Nehe

Jessica om Ni har väll inte glömt?:
DINA NOVELLLER ÄR SKIT BRA, MEN BÖRJAR BLI LESS PÅ ATT VÄNTAA HELA JÄVLA TIDEN... DU KAN VÄLL GÖRA KAPITEL I FÖRVÄG TP FLERA STYCKEN OCH SEN LÄGGER DU UT VARJE DAG NÅGRA STYCKEN.... BÖRJAR BLI JÄVLIGT FÖRBANNAD JAG VÄNTAR OCH VÄNTAR MEN NEJ DET KOMMER ALDRIG KAPITEL!!!!
Denna kommentar är inte godkänd.
Jag blir ledsen av sånt här! Jag var i skolan + ni fick två kapitel igår!!! Vad mer kan ni begära?
Jag kan inte direkt säga till läraren "Jag ska hem och skriva ett kapitel till mina läsare, kommer snart!"
Skolan 1 sen bloggen.
K.R.A.M.!

Kommentarer

Anonym skriver:

Man är jätteduktig om man kan göra ett kapitel om dagen!!!:)<3

Datum: 2012-03-14 - Tid: 14:49:58 -


Biebersbabee ;) skriver:

Men gud va omoget -.-'

Bry dig inte om det, som du sa skolan först

blogga sen. jag tycker du bloggar sjukt bra, varenda gång jag kollar in bloggen så är det 1-2 nya kapitel!

Datum: 2012-03-14 - Tid: 16:37:26 -


Becca skriver:

Jag tycker att du gör ett jättebra jobb, och uppdaterar väldigt bra oxå! Jag har också haft en blogg, men jag tog bort den efter nån månad för att det är jätte svårt att uppdatera varje dag. Och till dem som tycker att Liv är dålig på att uppdatera: skaffa en egen novell blogg och försök skriv 2 kapitel varje dag innan ni skyller på andra!! Btw jag älskaar din blogg<33

Datum: 2012-03-14 - Tid: 17:14:26 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback