KAPITEL 22-. NEVER ALONE

Jag slog trött upp ögonen och reste mig upp. Dörren hade knackat och väckt mig. Toppen! Jag staplade trött fram mot dörren och gäspade högt innan jag öppnade. Justin's vackra leénde fick mina ögon att öppnas ordentligt. Han log större när han kollade ner på min kropp. Jag rynkade oförstående på pannan och kollade ner på min kropp där jag endast hade mina skrikrosa underkläder på mig. Jag rodnade snabbt till och log smått mot honom.
"Jag har saknat dig." Fick jag ur mig och föste in honom i rummet för att kunna dra på mig min ljusrosa VS mysdräkt. När jag hade kläderna på mig drog han in mig i en lång kram.
"Du behöver det." Viskade han mot min axel och tryckte min kropp närmare sin. Jag nickade och drog in hans underbara doft. Han släppte löst om omfamningen och kollade djupt in i mina ögon.
"Lika vacker som jag minns dig." Fortsatte han och la en hårtest bakom mitt öra.
Jag log större mot honom så att mina tänder syntes och bäddade snabbt sängen. När jag reste mig upp och snurrade runt la Justin en hand på min korsrygg och drog mig imot sig. Hans sockersöta läppar var bara en millimeter ifrån mina. Hans varma, lena andetag togs imot av mina fuktiga läppar. Han mötte min blick innan hans läppar träffade mina. Fjärilarna blev som galnast och det kändes som om gnistror slogs omkring oss. Min tunga fann snabbt hans, och hans hand vandrade ner på min rumpa. Jag smekte hans käkben medans vi, rentutsagt, grovhånglade. Vi ramlade helt plötsligt nerpt. Jag över Justin. Han avbröt kyssen och flinade stort mot mig.
"Oups, hade du en säng där?" Skämtade han och fortsatte sedan den passionerade kyssen. Jag ska inte ljuga, Justin är den bästa kyssaren.
-
Justin's mobil avbröt oss i allt kyssande. Han log ursäktandes mot mig och fiskade upp den ur fickan innan han svarade.
"Zup? Japp, imorgon. Mhm.. Jag saknar dig också sötnos! Ja, vi ses då! Puss." Min vanliga rynka tog plats mellan ögonbrynen och jag höjde förvånat på ögonbrynen.
"Vem var det? Och vad händer imorgon?" Frågade jag snabbt och bet mig nervöst i läppen.
"Det tänkte jag fråga dig... Imorgon ska jag till Kanada och min familj. Vill du följa med kanske?" Han log prövandes mot mig. Jag la en hand på hans nacke och pressade hans perfekt formade läppar mot mina. Fjärilar? Check!
"Så klart jag vill." Mumlade jag mot hans läppar. Han log större mot mina läppar och mötte min blick. Jag kunde drunkna i hans ögon, seriöst.
"Din ögon." Fick jag fram och började kyssa honom på halsen. Han stönade högt till.
"Sluta. Döda. Mig. Kvinna.." Stammade han fram och fuktade sina fantastiska läppar. Jag kollade lurigt upp i taket och skakade sedan retsamt på huvudet.
"Nej då! En till begravning vore inte fel.." Mitt leénde försvann och Justin drog in mig i sin famn. Jag la örat mot hans bröst och lyssnade på hans rytmiska hjärtslag.
"Du kommer aldrig behöva gå igenom sånt ensamt igen." Viskade han mot mitt hår och kysste mig mjukt i pannan. Jag mötte hans blick och svalde hårt.
"Hör du mig Em? Jag kommer vara här för dig. När du än behöver mig." Hans röst värmdes i mitt hjärta och jag nickade smått och pressade fram ett leénde som ändå inte nådde till ögonen. Em, komigen. Det är Justin du är här med. Inte Dylan eller Peter.
"Vad tänker du på?" Frågade jag Justin när vi hade legat tysta ett tag i min säng. Han suckade och smekte min arm.
"Dig.." Svarade han milt och kysste min hjässa. Ett pirr slank igenom min kropp och jag flätade samman våra fingrar.
Han suckade och satte sig trött upp i sängen och drog upp sin mobil ur fickan.
"Är du hungrig? Klockan är halv 1." Sa han och kysste mig mjukt på läpparna. Jag smackade lätt med läpparna och nickade sedan.
"Jag ska ta en dusch bara!" Justin nickade lätt och la sig till rätta i min säng när jag gick in i badrummet och hoppade in i duschen. Vattnet rann som smör över min kropp. Jag passade på att raka benen innan jag schamponerade håret och gick ut till Justin igen som fortfarande låg med mobilen tryck i ansiktet. Jag la handen på midjan och gick fram till honom för att kunna hans mobil ur händerna på honom.
"Nej! Vad gör du?" Utbrast han förtvivlat och kollade med stora ögon på mig. Jag låste hans mobil och la ner den i min jackficka med blicken i ögonvrån på Justin.
"Ingen mer mobil för dig!" Skrattade jag och tog fram rena kläder och gick in i badrummet igen.
JUSTIN.
Hon var min nu. Men jag kunde fortfarande inte hålla i hennes hand ute på stan.. Papzen omringade oss och skrek en massa frågor, som jag bara ignorerade som Scooter hade lärt mig.
Vi gick snabbt in i trapphuset och tog hissen upp till min lägenhet. När jag skulle öppna dörren tvekade Em och kollade ner på sina fingrar.
"Tänk om din mamma inte gillar mig?... Hatar mig?" Hennes röst darrade. Jag kramade om hennes mjuka hand och log stöttandes mot henne.
"Hon kommer snarare älska dig!" Sa jag mjukt och smekte hennes kind med min fria hand. Hon mötte min blick och tog ett djupt andetag. Jag kramade hårdare om hennes hand när vi gick in i hallen. Mamma kom snabbt fram och log stort mot oss och sneglade ner på våra händer.
"Hej! Pattie!" Hälsade hon glatt på Emma och drog fram sin hand. Em kramade om den och skakade den.
"Emma." Log hon och mamma nickade lätt.
"Justin har pratat mycket om dig." Emma's hand kramades hårdare om min hand och log större mot mamma.
"Jaså det har han?" Skrattade hon och knuffade till mig i sidan. Mamma skrockade lätt till och drog en hand genom sitt hår. Min hand började bli svettig, så jag la den istället beskyddande mot Em's midja och tryckte henne håradre mot min kropp.
"Ska jag beställa pizza och gå? Ni kan kolla på film? Vi har glass. Gillar du Ben & Jerry's gumman?" Frågade mamma Emma snabbt.
"Älskar." Rättade Emma henne och gick in i vardagsrummet. Mamma nickade och gick för att beställa pizza.
"Du bor stort." Viskade Em och kysste mjukt mina läppar. Jag avbröt kyssen och flinade mot henne.
"Jag är Justin Bieber." Hon himlade med ögonen och petade till mig i axeln.
Mamma kom in i vardagsrummet igen och drog på sig sin jacka.
"Pizzan är beställd, och så kan ni kolla på film. Sover du här Emma?" Frågade mamma Emma mjukt.
"Eh.. Din son har bjudit med mig till Kanada, så  antagligen!" Log Emma till svars. Mamma nickade gillandes och lämnade sedan oss. Em log stort mot mig och sprang mot tv:n för att plocka fram en film.
"She's the man?" Sa jag bekymrat när Pizza Gubben hade lämnat pizzorna och fått betalt. Em nickade gillandes och la ner glassburkarna på bordet. Jag suckade och la ner pizzakartongerna innan jag satte mig ner i soffan med Em vilandes på mitt bröst.
Tänk att jag hade fått henne att ha i mina armar... Jag kunde inte fatta det, men en sak visste jag och det var att jag älskade henne och aldrig skulle såra henne.
“Det gör vi.” Det pep till och samtalet var slut. Jag reste mig upp och drog på mig ett par UGGS när jag ändå hade på mig mjukiskläder innan jag började stapla mot matsalen. Nästan ingen satt där. Bara Carly, Penny, Lucas, Liam, Serena och London. Jag suckade djupt och kramade om min bricka och lät mattanten göra resten. Det var hon bra på. Jag satte mig vid ett bord längst in och högg in.
Jag kollade ut i korridoren och såg Peter prata med någon. Denne “någon” var Dylan.. 
Jag slog trött upp ögonen och reste mig upp. Dörren hade knackat och väckt mig. Toppen! Jag staplade trött fram mot dörren och gäspade högt innan jag öppnade. Justin's vackra leénde fick mina ögon att öppnas ordentligt. Han log större när han kollade ner på min kropp. Jag rynkade oförstående på pannan och kollade ner på min kropp där jag endast hade mina skrikrosa underkläder på mig. Jag rodnade snabbt till och log smått mot honom.
"Jag har saknat dig." Fick jag ur mig och föste in honom i rummet för att kunna dra på mig min ljusrosa VS mysdräkt. När jag hade kläderna på mig drog han in mig i en lång kram.
"Du behöver det." Viskade han mot min axel och tryckte min kropp närmare sin. Jag nickade och drog in hans underbara doft. Han släppte löst om omfamningen och kollade djupt in i mina ögon.
"Lika vacker som jag minns dig." Fortsatte han och la en hårtest bakom mitt öra med ett bländande leénde på läpparna.
Jag log större mot honom så att mina tänder syntes och bäddade snabbt sängen. När jag reste mig upp och snurrade runt la Justin en hand på min korsrygg och drog mig imot sig. Hans sockersöta läppar var bara en millimeter ifrån mina. Hans varma, lena andetag togs imot av mina fuktiga läppar. Han mötte min blick innan hans läppar träffade mina. Fjärilarna blev som galnast och det kändes som om gnistror slogs omkring oss. Min tunga fann snabbt hans, och hans hand vandrade ner på min rumpa. Jag smekte hans käkben medans vi, rentutsagt, grovhånglade. Vi ramlade helt plötsligt nerpt. Jag över Justin. Han avbröt kyssen och flinade stort mot mig.
"Oups, hade du en säng där?" Skämtade han och fortsatte sedan den passionerade kyssen. Jag ska inte ljuga, Justin är den bästa kyssaren.
-
Justin's mobil avbröt oss i allt kyssande. Han log ursäktandes mot mig och fiskade upp den ur fickan innan han svarade.
"Zup? Japp, imorgon. Mhm.. Jag saknar dig också sötnos! Ja, vi ses då! Puss." Min vanliga rynka tog plats mellan ögonbrynen och jag höjde förvånat på ögonbrynen.
"Vem var det? Och vad händer imorgon?" Frågade jag snabbt och bet mig nervöst i läppen.
"Det tänkte jag fråga dig... Imorgon ska jag till Kanada och min familj. Vill du följa med kanske?" Han log prövandes mot mig. Jag la en hand på hans nacke och pressade hans perfekt formade läppar mot mina. Fjärilar? Check!
"Så klart jag vill." Mumlade jag mot hans läppar. Han log större mot mina läppar och mötte min blick. Jag kunde drunkna i hans ögon, seriöst.
"Din ögon." Fick jag fram och började kyssa honom på halsen. Han stönade högt till.
"Sluta. Döda. Mig. Kvinna.." Stammade han fram och fuktade sina fantastiska läppar. Jag kollade lurigt upp i taket och skakade sedan retsamt på huvudet.
"Nej då! En till begravning vore inte fel.." Mitt leénde försvann och Justin drog in mig i sin famn. Jag la örat mot hans bröst och lyssnade på hans rytmiska hjärtslag.
"Du kommer aldrig behöva gå igenom sånt ensamt igen." Viskade han mot mitt hår och kysste mig mjukt i pannan. Jag mötte hans blick och svalde hårt.
"Hör du mig Em? Jag kommer vara här för dig. När du än behöver mig." Hans röst värmdes i mitt hjärta och jag nickade smått och pressade fram ett leénde som ändå inte nådde till ögonen. Em, komigen. Det är Justin du är här med. Inte Dylan eller Peter.
"Vad tänker du på?" Frågade jag Justin när vi hade legat tysta ett tag i min säng. Han suckade och smekte min arm.
"Dig.." Svarade han milt och kysste min hjässa. Ett pirr slank igenom min kropp och jag flätade samman våra fingrar.
Han suckade och satte sig trött upp i sängen och drog upp sin mobil ur fickan.
"Är du hungrig? Klockan är halv 1." Sa han och kysste mig mjukt på läpparna. Jag smackade lätt med läpparna och nickade sedan.
"Jag ska ta en dusch bara!" Justin nickade lätt och la sig till rätta i min säng när jag gick in i badrummet och hoppade in i duschen. Vattnet rann som smör över min kropp. Jag passade på att raka benen innan jag schamponerade håret och gick ut till Justin igen som fortfarande låg med mobilen tryck i ansiktet. Jag la handen på midjan och gick fram till honom för att kunna hans mobil ur händerna på honom.
"Nej! Vad gör du?" Utbrast han förtvivlat och kollade med stora ögon på mig. Jag låste hans mobil och la ner den i min jackficka med blicken i ögonvrån på Justin.
"Ingen mer mobil för dig!" Skrattade jag och tog fram rena kläder och gick in i badrummet igen.
Hon var min nu. Men jag kunde fortfarande inte hålla i hennes hand ute på stan.. Papzen omringade oss och skrek en massa frågor, som jag bara ignorerade som Scooter hade lärt mig.
Vi gick snabbt in i trapphuset och tog hissen upp till min lägenhet. När jag skulle öppna dörren tvekade Em och kollade ner på sina fingrar.
"Tänk om din mamma inte gillar mig?... Hatar mig?" Hennes röst darrade. Jag kramade om hennes mjuka hand och log stöttandes mot henne.
"Hon kommer snarare älska dig!" Sa jag mjukt och smekte hennes kind med min fria hand. Hon mötte min blick och tog ett djupt andetag. Jag kramade hårdare om hennes hand när vi gick in i hallen. Mamma kom snabbt fram och log stort mot oss och sneglade ner på våra händer.
"Hej! Pattie!" Hälsade hon glatt på Emma och drog fram sin hand. Em kramade om den och skakade den.
"Emma." Log hon och mamma nickade lätt.
"Justin har pratat mycket om dig." Emma's hand kramades hårdare om min hand och log större mot mamma.
"Jaså det har han?" Skrattade hon och knuffade till mig i sidan. Mamma skrockade lätt till och drog en hand genom sitt hår. Min hand började bli svettig, så jag la den istället beskyddande mot Em's midja och tryckte henne håradre mot min kropp.
"Ska jag beställa pizza och gå? Ni kan kolla på film? Vi har glass. Gillar du Ben & Jerry's gumman?" Frågade mamma Emma snabbt.
"Älskar." Rättade Emma henne och gick in i vardagsrummet. Mamma nickade och gick för att beställa pizza.
"Du bor stort." Viskade Em och kysste mjukt mina läppar. Jag avbröt kyssen och flinade mot henne.
"Jag är Justin Bieber." Hon himlade med ögonen och petade till mig i axeln.
Mamma kom in i vardagsrummet igen och drog på sig sin jacka.
"Pizzan är beställd, och så kan ni kolla på film. Sover du här Emma?" Frågade mamma Emma mjukt.
"Eh.. Din son har bjudit med mig till Kanada, så  antagligen!" Log Emma till svars. Mamma nickade gillandes och lämnade sedan oss. Em log stort mot mig och sprang mot tv:n för att plocka fram en film.
"She's the man?" Sa jag bekymrat när Pizza Gubben hade lämnat pizzorna och fått betalt. Em nickade gillandes och la ner glassburkarna på bordet. Jag suckade och la ner pizzakartongerna innan jag satte mig ner i soffan med Em vilandes på mitt bröst.
Tänk att jag hade fått henne att ha i mina armar... Jag kunde inte fatta det, men en sak visste jag och det var att jag älskade henne och aldrig skulle såra henne.
Jag drog ett djupt andetag när filmen var slut och ställde ner min glassburk på bordet innan jag kollade upp på Justin som hade somnat. Och klockan var bara halv 4! Jag reste mig upp ur soffan och gick på en liten upptäcksfärd i lägenheten tills jag kom till köket där Kenny satt. Han log stort mot mig och nickade mot barstolen framför sig. Jag gick dit och satte mig med armbågarna lutade mot köksön. Han nickade gillandes och log större mot mig.
"Så, du och Justin huh?" Jag skrattade tyst till och nickade lätt.
"Japp." Svarade jag lätt och gick fram till diskbänken för att ta ett glas vatten. Kenny suckade djupt bakom mig och tog en klunk av sitt kaffe.
"Den killen har varit igenom mycket dem senaste månaderna. Han behöver någon som älskar honom." Mumlade Kenny ut och jag gick tillbaka till barstolen och sneglade på Justin bakom axeln.
"Jag gör det, älskar honom alltså." Kenny nickade och log smått mot mig som ett tecken på att han trodde mig. Helt plötsligt plingade Justin's mobil till. Jag ursäktade mig och gick till den. Min hals tjocknade när jag såg vem som hade sms;at honom..
Vem sms:ade Justin? Yeyeyey! "Jemma" is in tha house! ♥
KOMMENTERA SWEETIES! JAG ÄLSKAR ATT GODKÄNNA DE! <3333


Kommentarer

Me+You 'Imma Tell you one time. <3 skriver:

Jättebra, jag tror det är Selena som sms;ar honom. <3

Datum: 2012-05-11 - Tid: 22:43:52 -


Jssmn! skriver:

MEEEEEEEEEEER!!!! :D :D :D SJUKT BRA! ;D

Datum: 2012-05-11 - Tid: 22:45:46 - URL: http://jssmn.blogg.se/


llma skriver:

helt sjukt himla bra!!!!!!! <3

Datum: 2012-05-11 - Tid: 22:49:20 -


Wilma <33 skriver:

Meeer !!!!! Jätte bra!!! <3

Datum: 2012-05-11 - Tid: 22:56:08 - URL: http://http:/


Lisa skriver:

Selena

Jättebra :D

Datum: 2012-05-11 - Tid: 23:10:31 -


Josse skriver:

O-M-G! Skitbra !! Meeeeer <33

Datum: 2012-05-11 - Tid: 23:47:19 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


Ebba skriver:

Sel!? Mer jätte bra!

Datum: 2012-05-11 - Tid: 23:50:49 -


elin (: skriver:

grymt :D

Datum: 2012-05-12 - Tid: 00:36:42 - URL: http://elinohrn.devote.se


Anonym skriver:

Jätte bra mera nuuuuuuu!!!!!!!!:)<3

Datum: 2012-05-12 - Tid: 09:14:40 -


Anonym skriver:

Awwwwwie

Datum: 2012-05-12 - Tid: 09:55:36 -


Madicken skriver:

DU ÄR GRYM !!!



det är säkert Selena xD<3

Datum: 2012-05-12 - Tid: 11:31:51 - URL: http://alwaysbieberfever.blogg.se/


Anonym skriver:

bra

Datum: 2012-05-12 - Tid: 12:24:56 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback