KAPITEL 43-. FUN



Jag himlade med ögonen och lutade pannan mot det rätt så varma fönstret. Det tog inte så lång tid innan vi kom fram till ett stort hus, längre ut från staden. En stor strand mot havet var det första man såg när man hoppade ur bilen. På baksidan var det en fin tomt med pool. Allt var som en dröm… Med mycket palmer.
Justin la sina händer på min midja och kysste mig mjukt i nacken.
“Välkommen till Hawaii babe.” Viskade han mjukt och ett pirr slank igenom min kropp. Hawaii?


Huset var så stort. Jag hade aldrig sett ett liknande hus. Och så vackert.

“Har du hyrt det eller?” Frågade jag lätt och drog med handen över köksön. Justin flinade stort mot mig.

Nej, det är ditt och mitt hus älskling.” Jag rös till av välbehag. Vårat?

Va?” Flämtade jag och log förvånat mot honom. Han kom fram till mig och la en hand på min nacke.

Ja, vårat.” Han pressade sina mjuka läppar mot mina i en passionerad kyss.

När kyssen avslutades gick vi ut på upptäksfärd i det stora huset. Det fanns verkligen allt. Bio rum, spelhall, 5 sovrum, 4 badrum, vardagsrum, kök och tak våning. Justin hade slagit till med stort. Jag började känna hur svetten började rinna ner längs min nacke.

Justin, finns det något klädesplagg här till mig? Eller måste vi åka och köpa?” Han skakade på huvudet, men jag vet inte till vilken fråga.

Vi kan åka och köpa nu om du vill?” Sa han med lugn ton som fick svetten att sluta rinna nästan. Jag log stort mot honom och nickade glatt.

Okey.” Han kramade om min hand och vi gick ut till Range Rover’n i den stekande hettan igen.

-

Hela bilen var fullproppad med kläder när vi kom tillbaka till huset. Kenny fick konkas med de.

Så fort vi kom innanför dörren hoppade jag i min nya bikini och log flörtigt mot Justin.

Kom igen Bieber! Vi badar!” Han log gillandes och bytte själv om till badkläder innan vi gick ut till stranden. Vi hade ju en pool också, men stranden var skönare.

Jag började vadda ut i vattnet och kände hur den smekte mina nakna ben. Jag dök i och började simma utåt men slutade när Justin, förtvivlat, ropade på mig.

När jag vände mig om märkte jag att jag hade simmat väldigt långt. Och då menat jag väldigt.

Mina tag blev längre när jag simmade tillbaka till Justin som kollade anklagandes på mig.

Du kunde ha dött! Det finns hajar, det vet du va?” Jag himlade med ögonen som svar och drog med honom ner under vattnet.

När vi kom upp igen ovanför ytan log han ett nästintill bländande leénde mot mig.

Jag älskar dig.” Sa han med tillgjord röst och kollade djupt in i mina ögon medans hans läppar närmade sig mina.

Jag kände mig helt paralyserad, men när han precis skulle kyssa mig så knuffade han mig baklänges.

En massa saltvatten kom in i mina lungor och det sved, så jag började hosta som en galning.

Em? Förlåt! Det var inte meningen! Är det bra?” Jag nickade och pressade fram ett litet leénde.

Ja då.” Han kollade ledsamt mot mig och drog sedan in mig i sin omfamning.

Vi går upp.” Mumlade han och kramade om min hand.

Jag gnuggade med handduken i håret och flippade sedan till det. Em log stort mot mig från soffan och sneglade sedan in i köket.

”Ska vi laga något?” Jag log stort och nickade gillandes.

Så, vad ska vi göra då?” Frågade hon och började trumma med händerna på diskbänken. Jag ryckte på axlarna och tog bara fram en massa.

Detta blir bra. Tacos.” Mumlade hon för sig själv och började tillaga maten. Min blick var fäst på hennes hela tiden när hon rörde sig sådär i köket. Men då slog en tanke mig.

Hur kan du vara så bra i köket om du hade kokspersonal i hela ditt liv?” Frågade jag milt. Hon mötte min blick och svalde hårt.

Pappa och jag brukade laga mat innan…” hon avbröt sig själv och tog ett djupt andetag.

Innan han gick bort.” Fortsatte hon med riktigt låg röst.

Åh.. Jag är så ledsen Em.” Viskade jag och kramade om hennes hand. Hon viftade avfärdandes med sin andra hand.

Aja, maten är klar.” Sa hon kort och började duka ute på verandan. En suck lämnade min mun och jag drog en hand genom mitt hår.

Kenny kom upp bakom mig och la en hand på min axel. Ibland var det lite jobbigt att han behövde vara med överallt.

Jag åker till hotellet nu. Är här imorgon igen.” Gäspade han och fuktade sina läppar.

Jag nickade och kramade om honom lätt. Ett litet leénde dök upp på hans ansikte och han gick ut ur huset.

Var inte för vilda bara.” Skrattade han och stängde igen dörren. Jag himlade med ögonen och började hjälpa Em med att duka.

-

Det här var gott.” Suckade jag mätt när vi hade ätit upp. Solen stod fortfarande upp på himmeln, vilket var skönt. Klockan var redan 6.

Vad händer imorgon då?” Frågade hon trött och drog en hand genom sitt hår medans jag fuktade mina läppar.

Jag vet inte.. Vad vill du göra?” Hon ryckte på axlarna och lutade sig tillbaka i stolen. Jag tog en klunk av juicen och kollade sedan långt ut på havet.

En delfin hoppade upp ur vatten men sedan snabbt i igen. Jag skrattade till och fick en förunderlig blick av Em.

Vad är det?” Sa hon förvånat och kollade sig bakom axeln men såg inget.

Delfin.” Förklarade jag kort och började duka ut. Hon hjälpte till och slog sig sedan ner  i soffan.

Ska vi kolla på tv?” Hon nickade och klickade på den stora tv:n på MTV.

Jag suckade till och slog mig ned bredvid henne i den massiva soffan. Hon släppte in blicken från tv:n för en sekund. Sen kom Selena upp och ett leénde spreds på Em’s läppar.

Hej guys! Det är Selena här! Japp, Gomez! Haha! Klockan 8 imorgon kväll, så är det dags för MTV Galan, här i Mexico! Var beredda… det kommer bli awesome!” Skrattade Sel på tv:n.

Emma fuktade sina läppar och mötte min blick.

Det kollar vi på.” Sa hon snabbt och la sig sedan till rätta i soffan igen.

Justin sov sött bredvid mig i soffan. Solen hade inte gått ner än, även fast klockan var runt 9.

Jag kunde inte stå emot frestelsen att slänga vatten på honom, så jag gjorde det och Justin slog snabbt upp ögonen.

Emma!” Skrek han surt och började springa efter mig i det stora huset med ett stort leénde på läpparna.

Jag kommer ta dig.” Sa han sammanbitet, men retsamt bakom mig och kramade om min midja. Ett skratt slank ur min mun och det dröjde inte länge innan jag skrattade mycket.

Du är så vacker.” Mumlade han och la en hand på min korsrygg. Jag himlade med ögonen och drog med händerna genom hans mjuka hår.

Vad ska vi göra? Det är såå tråkigt.” Mumlade jag och bet mig löst i låppen. Justin flinade flörtigt mot mig.

Jag vet inte riktigt… Ska vi kanske ska.. gå upp? Och prova på sängen?” Han lutade sitt huvud frammåt och kysste mig sedan ömt på läpparna.

Wow.” Viskade jag bara och gick med honom upp innan det roliga började…

-

Jag drog på mig ett par vita underkläder och en av Justin’s t-shirtar när jag hade kommit ut från duschen. Justin flinade stort mot mig innan han gick in. Jag behövde raka benen och annat sånt, så Justin fick vänta här ute. Men nu var det hans tur.

Jag hoppade upp i sängen som var helt obäddad och tog upp Justin’s laptop i knäet.

Det första som poppade upp när jag loggade in var en bild på Justin och mig från Canada. Justin och bilderna från oss i Canada… Jag skakade lätt på huvudet när nyheten kom upp.

SELENA GOMEZ OCH VÄRLDSSTJÄRNAN JUSTIN BIEBER’S BÄSTIS, RYAN BUTLER ETT PAR?!

Jag svalde hårt och skrollade ner på sidan. Det var många bilder på de, tillsammans i Canada.

De höll i handen, gick på Bio, åkte skidor, var på cafe.. Ja, allt möjligt!

Min blick hamnade på texten och jag började snabbt läsa.

 

Selena Gomez har setts ett flertal gånger i Canada. Men den senaste tiden har det inte varit med världsstjärnan, Justin Bieber, utan med Mr. Bieber’s bästa kompis, Ryan Butler.

Har Gomez och Butler något tillsammans? Dem sägs att ha setts hålla hand, kyssa på varanadra m.m.

Har Selena verkligen dumpat Bieber för Butler? Eller Bieber för Snow?

 

Toppen, de började gå in på oss, så jag slutade läsa och slog ner locket. Sel och Ry? Nej… det är omöjligt!


DA?! Gomez och Buttsy? OMG... Haha

Sjukt dåligt kapite... är besviken över det, men lägger upp det för er!

MER IKVÄLL?! KOMMENTERA BABES :*



Kommentarer

Josse skriver:

Riktigt bra!! :D<3

Mer idag! :D<33

Datum: 2012-05-24 - Tid: 18:59:58 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


Me+You 'Imma Tell you one time. <3 skriver:

“Jag vet inte riktigt. Ska vi kanske ska.. gå upp? Och prova på sängen?”

Den meningen, HAHHAHAHHAHA.

jättebra. <3

Datum: 2012-05-24 - Tid: 19:12:13 -


saga skriver:

Sv; Okay tack ♥ Bra du har skrivit, kram!

Datum: 2012-05-24 - Tid: 19:58:21 - URL: http://saganilssons.blogg.se/


ellen skriver:

Meraaa!!! NUU!!

Datum: 2012-05-24 - Tid: 20:17:25 - URL: http://biebzfreak.blogg.se/


Jssmn! skriver:

HAAHHAHAHAHAHA HÅLLER MED "me+you...."

“Jag vet inte riktigt. Ska vi kanske ska.. gå upp? Och prova på sängen?”

HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA DÖÖÖÖÖÖR!!!

Mer mer mer mer mer! :D Selena och RYAN?!?! :o meeer :D

Datum: 2012-05-24 - Tid: 20:34:06 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Ebba skriver:

Awesome!!<3 mer<3

Datum: 2012-05-24 - Tid: 20:37:17 -


Anonym skriver:

😷😷😷😷😷😷bra

Datum: 2012-05-24 - Tid: 21:10:19 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback