Seriöst?

Vem har skrivit den här kommentaren på Julias blogg? Det är inte jag, och inte min IP. Adress, vare sig hos min pappa eller mamma + min email är inte med i kommentaren och jag kommenterar ALLTID med min email. Sen döper jag mig till Myybieberstoory, och inte till Biebers giirl <3 Och så gör jag inte mellanrum mellan meningen och frågetecken. Men jaja, vem av er har kommenterat? Snälla, jag vet att ni kanske gillar min blogg, och tycker olika saker om andra bloggar, men snälla, låtsas inte vara jag. Det är bara respektlöst... Men nu vet Julia att det inte är jag. Så nästa gång, kommentera utan att låtsas vara jag. Kram.
 
 
Skriver på ch. 13 nu.

Kommentarer

Nadja skriver:

Men Gud :O
Älskar din blogg/novell iallafall! :D

Datum: 2012-11-03 - Tid: 23:51:04 -


mickis. skriver:

så sjukt omoget.

Datum: 2012-11-04 - Tid: 00:04:57 - URL: http://desiigner.blogg.se


Mathilda skriver:

sv: Ja asså Julia började skriva före dig ändå och det är väl du som skrivit fler kapitel än henne bara, haha. Men ni skriver ändå lite olika så du härmar ju inte henne så överdrivet mycket. Men asså du ÄGER ville inte att du skulle bli arg eller nåt.. :/

Datum: 2012-11-04 - Tid: 00:37:31 - URL: http://mathildabiebs.blogg.se


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback