UPDATE + LOVE.

Haloo! Det kommer tyvärr inte upp något kapitel idag bebisar, för imorgon ska jag upp runt 03.45 för att fixa mig och åka för att praoa med min kompis på BB. (BarnaVårdsCentralen, där man föder barn osv.) Men imorgon kväll kommer det något, för jag ska hem till mamma. Men det beror ju också på hur trött jag kommer vara. Men japp! :) 
Sen är det så att jag har fått lite hat. Eller, en kommentar. But I won't let them take me down! Cuz I have you!
 
Anonym: HAHA så jävla dålig trailer...Jag dör...Dålig novell!
 
Men, eran kärlek gör mig starkare. <3
 
Diamon cutting wheels (Engelsk läsare!! :O)Super-Duper site! I am loving it!! Will be back later to read some more. I am taking your feeds also.
-
Josse: Vet du hur jävla awesome du är på att skriva? Du är BÄST
-
Ebba: Som jag sa innan... Detta kommer bli en grym novell!! :)<33
-
Cici: MER.....MER......MER! haha 
bara för att jag skrev mer, känn ingen press ;) 
men din novell är den bästa Justin Bieber Novellen jag läst, jag har alltid älskar din JB novell och kommer alltid att göra det. Jag hoppas på att en dag jag ser att en bock om Justin är skriven av dig haha <3 ;) 

Många kramar av mig cici
-
Josse (En annan än den där uppe): Sjukt bra! Den här noveller kommer bli awesome ;)<3

 
Jag kan rabbla upp mer, men det skulle bli en bok... haha :) Jag älskar er, och inget hat kommer få bryta ned mig. <3

 
 
 
 

Kommentarer

Julia skriver:

A1: Nej tyvärr, jag följer knappt några bloggar alls förutom Biebertime.. :(

A2: Alltså jag vene riktigt, jag drar upp och ner den lite bara. Ganska långt, 70+ i alla fall men jag har ingen speciell storlek jag alltid använder :) Och jag har 700px bred men höjden bara något konstigt och så fixar jag till det sen.

Tack så himla mycket sötnos, kram!

Datum: 2012-10-11 - Tid: 22:06:26 - URL: http://bieb.blogg.se/


Julia skriver:

Och strunta i såna kommentarer, speciellt när de är anonyma!

Datum: 2012-10-11 - Tid: 22:07:40 - URL: http://bieb.blogg.se/


Anonym skriver:

"Har man en hater betyder det att man har lyckats." YOU GO GIRL!

Datum: 2012-10-11 - Tid: 22:44:00 -


evelina skriver:

hej älskar bloggen! har aldrig orkar läsa novellbloggar förr. men hittade denna älskar kristen :) ÄLSKAR BLOGGEN!! du skriver helt underbart! <3 DU ÄR FANTASTISKT!! :)

Datum: 2012-10-12 - Tid: 10:03:50 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback