Love Me Like You Do 2 - Trailer

 
Gjord av Liv! Vad tycker ni? Kommentera!
 

Kommentarer

Becca skriver:

Har sagt det en gång men det är värt att säga igen; jag älskar den! Redan första gången jag såg den blev jag helt förälskad. Det tog endast två sekunder och sen hade du mig på fall. Det låter lockande och gör att man vill läsa novellen mer än man ville innan (vilket jag trodde var omöjligt). Men obviously Liv så överträffar du alltid dig själv om och om igen. Låten passar perfekt in, och den är bra kvalite och ser proffsgjord ut! Du är otrolig Liv❤️

Datum: 2014-06-02 - Tid: 21:52:47 - URL: http://bieberheaven.blogg.se


Anonym skriver:

Så sjukt bra!
Längtar till nästa kapitel hur mycket som helst!! :)

Datum: 2014-06-03 - Tid: 15:28:54 -


Anonym skriver:

Vad heter låten som du har änvänt dig av i videon? :)

Svar: Run this town - Jay-Z ft. Rihanna! :)
MyyBieberStoory

Datum: 2014-06-04 - Tid: 18:13:52 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback