KÖP DESIGN AV MIN WEB-MASTER!

 
 
 
 
Mickan säljer denna underbara design för 50:-!! :D Checka in den live genom att klicka på bilden, och klicka HÄR för att komma och beställa utav henne ^^ :)


Trodde verkligen inte jag skulle vara så här trött efter jobbet, men jo, det är jag! :) Bebisar hit o dit! Men det var superroligt ska ni veta!! <3 Jag har skrivit en sida, målet är 5 sidor, så det kommer förmodligen upp imorgon! Nu ska jag sova, god natt bebisar! Hoppas ni inte sticker pga. detta nu.. hehe :P 

Kommentarer

Linn skriver:

Hihi, söt unge....

"hoppas ni inte sticker p.g.a det nu" hihi, du är en av de få som faktiskt lägger upp flera kapitel i veckan, oftast ett om dagen, och om du inte kan skriva, hinner inte eller vad som helst så skriver du det, så man vet, tycker det är lite lättare att förstå än när någon skriver "ikväll lovar ajg att det kommer ett kapitel" sen gör det inte det. men bara "jahopp...?" HIIH

Datum: 2012-10-13 - Tid: 09:05:53 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback