KAPITEL 45-. IT CANT BE...

Det är lyckotårar.” Han lutade sig frammåt mot mina läppar och tryckte de sedan mot sina.
Jag la en hand på hans nacke och la mig ner med honom över mig.
Kyssarna var passionerade och växte sig större och större. Han fann snabbt min tunga och jag lindade mina ben kring hans midja när vi hörde ett konstigt ljud i öppningen till grottan.
Vi avslutade kyssen och kollade ditåt. Det får inte vara sant...


 

En paparazzi hade klättrat sig upp till grottöppningen och stod och fotade för fullt på mig och Emma.  Jag hoppade snabbt upp på fötterna och sprang fram till honom.

“Ähum..” Flämtade han bara och kollade trumpet på mig. Jag slet kameran ur hans hand och knuffade ner honom i vattnet.

När han kom upp ovanför ytan igen så muttrade han något surt och gick upp på stranden. Emma kom upp bakom mig när jag hade börjat bläddra igenom hans kamera. Den var full med bilder på oss under dagen. Huset, när vi åt frukost, vatten landet, promenaden och nu. Jag suckade djupt och kollade på Emma.

Han har förföljt oss hela dagen.” Muttrade jag och slängde i kameran i vattnet efter jag hade raderat hela minnet.

Hon himlade med ögonen och kramade om min hand.

Lämnar de dig aldrig ifred eller?” Sa hon lugnt och fuktade sina läppar. Jag skakade trött på huvudet och började packa undan.

-

Hur är det?” Frågade jag Emma som låg i soffan och grymtade till.

Jag är hungrig. Jag är hungrig hela jävla tiden. Varför?” Sa hon med ett ledsamt tonfall och kollade ut genom fönstret. Jag fuktade mina läppar och skakade lätt på huvudet.

Vi har hållit igång mycket idag. Såklart att du är hungrig och utmattad.” Sa jag lugnt och smekte hennes arm. Hon drog ett djupt andetag och nickade smått.

Justin… om något skulle hända, skulle du lämna mig då?” Jag kollade chokat på henne. Hennes ord kunde inte vara sanna. Jag? Lämna henne?

Jag kommer aldrig lämna dig, vad som än  händer.” Svarade jag snabbt och kramade om hennes hand. Ett litet leénde spreds på hennes läppar innan hon reste sig upp och gick ut till köket. Inte långt därpå kom hon in tillbaka med en Ben & Jerry i handen. Ett flin sken upp i mitt ansikte när hon slog sig ner i min famn igen.

Nu du.” Mumlade hon och kollade ner på sin mage innan hon började äta. Jag kysste hennes hjässa ömt och lutade mig sedan trött tillbaka i soffan.

Det kändes som om min mage vreds om 100 gånger den natten. Jag svettades mycket och kände illamåendet stiga i halsen.

Jag hade aldrig känt mig så illamående förut.. Justin sov sött bredvid mig men darrade till då och då. Min blick hamnade på den stora månen utanför det stora fönstret.

Jag reste mig upp och gick in i badrummet och började riva bland alla saker som låg i lådan.

Något föll ner på golvet med en smäll och min blick föll dit. Nej… är det? Kanske? Jo…

-

Solen hade börjat stiga på himmeln när jag reste mig för 5:e gången ur sängen. Jag hade inte fått en blund på hela natten. Justin sov fortfarande sött men vaknade när han märkte att jag inte låg kvar bredvid.

Varför är du uppe nu?” Gäspade han och drog en hand genom sitt rufsiga hår. Jag ryckte på axlarna och gick ut i köket för att göra en kopp kaffe. Illamåendet hade gett sig av, men jag hade fortfarande den hemska klumpen i magen. Vad hade egentligen hänt inatt? Jag kunde knappt fatta det.. Justin kom trött ut i köket och tog ut en kopp ur skafferiet innan han hällde upp kaffe i sin kopp.

Vad är det?” Frågade han med hes röst och kollade in i mina ögon. Jag skakade på huvudet.

Inget.” Han suckade och nickade.

Jo, det är det. Sluta ljuga för mig Emma!” Sa han med höjd röst och kollade ledsamt på mig. En klump satte sig i min hals och jag kollade ner på sina fötter när han ställde ner koppen med en smäll.

Du kan väll förfan åtminstonde kolla på mig!” Röt han. Jag kollade upp på honom och såg att hans ögon hade vattnats innan han vände sig om och gick ut ur det stora huset.

Då sjönk jag ihop på golvet i tårar. Varför? Jag hade när Justin och jag bråkade med varandra. Det fanns inget värre..

Justin kom in några minuter senare och gick in i vardagsrummet. Jag samlade mig och gick ut efter honom. Han kollade ledsamt upp på mig.

Förlåt.” Viskade han och klappade på den tomma platsen bredvid sig. Jag gick dit och satte mig ner med en minde klump i halsen.

Nej.. Jag ska säga förlåt. Från och med nu ska jag börja berätta saker för dig.” Mumlade jag och kysste honom mjukt på läpparna. Kyssen varade inte länge pågrund av att Kenny kom in.

Hej ungdomar! Jag har med mig Mc Donalds! Kul va?” Skrattade han och visade upp de 2 påsarna han höll i händerna. Jag hoppade snabbt upp ur soffan och tog tag i en.

Justin skrattade till och började själv äta.

Emma, du är väldigt söt när du äter sådär.” Skrockade Kenny och rufsade till mig i håret. Jag suckade och himlade med ögonen.

Jaså? Jag är inte söt annars då?” Flinade jag till svar. Han skrattade till och kollade sedan på Justin.

Äntligen har du hittat en tjej med humor!” Justin nickade och kysste mig mjukt på kinden.

Min tjej det.” Sa han kort och fortsatte sedan äta, detsamma med mig.

Emma hade somnat bredvid mig i soffan. Kenny log stort mot oss.

Du har slagit till ordentligt denna gång Bieber.” Sa han milt och jag nickade smått med blicken på Emma.

Ja, det har jag.” Svarade jag och log smått mot honom. Han klickade på tv:n och Selena’s ansikte dök upp. Just det, MTV Galan i Mexico. Hon log stort åt kameran och såg… lycklig ut.

Jag hade aldrig sett Selena skina såhär. Hade hon hittat någon annan eller var hon bara lycklig över att var Singel? Jag visste inte, Selena och jag hade inte pratat sen sjukhuset.

Butler har tur han.” Suckade Kenny och gäspade högt. Jag kollade på honom.

Varför då?” Han höjde på ögonbrynen mot mig, som om jag vore dum i hela huvudet.

Så du vet inte?” Andades han förvånat ut. Jag skakade på huvudet.

Vad vet jag inte?” Han svalde hårt och mötte min blick.

Selena och Ryan.. ehum, ja.. de är ihop.” Sa han nervöst. Jag kände hur klumpen i halsen växte sig större och större.

Va?” Sa jag med tjock röst. Han nickade och kollade skamset ner på sina fötter.

Jag orkade inte bry mig något om det…

-

God morgon.” Mumlade Em trött och log smått mot mig.

Haha, morgon? Klockan är snart 6 Emma.” Sa jag mjukt och drog med handen över hennes hår. Hon suckade och drog en hand över ansiktet.

Usch, jag sov ingenting inatt. Bara för att jag såg-..” Hon avbröt sig själv snabbt och kollade ner på sina fingrar.

Jag svalde hårt och kollade på tv:n igen där Selena nyligen hade uppträtt Hit the lights”

Emma kollade länga på mig och satte sig sedan upp.

Justin… jag måste berätta en sak.” Sa hon lågt och kollade ner på sina händer. Jag nickade.

Ja?” Hon bet sig löst i underläppen.

Jag hittade bindor i badrummet igår natt.” Mumlade hon smått genant. Jag höjde på ögonbrynen.

Jaa?” Hon suckade djupt innan hon fortsatte.

Jag skulle ha fått min mens. För snart 2 veckor sen. Jag har knappt tänk på det…”


INTE SÅ LÅNGT, MEN IAF. Omg.. Ingen mens? :O Vill ni ha mer ikväll?

 

KOMMENTERA DÅ!



Kommentarer

Me+You 'Imma Tell you one time. <3 skriver:

omb, jättebra. <3

Datum: 2012-05-25 - Tid: 20:50:28 -


ellen skriver:

Älskar sista meningen "Omg..Ingen mens :o" :D meraaaaa

Datum: 2012-05-25 - Tid: 20:51:15 -


▲ L I N D A skriver:

sv: ja eller hur :D har du solat eller nåt?

Datum: 2012-05-25 - Tid: 20:53:26 - URL: http://xiaos.blogg.se/


moa skriver:

jajajajajajajajajajajajajajajajajajaja! tjejen du äger ! :)

Datum: 2012-05-25 - Tid: 20:56:16 -


Josse skriver:

MER IKVÄLL! :D<33

Datum: 2012-05-25 - Tid: 21:03:16 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


jessika. skriver:

komigen.

omg.

mer snälla.

innan jag dör. <3

Datum: 2012-05-25 - Tid: 21:10:28 - URL: http://peaceniggaa.blogg.se/


Madicken skriver:

OOOOMB xD det otänk bara :O xDDD<3



MEER :D<3

Datum: 2012-05-25 - Tid: 21:20:08 - URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se/


Lisa skriver:

Jättebra :D

han får inte lämna henne :/

Datum: 2012-05-25 - Tid: 21:32:10 -


Anonym skriver:

Braaa :]

Datum: 2012-05-25 - Tid: 21:37:36 -


Ebba skriver:

SKIT BRA!!!!<33 MEEEER!<3

Datum: 2012-05-25 - Tid: 22:05:51 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback