Tycker ni det?

Är novellen dålig? Seriously? ....

Kommentarer

mickis. skriver:

Haha, nej novellen ÄGER, fuck that girl som skrev det. Den här novellen är lika bra som alla andra dina noveller, om inte bättre.<3

Datum: 2012-05-13 - Tid: 21:09:10 -


Hanna skriver:

Nej ABSOLUT INTE!!! :o den ÄGER!!!!

Datum: 2012-05-13 - Tid: 21:28:26 -


Celine skriver:

Näää!! Jag älskar dina noveller dom gör

Mig glad när jag är ledsen :) jag lever mig värkligen in i dina noveller jag älskar dom tjejen jag menar det ! Jag är här för att läsa dina noveller och jag kommer vara här för att stötta dig ! Älskar dig tack för att du skriver så jävla bra noveller <3 jag tycket inte att dina noveller suger eller e dåliga Jag ÄLSKAR dom!! Jag e allvarlig ;)

Datum: 2012-05-13 - Tid: 21:29:20 -


JBiebs skriver:

Nej, den är inte dålig. Och det är nästan bara början nu ju, du har inte hållt på med den här novellen så länge, och jag rekommenderar (till dig som skrev kommentaren) att du tar och läser igenom "Once upon a lifetime" för den är SJUUUUUUUUKT GRYMT BRAAAAA! Sedan tar du dig tid att läsa alla andra noveller pckså, för jag lovar. Det är de värt!! För jag tycker hon skriver SJUKT BRA noveller och jag älskar den här novellen, och jag älskar alla andra noveller också! Speciellt "Once upon a lifetime" det är min favorit!;)

Tack för mig! <3



Just sayin'

Datum: 2012-05-13 - Tid: 22:02:23 - URL: http://www.JBiebs.devote.se


Anonym skriver:

NEEEEEJ för I helvete lyssna inte på henne dina noveller äger fortsätt så som du håller på låt inte hon komma och förstöra allt du gör skit bra noveller de är inte tråkiga jag tycker det händer ganska mycket hela tiden lyssna inte på henne fortsätt så som du gör!!!!!!!!:)<3<3<3<3

Datum: 2012-05-13 - Tid: 22:09:17 -


alex skriver:

Jag vill verkligen inte vara fum,du är ju superbra på att skriva och jag har läst nästan alla dom andra novellerna du har skrivit men dendär är lite överdriven med morden osv :P jag vill verkligen inte vara dum, men jag tycker du borde börja om på eb ny :) xx

Datum: 2012-05-13 - Tid: 22:31:21 - URL: http://itsonlyonedirectiontomyheart.blogg.se/


Zoe skriver:

ABSOLUTELY NOOT!

=)

Datum: 2012-05-13 - Tid: 22:33:09 -


Ilma skriver:

Nej, jag tycker inte den är dålig. Läser dock ingen annan novell.

Datum: 2012-05-13 - Tid: 22:39:16 -


Emmi skriver:

Jag tycker inte novellen är dålig men när man inte har kommit så jätte jätte långt i en novell så är det inte så mycket som händer kanske lite drama här och var men de är de ju också(enligt mig).

Datum: 2012-05-13 - Tid: 22:40:10 -


Ciss skriver:

Asså den är inte dålig men den kanske börjar bli lite tråkig. Skulle bli roligare att läsa om tex Dylan eller Lily upptäckte henne som Emma, eller nåt. Kanske när de kommit tillbaka från Stratford så anordnas någon typ av tävling/bal (nånting) på skolan och Lily ska vara domare/värdinna. Eller att hon helt enkelt kommer på Statsbesök... Kanske att drottningen (deras mamma va?) blir skadad och någon måste ta över tronen och Lily vill inte så Emma/Anna tvingas åka hem och bli drottning. Någon månad senare så är det någon gala och Emma och Justin träffas igen (Emma/Anna bryter kontakten HELT med alla hon lärde känna genom sin resa till LA förutom Kendra) nej men asså du är jätte duktig! Jag har bara fått massa idéer på vad jag tror skulle kunna hända vilket är rätt mycket hehe... Fast det är mer sånt som skulle kunna hända chapter 30 eller nåt sånt. Det beror på vad du väljer. Nu låter det som om jag vill ändra massa och det vill jag inte utan det är bara idéer jag fått genom att läsa din novell... :) Gillar verkligen din blogg, läst den sen nån gång i mitten av din första fast jag inte varit schysst och kommenterat. Brukar strunta i att kommentera när jag inte kommer på nåt annat att skriva förutom "mer" även fast jag vet om hur glad man blir av att läsa just såna kommentarer :)

Datum: 2012-05-13 - Tid: 22:55:19 - URL: http://adarkstory.blogg.se/


elin (: skriver:

jag tycker din novell äger , och det var hennes åsikt men du har massa läsare som älskar denna bloggen så bry dig inte om henne och fortsätt skriva och vara så grym som du är!



ÄLSKAR VERKLIGEN DIN BLOGG , PEACE YAO!

Datum: 2012-05-13 - Tid: 23:01:38 - URL: http://elinohrn.devote.se


ellen skriver:

Skit i hon tjejen!

DU ÄGER GUURL!

Datum: 2012-05-14 - Tid: 07:11:57 - URL: http://biebzfreak.blogg.se/


Anonym skriver:

Kanske lite...men för de mesta ee den bra :)

Datum: 2012-05-14 - Tid: 15:30:50 -


kelly skriver:

typ 1 person har kommenterat att den är dålig men hon blev tipsad om den av sin kompis så hennes kompis måste ju tycka att den är bra!

Tycker verkligen inte att något kapitel har varit dåligt!

Datum: 2012-06-11 - Tid: 00:26:21 - URL: http://kellyvanessa.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback