stod på glänt och försvann sedan ut i den lilla hallen. Lägenheten stod fortfarande tom, något som gladde mig. Det hade varit pinsammare än pinsamt om jag skulle mött Robert här utanför, eller kanske Leo. Skakandes på huvudet fortsatte jag mot trappan, som jag småjoggade ned för. Det kändes som om Zahara öknen hade flyttat in i munnen och strupen på mig. När min fot träffade golvet i vardagsrummet så började jag springa. Törsten var outhärdlig vid det här laget. Vatten var ett måste.

Så snart jag nådde kranen så struntade jag helt och hållet i att ta ett glas, utan böjde mig bara över med munnen under vattenstycket och drog igång vattnet. Fukten spred sig snabbt i min mun och jag var tvungen att dricka flera liter kändes det som innan jag var nöjd. Väl färdig med mitt drickande lutade jag mig tillbaka och torkade mig om munnen med hjälp av min handflata. Nu då? Skulle jag väcka Alex? Skulle jag laga frukost? Skulle jag ta en dusch? Skull- ett förskräckligt plingande ljud avbröt mig i mina tankar.

Väntade Alex besök? Rak i ryggen skyndade jag mig fram till ytterdörren och låste snabbt upp den, utan att ens lägga så mycket som en tanke på det faktum att jag endast stod i underkläder, och öppnade den. Något jag snabbt ångrade.


Hmm.... vad hände där nu då? ;) ;) JALEX ÄR INTE AKTUELLT, FYI.

KOMMENTERA! L&E <3


Kommentarer

Anonym skriver:

åh så bra kapitel! dör! dom är så fina tsm

Datum: 2013-07-18 - Tid: 20:28:27 -


Ebba skriver:

JAG VILL HA JALEX!!!!!

Datum: 2013-07-18 - Tid: 20:36:20 -


Victoria skriver:

Oh my god. Varför kan de inte bara bli ihop och leva lyckliga i resten av sina dagar?

Datum: 2013-07-18 - Tid: 20:39:44 - URL: http://missvz.blogg.se


Anonym skriver:

Grymt bra kapitel :)

Datum: 2013-07-18 - Tid: 20:40:54 -


Amanda skriver:

Sjukt bra! Asså Justin och Alex måste bli tillsammans nu! Åh jag vill veta vem det var som kom... Kanske Victor eller nån i Alexs familj? Haha, jag vet faktiskt inte ;p..

Datum: 2013-07-18 - Tid: 20:40:59 -


Anonym skriver:

Asgrymt! Åh jag älskar ditt sätt att skriva! <3

Datum: 2013-07-18 - Tid: 20:48:56 -


Anonym skriver:

OMG *.* undrar vem som står utanför!

Datum: 2013-07-18 - Tid: 20:52:18 -


Anonym skriver:

Varför kan justin inte bara erkänna hur han känner för alex?! Längtar till nästa kapitel:)

Datum: 2013-07-18 - Tid: 20:56:53 -


Thilda skriver:

superbra kapitel!! Längtar och hoppas på att det blir Jalex snart :D... tänkte på en grej! är det inte lite dumt att justin gick och öppnade dörren, jag menar det kan ju vara vem som helst o ingen får väll veta att han är i sverige!? tänk om det 'är viktor! hehe försöker lista ut här men aja längtar till nästa kapitel :DD du skriver så himla bra :DDDD

Datum: 2013-07-18 - Tid: 21:00:45 -


Amanda skriver:

MER!!!! BÄSTA NOVELLEN EVER!!

Datum: 2013-07-18 - Tid: 21:02:18 -


Amanda skriver:

MER!!!! BÄSTA NOVELLEN EVER!!

Datum: 2013-07-18 - Tid: 21:02:18 -


Mathilda skriver:

SHIR VAD BRA SHITHITSHITSVITSHIT VAD BRA NI ÄR SÅ JÄVLA GRYMMA ILY IL THIS BLOG IL JUSTIN IL EVERYTHING NI ÄR FRYMMA FOSKOSLANSBSNS

Datum: 2013-07-18 - Tid: 21:11:35 - URL: http://mstigeback.blogg.se


Celebnovell skriver:

Åh herregud. Förstår inte hur ni kan skriva så bra! :)♥

Datum: 2013-07-18 - Tid: 21:19:26 - URL: http://celebnovell.blogg.se


Emelie skriver:

Åhh, jätte braa! :)
Ni är sjukt duktiga!

Datum: 2013-07-18 - Tid: 21:22:02 -


Fanfic/Novell skriver:

Hej! Jag har precis publicerat handlingen på http://clarities.blogg.se (min novellblogg) om min nya novell "My Fake Girlfriend". Jag kan verkligen rekomendera dig att titta in, för novellen kommer att vara sjukt, sjukt bra och uppdateras dagligen! :)

Datum: 2013-07-18 - Tid: 21:37:16 - URL: http://clarities.blogg.se


Anonym skriver:

Omg meeer

Datum: 2013-07-18 - Tid: 21:40:04 -


Elle skriver:

Oh. My. God. Det där var PERFEKT. Guuuuud nej ni kan inte göra så, så sjukt jävla fucking underbart kapitel hahah vet inte ens hur jag ska beskriva det! NI ÄR PERFEKTA SERIÖST. Tack för den bästa novellen nåååågonsin & bästa kapitlet för den delen också. Okej måste läsa om, detta är inte okej hur jäääävla bra det var!

Datum: 2013-07-18 - Tid: 21:40:23 -


Nicki skriver:

Men gud xD hahah vilket "speciellt" kapitel men det var ändå bra :) Lol pinsamt för Justin och bara: Jaha det ringer på dörren bäst att öppna i bara kalsonger.. Haha men bra kapitel älskar denna novell så jäkla mycket ♥

Datum: 2013-07-18 - Tid: 21:43:30 -


Biebzstoory skriver:

sjukt bra de måste bli dem snart <3 omg tänk om det är hennes föräldrar? :/

Datum: 2013-07-18 - Tid: 22:10:09 - URL: http://biebzstoory.blogg.se


Anonym skriver:

Dom är så jävla perfekta tsm MEEER

Datum: 2013-07-18 - Tid: 22:16:19 -


Anonym skriver:

OMG, DEM ÄR SÅ SÖTA TILLSAMMANS!!!!!
Ni kan inte sluta så här, vi måste veta vem det är som knackat på dörren!!!!!!!
ÄR DET SELENA?
NI ÄR GRYMMA!!! :)

Datum: 2013-07-18 - Tid: 22:18:01 -


Michelle skriver:

Jag älskar det och OMG dom gjorde "det" afgrdefbewb.

Datum: 2013-07-18 - Tid: 22:19:15 -


Anonym skriver:

ELLEN NICK!!! :)

Datum: 2013-07-18 - Tid: 22:21:04 -


Meheheeeeee skriver:

As bra

Datum: 2013-07-18 - Tid: 22:22:28 -


Becca skriver:

Så jävla bra! Inga ord kan beskriva hur duktiga ni är!

Datum: 2013-07-18 - Tid: 22:24:45 -


Alexandra skriver:

Åh, Jalex. Kallar mig och Justin för det, gör novellen så dubbelt mycket bättre hihi.

Datum: 2013-07-18 - Tid: 22:24:48 - URL: http://www.jdbstorys.blogg.se


Anonym skriver:

Superbera!

Datum: 2013-07-18 - Tid: 22:31:56 -


Emmy<3 skriver:

Love it!! <3

Datum: 2013-07-18 - Tid: 22:48:47 -


anonym skriver:

shiiiiiiiiiiiit vad spännande!

Datum: 2013-07-18 - Tid: 23:33:15 -


Anonym skriver:

SHIIIT asså, bästa kapitlet hittills!! Dom är så fina tillsammans dom är som gjorda för varandra!! Ni skriver då j*vla bra!!!

Datum: 2013-07-18 - Tid: 23:35:47 -


maria skriver:

åh älskar deras relation! de är så bra tillsammans va!!

Datum: 2013-07-18 - Tid: 23:41:54 -


anonym skriver:

omg, sjukt bra!

Datum: 2013-07-18 - Tid: 23:42:37 -


Bella skriver:

Asså ni håller på o fkng döda mig vill bara ha meeeer så jävla grymma

Datum: 2013-07-19 - Tid: 00:25:30 -


Alice Gong skriver:

Ååh, varför kan de inte bara erkänna för varandra?! De beter sig ju redan praktiskt taget som ett par! 😱😍😩

När jag kom till massage-delen tänkte jag "de kommer säkert ha sex nu" och så blev det så, haha 😋

Nej men awesome kapitel! Längtar efter meeeer! 😊

Datum: 2013-07-19 - Tid: 02:08:23 -


Alva skriver:

Jättebra :) mera!

Datum: 2013-07-19 - Tid: 02:25:40 -


Rebecca skriver:

Grymt bra kapitel, mer!! :D

Datum: 2013-07-19 - Tid: 03:21:03 -


Maria :* skriver:

Jätte bra!!

Datum: 2013-07-19 - Tid: 04:26:50 -


Victoria :D skriver:

OMG, säkert Alex föräldrar, haha! :)

Snart måste Jalex bli tsm! :D

Datum: 2013-07-19 - Tid: 07:38:07 - URL: http://onedirectionland.blo.gg


Adina skriver:

Bääst ^^

Datum: 2013-07-19 - Tid: 09:16:11 -


Sofia skriver:

Holy shit!! Så jävla bra!!

Datum: 2013-07-19 - Tid: 10:57:07 -


Hilda skriver:

Så sjukt bra!! De är jättesöta tsm <3

Datum: 2013-07-19 - Tid: 11:38:09 -


Anonym skriver:

HAHAHAHA SLUTET ASSÅ.. NÄSTA KAPITEL NUNUNU! Mst veta vem det är!!! :D

Datum: 2013-07-19 - Tid: 12:14:54 -


Anonym skriver:

såååå braa! <3 <3 <3

Datum: 2013-07-19 - Tid: 12:36:27 -


Anonym skriver:

Hopas bara inte det är hennes farmor och leo

Datum: 2013-07-19 - Tid: 13:26:28 -


aya hasse skriver:

skiit bra!!!! när kommmer nästa?

Datum: 2013-07-19 - Tid: 14:09:30 -


Malin skriver:

ÄR DET VICTOR?
VILL HA MER NU

Datum: 2013-07-19 - Tid: 20:13:36 -


Anonym skriver:

ojojojojojojojojojoj, kärlek!!!! :D Mysigt dom hade det! OJOJ Kan det vara Victor eller Samuel som står vid dörren kanske?! :)

Datum: 2013-07-19 - Tid: 20:58:12 -


Tina skriver:

OMG det är selena eller hur???

Datum: 2013-07-20 - Tid: 14:03:34 -


Anonym skriver:

GAHH perfect

Datum: 2013-07-20 - Tid: 17:12:59 -


Fanny skriver:

Såååå super duper bra :D Tänk om det är hennes föräldrar eller om det är Victor.

Datum: 2013-07-20 - Tid: 22:10:38 -


Bella skriver:

Så jävla gryma världens bästa bästa novellblogh helt sjukt snälla mer snart håller på att dö hoppas det e selena som knackar på o att dom blir Tsm ooooo så jävla gryma kan nt vänta mer ❤

Datum: 2013-07-20 - Tid: 23:38:44 -


Mickis skriver:

Waaaaaaaaw, vart ska jag börja? :I
Helt jävla fucking AMAZING, WAAAW ni skriver som gudinnor, era fingrar måste ju vara magiska som ens kan få ner så fina ord i sådan fina meningar!
Jag dör snart här! :$

Datum: 2013-07-21 - Tid: 10:56:47 -


Höjning skriver:

Äntligen Jalex

Datum: 2013-07-21 - Tid: 21:38:08 -


anonym skriver:

Så himla bra att man kan gråta! Bästa novellen jag läst och jag har läst jättemånga. Omg omgomgo så bra lite avundsjuk på Alex blev man ju inte´?

Datum: 2013-07-30 - Tid: 15:54:20 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback