KAPITEL 41-. SOMEWHERE, NOT HERE



Ken spärrade upp ögonen mot henne och log sedan smått.
“Jag stör mig på den bitchen.” Muttrade hon sammanbitet. Jag skrattade högt till och tog en till klunk av min kalla cola, som nu hade blivit lite varmare.
-
Runt halv 1 slog jag mig återigen ner i soffan. Fast nu med ett glas Red Bull och sprit. Jag tog en klunk och log stort mot alla som gick förbi när min blick hamnade på dörren. Åh nej… Vad gjorde han här?!


Jag bet mig hårt i läppen och sneglade upp på Peter som hade kommit fram till mig.

Han log snett mot mig och slog sig ner. Jag kollade upp på honom, eftersom att han är längre än mig, och han mötte min blick.

“Nämen hej! Jag såg inte dig!” Skrattade han lågt och tog en klunk av sin whiskey. Jag rynkade ogillande på näsan och himlade med ögonen.

Vad vill du mig?” Röt jag. Han höjde lätt på ögonbrynen och skrattade väsliknande.

Vem har sagt att jag vill dig något? Jag är här för att en annan person ville det.” Jag himlade med ögonen och reste mig upp från soffan.

Du är ett äckel, vet du det?!” För att vara full var jag ändå mig själv. Han flinade stort mot mig, trodde jag, men det var mot Jenny som kom upp bakom mig och slog sig ner i hans famn.

Hey babe.” Mumlade hon kort och kysste honom lent på halsen. Han log nöjt och blängde sedan på mig.

Gå?” Jag suckade och vände på klacken. Ken log smått fullt mot mig och slängde sina armar kring min hals medans hon stönade plågsamt.

Jag vill heem..” Gnällde hon. Klockan var redan halv 2 och jag nickade. Det fick vara nog för ikväll.

-

Jag slog trött upp ögonen och gäspade högt. Solen sken in genom fönstret och jag kollade ut. Snön var borta. Huvudet bultade hårt och jag trodde jag skulle avlida. Jag klampade fram mot badrummet och tog sedan upp en huvudvärkstablett, samt ett glas vatten innan jag la ner tabletten på tungan och  svalde ner det med vattnet.

Ken grymtade trött till och vred på sig i sängen. Min blick hamnade på klockan. Redan halv 6?!

Jag stönade högt till och la mig ner i sängen igen för att kort därpå somna om.

Jag drog en sista stämman och log stort mot Kuk som gjorde gillandes tumme upp. Ett leénde spreds på mina läppar och jag nickade till.

Swag!” Ropade jag och gick ut ur studion till de, i mixterummet. Usher kom fram till mig och dunkade till mig i ryggen.

Det här albumet kommer bli så grymt! Jag känner det på mig.” Sa han glatt och blinkade med ögat. Jag skrattade till och gick fram till Scooter och Kuk som satt och höll på med sången på datorn bland alla knappar och spakar.

Han spelade upp det och jag gungade i takt med musiken. Det lät bra. Ritigt bra faktiskt, fansen skulle gilla Believe.

Jag tog en klunk vatten och slog mig sedan utmattat ner i soffan. Usher kom fram och slog sig ner på en stol framför mig med en allvarlig min på ansiktet.

Du måste komma ut Justin. Det går rykten och dåliga såna. Dina fans är arga, du kysste henne utomhus, men har inte kommit ut med er relation. Det är dåligt Justin.” Sa han allvarligt.

Jag vet… Jag måste prata med henne först bara.” Mumlade jag och kollade ner på mina händer. Han nickade och log sedan stort mot mig.

Jag har en idé.” Jag höjde lätt på ögonbrynen mot honom och log stort.

-

Det gick fram flera signaler innan Em svarade.

Eh hallå?” Hon var trött och nyvaken. Ett skratt slank ur min mun när jag kollade på klockan. Halv 7. På kvällen.

Hej babe. Väckte jag dig?” Frågade jag osäkert och slog mig ner i soffan återigen. Jag hörde att hon satte sig upp i sängen och suckade till.

Nej då, jag var helt yrvaken. Vad var det du ville då, Mr. Bieber?” Jag flinade stort för mig själv och fuktade mina läppar med blicken på mina skor.

Så, har du ätit?” Frågade jag mjukt.

Nej… Men nu när du nämde det är jag hungrig. Men halva skolan sover typ…

Okej, men då kommer jag om en halvtimme och hämtar dig. Sätt bara på dig något, du är fin i allt. Blir en lätt middag vart du vill.” Log jag för mig själv.

Åh! Det här är därför jag älskar dig.” Svarade hon lent och la på. Ett litet leénde spreds på mina läppar och jag nickade mot Kenny.

Vi ska åka snart. Till Em.” Han suckade och himlade med ögonen, vilket fick mig tvungen att slå till honom på armen.

Jag virade handduken runt håret och drog på mig ett par rosa VS underkläder. Vad ska jag ha på mig?

Min byrå var full med kläder, men jag hittade ändå ingenting. Det var rätt kallt ute, så i slutändan blev det ett par Jeans och en stickan tröja med skinnlappar på armbågarna. Jag drog med kammen igenom mitt fuktiga hår och satte sedan upp det i en hög hästsvans innan jag började sminka mig. Justin kom exakt klockan 7 och knackade på, vilket fick mig att le stort.

Hej. ”Viskade jag lågt för att inte väcka Ken och kysste honom mjukt och passionerat på läpparna. Han besvarade kyssen och log sedan stort mot mina läppar.

Du är så vacker.” Viskade han mot de och lutade sin varma panna mot min. Jag fnittrade till och drog på mig min jacka. Justin flinade stort mot Ken som låg och snussade sött.

Uppe sent igår?” Jag nickade och kramade om hans hand när vi lämnade skolbyggnaden. Och jag hade rätt, nästan alla låg och sov.

Så, jag har en fråga.” Sa jag lugnt när Em hade svalt kyckling biten hon hade i munnen. Ett litet leénde spreds på hennes läppar och hon nickade lätt.

Ja?” Hennes röst gav mig ett pirr slank igenom min ryggrad. Jag fuktade mina läppar innan jag öppnade min mun för att fråga henne.

Vill du följa med mig någonstans?” Hon svalde hårt och kollade förvånat på mig.

Vart då?” Mumlade hon osäkert och bet sig löst i läppen. Jag skakade lätt på huvudet.

Hemligt.” En suck slank ur hennes mun och hon nickade sedan med ett stort leénde på läpparna.

Ja, jag vill gärna följa med dig något ställe.” Log hon och tog en klunk av sin fanta.

”Really?” Andades jag ut.

Ja, jag älskar dig så mycket. Överallt på hela jordklotet. Det skulle vara en ära!” Fnissade hon och flätade samman våra fingrar över bordet.

Jag log större mot henne och böjde mig fram över bordet för att kyssa hennes perfekt formade läppar när servitrisen kom fram och bad om att ta betalt.

Jag betalade snabbt och lämnade sedan resturangen med Emma vid min sida.

Jag tycker det är så vackert här.” Sa hon mjukt och kollade upp på den stjärnklara himmeln. Jag himlade med ögonen och log smått mot henne.

Du är vacker älskling.” Viskade jag. Hon mötte min blick och la sedan en hand på min nacke för att sekunden därpå trycka sina läppar mot mina.

Fyrverkerier? Check! Allt kändes helt underbart… tills jag såg vem som kom upp bakom Emma.

Eller snarare vilka…


Vilka kom? OMG.. De ska till något ställe! Vart tror ni?! :D

KAPITEL 42 IKVÄLL?! KOMMENTERA DÅ SWEETIES! :*



Kommentarer

Ilma skriver:

Skitbra som vanligt! Snälla mer jag måste slappna av, provish imorn DD:

Datum: 2012-05-22 - Tid: 22:14:51 -


Jssmn! skriver:

Vilka? :O har ingen ANING om vilka det är...:o Kanske..Jenna och Peter? Ryan kanske...Ehhh...Blonda killen...Omg, har ingen aning! Hahahaha! :D SKIT BRA! CAN'T WAIT!!!!! :D :D Meeeeeeeeer snälla!

Hoppas att du vaknar tidigare imorgon som jag ska! :D

Datum: 2012-05-22 - Tid: 22:28:21 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Me+You 'Imma Tell you one time. <3 skriver:

Jättebra, me gusta girl. <3

Datum: 2012-05-22 - Tid: 22:49:55 -


moa skriver:

meer mer mer mer!

Datum: 2012-05-22 - Tid: 23:15:16 - URL: http://justinbiebermusicswe.blogg.se/


Josse skriver:

Jättebra!! Mer nu !<33

Datum: 2012-05-22 - Tid: 23:22:39 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


Ebba skriver:

Skit bra!!!!<333 meeer<333

Datum: 2012-05-23 - Tid: 00:01:10 -


ellen skriver:

OMFG!!! meraa,nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!

Datum: 2012-05-23 - Tid: 07:17:01 - URL: http://biebzfreak.blogg.se/


mickis. skriver:

så awesome. mer idag? :33

Datum: 2012-05-23 - Tid: 07:27:03 -


Anonym skriver:

När kommer nästa

Datum: 2012-05-23 - Tid: 15:07:43 -


Anonym skriver:

Var hittar du alla nya bilder på Justin?

Datum: 2012-05-23 - Tid: 17:54:49 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback