KAPITEL 51-. DID I JUST SEE THAT?...

Psyko gubbe från Vouge fråga nyss om en intervju på flygplanet. Om dig ville han säkert veta om… äckel. XX Emma.”
Alan grymtade till, han såg säkert sms:et och lutade sig tillbaka i sin stol när min mobil plingade till.
Justin hade skills på att smsa.
Haha, de finns överallt Emma. Du får aldrig prata om mig eller dit privatliv med någon. De kan klä ut sig you know. XX Justin”
Jag log stort åt sms:et och tryckte ner mobilen i fickan, men när jag kollade upp möttes jag av en rejäl överraskning.


Jenny?” Flämtade jag. Hon märkte mig och himlade med ögonen i samma stund som Peter kom upp bakom henne.

Peter?” Fortsatte min flämtning. Jag kollade oförstående på honom och Jenny. En klump satte sig i min hals. Jenny borde inte vara med honom. Kanske för att han är farlig.

Vad har ni gjort i New York?” Peter log skadeglatt åt mig.

Vi? Jag har hälsat på släkt, Jenny har jag ingen aning om vad hon gjorde här. Vi möttes. OK?” Svarade han sammanbitet. Jag nickade och lutade mig sedan tillbaka.

-

Iiiih! Jag har saknat dig!” Ropade Ken glatt i mitt öra och kramade om mig. Jag log smått mot henne och nickade.

 

 

Jag har saknat dig mer.” Hennes blick hamnade på något bakom min axel, och jag vände mig diskret om. Peter och Jenny gick där.

Det där.. är olagligt?” Sa Ken bekymrat och pekade menandes på de. Jag fnös till och nickade.

Yeah, men det är hennes fel att hon hänger med en jävla psykopat.” Muttrade jag och drog upp handtaget till min väska så att den skulle kunna dras.

Ken skrattade glatt till och kramade om mig med ena armen.

Åh, jag ska aldrig vara med henne längre. Usch, bara om du visste vad vi fick göra.” Sa hon äcklat och darrade till av obehag.

Ehum.. jag skippar nog att veta.” Flinade jag och höll upp händerna i luften. Hon himlade med ögonen och suckade djupt.

Så, hur har ni haft det?” Frågade Ken när vi satt i taxin påväg mot studenthemmet. Jag ryckte på axlarna och bet mig löst i underläppen.

 

 

Vi åkte skridskor, kollade på film och bara… mös!” Fnittrade jag och betalade chaufören när vi var framme. Han log stort mot oss och stoppade sedan i en snus klump under läppen.

Det var sol i LA, även fast vi om 2 veckor skulle få gå på jullov.

Hur har du haft det då?” Frågade jag henne och log stort. Hennes kinder blossade upp i en röd färg och hon la huvudet på sned, vilket fick mig att le stort.

Berätta allt om honom!” Hon fnittrade till och slog sig sedan ner i sin säng med en allvarlig blick på mig.

Om jag säger att det är en henne då?” Jag stelnade till och höjde lätt på ögonbrynen mot henne.

Ohlala! Vad heter hon?” Kvittrade jag och log större mot henne. Hon kollade bekymrat på mig.

 

 

Så du tycker inte det är äckligt?” Jag fnös till.

Nej? Du är fortfarande samma gamla Ken, vare sig du är homo eller bi!” Sa jag mjukt och fuktade mina läppar. Hon nickade tacksamt mot mig och klickade sedan upp en bild på sin mobil.

Hon heter Julia och bor inne i stan här! Går på colleget för konst och dans!” Utbrast Ken stolt. Jag nickade gillandes.

Wow Ken, hon är vacker! Inte för att jag tänker ta henne, Justin är nog, men du har lyckats!”

Tack Em, för att du förstår detta. Mamma och pappa kommer döda mig..” Muttrade hon och spände käkarna.

Nej då, om de älskar dig som sin Ken, kommer de respektera dig.” Sa jag milt och började packa upp. Hon drog ett djupt, lugnt andetag och gick sedan in i badrummet. Det dröjde inte länge innan jag hörde duschens smattrande ljud mot badkaret.

Ett leénde spreds på mina läppar och jag plockade upp mobilen för att se att Justin hade skickat ett sms. Haha, Justin och sms…

Jag klickade upp det och läste det, långsamt.

Usch, saknaden är olidlig babe. Finns inget värre än att vara borta från dig. Agree? ;) Haha, saknar dig som bara den!! Det känns som om ett hål har tömts ur mitt hjärta, allt är så kallt utan ditt värmande leénde… Kan inte 3 dagar bara gå snabbare?!

Ville bara att du skulle veta att jag saknar dig.. Älskar dig som bara den, Din Bieber”


Mitt hjärta tog ett extra skutt och ett leénde spreds på mina läppar.

Om han bara visste hur mycket jag saknar honom detsamma. Ken kom ut ur badrummet med en handduk lindad runt kroppen och håret.

Justin?” Jag nickade och klickade på ”svara”.

 

Mhm… Allt är tomt utan dig. Seriously, inget känns rätt. Peter är allmänt äcklig och läskig. Saknar dina armar kring min kropp. Åh, kylan hade intagit även fast det är sol här borta i LA. Saknar dina varma läppar, dina mjuka händer, dina söta andetag och din mjuka hår. Allt med dig är perfekt. Du är som en ängel. Never Let You Go Bieber.

Älskar dig mer.”


Jag kunde se Justin himlade med ögonen framför mig med mitt ”Never Let you go” sms. Ett fnitter slank ur min mun och jag la mig trött ner i soffan.

Ken hade dragit på sig en ljus grön mysdräkt och suttit upp sitt långa hår i en hög hästsvans.

Vad ska vi göra? Är du hungrig?” Jag rynkade på näsan och skakade på huvudet.

Nej tack, Justin tvingar i mig mat bara för Bieber.” Mumlade jag och masserade min mage med händerna. Hon log stort och kletade på lite Lipsyl.

Men vad ska vi göra då?” Frågade hon uttråkat och rynkade på pannan. Jag skrockade till och ryckte på axlarna.

Vad vill du göra?” Hon grymtade till och bet sig löst i läppen.

Inget, egentligen.” Sa hon snabbt till svar och började pilla med sin mobil, när min plingade till.

 

Du är allt rolig du. Love ya shawty, Bieber”


Jag flinade stort och la ner mobilen på nattduksbordet med en suck.

Ken, vad ska vi göra? Egentligen? Jag håller på att dö av uttråkan!” Gnällde jag och kastade en kudde på henne. Hon fnös åt mig och kollade ner i mobilen.

 

 

Sluta med det där!” Fräste hon och kollade upp på mig och sedan ner i mobilen. Jag himlade med ögonen.

Julia?” Hon nickade lätt och fuktade sina läppar.

Vad ska jag göra då? Tänkte jag bittert och gick in i badrummet för att ta en dusch.

-

Jag drog på mig min rosa VS mysdräkt och slog mig ner i sängen återigen med blicken på Ken som fortfarande höll på med mobilen.

Jag drog upp min egna och började spela Tempel Run. Världens tråkigaste spel, men vad ska man annars göra? Justin hade uppdaterat twitter för 20 minuter sen.

Hangin’ with my bro’ @KennyHamilton and @DanKanter! Hahaha, they’re sick!!”


Jag log fånigt för mig själv och passade på att tweeta själv för den delen.

Long time no see, huh?! Miss you babe…”


Min blick hamnade på world trends och de flesta hamnade faktiskt om mig och Justin. Jag fuktade mina läppar och drog på mig mina UGGS, som Justin hatade.

Jag går till cafeterian och hämtar te.” Log jag till Ken och lämnade rummet. Min blick föll på lysrören i taken.

Jag gick hela vägen till cafeterian utan några problem och fyllde en kopp med rykande, varmt te.

Det brändes på min tunga, och jag hoppade till när jag hörde något bakom mig.

Åh, det är bara du.” Mumlade jag när jag såg att det bara var städaren. Han log smått mot mig och fortsatte med sitt när jag började gå tillbaka mot rummet.

Men då hörde jag ett konstigt ljud ifrån ett av rummen. Det lät som… Stön?

Min blick gled på alla dörrar tills den fastnade på en som var vidöppen. Jag gick långsamt dit och sköt upp den och möttes av en chock…


Vad då för överraskning? Nawe, Ken är kär i Julia! Vad romantisk! Hahah ^^

 

MER IKVÄLL SWEETIES?! KOMMENTERA DÅ, ÄLSKAR ATT SE ERA SÖÖÖÖÖÖÖÖTA KOMMENTARER! ^^



Kommentarer

Jssmn! skriver:

SÅÅÅÅÅÅÅÅ BRAAA!!! : :D :D :D :D :D :D Can't waaaaiiit for the neext chapter! SNÄLLA MER IKVÄLL! BEER DIG! :D Peter psykopat JÄVEL! :D Meeer;D

Datum: 2012-05-28 - Tid: 20:50:11 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Wilma skriver:

Meeer!!! Du måste skriva mer ikväll!!!! <3

Datum: 2012-05-28 - Tid: 20:57:06 -


Jssmn! skriver:

TALALALALALALALALLALALA MEEER!! :D :D :D

Datum: 2012-05-28 - Tid: 21:11:34 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Jssmn! skriver:

MEEEER NUUU!!?!?!?!? JAG ÄR JOBBIG MOAHAHAHA :D

Datum: 2012-05-28 - Tid: 21:11:54 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Jssmn! skriver:

SKA DU SKRIVA NU EELER?!!==!=! :D

Datum: 2012-05-28 - Tid: 21:12:07 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Jssmn! skriver:

Wiiihohohohohohho , NU BLIR DET MYCKET KOMMENTARER!! :D

Datum: 2012-05-28 - Tid: 21:12:27 - URL: http://jssmn.blogg.se/


TROLLFACE!!!!!!! skriver:

BÖÖÖG SKRIV!! :D

Datum: 2012-05-28 - Tid: 21:12:43 -


Josse skriver:

GAAH, GRYMT BRA!! Mer i kväll?! <33

Datum: 2012-05-28 - Tid: 21:13:13 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


SKRIV ANNARS HITTAR JAG DIG! skriver:

SKRIV!!! LEBB POWER FOREVEEEEEEEEER! :D :D: :D :D: D::D:D: D:D :D:D ::D :D: :D HAha aja...ne men SERIÖST! SKRIV! Annars söker jag upp dig och skär halsen av dig! :D.....HAHAHAHAH Så passa på medans du kan! :D

Datum: 2012-05-28 - Tid: 21:13:54 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Julia :') skriver:

Ååh tack för headern och designen. Jättesnyggt! Seriöst älskar den :) Grymt kapitel också :)

Datum: 2012-05-28 - Tid: 21:15:58 - URL: http://giveyouthisgiveyouthat.blogg.se/


Me+You 'Imma Tell you one time. <3 skriver:

HAHAHAHAHHA JSSMN! OMFJSSMN, JAG DÖR!



Jättebra, mera! :D <3

Datum: 2012-05-28 - Tid: 21:32:14 -


Julia :') skriver:

Föressten, vet du vilket program man gör perspektiv skyltar i? Behöver verkligen till min novell..:)

Datum: 2012-05-28 - Tid: 22:06:50 - URL: http://giveyouthisgiveyouthat.blogg.se/


moa skriver:

mer mer mer mer mer mer

Datum: 2012-05-28 - Tid: 22:06:52 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback