Ett privilegium.

Jag hatar mitt liv. Allt jag sett och allt jag gjort. Pappa för att han tog livet av sig, mamma för att hon gav upp. Mig själv för att jag inte kan hjälpa min syster. Jag hatar att gråta och jag hatar att skratta. Att klä av mig för att tjäna pengar. Att inte tjäna några pengar alls. Jag hatar allt jag har framför mig och allt i mitt minne. Det är vansinne.
Jag känner mig så stark men jag känner mig så skör, och mina bästa drömmar är drömmarna jag dör.
Det är svårt att berätta men svårt att hålla inne. Jag springer runt i cirklar, det är vansinne.
 

Alla måste veta vad detta ^ är. Annars är ni bebodda under en sten, fastän ni inte vet om det. Jag pratar om inget mindre än Julias DÖDLIGA novell Madness. Är helt ordlös när det gäller Julias novell (noveller för den delen). Har aldrig läst någon som skrivit så bra som Julia. Aldrig stött på någon så glad som Julia. Så snäll som Julia. Så perfekt som Julia. Kolla in på hennes blogg så ser ni, vilken ängel hon är mot sina läsare. Hon är hälften så snäll mot mig. Nej jag skojar bara.
 
Hatar er om ni inte redan läser Madness för vem kan ha missat Januarys och Justins spännande berättelse? Abraham Lincoln vrider sig säkert i graven, frustrerad över att han inte får läsa den. Den är så himla välskriven och Julias Justin är fantastisk. Han är så överdrivet sympatisk att jag tror jag dör. För att inte ens börja tala om January.... herregud. Allt med Julias blogg är perfektiooooon. Designen (av bästa Mickan) och trailern och kollagen och oefjvoeijskoasdk allt. Kan knappt skriva för det finns så mycket att skriva! Okej, det där lät helt oklart. Men ni förstår nog. Skulle kunna skriva en hel bibel om hur fin Julia är och hur bra Madness är men, ni får istället klicka er in på hennes blogg via bilden och se efter själva.
 
 
 

Kommentarer

Anonym skriver:

Riktigt grym novell, älskar verkligen den!! :)

Datum: 2014-06-23 - Tid: 18:13:37 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback