Kapitel 52-. WOW

Jaha, nu ska jag få höra henne förklara äntligen.. Tänkte jag och la armarna i kors över bröstet som skydd.
"Jag älskar Justin, som bror. Jag vill verkligen ha dig som kompis" Sa hon prövande.
"Det skulle du ha tänkt på innan du kysste honom." Sa jag drygt innan jag gick in i tour bussen. "Slampa..." Muttrade jag och slängde mig på soffan.
________________________________________
SONY
Jag satte på tv:n där Pimp my ride höll på. Jag suckade och la mig på rygg eftersom att ligga på mage inte var så speciellt skönt.
Jag gick in på twitter och såg att jag hade fått 10 miljoner followers. Wow! På såhär kort tid?
Eller Justin följde ju mig och jag hade ju sålt en skiva.. Påtal om det! Jag tog upp telfon kontakter och ringde Kuk.
(Kursiva Kuk, Tjocka Sony)
"Hallå?"
"Hey Kuk!"
"Åh, hej Sony! Jag hörde.. Jag beklagar sorgen."
"Åh, det är okej! Men du, hur många exemplar har mitt album sålts i?"
"Haha, i alla affärer blev det slutsålt på en timme!"
"Wow.. En timme?!"
"Ja, en timme! Så när du kommer hem, ska du ha minst 10 låtar skrivna, för då ska vi börja med ditt nya album, sen ska vi på en massa photoshoots och sen ska du på tour i ett halvår i.. Gissa?"
"Ehm.. Asien?"
"Europa!"
"Herremingud! Så jag har fullproppat schema alltså?"
"Ja. Och sen ska du spela in en film när du är hemma från den."
"Jahapp. Men då ses vi snart då!"
"Ta hand om dig Sony!"
Jag log stort för mig själv och tog upp mitt sångblock. Här skulle skrivas.
JUSTIN
"Selena, gråt inte. Gå och prata med henne." Sa jag upmanande till en gråtande Selena.
"Okej Justin." Sa hon och kramade om mig innan hon gick ut från cafét och in i bussen.
"Vad hände?" Frågade Kenny när jag satte mig ner. Stackars Kenny som hade fått sitta här, helt ovetande i minst en timme.
"Lång historia." Suckade jag och drack en klunk ur mitt isté.
"Vi har tid." Sa jag och lutade ansiktet i handflatorna. Jag nickade innan jag rabblade upp hela historien för honom.
-
Det hade redan börjat mörkna och Sony hade skrivit i sitt sång-bock hela resan.
Selena hade suttit och gett henne ideér. Tur att de hade löst allt gnabb.
"Yo Kenny!" Ropade jag. Han kollade på mig med höjda ögonbryn.
"Black Ops?" Frågade jag leéndes. Han log stort och nickade när han kom gåendes mot mig. Jag satte igång xboxet och spelet var igång.
"Framme!" Ropade Riley. Klockan var runt 4 på eftermiddagen. När vi lämnade bussen stod alla och sträckte på sig väääldigt länge.
"Justin!" Ropade Scooter och mamma i mun på varandra. Jag kollade mot hotellöppningen och log stort mot de. Hela crewet hade kommit hit innan oss för att göra iordning arenan. Hotellen var stora i L.A. Det stod ett dussin pap'z och fáns utanför hotellet så jag och Sony och Selena sprang snabbt in för att undvika massaker.
"Oh min lilla pojke!" Sa mamma och drog in mig i sin famn. Jag suckade och kramade om henne tillbaka.
"Jag har saknat dig också mamma." Sa jag och log lätt mot henne innan jag gick och gjorde 'hand-shake' med dans teamet, Scooter och kramade om mama Jan och Carin. Mina favorit personer på ett och samma ställe! Vilken lycka..
SONY
"Justin! Jag och Selena delar rum!" Sa jag glatt till Justin och log mot Selena.
Han kollade förvånat på mig och putade sedan med underläppen.
"Jag då?" Sa han med ledsen röst.
"Nutte får sova själv idag." Sa jag och kysste honom lätt på läpparna. Han frustade till och sa det till killen bakom disken.
Jag tog upp ett tuggumi ur min väska och stoppade det i munnen.
"Kom." Sa Justin och drog mig närmare honom. Jag kollade förundransvärt på honom och log mot honom när jag förstod att han skulle kyssa mig. Hans läppar praktiskt taget masserade mina. Han öppnade munnen och tryckte in sin tunga i min mun. Jag blev förvånad när kyssen slutade och jag inte hade något tuggumi kvar i munnen.
Justin smakade med det högt och tydligt med ett stort flin på läpparna.
"Justin!" Sa jag som om jag skällde på en treårig pojke.
"Kom och ta det då!" Sa han retsamt men jag suckade bara och gick till hissen där Selena stod och väntade.
"Han gjorde sådär med mig också. Därför hadde jag alltid reserv." Sa hon och räckte över ett sånt där melon-mint tuggumi. Jag log tacksamt mot henne och stoppade det i munnen och började tugga. Det var så gott! Nu förstår jag varför Selena alltid har ett sånt här tuggumi i munnen.
"Vart köper du de här?" Frågade jag och lyfte in min väska i hissen.
"Haha, de finns i vanliga livsmedelsaffärer." Svarade hon med ett stort leénde på läpparna. Jag log tillbaka och satte mig ner på min väska. Jag menar, vi bodde ju på 23 våningen.
-
"Wow. Är det alltid såhär snyggt?" Sa jag till Selena. Hon skrattade till och nickade.
"En gång var det tillochmed en stor svanskulptur av IS mitt i rummet!"
Jag skrattade och fortsatte ett bra tag tills jag fick hicka. Hickan höll på hela kvällen och natten och slutade in dagen därpå förräns efter frukosten.
"Vad ska vi göra idag?" Frågade jag Selena vid matbordet och höjde på axlarna och tog en sked flingor och stoppade det i munnen.
Jag höjde mitt glas med juice mot munnen och svalde 3 små klunkar.
"Shoppa och bada?" Sa jag glatt. Hon log gillande och nickade snabbt.
"Me like!" Sa hon och då var gapskrattet och hickan tillbaka.
"Du kanske borde köpa hick-medicin." Sa Selena med rynkade panna. Jag spärrade upp ögonen mot henne och tog tag i hennes axlar.
"Vart..*Hick*... kan man... *Hick*... köpa det? *Hick*" Sa jag desperat.
"Det finns nog inte, sa bara något." Skrattade hon och la ner sin tallrik i diskmaskinen. Jag suckade till och gick in i mitt sovrum för att ta fram lite kläder.
"Redo?" Frågade Selena när vi stod nere i lobbyn. Jag nickade och öppnade dörren för att sekunden efter mötas av en våg av blixtar och frågor.
"Le Selena!"
"Sony! Kolla hit! Sonyyyyyyy!!!" Skrek de och fánsen var inte bättre.
De skrek och gormade och grät. Jag gick fram till en liten flicka och kramade om henne och till en annan skrev jag en autograf och så gick det runt så tills det var dags att gå.
"Vill du vet något om Justin?" Frågade Selena när vi satt i bilen.
Jag nickade ivrigt och förberedde mig på något spännande.
"I Mexico.. Kissade han på sig!" Sa hon och höll sig för skratt. Jag kollade förvånat på henne.
"Driver du?" Sa jag förvånat. Hon skakade på huvudet och då kom gapskrattet tillbaka.
Och hickan med den.
Jaha, nu ska jag få höra henne förklara äntligen.. Tänkte jag och la armarna i kors över bröstet som skydd.
"Jag älskar Justin, som bror. Jag vill verkligen ha dig som kompis" Sa hon prövande.
"Det skulle du ha tänkt på innan du kysste honom." Sa jag drygt innan jag gick in i tour bussen. "Slampa..." Muttrade jag och slängde mig på soffan.
Jag satte på tv:n där Pimp my ride höll på. Jag suckade och la mig på rygg eftersom att ligga på mage inte var så speciellt skönt.
Jag gick in på twitter och såg att jag hade fått 5 miljoner followers. Wow! På såhär kort tid?
Eller Justin följde ju mig och jag hade ju sålt en skiva.. Påtal om det! Jag tog upp telfon kontakter och ringde Kuk.
(Kursiva Kuk, Tjocka Sony)
"Hallå?"
"Hey Kuk!"
"Åh, hej Sony! Jag hörde.. Jag beklagar sorgen."
"Åh, det är okej! Men du, hur många exemplar har mitt album sålts i?"
"Haha, i alla affärer blev det slutsålt på en timme!"
"Wow.. En timme?!"
"Ja, en timme! Så när du kommer hem, ska du ha minst 10 låtar skrivna, för då ska vi börja med ditt nya album, sen ska vi på en massa photoshoots och sen ska du på tour i ett halvår i.. Gissa?"
"Ehm.. Asien?"
"Europa!"
"Herremingud! Så jag har fullproppat schema alltså?"
"Ja. Och sen ska du spela in en film när du är hemma från den."
"Jahapp. Men då ses vi snart då!"
"Ta hand om dig Sony!"
Jag log stort för mig själv och tog upp mitt sångblock. Här skulle skrivas.
"Selena, gråt inte. Gå och prata med henne." Sa jag upmanande till en gråtande Selena.
"Okej Justin." Sa hon och kramade om mig innan hon gick ut från cafét och in i bussen.
"Vad hände?" Frågade Kenny när jag satte mig ner. Stackars Kenny som hade fått sitta här, helt ovetande i minst en timme.
"Lång historia." Suckade jag och drack en klunk ur mitt isté.
"Vi har tid." Sa jag och lutade ansiktet i handflatorna. Jag nickade innan jag rabblade upp hela historien för honom.
-
Det hade redan börjat mörkna och Sony hade skrivit i sitt sång-bock hela resan.
Selena hade suttit och gett henne ideér. Tur att de hade löst allt gnabb.
"Yo Kenny!" Ropade jag. Han kollade på mig med höjda ögonbryn.
"Black Ops?" Frågade jag leéndes. Han log stort och nickade när han kom gåendes mot mig. Jag satte igång xboxet och spelet var igång.
"Framme!" Ropade Riley. Klockan var runt 4 på eftermiddagen. När vi lämnade bussen stod alla och sträckte på sig väääldigt länge.
"Justin!" Ropade Scooter och mamma i mun på varandra. Jag kollade mot hotellöppningen och log stort mot de. Hela crewet hade kommit hit innan oss för att göra iordning arenan. Hotellen var stora i L.A. Det stod ett dussin pap'z och fáns utanför hotellet så jag och Sony och Selena sprang snabbt in för att undvika massaker.
"Oh min lilla pojke!" Sa mamma och drog in mig i sin famn. Jag suckade och kramade om henne tillbaka.
"Jag har saknat dig också mamma." Sa jag och log lätt mot henne innan jag gick och gjorde 'hand-shake' med dans teamet, Scooter och kramade om mama Jan och Carin. Mina favorit personer på ett och samma ställe! Vilken lycka..
"Justin! Jag och Selena delar rum!" Sa jag glatt till Justin och log mot Selena.
Han kollade förvånat på mig och putade sedan med underläppen.
"Jag då?" Sa han med ledsen röst.
"Nutte får sova själv idag." Sa jag och kysste honom lätt på läpparna. Han frustade till och sa det till killen bakom disken.
Jag tog upp ett tuggumi ur min väska och stoppade det i munnen.
"Kom." Sa Justin och drog mig närmare honom. Jag kollade förundransvärt på honom och log mot honom när jag förstod att han skulle kyssa mig. Hans läppar praktiskt taget masserade mina. Han öppnade munnen och tryckte in sin tunga i min mun. Jag blev förvånad när kyssen slutade och jag inte hade något tuggumi kvar i munnen.
Justin smakade med det högt och tydligt med ett stort flin på läpparna.
"Justin!" Sa jag som om jag skällde på en treårig pojke.
"Kom och ta det då!" Sa han retsamt men jag suckade bara och gick till hissen där Selena stod och väntade.
"Han gjorde sådär med mig också. Därför hadde jag alltid reserv." Sa hon och räckte över ett sånt där melon-mint tuggumi. Jag log tacksamt mot henne och stoppade det i munnen och började tugga. Det var så gott! Nu förstår jag varför Selena alltid har ett sånt här tuggumi i munnen.
"Vart köper du de här?" Frågade jag och lyfte in min väska i hissen.
"Haha, de finns i vanliga livsmedelsaffärer." Svarade hon med ett stort leénde på läpparna. Jag log tillbaka och satte mig ner på min väska. Jag menar, vi bodde ju på 23 våningen.
-
"Wow. Är det alltid såhär snyggt?" Sa jag till Selena. Hon skrattade till och nickade.
"En gång var det tillochmed en stor svanskulptur av IS mitt i rummet!"
Jag skrattade och fortsatte ett bra tag tills jag fick hicka. Hickan höll på hela kvällen och natten och slutade in dagen därpå förräns efter frukosten.
"Vad ska vi göra idag?" Frågade jag Selena vid matbordet och höjde på axlarna och tog en sked flingor och stoppade det i munnen.
Jag höjde mitt glas med juice mot munnen och svalde 3 små klunkar.
"Shoppa och bada?" Sa jag glatt. Hon log gillande och nickade snabbt.
"Me like!" Sa hon och då var gapskrattet och hickan tillbaka.
"Du kanske borde köpa hick-medicin." Sa Selena med rynkade panna. Jag spärrade upp ögonen mot henne och tog tag i hennes axlar.
"Vart..*Hick*... kan man... *Hick*... köpa det? *Hick*" Sa jag desperat.
"Det finns nog inte, sa bara något." Skrattade hon och la ner sin tallrik i diskmaskinen. Jag suckade till och gick in i mitt sovrum för att ta fram lite kläder.
"Redo?" Frågade Selena när vi stod nere i lobbyn. Jag nickade och öppnade dörren för att sekunden efter mötas av en våg av blixtar och frågor.
"Le Selena!"
"Sony! Kolla hit! Sonyyyyyyy!!!" Skrek de och fánsen var inte bättre.
De skrek och gormade och grät. Jag gick fram till en liten flicka och kramade om henne och till en annan skrev jag en autograf och så gick det runt så tills det var dags att gå.
"Vill du vet något om Justin?" Frågade Selena när vi satt i bilen.
Jag nickade ivrigt och förberedde mig på något spännande.
"I Mexico.. Kissade han på sig!" Sa hon och höll sig för skratt. Jag kollade förvånat på henne.
"Driver du?" Sa jag förvånat. Hon skakade på huvudet och då kom gapskrattet tillbaka.
Och hickan med den.
KOMMENTERA!

Kommentarer

Jssmn! skriver:

Haha bra kapitel! ;D Kanske borde ändra läsarna...lite orealistiskt :) ANNARS AWESOME :) Det förra kapitlet var lite som mitt förra...hahah <3 Det är lungt;D Väntar på nästa!<33

Datum: 2012-03-03 - Tid: 00:10:47 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Hanna skriver:

Haha:)

Datum: 2012-03-03 - Tid: 00:27:37 - URL: http://thebieberheaven.devote.se


Hanna skriver:

Skit bra!! :D

Datum: 2012-03-03 - Tid: 01:12:02 -


Anonym skriver:

grymt cheyen <3mer så blir jag överlycklig :) <3

Datum: 2012-03-03 - Tid: 01:26:09 -


Anonym skriver:

Du är grym!!! Vill ha mer nu!!!!!!!!! Skriv mer hihi, 6 kapitel imorgon? ;)<3

Datum: 2012-03-03 - Tid: 02:19:51 - URL: http://linneabengtsberg.devote.se


Anonym skriver:

Åååååh så bra meeeeeeeer nu!!!!!!!!!!!

Datum: 2012-03-03 - Tid: 15:04:18 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback