FRIGHTENED OF LOVE - 12

 Previously: ”Aouch Bro’, du sårar mina känslor.” provocerade Justin honom. Han var bara för mycket. Hunter fortsatte sparka och slå tills jag ställde mig mellan och fick ett slag på käken. Det värkte, jag ska inte ljuga, men det var inte första gången en kille hade slagit mig på käften.

”Kom Justin, vi går.” var allt jag fick fram. Hembiträdet kom snabbt med våra jackor för att låta oss gå.

”Vanja!” tjöt Heather gällt. Hon verkade vilja att showen skulle fortsätta. Både jag och Justin stod tysta hela vägen ned till lobbyn i hissen, ända tills vi hoppade in i taxin.

”Ring ingen.” beordrade han mig snabbt. Jag kollade på honom med höjda ögonbryn.

”Varför inte?”

”För att vi ska till Vegas baby, och det som händer i Vegas, stannar i Vegas.” svarade han nonchalant och flinade stort.

 

 

 

Det var mörkt ute. Kolsvart snarare. Justin tog en klunk av sin ihopblandade dryck med blicken på mig.

”Du är en pina.” gurglade han fram. Jag höjde retsamt på ögonbrynen, vad fan menar han med det?

”Det kan du väll vara själv.” röt jag till svar. Jag orkade inte spendera några 7 timmar genom att bråka med Justin hela resan. Det skulle sluta i krig. Vilket jag inte hade ork med just nu.

”Ja. Fattar inte varför jag ens valde dig. Jag gör slut!” bestämde han sig för. Jag himlade med ögonen.

”Det kan du inte göra, Scooter kommer döda dig.” varnade jag honom flinandes.

”Scooter är fan heller min pappa.” morrade Justin barskt. Jag ryckte på axlarna och tog en klunk av min drink.

”Vem är din pappa då? Man måste ju ha någon som tar han om en.” tyckte jag med blicken ut genom fönstret. Var det ens min rätt att säga? Jag hade ju inte ens en egen pappa som fanns där för mig.

”Min pappa vill inte ha något med mig att göra längre.” suckade Justin ledsamt. Min blick fördes mot honom istället för att glo ut genom fönstret.

”Varför inte?” undrade jag häpet. Justin fuktade sina läppar och mötte min blick. Han såg så svag ut.

”Han hatar mig bara. Så är det bara… som du redan vet slog jag min mamma. Tog mina bästa kompisars tjejer. Han vill inte ha med mig att göra. Inte mina syskon heller. Dem hatar mig. Alla gör det.”

”Justin, dem hatar inte mig.” tröstade jag honom. Han nickade kallt.

”Jo. Inte ens min hund gillar mig. Han morrar när jag kommer i närheten.” fnös Justin menandes. Jag nickade.

 

Tumblr_ma7q94fdfy1qbzp2bo1_500_large

"Yeah, they do. Not even my dog likes me. He growls when I come around..."

”Tja… jag kan inte direkt ändra på det…” beklagade jag mig snabbt. Justin reste sig upp för att gå fram till mig. Han böjde sig ned så att hans ansikte var i samma höjd som mitt. Mitt hjärta började dunka högt i bröstkorgen på mig. Pulsen dånade i öronen på mig och det pirrade i hela kroppen. Snälla.. var inte kär.

”Vill du ha sex?” frågade han leendes. Jag suckade irriterat. Han var bara för mycket, vem frågar sådant?

”Vad tror du?” svarade jag och la en hand på hans varma nacke. Han log sitt charmiga leende och drog en slinga bakom mitt öra.

”Jag tror du vill det…” mumlade han innan han pressade sina lena läppar mot mina. Jag drog med båda händerna över hans nackhår. Hans andetag blev djupare mot min överläpp. Jag öppnade ögonen på glänt och mötte hans mjuka blick. Det var nästan som om jag kunde se igenom allt. All smärta, alltihop var bara en lätt mask. Hela han blottades för mig. Jag lade mig ned i soffan jag hade suttit i, med Justin över mig. Hans händer gled upp mot byxlinningen där mellanrummet mellan tröjan och byxorna visade lite hud. Han smekte den vilket fick mig att bli alldeles galen. Jag ville ha honom så jävla mycket. Mer än något annat på jorden just nu. Han knäppte upp min gylf för att långsamt hjälpa mig få av byxorna. Mina skor gled lätt av mina varma fötter, Justins gjorde detsamma. Jag drog av honom hans t-shirt så att den inte dolde hans otroligt snygga mage längre. Jag drog med händerna över hans magrutor – vilket också gjorde mig fullständigt galen.

”Vill –kyss- du –kyss- verkligen –kyss- det här –kyss- nu?” flåsade Justin tungt mot mina läppar. Jag nickade ivrigt och drog av mig min tröja medan han fick av sig sina byxor. Han knäppte upp min BH och började massera mina bröst. Mina bröstvårtor styvnade, och Justins flin sken upp mot mina läppar. Mina händer gled ned, från hans mage till hans kalsonglinning. Jag stoppade ned min hand i dem och tog tag i honom i ett stadigt grepp innan jag långsamt drog Jerry fram och tillbaka. Justin stönade mot min nacke vilket fick mina armhår att resa sig i följd av gåshuden. Bara några minuter senare släppte jag taget för att dra av honom kalsongerna, och mig trosorna. Han pressade sig genast i mig. Där låg vi, medan han pressade sig längre och längre in i mig, stirrandes i varandras ögon.

”Noelle…” började han allvarligt. Jag lade en hand på hans hals med en enkel nickning.

”Ja?”

”Kära inte ned dig i mig.”

 

 

Jag lutade mig över handfatet. Justins privat-jet hade en dusch ombord, så jag hade skyndat mig att ta en när vi var klara. Hans ord ekade i mina öron. ’Kära inte ned dig i mig… kära inte ned dig… inte…’ men allt det var ju bara påhitt. Varför skulle jag bli kär i honom? Det var bara löjligt att jag skulle bli kär i killen jag låg med dagligen, skulle låtsas vara ihop med och åkte på en resa med. Nej då, att bli kär var inte min grej… jag drog åt skärpet till badrocken hårdare innan jag drog upp en hårfön ur lådan under handfatet.

När håret var torrt, gick jag ut till Justin som satt fullt påklädd. Euw, skulle han inte duscha?

”Ska inte du duscha?” frågade jag stelt utan att ens ge honom en blick. Jag kunde bara inte… han suckade.

”Jag har redan gjort det. Det finns ett till badrum där.” förklarade han och pekade på dörren längre bak i planet. Jag nickade och gick fram mot garderoben som innehöll en massa tjejkläder, förmodligen Selenas. Jag drog upp ett svart set från Victoria’s Secrets, ett par ljusa jeans och en rosa PINK tjocktröja. Justin harklade sig innan jag hann gå in på badrummet igen.

”Vad?” väste jag med blicken ned på mina fötter. Varför kollade jag inte på honom? Vad var det med mig?

”Det finns en necessär med smink där om du vill ha. Det är orört.” försäkrade han mig. Jag gick fram till Louis Vuitton necessären och gick sedan in på badrummet igen. Där kunde jag äntligen pusta ut. Jag drog på mig mina kläder innan jag började platta håret med plattången som låg i necessären. Därefter sminkade jag mig enkelt, inget storslaget. Jag drog på mig mina Converse och gick sedan ut till Justin.

”Vad har jag gjort fel?” frågade han med en cigarett i mungipan. Jag slog mig ned i fåtöljen med en axelryckning.

”Inget? Varför skulle du ha gjort något fel? Jag menar, du gör aldrig fel.” rabblade jag snabbt fram.

”Du undviker min blick? Du besvarar knappt mina frågor, och nu när du gjorde det gjorde du det snabbt.”

”Jag är bara hungrig. Vill ha coffein. Jag vill ha cigg också.” begärde jag och mötte hans blick. Han såg trött ut, men flinade ändå.

”Fine. Gå och kolla i kylskåpet, det finns säkert något där. Cigg får du av mig sedan. Seså.” manade han mig. Jag reste mig lydigt upp för att gå fram till det lilla silvriga kylskåpet. Den innehöll väldigt mycket för att vara så liten. Jag tog ut en plastlåda räksallad och en is kaffe.

”Kolla, det fanns ju saker till dig.” skrattade han stelt. Jag nickade långsamt. Justin betraktade mig medan jag åt min mat. Varför gjorde han mig så varm, men ändå illa till mods? Äcklad? Varför kände jag ett behov av honom, men ändå ett hav av hat till honom? Vad var det med mig? Det sprakade till, vilket skrämde slaget ur mig, men var som tur bara kapten.

”Alla damer och herrar… nej, jag skojar bara. Vi är framme vid Las Vegas inom en halv timma. Håll ut.”

Min blick fördes mot klockan som visade 2.34. Vi hade åkt rätt länge, utan sömn, men jag kände mig ändå inte trött… det berodde nog på kaffet jag satt och drack. När maten var uppäten, sköt jag belåtet skålen ifrån mig. Justin kastade packetet Ciggaretter mot mig. Jag drog upp en innan jag kastade tillbaka det.

”Blir du aldrig kär?” frågade jag helt plötsligt, men ångrade mig sekunden efter. Justin höjde på ögonbrynen som om jag vore helt dum i huvudet. Han hade ju redan gått igenom det…

”Jag har redan sagt att jag tycker kärlek är slöseri med tid. Med känslor. Jag hatar kärlek. Jag har varit kär, i Selena, men se hur det slutade. Så nej, jag försöker hålla mig undan kärlek.”

 

Justins Perspektiv:

Varför frågade hon såna frågor? Nu? Just när jag hade bett henne att inte bli kär i mig så valde hon att ställa såna fåfänga frågor som om jag någonsin blev kär? Jag blev kär, men jag kanske inte var den lättaste på kroken… Jag stoppade in ett tuggummi i munnen och drog upp min mobil.

 

Hey bro’, hörde att du skulle till Vegas! Jag är här. Ska vi ses? ;) Damien.

 

Jag slängde en blick på Noelle. Skulle jag verkligen presentera henne för Damien? Han skulle förmodligen försöka få henne i säng. På ett sätt, kände jag att jag verkligen inte ville det. Varför? Det var bara en känsla som vred på sig i magen på mig att jag inte kunde låta henne hamna i fel händer. Inte för att jag var dem rätta, men ändå…

 

Hey. Vi kanske kan ses lite senare? Jag har med mig folk, så jag smyger ut när hon har somnat. J.

 

Självklart, så svarade Damien precis efter. Lika pervig som vanligt.

 

Henne? Hmm… ta med henne vetja! Jag skulle behöva lite ligg… ;)

 

Jag svalde hårt. Fuck no. Jag valde helt enkelt att inte svara på det där utan kollade mot Noelle istället som satt med sin mobil i handen.

”Har Rosie och mutant ungen sms:at eller?” frågade jag retfullt. Hon kollade på mig med smala ögon.

”Hon är inte ett mutant barn. Och ja det har dem. Men jag sa att jag är hos Cece och sover där hela veckan.”

”Vem har sagt att vi bara ska vara borta i en vecka?” flinade jag kyligt. Hon stålsatte sig i fåtöljen.

”Jag kan inte vara borta längre… hon kontaktar mamma annars vad jag skulle tro..” gnydde hon till svar.

”Och? Skit i din mamma. Skit i skolan. Du är ihop med mig nu, jag har pengar och makt.”

”Vadå för makt? Du är inte känd längre Justin.” påminde hon mig, och det satte sig faktiskt rakt på hjärtat.

”Det visste jag inte… Men jag kan fortfarande sjunga.” svarade jag charmerande. Hon himlade med ögonen vilket gjorde mig irriterad. ”Kan du sluta med det där din jävla… bitch!” När dem orden yttrade min mun ångrade jag mig en gnutta därpå. Hon kollade på mig med sammanpressade läppar.

”Gå och ta dig.” röt hon och reste sig upp för att gå och sätta sig längre bort i planet. En kväd suck lämnade min mun, men jag lät henne hållas.

 

 

”Damien!” ropade jag bort mot honom. Förvånads vis hörde han min röste över den höga musiken.

”Yo, Justin! My boy Justin är tillbaka!” skrek han tillbaka. Alla tjejer som omringade honom i soffan vände sig om mot mig, allihopa med lika stora leenden – kanske med tanke på att jag varit med varenda en av dem.

”Vart är din kvinnliga gäst då?” frågade han leendes, sökandes med blicken bakom mig efter Noelle.

”Ah, hon sover!” svarade jag och motade ned mig mellan Damien och en blond tjej. Hon fnittrade mot min kind. Allt här luktade sprit och rök. Jag kände mig äntligen som hemma på något sätt.

”Så, hur är det på Manhattan?” frågade Damien med en joint i munnen. Jag ryckte på axlarna och tog emot en blå drink från en av tjejerna.

”Det rullar på! Scooter dampar över varenda lilla grej, men det är bra annars!” svarade jag med ett brett flin på läpparna. Damien nickade snabbt. Jag tog en klunk av min drink och drog ned den blonda tjejen i mitt knä.

”Vad heter du?” viskade jag hest in i hennes öra. Hon fnittrade till och lutade sig tillbaka i min famn.

”Vad vill du att jag ska heta?” retades hon leendes. Jag kysste hennes hals, vilket gjorde så att hon gav sig, ”Jag heter Cheryl.”

”Cheryl… fint namn…” hummade jag mot hennes käkben. Hon höjde på sitt ifyllda ögonbryn.

”Vi låg med varandra innan du åkte till New York, men du var så full att du inte ens kom ihåg ditt egna namn.” skrattade hon glatt. Jag bet mig löst i underläppen, hon var rätt tung för att vara så tanig.

”Det låter som jag. Men… ska vi göra om det så att jag kommer ihåg det då?” frågade jag flörtigt. Hon nickade och satte sig gränsle över mig.

”När vi är lite fullare. Vi är i Vegas för guds skull!” tjoade hon innan hon reste sig upp för att gå iväg. Jag drog en hand genom mitt hår och följde hennes ryggtavla medan hon gick sin väg. Min blick fördes mot barstolarna där en rätt så ung tjej satt. Varför kände jag igen henne…? Hon vände sig om mot mig, och då kändes det som om en bomb släpptes i magen på mig.


Vem ser han? :O OMG, tack så mycket för den höjda statistiken! Från 150-200 dagligen till 200-250 dagligen! Älskar er! Och till er nya läsare, så GILLA FACEBOOK SIDAN GENOM ATT KLICKA HÄÄÄR!

Kommentera! :)


Kommentarer

Astrid :) skriver:

Woohoo, fett bra!! :)))

Datum: 2012-11-01 - Tid: 23:21:17 -


Nicole skriver:

Du är jätte duktig! :)

Datum: 2012-11-01 - Tid: 23:25:41 -


Biebers giirl <3 skriver:

Ah sjukt bra! När kommer nästa? <3 (:

Datum: 2012-11-01 - Tid: 23:29:04 -


Alexandra skriver:

Super bra kapitel, MERA! :D

Datum: 2012-11-01 - Tid: 23:33:04 -


Anonym skriver:

Varför dålig update? Awesome kapitel

Svar: Jag har sovit hos en kompis i Tisdags, var på Halloween fest igår! Så därför är det lite svajjigt! Men ska försöka få upp antingen mer ikväll, eller imorgon! :)
MyyBieberStoory

Datum: 2012-11-01 - Tid: 23:33:57 -


Emelie skriver:

Sjukt bra! <3

Datum: 2012-11-01 - Tid: 23:41:18 - URL: http://bieberrstorys.blogg.se


Anonym skriver:

Noelle?Selena?

Datum: 2012-11-01 - Tid: 23:42:00 -


Evelina skriver:

Super bra!!

Datum: 2012-11-01 - Tid: 23:48:30 -


Josse skriver:

Superdupermegaawesomejättebra ! ;) Du har seriöst talang, längtar till nästa! ;)<3

Datum: 2012-11-02 - Tid: 00:45:02 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


ema skriver:

behöver ett nytt kapitel NU. asså fy vad beroende framkallande detta är. helt sjukt!

Datum: 2012-11-02 - Tid: 00:49:51 -


Mathilda skriver:

GRYMT BRUDEN GRYMT ÄVEN OM DU HÄRMAR BIEB ASMYCKET ÄLSKAR JAG DET ÄNDÅ MEN FETTIRRITERANDE ATT HAN HAR SEX MED ANDRA MEDANS HAN OCH NOELLE ÄR TSM

Datum: 2012-11-02 - Tid: 01:13:50 -


Mathilda skriver:

GRYMT BRUDEN GRYMT ÄVEN OM DU HÄRMAR BIEB ASMYCKET ÄLSKAR JAG DET ÄNDÅ MEN FETTIRRITERANDE ATT HAN HAR SEX MED ANDRA MEDANS HAN OCH NOELLE ÄR TSM

Datum: 2012-11-02 - Tid: 01:14:17 - URL: http://mathildabiebs.blogg.se


AYAN ABDULKADIR skriver:

seleeeeeeeeeeeeeena !

Datum: 2012-11-02 - Tid: 03:24:55 - URL: http://blackxooverdose.tumblr.com


Lovisa skriver:

Oh my god! Awsome!! :D

Datum: 2012-11-02 - Tid: 08:50:54 - URL: http://mynailtip.blogg.se


Ebba skriver:

Spännande! Grymt kapitel! :)<33

Datum: 2012-11-02 - Tid: 08:53:45 - URL: http://twitter.com/feverthebiebz


Becka skriver:

Grymt bra!

Datum: 2012-11-02 - Tid: 09:03:57 - URL: http://beckagoesrandom.blogg.se


Anonym skriver:

Noelle?

Datum: 2012-11-02 - Tid: 09:44:11 -


Romina skriver:

Noelle, Selena..hm..kanske Heather?
Men väldigt bra kapitel. ;D

Datum: 2012-11-02 - Tid: 09:53:54 -


Anonym skriver:

Selena ;) Sen kommer dem bli fulla å ligga med varandr, så kommer Noelle böi sur å Justin typ springer efter henne å så ;)

Datum: 2012-11-02 - Tid: 11:16:02 - URL: http://www.jbieberstories.blogg.se


Michelle skriver:

Antligen är tjejen Selena eller hanns syster vilket jag trivlar på

Datum: 2012-11-02 - Tid: 11:39:22 -


Anonym skriver:

AWESOME kapitel!!:D

Datum: 2012-11-02 - Tid: 15:35:30 -


Josefine ! <3 skriver:

Jag vet vem flickan är Selena

Datum: 2012-11-02 - Tid: 17:48:25 -


Biebers giirl <3 skriver:

De e nån som typ tar de du skriver i sin egna blogg, Asså hon skriver typ allt lika som dina noveller o så :o ajah, här. Hennes blogg iaf.. http://bieb.blogg.se/
Älskar novellen ! <3 (Asså din)

Datum: 2012-11-02 - Tid: 21:34:04 - URL: http://Myybieberstoory.blogg.se


Evelina skriver:

FRÅGA: Hur lägger du till gifs i texten?

Datum: 2012-11-02 - Tid: 23:29:05 -


elin skriver:

grymt :D

Datum: 2012-11-03 - Tid: 01:26:46 - URL: http://elinohrn.devote.se


Julia skriver:

Hej jag måste bara fråga, om du kollar den (just nu) senaste kommentaren på kapitel 9, det är väl inte du som har skrivit den? Eftersom du har kommenterat förut, då med en annan mail (denna mail är nadja nånting) och med ett annat namn och har ett annat IP. Personen har ju dock skrivit "min blogg" i kommentaren och länkat din blogg. Det är inte du va? :o

Datum: 2012-11-03 - Tid: 02:11:45 - URL: http://bieb.blogg.se/


Julia skriver:

Förövrigt jättebra kapitel, som vanligt! Jag älskar hur man lär känna karaktärerna bättre och bättre för varje del som går, vilket ju är jätteviktigt för att novellen utvecklas så himla bra då!

Datum: 2012-11-03 - Tid: 02:13:14 - URL: http://bieb.blogg.se/


aalexandra skriver:

Sjukt bra!

Datum: 2012-11-03 - Tid: 13:01:43 -


Sofia skriver:

AS BRA! Forsätt så!!

Datum: 2012-11-03 - Tid: 16:12:46 - URL: http://biebercrew.blogg.se


Ellen Lindgren skriver:

Hej ! Din blogg har blivit nominerad till vår Blog Award ! Tipsa dina läsare att rösta på din blogg för att få större chans att vinna ! Lycka till !
http://selenagoomezz.blogg.se/2012/november/blog-awards-november.html

Datum: 2012-11-03 - Tid: 19:19:06 - URL: http://selenagoomezz.blogg.se


Filippa skriver:

SJUKT BRA!
Du är verkligen min favorit fanfic skrivare, så jäkla bra!! :)

Känns lite som att han ser Selena? ;)

Datum: 2012-11-03 - Tid: 20:50:15 - URL: http://onedirectionfanfiction.webblogg.se/


Lovisa123 skriver:

Woop Woop sjuukt bra . Kanske noelle ? Elr Selena ? När kmr nästa kapitel ? Puss

Datum: 2012-11-03 - Tid: 22:59:52 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback