KAPITEL 28-. I WANT JERRY

“Redo?” Log Ken till Sophie som nickade glatt. Jag log stort mot Ken som startade motorn och började köra. Men vi åkte inte till Centrumet. Nej, vi stannade vid ett villa område.

“Vad gör vi här?” Frågade jag osäkert och letade med blicken över alla hus innan jag såg vad vi gjorde där. Mike skulle med…


 

Den ljusrosa lilla Bikinin som Ken hade tagit med till mig satt som smort på min kropp. Men jag kände mig obekväm i den. Mike var ju här och det här var mer en… Ja, Jenny” bikini.

Klar?” Log Ken och drog upp Sophie i sin famn. Jag suckade och virade en handduk kring min kropp för att dölja det mesta som syntes av min kropp.

Klar som man bara kan bli.” Mumlade jag och gick ut i badhuset med henne. Det var helt folktomt.

Vart är alla?” Mike skrattade till bakom oss och höjde på ögonbrynen.

Pappa äger badhuset. Så vi fick ha det över dagen, typ.” Log han och blinkade flörtigt med ögat. Jag himlade med ögonen till svars och hoppade i poolen.

Damn, du var snygg då!” Fortsatte han och hoppade ner i poolen bredvid Ken och Sophie.

Som sagt, jag har en pojkvän.” Muttrade jag och dök ner under vattnet. Vi badade riktigt länge. Hela min kropp var öm och rynkigt som ett russin när jag kollade på mina händer. En suck slank ur min mun och Mike skrattade till bakom mig och drog mig mot honom. Jag kände något hårt mot min rumpa och drog mig snabbt ur hans grepp.

Vad gör du?” Snäste jag och hans leénde försvann snabbt.

Inget…” Han svalde hårt och försvann sedan under vattnet. Jag suckade och fuktade mina läppar innan jag simmade iväg till Sophie och Ken som var borta vid vatten ruschbanan.

Så, gillar du Mike?” Frågade Ken med ett stort leénde på läpparna när jag kom fram till de. Jag sneglade på Mike som hade blicken på oss och skakade sedan på huvudet.

Nej, han är så på. Så störande…” Hon skrattade till och nickade lätt. Sophie låg och guppade i vattnet med sina armpuffar. Hon log stort mot mig och skrattade ett klingande skratt. Jag log större mot henne och snurrade henne i vattnet, vilket fick henne att skratta ännu mer.

Är det kul? Tycker du det?!” Sa jag med gull röst och drog henne närmare min kropp i en lång omfamning.

Ken log stort mot oss och simmade sedan iväg till Mike. De började prata och klev sedan upp ur poolen. Vart skulle de då? Sophie var för glad för att märka något och tjatade på att jag skulle snurra mer, något som jag gjorde mer än gärna.

-

Ken kom tillbaka en liten stund senare och förklarade att vi skulle åka. Det gjorde ju självklart så att Sophie brast ut i krokodil tårar. Tårar för ingenting. Ken drog upp henne i sin famn och började gå mot omklädningsrummet med mig efter.

Vart ska vi?” Frågade jag trött och virade handduken kring mitt våta hår. Ken log stort mot mig.

Pizza hut. Blir det bra?” Jag nickade smått och började klä på mig. Sophie började ivrigt springa runt när hon var påklädd, och eftersom att Ken fortfarande stod i Bikini så fick jag passa henne. Något jag mer än gärna gjorde. Hon skrattade och sprang med stapplande steg för mig att fånga henne. Jag fick gå väldigt små steg för att inte hinna ikapp henne och förstöra nöjet.

Jag kommer och tar dig!” Skrattade jag lömskt och drog ut armarna mot henne och svingade henne i luften. Hon skrattade så mycket att det sluta med hicka.

Jag är klar, nu drar vi.” Sa Ken milt och höll upp dörren för oss. Jag fick ta packningen och Mike Sophie. Han gullade med henne och lekte med hennes hår.

Jag var obekväm med honom. Han störde mig på många sätt. Även fast jag har förklarat min Tyvärr-jag-är-upptagen” situation så slutade han inte. Det gjorde mig frustrerad.

Kommer du eller?” Ropade Ken. Jag hade inte märkt att jag hade stannat och stod nu 10 meter bakom de. Jag log smått och små joggade ikapp.

Jag drog en hand genom mitt hår och log stort mot papzen. Det var fullsmockat med folk på flygplatsen. Med folk menar jag Paparazzi’s.

EY, ge killen lite utrymme!” Röt Kenny och tryckte bort dem flesta papzen. Jag log tacksamt mot honom och drog på mig ett par solglasögon för att skydda mig från blixtrarna. Mobilen vibrerade och jag tog upp den. Emma…

 

Justin, jag längtar efter dig så mycket. Det är så tråkigt här i LA och skolan… åh, jag vill ha dina läppar mot mina. Det känns som om det var 100 år sen vi kysstes. Saknar dig så himla mycket. XX Din Em..”


Jag log stort åt sms:et och kände hur hjärtat tog ett extra skutt.

 

Jag är på väg nu, kommer till dig det första jag gör. XX Justin.”

 

Kenny flinade stort mot mig och la min väska på rullbandet. Han förstod vem det var jag sms:ade med pågrund av mitt stora flin som inte ville försvinna från mina läppar. Jag skakade lätt på huvudet och kollade ner på mina fötter när jag gick in i planet. Scooter kom och satte sig ner bredvid mig.

Så, hur känns det? Att få ha vilat lite?” Han log stort mot mig och tog en klunk av sitt te. Jag ryckte på axlarna och lutade mig tillbaka.

Du skulle hyra Maple Center?” Fortsatte han och fuktade sina läppar. Jag rynkade pannan mot honom.

Hur vet du om det?” Han skrattade till och klappade till mig på knäet.

Det är mycket jag vet Justin. Nej men de kontaktade mig. Jag är somsagt din manager och tar hand om alla dina affärer. Och då menar jag verkligen alla.” Förklarade han och tog en till klunk av sitt motbjudande te.

Jag log smått och nickade.

Jaha… Nej men Prinsessan av portugisien kom till mig och bad mig hyra den till balen hon ska hålla i. Den kommer hållas i LA för Emma’s skola. Så det kunde väll vara kul? Och jag får cred för det.” Mumlade jag trött och gäspade högt. Han nickade gillandes.

Kan du inte sjunga något också? Det skulle vara maffigt.” Föreslog Scooter och log manande mot mig.

Jo, men jag ska ju bjuda Emma, så inte så mycket då” Han nickade förstående och lämnade mig för att gå till Kenny som satt på sätet snett fram.

-

Justin kolla hit! LE! Ropade Papzen galet på LAX. Jag log mot kamerorna och fortsatte sedan gå, ut från flyplatsen och in i min Range Rover. Kenny satte sig i förarsätet och började köra mot min lägenhet men jag stoppade honom.

Nej, hem till Emma ska jag.” Han nickade smått och började köra dit istället. Jag satte på min hörlurarna och vred på Whistle – Flo Rida”

10 minuter därpå var vi framme. Jag log stort mot Kenny och hoppade ur bilen. Påväg in blev jag stoppade av, självklart, Jenny.

Hey Justin! Så du har kommit för att hälsa på mig?” Fnittrade hon och la en hand på mitt bröst. Jag skakade på huvudet och rynkade ogillandes på näsan.

Nej, Emma faktiskt.” Muttrade jag och gick mot Emma’s rum. Jag behövde inte vänta länge innan hon öppnade dörren.

Hej!” Hon slängde sig runt min hals och kysste mig passionerat på läpparna. Fjärilarna bubblade upp och jag stängde dörren bakom oss.

Hon avslutade kyssen och lutade sin panna mot min med ett stort leénde på läpparna.

Jag har saknat dig. Och Jerry.” Flinade hon och jag höjde förvånat på ögonbrynen.

Vem har lärt dig det?” Hon suckade och himlade med ögonen.

“Jag bor inte under en sten Justin, jag vet vad Internet är!” Skämtade hon och satte sig ner i sin säng.

Jag bet mig löst i läppen och nickade förstående innan jag slog mig ner i Ken’s säng som var prydligt bäddad till skillnad från Em’s.

Vad har hänt när jag har varit borta då?” Mumlade jag och kliade mig i nacken. Hon ryckte på axlarna och log stort mot mig.

Jag har skaffat det här.” Svarade hon finurligt och drog ut en blå t-shirt och ett par likadana blåa hotpants under kudden. På rumpan till hot-pantsen stod det Bieber is hot!” och på t-shirten var det ett stort tryck på mig. Jag skrattade till och flinade stort mot henne.

Really? Du är för söt.” Hon rodnade till och la tillbaka de under kudden och gick fram till mig och satte sig gränsle över mig.

Tumblr_m2r60izjgk1rrqb7po1_500_large

Jag vill ha dig. Nu…” Viskade hon mot mina läppar och kollade djupt in i mina ögon. Jag svalde hårt och kände hur den blev hårdare. Hon log nöjt och kysste mig intensivt på läpparna. Jag besvarade kyssen och bar henne tillbaka till hennes säng där vi la oss ner. Hon rullade så att jag låg underst och drog sedan av sig sin tröja. BH:n åkte snabbt av efter och jag började massera hennes bröst. Hon stönade till och kysste mig ömt på halsen. Då var det min tur att stöna. Jag drog av mig min tröja och sedan hennes byxor. Det fortsatte tills det bara var jag som hade kalsonger på mig. Hon kysste mig mjukt på magen tills hon kom till kalsongkanten och drog av mig de. Jag kände hur njutningen spreds i min kropp när jag kom in i henne.

Duschen?” Andades Justin ut och fuktade sina läppar. Jag nickade och gick ut i badrummet och sedan in i duschen. Justin kom snabbt därpå. Hans armar var överallt över min kropp, detsamma med hans läppar.

Jag..kan..inte..sluta..älska..dig..” Stönade jag och bet mig löst i läppen. Han flinade mot mig och nickade instämmande.

Jag kan inte sluta älska dig heller.” Jag log ett nästintill bländande leénde mot honom och kysste honom passionerat på läpparna. Vattnet silade ner för våra nakna kroppar och allt kändes okej.

-

Vi ses imorgon. Jag kommer när jag har slutat jobba.” Sa Justin mjukt och kramade om mig än en gång. En tår rann ner för min kind och han smekte bort den med tummen.

Jag är ju i samma stad babe.” Jag nickade och skakade på huvudet i samma stund.

Jag vet, men det här är lyckotårar.. Jag är så lycklig att jag har dig här. Hos mig. Jag vill inget annat.”

Jag älskar dig.” Viskade han och kysste mig mjukt på hjässan och lämnade mig sedan. Ken skulle komma om 20 minuter, hon var ute och åt med några kompisar från Lacrossen. Jag suckade och la mig ner på sängen med mobilen upptryck i ansiktet. Ett leénde spreds på mina läppar när jag såg en bild på mig och Justin från Kanada. Vi såg så lyckliga ut. Inte för att vi inte var det nu, men vi gjorde bara det…

Jag började spela lite Angry Birds men tröttnade snabbt och började istället städa. Jag blev rätt nöjd med resultatet och nickade gillandes för mig själv i samma stund som de knackade på dörren.

Jag frustade till och gick för att öppna, men blev inte glad över vem som stod där…


Vem stod där? Åh... Mike, Mike,Mike... Gahaha! ^^ Men visst snajsade jag till det där med "Jerry"?!

 

KOMMENTERA FÖR MER IKVÄLL ÄLSKLINGAR! :D



Kommentarer

Me+You 'Imma Tell you one time. <3 skriver:

haha, jättebra! <3

Datum: 2012-05-16 - Tid: 21:35:55 -


ellen skriver:

Gryyymt! meraa!!

Datum: 2012-05-16 - Tid: 21:43:51 - URL: http://biebzfreak.blogg.se/


Celine skriver:

det va riktigt bra och det menar jag ;) du fick till det bra med ''Jerry'' hahh ^^ <3

Datum: 2012-05-16 - Tid: 21:51:13 -


Anonym skriver:

Veem ää Jerry ? xD

Datum: 2012-05-16 - Tid: 21:51:23 -


Jssmn! skriver:

HAHAHAHAHHAAHAHHA :) Meeeeeeeer!:D

Datum: 2012-05-16 - Tid: 22:17:22 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Josse skriver:

HAHAHA, Jerry :')<3 Superbra!!<33

Datum: 2012-05-16 - Tid: 22:31:29 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


Ebba skriver:

HAHAHA JERRY var bra<3 skkit bra!<3 mer!;)<3

Datum: 2012-05-16 - Tid: 23:09:48 -


Anonym skriver:

Jättebra som vanligt, men jag gillar inte typ sex-scenerna.. dom blir liksom mer och mer varje gång om du fattar.. hehe sorry <3

Datum: 2012-05-17 - Tid: 12:49:37 -


Cynthia<3 skriver:

Lagt till dig oxå!<3

Kram!<3

Datum: 2012-05-17 - Tid: 14:43:38 - URL: http://justinworldbieber.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback