UPPDATE + ÖVERRASKNING...

Tjooo! Haha, nej men. Kapitel 71 kommer ikväll! Sov över hos en kompis igår, därav inget kapitel! :) Men det kommer! 
____________________________________________________________________________
 
Nu... hehe. I hela sommaren, och nu när skolan börjat så har jag haft en One Direction novell tillsammans med min bästa kompis ;) ! Jag är ingen Directioner, endast Bieber för mig, men jag gillar att skriva, så varför inte variera? Och dem grabbarna är sköna! ;) Jag har hållit den ifrån er då jag velat att den ska växa utav sig själv, inte att jag kan länka den här för att jag har många läsare här och så, det skulle vara fusk! Men kika gärna in på den genom att klicka på BILDEN HÄR NEDAN! Puss. <3
 

Kommentarer

Anonym skriver:

Den verkar jättebra ! ;)

Datum: 2012-09-22 - Tid: 21:28:17 -


Julia skriver:

Kommenterar ett gammalt inlägg här så förhoppningsvis ingen förutom du ser haha, IP adressen till den som kommenterade var iaf 194.17.3.13 och mailen var [email protected]

Svar: Aa, det är en läsare. Haha, hon erkände :) Det är ok, jag bad dem sluta! Kram!
MyyBieberStoory

Datum: 2012-11-04 - Tid: 00:31:01 - URL: http://bieb.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback