Kapitel 8-. Charlie Chaplin

"Ryan, kan jag få prata själv med de?" Viskade jag i Ryan's öra och fick en lättad blick till svars och sen en nick.
"Jag går till kafeterian." Ursäktade han sig och lämnade oss själva.
"Vad är ert problem?!" Röt jag när Ryan var utom hörhåll. De kollade upp på mig med skamsna ögon och svalde hårt.
"Jag är jävligt trött på er attityd, så berätta nu. Seså!" Jag lät som Sierra.
"Inget.." Mumlade Justin och reste sig upp, vilket fick mig att gå ur styr. Vart trodde han att han skulle?
"Vart ska du?!" Röt jag och kollade stint på honom.
"Wow.. Hej mamma, jag ska ut. När ska jag vara hemma?" Retades han och flinade stort mot mig.
Jag suckade och skakade på huvudet. Något var fel i hans skalle, påriktigt..
-
2 VECKOR SENARE:
Jag flätade in mina fingrar i hans. I 3 dagar hade det varit vi. Det var helt otroligt. Jag pressade mina läppar mot hans fylliga och lutade mig sedan tillbaka. Justin kom in i rummet med en sur min, men log sen när han mötte min blick."
"Så.. Vad vill ni två göra?" Frågade han mig och Chaz. Chaz vred på huvudet och log stort mot mig.
"Vad vill du göra?" Jag tänkte länge och reste mig sedan upp. De andra kollade undrande på mig. Haley, som också var här kom in med 4 ciderflaskor och log stort mot oss.
"Drikan är här!" Utbrast hon och räckte över flaskorna. Jag tog en klunk av min och kände hur alkoholen sved i min hals. En host slank ur min mun och jag log sedan.
"Vi kollar på svartvita filmer!" Alla log gillande och följde med mig ner till hemmabion pappa hade byggt.
"Jag älskar dig." Viskade Chaz i mitt öra. Jag log mot honom och kysste honom lätt på kinden innan jag gick in i filmrummet medans de andra satte sig bekvämt i soffan.
"Hej. Behöver du hjälp?" Frågade Justin. Jag kollade upp och mötte hans vackra ögon. Usch, jag ville bara slänga mig runt hans hals och kyssa sönder honom. Ha hans armar slingrade kring min slanka kropp. Men det var något som aldrig skulle hända. Han gillar inte mig och jag har Chaz. Som jag älskar.
"Nej.. Eh.. Jag tror vi tar Charlie Chaplin." Han log gillandes och öppnade dvd:n som låg inne i filmrummet. Hans hand snuddade vid min, vilket fick fjärilar att spridas i min mage.
När Chaz kysste mig var jag så förvirrad. Eftersom att jag inte drog mig undan så tog hand det som om vi var ihop. Vilket vi inte var. Det är Justin och kommer alltid vara det, men jag kan inte säga det.
Såfort jag får orden på tungan blir min hals som sandpapper. Inte ett knyst kommer fram, hur mycket jag än försöker.
"Kom, vi går ut till de andra." Log jag och tog en till klunk av min cider.
Jag kunde inte behärska mig när jag var med henne. Hela min värld var runt henne just nu.
"Mamma?" Mamma kollade upp från datorn och log stort mot mig. Henne kunde jag prata allt med...
"Vad är det?" Frågade hon och drog en hand genom sitt tjocka hår.
"Jo.. Jag gillar en tjej. Men hon har en kille.." Mamma avbröt mig med sin stränga blick.
"Och du har en tjej. Slut på konversationen." Svarade hon allvarligt. Jag blängde surt mot henne och reste mig upp. Om hon inte kunde hjälpa mig kunde ingen det.
-
'Hej Kim.. Om du förstod vilka känslor jag hade för dig.Du skulle ha valt mig.. Nej, det där lät fel.Jag kommer ihåg när vi träffades för en månad sen.Jag föll för dig vid första ögonblicket.. Du var som en ängel, skickad från Gud. Du är nyckeln till mitt hjärta, utan dig så skulle det vara låst. Ingen tjej har fått mig att känna mig som du gör.XX'
Jag kunde inte skicka det här. Nej, Jag stirrade stint på sms:et och skulle precis klicka bort det när 'SKICKAT' lös upp hela skärmen. Nej,nej,nej,nej,nej,nej!!
Skickade han det? ;O


Kommentarer

Hanna skriver:

Gulligt!:)

Datum: 2012-03-31 - Tid: 23:11:28 -


JSSMN <3 skriver:

meeeer :D

Datum: 2012-03-31 - Tid: 23:20:02 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Anonym skriver:

Jag flätade in mina fingrar i hans. I 3 dagar hade det varit vi. Det var helt otroligt. Jag pressade mina läppar mot hans fylliga och lutade mig sedan tillbaka.

Jag: DOM ÄR TSM? YAAAY

Justin kom in i rummet med en sur min, men log sen när han mötte min blick."

"Så.. Vad vill ni två göra?" Frågade han mig och Chaz.

Jag: CHAZ!!? O.O

Datum: 2012-04-01 - Tid: 00:00:26 -


alex skriver:

Oj oj ..... Haha skriv mer !! <33 xx

Datum: 2012-04-01 - Tid: 00:02:31 - URL: http://itsonltonedirectiontomyheart.blogg.se/


Lisa skriver:

Jättebra :)

Datum: 2012-04-01 - Tid: 00:19:54 -


Josse skriver:

Omb! Herregud , så bra! Skickade han det ?! Måååååste få veta ! <3



Btw, tack! Läste alla dina kapitel nyss, awesome !<3

Datum: 2012-04-01 - Tid: 00:28:36 - URL: http://foreverbbieber.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback