Tävling!

Vill du ha en roll i "Frightened Of Love" i några kapitel? :) Då ska du följa instruktionerna här nere!
 
1. Skriv ditt namn, och efternamn om du vill, annars kan du hitta på ett efternamn!
2. Skriv hur du ser ut ungefär, eller skicka en länk på en bild till en kändis du vill ska spela dig!
3. Skriv hur du är! Glad, egotrippad, arrogant, snäll, glädjespridare osv.
4. Hur gammal du vill spela!
5. Länka Myybieberstoory.blogg.se på din blogg, så kollar jag in det! Du har större chans att få din roll då! :)
 

Kom igen nu babes, ni har chansen till en roll här! Haha, kommentera svaren och din blogg här under! Kram!
 

Kommentarer

Anna skriver:

Hej!
Jag heter Anna som man kanske märker.
Jag är kort, smal och har mörkbrunt, nästan svart, platt, långt hår. Jag kunde inte hitta någon kändis som skulle föreställa mig so its up to you ;)
Jag är, glad, oftast speedad men rätt så blyg inför människor jag inte känner så bra, oftast drar jag inte till uppmärksammahet... jag kan vara 16 eller lika gammal som noelle eller justin spelar inget stort roll :) Det skulle vara jättekul om du valde mig eftersom jag har alltid velat vara med i en novell... You go girl! ;)

Datum: 2012-11-24 - Tid: 19:59:49 -


Julia skriver:

Jag har ingen blogg, men jag hoppas det är okej :)

Jag heter Julia Lundqvist men jag tror inte det skulle låta så bra i novellen så om jag får vara med så kan du byta.

Om någon skulle spela mig skulle jag vilja att Olivia 'Chachi' Gonzales skulle spela mig, jag kan inte lägga in en bild men du skulle kunna slå upp henne på google, tumblr eller weheartit så kan du se :)

Ehm, jag kan vara glad, men blir lätt irriterad. Väldigt lättroad, skrattar för mycket och försöker sprida åtmistonde lite glädje runt om mig.

Jag skulle vilja spela 16 eller 17 år! :)

Datum: 2012-11-24 - Tid: 20:00:31 -


Petronella skriver:

Jag heter Petronella, ALLA till och med mina lärare kallar mig Nella, jag har ett riktigt svenne efternamn så vi kör på Davis. Jag är rödhårig, så en kändis skulle ju vara Ariana Grande :) Jag är nästan alltid glad, men har en jävla förmåga att överreagera och förstora upp saker som egentligen inte är så stora. Jag är beroende av musik och min iPhone, hehe. Jag är bortskämd eligt alla mina kompisar. Även dubbelmoral här, för jag hatar bitchar men kan vara världens bitch själv. Jag älskar att sova. Jag bryr mig inte ett skit om mode utan klär mig precis som jag känner för. Mina favortplagg är faktiskt ett par mysbyxor i large och ett gladiatorlinne. Jag har inga problem med att säga vad jag tänker eller tycker men kan ibland vara alldeles för tykig. Jag älskar att reta folk och se vad de går för vilket ibland kan vara väldigt dåligt. Jag är väldigt tuff utåt, enligt mina kompisar, och har ett självförtroende nästan omöjligt att knäcka. Jag kan vara väldigt kaxig och snabb på att svara när jag väl gått igång. Hur gammal jag skulle vilja vara är mellan 17-19 år :) Har länkat dig btw <3

Datum: 2012-11-24 - Tid: 20:01:05 - URL: http://www.secretbieberstory.blogg.se/


Nicole skriver:

Nicole gonzales

Jag skulle vilja att Lucy hale spelade mig(kommenterar från mobilen så kan inte länka)

Jag är ganska blyg, men glad,snäll,omtänksam,älskar hästar(:P) mm

Skulle bli super glad om jag fick ha en roll här i novellen :)

Min blogg: niicolemichaelsdotter.blogg.se

Datum: 2012-11-24 - Tid: 20:02:52 -


Sandra Alexandersson skriver:

Jag är snäll och positiv försöker vara så positiv som det bara går, jag har blond hår och blå-gröna ögon. Jag vill att Miley ska spela mig och jag vill spela 17 år.
Ps älskar din blogg <333

Datum: 2012-11-24 - Tid: 20:08:09 - URL: http://www.sandraale.blogg.se


Alwaysbieberfever.blogg.se skriver:

Namn : Maddie Benson
Kan inte fixa bild just nu men Jasmine V , Snooki eller Ashley Benson du får välja !:)<3
Vill spela 18-19 år och jag är en riktig partyprinsessa som sprider glädje och skämt omkring mig. Jag får till vitsar och skämt varje dag och jag blev utsedd till skolans prankster / clown " haha jag kan dock vara egoistisk när de gäller att dela med mig haha. Men glad är jag alltid! Även när de är riktigt tuffa tider i mitt liv! Jag vill så hemskt gärna vinna!:) länkar din blogg nu på direkten . Kan dock bara göra ett inlägg med ditt bloggnamn osv då jag tyvärr inte har min dator här . Bloggen äger btw!:)<33

Datum: 2012-11-24 - Tid: 20:17:28 - URL: http://Alwaysbieberfever.blogg.se


Ebba Olofsson skriver:

Jag har svart hår med längden ungefär vid brösten, jag har blågröna ögon. Jag är oftast glad och sprallig men jag jag kan blir rätt så förbannad när folk retas med mig då blir jag väldigt på hugget och blir en ren bitch haha!

Jag vill spela 18 år :)

Skulle vara jättesnällt om jag kan få en roll i din novell då jag verkligen älskar din blogg och klickar in på den en massa gånger om dan och fr att jag aldrig har tur med rolltävlingar hehe!

Kram!!! :) <3

Datum: 2012-11-24 - Tid: 20:18:46 - URL: http://justindbieberstory.blogg.se


Alwaysbieberfever.blogg.se skriver:

Vet inte vad som hände med min förra kommentar men ajja

Namn: Maddie Benson
Det finns bild på mig på fb ( Madicken Selden )
Annars så vill jag att Jasmine Villegas , Snooki ( Nicole ) Polizzi eller Ashley benson . Väälj du!:)
Jag är en riktig PartyPrinsessa som älskar fest , musik och fart! Jag är en suuuperglad tjej som älskar att skämta och pranka folk . Jag blev faktiskt utsedd till skolans Prankster / clown haha . Jag fär till vitsar och skämt vaarje dag . Jag får folk att skratta åt de jag skämtar om eller ja du fattar:)
Jag vill spela 18-19 år och har inga möjligheter till att länka bilder oså då jag skriver från min mobil. Jag har länkat dig på mon blogg och hoppas veerkligen att jag vinner!:) tackkk!:)<3

DU ÄGER!<3

Datum: 2012-11-24 - Tid: 20:38:53 - URL: http://Alwaysbieberfever.blogg.se


Maya Lindberg skriver:

1. Maya Lindberg.
2. Nina Dobrev, du vet ju hur hon ser ut?:)
3. Glad, skrattar ofta, lite blyg, modig, blir lätt kär, snäll, svårt att lita på folk, lätt för att gråta, kan bli väldigt arg, typ så :P
4. Runt 17-18 :)
5. vi gjorde ju ett länkbyte här om dagen, gills det?(a)

Kram!

Datum: 2012-11-24 - Tid: 20:59:15 - URL: http://www.jbieberstories.blogg.se


Hanna skriver:

1. Jag heter Hanna Tornin. :)
2. Kolla min instagram, där finns det bilder, hannatornin.
3. Jag är glad, jag skrattar åt det mesta & jag finns alltid för mina vänner om dom behöver mig. :)
4. Det spelar egentligen ingen roll, 16-18 kanske?
5. Jag ska länka nu! http://ssmileee.devote.se

Datum: 2012-11-24 - Tid: 21:07:44 - URL: http://ssmileee.devote.se


Emily Rosefield skriver:

Jag är en tjej med humor och jag skrattar jämt när jag inte borde göra det, som när folk gör misstag eller slår sig. Jag vet att jag borde trösta dem då, men jag kan inte för att jag måste lämna platsen och garva.
Jag är livrädd för att bli kär efter att jag fått mitt hjärta brustet en gång, det var hemskt och på något sätt äckligt. Min dåvarande pojkvän gjorde slut för att han var kär i min bästa vän. Hon var samtidigt ihop med min släkting, komplicerat liv, va?
Jag ogillar livet och försöker hitta poängen med det.
Det är väldigt svårt immat meningen med livet kan du bara hitta om du lever det. Jag har ingen lust med det. Jag är kär i en kille i min klass som är utländsk och snygg som in i bänken, men jag tar honom inte så mycket för utseende. Utan för personlighet.
Jag har humor, är kaxig, jag är mig själv för mig inte någon annan det skulle vara sjukt om jag var det, jag hatar att se mig själv i spegeln, jag hatar att känna känslan att jag inte är älskad, jag hatar det mesta förutom mina vänner.
Jag gillar facebook och är inne varje dag och nästan varje sekund av dygnet. Jag är 17 år gammal.
Livet är en bergochdalbana utan mening.

Datum: 2012-11-24 - Tid: 21:08:34 -


nathalie skriver:

1. Nathalie
2. brunt lockigt hår till midjan och bruna ögon.
3. glad, snäll, envis, rolig och hjälpsam. När jag är trött kan jag bli irriterad ganska snabbt men annars brukar jag inte bli så irriterad lätt.
4. 17 eller 18.
5. Jag har ingen blogg :(

Datum: 2012-11-24 - Tid: 21:13:24 -


izabella skriver:

izabella gonzales. 19år. jag är lång, mörkrött långt hår och gyllenbrun hy med knallblå ögon. kändisen som skulle spela mig skulle nog vara rihanna eller demi lovato. (skriver ifrån en ipad och kan inte knövla med och bifoga bild:() jag är sprallig, fnittrig men samtidigt väldigt jordnära och ställer alltid upp, oaavsett vad för vänner och familj. jag är typen som gillar action och spontana grejer, som gillar och ha händerna upptagna med något.
jag kan varken sjunga eller dansa men är väldigt duktig på attmåla och teckna. jag gillar utmaningar men tar det ändå försiktigt. liten uppsumerig där :) äger tyvärr ingen blogg men är ändå med og tävlar och hoppas på det bästa :))
(angående val av kändis så får du absolut välja någon annan som kanske är ett mer passande val om du vill).
älskar din blogg och den pågående novellen, helt unik, faschinerande och otroligt. älskar den! kram

Datum: 2012-11-24 - Tid: 21:22:30 -


ronja :) skriver:

hej! jag skulle gärna vilja ha en "roll" i novellen!

1. Ronja Harmer

2. http://www.google.se/imgres?num=10&hl=sv&tbo=d&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=o7KQLiACwmbQ-M:&imgrefurl=http://www.whitegadget.com/pc-wallpapers/143323-vanessa-hudgens.html&docid=EJIOLVqioarktM&imgurl=http://www.whitegadget.com/attachments/pc-wallpapers/86977d1321502839-vanessa-hudgens-vanessa-hudgens-pic.jpg&w=939&h=936&ei=KSuxUJrlF8zc4QSmoYDQBg&zoom=1&iact=hc&vpx=590&vpy=225&dur=150&hovh=224&hovw=225&tx=90&ty=144&sig=105928739576756848282&sqi=2&page=1&tbnh=141&tbnw=141&start=0&ndsp=30&ved=1t:429,r:15,s:0,i:192
(Vanessa Hudgens)

3. Något egotrippad, och arrogant.

4. 19.

5. Min blogg är ronjasblog.blogg.se

kram

Datum: 2012-11-24 - Tid: 21:22:56 - URL: http://ronjasblog.blogg.se


Rose skriver:

1. Heter Rose Witermark och kallas för Roei (Uttalas Rowi)
2. Har ljusbrunt spikrakt långt hår, med blonda/guldiga slingor, hade rosa dip dye men nu syns det knappt, typ borta. Har blågröna ögon och 170 cm lång.
3. Jag är en ganska glad tjej, lite kaxig ibland men är en knäpp glädjespridare och älskar att umgås med folk. Är halv amerikan och halv svensk, på fritiden dansar jag street dance och umgås med folk.
4. Är 15 IRL, men i berättelsen spelar det la ingen roll hur gammal jag är.
5. Har ingen blogg så kan tyvärr inte göra det.. :/

Datum: 2012-11-24 - Tid: 21:27:16 -


Tove skriver:

1. Tove Larsson
2. Jag skulle nog vilja vara mm Demi Lovato
3. Glad, VÄLDIGT högljud, bryr sig om andra och vågar vara sig själv (om du fattar vad jag menar hehe)
4. Jag vill nog vara typ 17-18 något runt där kanske hehe har inte så lätt för mig att bestämma mig ;D
Det var hur "jag" ville vara ;D

Datum: 2012-11-24 - Tid: 21:47:44 - URL: http://thelifeofabelieber.blogg.se


mickis. skriver:

jag heter mickis deth, (påhittat efternamn).
jag vill bli spelad av vanessa morgan; http://www.google.se/imgres?num=10&hl=sv&tbo=d&authuser=0&biw=1366&bih=667&tbm=isch&tbnid=1LOy30uTU8B_PM:&imgrefurl=http://antfarm.wikia.com/wiki/File:Vanessa_morgan_twitter_xpDUk5E_sized.jpg&docid=8j0GOU6ozCZ3iM&imgurl=http://images.wikia.com/antfarm/images/4/49/Vanessa_morgan_twitter_xpDUk5E_sized.jpg&w=425&h=640&ei=SjKxUL3GI8iQswbjnYDQDA&zoom=1&iact=hc&vpx=428&vpy=112&dur=856&hovh=276&hovw=183&tx=90&ty=145&sig=115792110390206162532&sqi=2&page=1&tbnh=141&tbnw=94&start=0&ndsp=29&ved=1t:429,r:3,s:0,i:90
jag är sjävlsäker, älskar att sjunga och spela instrument, står ALLTID för det jag säger, blir lätt sur.

Datum: 2012-11-24 - Tid: 21:48:45 - URL: http://mickistyle.blogg.se


Nadin skriver:

1. Nadin, jag kan nt hitta på ngt efternamn och mitt e för svårt
2. Miley Cyrus
3. Glad, kaxig ibland men mest glad
4. lika gammal som ett år äldre än Noelle
5. har gjort de!

Datum: 2012-11-24 - Tid: 21:55:25 - URL: http://igotbieberfever.blogg.se


Ema Dobraca skriver:

Hej! Jag heter Ema Dobraca. Jag hade gärna varit med och "spela" en karaktär. Jag är 16 år. Jag har brunt medellångt hår och brun/gröna ögon. Jag är 166cm lång.
Jag brukar få höra att jag är en energisk, glad och hjälpsam tjej som alltid sprider positiva tankar bland mitt sällskap. Jag brukar oftast tänka på andra så att dem får det bra innan jag tänker på mig själv och får ofta höra av folk att jag borde spendera mer tid år mig själv! Hoppas detta var bra! En bättre bild av hur jag ser ut kan du se i mina bilder på bloggen. Även en länkning kommer komma upp när jag får tag i en dator :') kram!

Datum: 2012-11-24 - Tid: 21:57:59 - URL: http://emadobraca.devote.se


Alexandra skriver:

Måste bara säga att jag älskar din blogg först! :D
Jag heter Alexandra Johnson, jag är medel-långt, svart, platt hår med en lugg som går ner lite för ögonen. + bruna ögon. Ganska lång, du kan välja vilken ålder.. hahahha. Jag är ganska egoistisk.. väldigt glad och vill att andra ska må bra. men när dem gäller vissa saker, väljer jag hellre mig själv. jag har ingen blogg.. men jag kan länka dig på min twitter! Länken hittar du ovanför!
PUUUSS! Hoppas hoppas nu!

Datum: 2012-11-24 - Tid: 22:07:25 -


Mathilda skriver:

När kommer nästa kapitel?

Datum: 2012-11-24 - Tid: 22:11:52 -


Anonym skriver:

Asså jag fattar inte ska jag skicka in en bild till dig? :)

Datum: 2012-11-24 - Tid: 22:14:34 -


Oliviaaaa skriver:

1. Olivia Jonna Frid
2.hur ska jag typ länka bilden? jag är efter i knooow
3. hur jag är? hmm jag är galen typ alltid glad skämtar hela tin , skrattar åt allt jag är aldrig seriös , är värsta problem barnet i skolan ååh jag är väll allmänt störd nuff said ;) ooch jag älskar att spela fotboll *värsta pojkflickan* evah duh ;)
4. 16 ehm nej 17 eller ta 18 dah eller nej nej ta 17 (:
5. buhu jag har inte en blogg :'( *bölar* #real

Datum: 2012-11-24 - Tid: 22:20:59 -


minoaou skriver:

Tävlingen:
mitt bidrag:
Namn:Bioncey Axaya
ålder:17
Personlighet:Lite emo aktig tjej som hatar folk som dricker röker och förstör sina liv hon är super snäll men kan bli kaxig riktig kaxig mot personer hon inte gillar hon kommer spelas av Ambrehhh is dead

Datum: 2012-11-24 - Tid: 22:22:06 -


Gabriella skriver:

1. Skriv ditt namn, och efternamn om du vill, annars kan du hitta på ett efternamn!: Gabriella Lundgren
2. Skriv hur du ser ut ungefär, eller skicka en länk på en bild till en kändis du vill ska spela dig! : jag vill att Miley Cyrus spelar mig!
3. Skriv hur du är! Glad, egotrippad, arrogant, snäll, glädjespridare osv. : glad snäll & glädjespridare antar jag!
4. Hur gammal du vill spela! 18 ;)
5. Länka Myybieberstoory.blogg.se på din blogg, så kollar jag in det! Du har större chans att få din roll då! :)
DONE

Datum: 2012-11-24 - Tid: 22:30:03 - URL: http://miamii.blogg.se


Gabriella skriver:

1. Skriv ditt namn, och efternamn om du vill, annars kan du hitta på ett efternamn!: Gabriella Lundgren
2. Skriv hur du ser ut ungefär, eller skicka en länk på en bild till en kändis du vill ska spela dig! : jag vill att Miley Cyrus spelar mig!
3. Skriv hur du är! Glad, egotrippad, arrogant, snäll, glädjespridare osv. : glad snäll & glädjespridare antar jag!
4. Hur gammal du vill spela! 18 ;)
5. Länka Myybieberstoory.blogg.se på din blogg, så kollar jag in det! Du har större chans att få din roll då! :)
DONE

Datum: 2012-11-24 - Tid: 22:30:18 - URL: http://miamii.blogg.se


Cajsa Pihlgren ♥ skriver:

Tjena jag heter Cajsa Pihlgren :)

Om JAG vann så skulle jag vilja se ut om Nina Dobrev och vara 17år. Hon är galet vacker, och vi är även ganska så lika utseende mässigt! Bild: http://weheartit.com/entry/44037227

Jag är en skadjeglädjare, alltid när mina vänner gör sig illa eller trillar så skrattar jag. Haha. Men jag finns alltid där för mina nära och kära om det skulle vara något! Dom kan alltid räkna med mig! Mitt intresse är att dansa, finns inget bättre än att bara få dansa. Bästa känslan! Jag är även en ganska galen människa av mig (låter som jag är helt sjuk eller nått), även fast folk inte kanske tror så om mig så är jag faktiskt det. Just det glömde en sak, jag är beroende av killparfym, hahahah men det är den bästa lukten!! Luktar så jädra gött alltså. Mums.

Jag hoppas verkligen att jag vinner detta, skulle vara så skoj. KRAMAR!!

Här är länken till mig blogg: http://cajsadenenda.blogg.se/2012/november/httpmyybieberstoorybloggse.html#comment

Datum: 2012-11-24 - Tid: 22:42:22 - URL: http://cajsadenenda.blogg.se


Elena westlund skriver:

Jag heter Elena Westlund men kallas Ella men jag skulle vilja heta Mercedes Ella payne.

Jag bryr mig inte om hur någon ser ut bara den är snäll mot mig . Skulle kunna döda för att se mina vänner och familj må bra . Jag lever för dom . Jag är en bra lyssnare finns för alla som har det svårt . Jag älskar djur . Är halv vegitarian äter fisk och kyckling.
Jag kan i bland skratta åt allt . Jag kan inte sova när det är full månne . Jag tror inte på äkta kärlek men skulle ändå vilja bli kär . Jag har aldrig varit kär eller jo bara när jag var liten men då visste man inte vara kärlek var. Jag tycker att man ska vara dig själv för det är det viktigaste dom finns . Du ska inte behöva vara någon annan för att bli accepterade . Det spelar ingen roll om någon är homo-, hetro- och bisexuell man är ändå mänsklig



Skulle vilja spela amber is dead http://luckybizarrebizarre.buzznet.com/m/user/journal/12426681/scene-girl-perfect-amber-dead/
Jag vill var mellan 17 -20 års ålder . Jag har ingen blogg men jag har sagt åt mina kompisar och läsa din blogg .

Datum: 2012-11-24 - Tid: 23:37:45 -


Linn skriver:

Jag heter Linn Rådström & är aldrig blyg, jag kör på haha. Jag har blont långt hår & jag är mitt emellan kort & lång. Jag älskar djur & musik. Jag skrattar jätte lätt för konstiga saker ibland, haha.
Jag skulle vilja spela Amanda Seyfried , Och jag vill spela 17 år :D Min blogg: Stooryofbieeber.blogg.se

Datum: 2012-11-25 - Tid: 09:10:51 - URL: http://stooryofbieeber.blogg.se


Emina skriver:

Hej! Emina Heljo heter jag! Och om du vill byta efternamn så gör det inte mig något, haha ;) Jag är en tjej på 157 cm, håret når precis till axlarna, och enligt alla omkring mig är mina ögon klar gröna. Jag har en ganska kurvig kropp, som jag nöjd med. Jag är enpatisk person, som alltid är glad och själv säker. Jag ler och skrattar mycket, och är inte rädd för att säga vad jag tycker. Framåt och posetiv, men ändå en lugn och sansad person. Jag vill vara mellan 17 - 20 års ålder

Datum: 2012-11-25 - Tid: 12:26:48 - URL: http://jbieberstoryyy.blogg.se


Jasmin skriver:

Hej jag heter Jasmin som ni kanske ser! Jag har bruna ögon långt rakt hår som är brunt/svart och jag skulle vilja spela Jasmin villegas för det är många som säger att jag liknar henne jag skulle vilja spela 17 år och jag brukar alltid spela spratt på mina vänner och är väldigt CRAZY!! Ibland jag kommer på galna ider jagen jag skulle vinna skulle jag bli sjukt glad för det är min dröm att vara med i en novell

Ps:Jag älskar hur du skriver dina noveller

Datum: 2012-11-25 - Tid: 13:22:32 -


Ebba skriver:

1. Ebba Collbo, men jag tycker det är så fult så du kan döpa mig till Evelyn Baker (känner du igen det namnet? :P)
2. Kolla instagram, men jag skulle gärna vilja se ut som Lucy Hale.
3. Glad, skrattar ofta (men det är sällan det är äkta), blyg, snäll, svårt att lita på folk, lätt för att gråta, kan bli väldigt arg.
4. 17-18
5. Har ingen blogg :/ hehe...

Datum: 2012-11-25 - Tid: 13:32:41 - URL: http://Twitter.com/feverthebiebz


lars eriksson skriver:

jag skulle så gärna vilja spela 42 själv är jag 54 så om jag får spela 42 skulle det vara jätte kul då skulle jag känn mig ung i alla fall så är jag bög har öl mage och jag är kamelbonde jag vill att jag och justin ska ha sex dagligen jag är sexberoende själv så det är inge nytt puss och kram från kamelbonden lars

Datum: 2012-11-27 - Tid: 07:37:15 -


Angelica skriver:

Hej hej!
Jag heter Angelica!
Jag vill gärna ha Taylor Swift som spelar mig... Du kan få välja en bild själv.
Jag vill gärna vara glad och snäll.
Jag vill gärna vara lika gammal som Justin och Noelle...

Jag har ingen blogg så jag kan inte länka till din...
Men jag hoppas att jag endå kan få en roll för jag bara ÄLSKAR dina noveller...
;D

Kram
Angelica

Datum: 2012-12-02 - Tid: 13:53:38 -


en tjej skriver:

hej,hej! jag är ganska kort blondin som endå har ngt vett i huvudet ;) jag kan vara den lite kaxiga tjejen som även bryr sig om andra, man kan säga att jag lätt blyg när jag inte känner ngn men är som en stand up komiker när du känner mig :D .jag kan vara hur gammal du vill men helst lika gammal som justin och noelle..har just börjat läsa din novell och älskar den redan!

p.s. kan heta vad som helst

Datum: 2013-03-24 - Tid: 11:53:50 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback