KAPITEL 49-. SCOOTER HAS A PROBLEM



Hej då!” Ropade jag till mamma och gick sedan ut och mot hissen. När vi kom ner till lobbyn hörde jag någon ropa på mig. Brook?
“Hej!” Utbrast jag förvånat och kramade om henne lilla kropp.
“Så… Eh..” Hon la en snabb hand på min nacke och pressade sina läppar. Jag knuffade snabbt bort henne när jag hörde en flämtning bredvid oss. Där stod ingen mindre än Emma..


En obehaglig klump satte sig i halsen. Men Justin hade knuffat bort henne. Han kollade ledsamt på mig och kom fram.

“Em, jag kysste inte tillbaka, jag lovar.” Jag nickade och pressade fram ett leénde men gick sedan fram till tjejen och gav henne en hård örfil.

Vad fan tror du att du gör? Tror att du kan hångla upp min pojkvän!” Spottade jag ur mig. Hon kollade skamset ner på sina händer.

Förlåt.” Mumlade hon. Jag vände på klacken och började gå mot Justin igen som snabbt pressade sina sockersöta läppar mot mina.

Selena?” Andades han ut när kyssen var slut, och jag nickade. Selena var smart.

Men jag åker hem redan imorgon Justin. Det är skola på måndag.” Han svalde hårt och nickade till.

Jag förstår.” Muttrade han och tog upp min väska innan han började gå mot hissen med mig i släptåg.

Är du sur?” Han grymtade till och skakade på huvudet.

Nej, men nu när du är här så måste du åka…” Klumpen i halsen uppstod igen. Jag hatade att göra Justin ängslig eller ledsen, men jag var tvungen att åka hem någon gång ju.

Vad vill du göra?” Frågade jag snabbt och ett stort leénde spreds på hans läppar.

 

 

Jag vet.” Sa han kort och klickade på våning 6.

-

Justin, vart ska vi?” Frågade jag nyfiket när vi satt i hans svarta Range Rover.

Du får se.” Sa han snabbt och log finurligt mot mig. Jag himlade med ögonen och lutade mig tillbaka i sätet.

Bilen stannade och Justin fuktade sina läppar innan han vände sig mot mig.

Framme.” Jag gjorde tumme upp och hoppade ut ur bilen.

Det är nästan så att man har glömt att det är December.” Hasplade jag ur mig och kollade på Justin. Han nickade och kollade ut på New york’s gator. Det fanns nästan ingen snö här än, vilket var konstigt.

Kom nu.” Viskade han och kramade om min hand och gick in i en lokal. Inte vilken lokal som helst, en Is hockey rink.

 

 

Du menar inte att JAG ska ut DÄR?” Skrattade jag och pekade på isbanan. Justin nickade och räckte över ett par vita skridskor. Jag suckade, men drog på mig dem.

För Justin.

Det är halt..” Gnällde jag när jag hade kommit ut på isbanan. Justin skrockade till och kramade om min hand.

Det kändes som om min hud brände till när han rörde vid mig.

Jag ska lära dig.” Viskade han lugnt och la sina händer på min midja innan han började skjuta på mig frammåt.

En fot innan den andra.” Mumlade han och kysste mig mjukt på kinden innan han släppte. Han drog en hand genom sitt bruna hår och började åka längre ifrån mig.

 

 

Det gick. Jag åkte skridskor för 2:a gången i mitt liv, och för andra gången med någon jag älskar…

Hon såg ut som en prinsessa när hon åkte skridskor. Jag log stort för mig själv och gick till cafeterian för att beställa 2 koppar varm choklad. När jag kom tillbaka kollade Em frågandes på muggarna.

 

 

Jag har med mig varm choklad.” Log jag och räckte över en kopp till henne. Hon smuttade på den och tjöt sedan till.

Det är varmt!” Jag skrattade till och nickade.

Ja, det är därför det heter varm choklad smarto.” Hon himlade med ögonen och kollade in i mina ögon.

Det har varit toppen idag.” Viskade hon och la en hand på min kind. Jag lutade mig fram och pressade mina läppar mot hennes.

Åh.” Stönade jag mot hennes läppar och ställde ner koppen, detsamma med hennes. Hennes tunga fann snabbt min och jag kände hur fjärilarna spreds i kroppen.

-

Är du hungrig?” Frågade jag när vi satt i bilen återigen. Hon rynkade på näsan och skakade på huvudet.

Bieber är inte heller så speciellt hungrig.” Flinade hon och la sina händer på den lilla bulan på hennes mage.

Jag skrattade till och parkerade utanför hotellet där det kryllade med paparazzi’s.

En suck slank ur Emma’s mun, men hon hoppade ut och gick med snabba steg mot dörren. Jag följde hennes exempel.

När vi kom upp i rummet möttes vi av mamma och Scooter. Scooter såg mer arg än överraskad ut.

Vad gör du här Emma?” Fräste han när Em hade slagit sig ner i soffan. Hon kollade bekymrat upp på honom.

Hälsar på min pojkvän, är det ett problem?” Suckade hon och korsade armarna över bröstet. Scooter nickade surt.

Ja, Justin kan inte ha några disrektioner och kan defenetivt inte ha med dig på middagen ikväll!” Jag hajade till och räckte upp handen.

Varför inte?” Scooter fnös till.

Därför. Jag säger det! Lyssna på mig Justin! Du måste koncentrera dig, inte på henne och hennes barn!” Röt han och späde blicken i mig.

Emma hickade till, så min blick gled från Scooter till henne. Hon grät.

Han har rätt Justin, jag kanske bara skulle åka med mitt barn.” Snyftade hon sammanbitet och reste sig upp. Men jag tog tag i henne och drog in henne i min famn. Hon hulkade till och sprang raka vägen till badrummet där kräkningar började komma. Jag blängde surt på Scooter och gick mot badrummet där Emma satt lutade över toaletten.

Lyssna inte på Scooter, han är dum i huvudet. Jag stannar hos dig ikväll!” Hon ruskade på huvudet och skulle precis svara när en fors med spya kom upp. Jag drog upp hennes hår i mina hände och drog med handen över hennes rygg.

Gå Justin, du behöver inte se det här.” Mumlade hon trött och kollade upp på mig med ett trött leénde.

 

 

Jag tänker aldrig gå.” Viskade jag tillbaka och kysste henne ömt på pannan.

Jag vred på vattnet och tvättade av ansiktet. Jag såg helt förstörd ut… Mint smaken av tandkräm gjorde snabbt så att jag kände mig fräschare.

Det är lugnt, Scooter får PMS anfall ibland.” Skämtade Pattie från dörröppningen. Jag skrattade till och nickade. Hon gick fram till mig och kramade om mig.

Jag vet hur du känner dig, jag har varit i din sits en gång i tiden. Och jag klarade mig, det kommer du också göra med min son vid din sida.” Viskade hon lugnande mot mitt hår. Jag nickade till och kollade in i hennes ögon.

Tack Pattie, för att du finns här för mig.” Hon log stort mot mig och kollade sedan ut i vardagsrummet.

Killarna har åkt, vi kan sätta på en film?” Jag nickade trött och gick ut till soffan och slog mig ner i soffan. Pattie var bara för bra ibland.

-

*Justin log stort mot mig och tryckte min kropp närmre sin. Jag kollade ner på min stora mage och kysste hans hals mjukt.

Snart kommer hon.” Sa han lent. Jag kollade förvånat upp på honom.

En hon? Ska vi få en dotter?” Han nickade och kysste mig mjukt på läpparna.

Gabby…” Viskade han mjukt. Ett leénde spreds på mina läppar i samma stund som tårar började rinna ner för mina kinder.

Jag älskar dig så Justin.” Han nickade och reste sig upp. Då märkte jag vart vi var. Vi var i huset i Hawaii. Jag reste mig slött upp och gick ut i köket där Kenny och Pattie stod och lagade mat.

Hej!” Utbrast jag, men de svarade inte mig. Som om jag var blind.

Kenny.. Åh.” Stönade Pattie och kysste honom mjukt. Jag kände hur spyan var på väg upp i halsen igen. När jag hulkade mig märkte de mig.

Åh, Emma? Hur länge har du stått där?” Sa Kenny generat och kramade om kniven i sin hand. Jag svalde hårt och vände mig om, men då kände jag ett hugg i magen. Det började blöda, men det var inte Kenny som stod framför mig. Det var Justin.

Justin?” Han flämtade till och kollade ner på sina händer och sedan på mig.

Scooter bad mig.” Sa han kallt och knuffade till mig. Jag åkte ner i ett svart hål och satt fast med smärtan i min mage.. Då kom spyan upp igen…*

Jag hoppade upp ur soffan och sprang ut i badrummet och lutade mig över toaletten.


 

Jobbig dröm, men toppen date! :D Hur kommer det gå med Scooter? Kommer han någonsin tollerera barnet?

KOMMENTERA FÖR MER IDAG, VILL HA MÅÅÅNGAA KOMMENTARER!! :D



Kommentarer

Me+You 'Imma Tell you one time. <3 skriver:

whaaat, omb! I love it. <3

Datum: 2012-05-27 - Tid: 16:07:03 -


Jssmn! skriver:

"Hon såg ut som en prinsessa när hon åkte skridskor" HAHAH komisk mening med tanke på att justin hatade att hon var en prinsessa...HAHAHAHAHH DÖÖÖR :)MEEEEEEEEEER NUUU KOMIIGEN! :D

Låt inte allt gå för fort fram, haha det är lite tråkigt då! :) Puss:D

Datum: 2012-05-27 - Tid: 16:17:46 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Madicken skriver:

YEEEEAAAHH<33333

Datum: 2012-05-27 - Tid: 16:18:38 - URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se/


Storiestoyou skriver:

Skit braaaa!:D

Mer?!?:D

Datum: 2012-05-27 - Tid: 16:41:49 - URL: http://storiestoyou.blogg.se/


Josse skriver:

SJUKT BRA!! :D<33

Datum: 2012-05-27 - Tid: 17:26:35 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


Ebba skriver:

Jätte bra!!! Läski dröm....;)<3333 MER IDAG!

Datum: 2012-05-27 - Tid: 18:14:17 -


Celine skriver:

Jag älskade den men det va en läskig dröm ... Snälla mer ikväll <333333 snälla

Datum: 2012-05-27 - Tid: 19:38:21 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback