Svar på några kommentarer!

 
tänk om det är Selena!? haha, nej det hatar ju typ varandra? men jag fattar inte hela grejen med Heather? träffades de i skolan och sen så hatade de varandra och nu är de halvsyskon? men i alla fall, super bra kapitel! längtar till nästa!

så himla braaa!!!!!!!!!! det kanske är hennes ex hunter tror jag han heter? hennes mamma,eller hon elaka tjejen som typ hade dödat någon (heather?) asså jag fattade inte det där med att hon kom till noelle och typ grät och massa? men hur som helst så var det jätte bra och längtar sjukt mycket till nästa del! :)<33
 
Asså det är många som inte fattat grejen med Heather så jag tar och förklarar... Noelle började som sagt på skolan i New York. Alla skolor har ju en "queen" vilket då var Heather. Dem vart genast ärkefiender o aa. Sen kom ju Heather hem till Noelle och asgrät för att hon dödat någon - remember? Det var en tjej som hade varit på Heather mycket o typ gått efter henne, så Heather knuffade henne ut i gatan vilket resulterade att hon blev påkörd. Fattar ni? Hon "dödade" inte henne med kniv eller så, utan var med vållande till annans död! :)
 
meer ,hur lång kommer novellen bli ? ahah desperat vill ha en ny NU men förtår hur det känns så inget i natt för min kusin kom,samt kommer min pappa från ett annat land kl 01:00 elle nåt har oxå ont u huvudet LOVE YORE NOVELL</3
 
Jag har tänkt mig att den ska bli runt 60-65 kapitel. Jag vet att det är lite och att många kanske vill ha mer - detsama som jag - men det är för mycket hat jag får ang. denna för att den 'liknar' en annan pågående svensk novell. Vi startade novellen samtidigt, men haha jaja pallar inte ta upp det igen.. :) Men runt 65 och 70 som mest!
 
vart är nästa kapitel hittar det inte :( superbra novell
 
Det här var en kommentar till Very First Time. Och nu vill jag få fram det, haha, men Blogg.se strulade och fick inte med mina sista två kapitel med i den kategorin! Jag försökte jättelänge med att få dit den men icke sa nicke. Nu funkar det dock! Så alla som inte läst dem två sista kapitlena av Very First time - kör hårt!

Kommentarer

Hanna skriver:

men är noelle och heather halvsyskon? :)

Svar: Ja.
MyyBieberStoory

Datum: 2013-02-18 - Tid: 17:33:19 -


Emelie skriver:

När kommer nästa kapitel? :)
Och kolla din mejl :)

Svar: Jag har inte fått någon mejl från dig? :O
MyyBieberStoory

Datum: 2013-02-18 - Tid: 21:25:06 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback