Kapitel 7-. Jelena

"Nicole, varför?" Frågade jag besviket.
"Jag vet inte! Jag är full.. Förlåt." Tryckte hon ur sig. Hon hadde rätt, hon var full.
"Haha, okej babe!" Sa jag och lät henne gå ut och dansa igen.
När jag vände mig om stog en ilsken Selena där.
"Selena!" Sa jag förvånat. Hon kollade surt på mig, höjde sin hand och slog till mig på kinden. Hårt. Det sved till och jag satte dit handen och kollade på henne.
Musiken stängdes av och alla kollade på oss vilket fick henne att bli mer rasande.
"Det är ditt fel din bitch!!! JUSTIN GJORDE SLUT, PÅGRUND AV DIG!!" Skrek hon rasande och puttade till mig så att jag ramlade ner på golvet.
"Din jävel!" Röt hon och sprang därifrån med tårarna rinnandes ner för kinderna.
Jag reste mig snabbt upp.
"Tara!" Sa Justin förskräckt och tog tag i min arm. Jag drog åt mig den och sprang in på damernas. Min kind var alldeles röd.
Det var ett akvarium inbyggt i väggen och tre bås. I spegelbilden såg jag tre små bollar av tårar rinna ner på mina kinder.
"Tara.." Viskade Justin. Han hade kommit in. Jag blängde på honom.
"Kan du inte läsa? Damernas. Ut!" Sa jag och började putta på honom.
"Nej, jag stannar." Sa han och låste.
"Varför? Varför gjorde du slut just nu? Det är ju klart att hon tror att det har något med mig att göra!" Grät jag ut.
"Kom.." Sa han och drog in mig i sin omfamning. Där stod jag, och grät mot Justin Bieber's axel. Alla tjejers dröm.
-
Justin hade skjutsat hem mig. Såklart hadde pappa också frågat varför jag hade ett stort blåmärke på min kind. Jag hade bara sagt något enkelt.
Min pyjamas låg på kudden, så jag tog tag i den och drog snabbt på mig den. Gud vad skönt att få gå och lägga sig. Klockan var 1 på natten och jag skulle upp klockan sju. Nej då, inte skulle jag vara frånvarande på matte provet imorgon.. Tänkte jag sarkastiskt och tog upp min borste och borstade noggrant igenom mitt blonda tjocka hår. Jag satte upp det i en hästsvans och gick in i badrummet för att ta bort sminket.
När jag låg ner i sängen satte jag på alarmet och tweetade snabbt.
'Wow.. Wildest party ever. You can NEVER guess what happend. #SleepTight!"
Mina ögonlock la sig snabbt ner på mina ögon och jag somnade direkt.
JUSTIN
Varför hade jag skuldkänslor? Selena låg i andra rummet och jag kunde höra hennes snyftningar ända hit. Nej Justin, du kan inte såra henne såhär.
Jag lämnade mitt rum och gick in till henne.
"Justin.. Gå." Viskade hon.
"Nej Selena. Jag vill inte det här.. Kan vi inte glömma det?" Frågade jag. Hon satte sig förvånat upp.
"Va?" Frågade hon och kollade på mig med rynkad panna och snörpt mun. Jag la en hand på hennes nacke och tryckte mina läppar mot hennes.
Hennes tårar smetades på mina kinder och jag hade säkert svarta fläckar där efter hennes maskara nu.
När kyssen var över log hon stort och kysste mig igen. Jag la mig ner och hon la sig över mig och kyssen blev intensivare och intensivare.
"Älskar dig.." Viskade hon mot mina läppar. Jag tänkte efter innan jag svarade.
"Älskar dig också." Sa jag och då kom fjärilarna. Yes.
-
'Är det ok mellan dig och Selena? Be om ursäkt om hon hatar mig :/' Stod det på sms:et från Tara. Jag log stort och kollade på Selena.
"Tara ber om ursäkt om du är arg." Sa jag och fuktade mina läppar. Hon log mot mig och skakade på huvudet.
"Nej, jag var bara förtvivlad!" Svarade hon leéndes och drack en klunk av sin Juice. Jag klickade på svara och knappade snabbt in ett svar.
'Allt är bra! Vi är Jelena igen ;) Hehe, och hon är inte arg! Kram!'
Jag kunde nästan se Tara pusta ut framför mig. Mobilen plingade till igen och jag läste högt upp sms:et.
'Phue! Haha Jelena, vad sött! Ni är så söta tillsammans. Aja ska ha matte nu ;('
"Jo det kan jag. Jag älskar dig som kompis. Vi är inte tillsammans längre."
"Det är pågrund av henne! Eller hur?!" Skrek hon. Jag svarade inte. Jag visste inte vad det var pågrund av egentligen. Jag älskade henne bara inte.
"Den bitchen..." Sa hon hämndlystet och gick ut med snabba steg.
Åhnej, vad ska hon nu hitta på? Tänkte jag oroligt och sprang efter henne.
"Nicole, varför?" Frågade jag besviket.
"Jag vet inte! Jag är full.. Förlåt." Tryckte hon ur sig. Hon hadde rätt, hon var full.
"Haha, okej babe!" Sa jag och lät henne gå ut och dansa igen.
När jag vände mig om stog en ilsken Selena där.
"Selena!" Sa jag förvånat. Hon kollade surt på mig, höjde sin hand och slog till mig på kinden. Hårt. Det sved till och jag satte dit handen och kollade på henne.
Musiken stängdes av och alla kollade på oss vilket fick henne att bli mer rasande.
"Det är ditt fel din bitch!!! JUSTIN GJORDE SLUT, PÅGRUND AV DIG!!" Skrek hon rasande och puttade till mig så att jag ramlade ner på golvet.
"Din jävel!" Röt hon och sprang därifrån med tårarna rinnandes ner för kinderna.
Jag reste mig snabbt upp.
"Tara!" Sa Justin förskräckt och tog tag i min arm. Jag drog åt mig den och sprang in på damernas. Min kind var alldeles röd.
Det var ett akvarium inbyggt i väggen och tre bås. I spegelbilden såg jag tre små bollar av tårar rinna ner på mina kinder.
"Tara.." Viskade Justin. Han hade kommit in. Jag blängde på honom.
"Kan du inte läsa? Damernas. Ut!" Sa jag och började putta på honom.
"Nej, jag stannar." Sa han och låste.
"Varför? Varför gjorde du slut just nu? Det är ju klart att hon tror att det har något med mig att göra!" Grät jag ut.
"Kom.." Sa han och drog in mig i sin omfamning. Där stod jag, och grät mot Justin Bieber's axel. Alla tjejers dröm.
-
Justin hade skjutsat hem mig. Såklart hadde pappa också frågat varför jag hade ett stort blåmärke på min kind. Jag hade bara sagt något enkelt.
Min pyjamas låg på kudden, så jag tog tag i den och drog snabbt på mig den. Gud vad skönt att få gå och lägga sig. Klockan var 1 på natten och jag skulle upp klockan sju. Nej då, inte skulle jag vara frånvarande på matte provet imorgon.. Tänkte jag sarkastiskt och tog upp min borste och borstade noggrant igenom mitt blonda tjocka hår. Jag satte upp det i en hästsvans och gick in i badrummet för att ta bort sminket.
När jag låg ner i sängen satte jag på alarmet och tweetade snabbt.
'Wow.. Wildest party ever. You can NEVER guess what happend. #SleepTight!'
Mina ögonlock la sig snabbt ner på mina ögon och jag somnade direkt.
Varför hade jag skuldkänslor? Selena låg i andra rummet och jag kunde höra hennes snyftningar ända hit. Nej Justin, du kan inte såra henne såhär.
Jag lämnade mitt rum och gick in till henne.
"Justin.. Gå." Viskade hon.
"Nej Selena. Jag vill inte det här.. Kan vi inte glömma det?" Frågade jag. Hon satte sig förvånat upp.
"Va?" Frågade hon och kollade på mig med rynkad panna och snörpt mun. Jag la en hand på hennes nacke och tryckte mina läppar mot hennes.
Hennes tårar smetades på mina kinder och jag hade säkert svarta fläckar där efter hennes maskara nu.
När kyssen var över log hon stort och kysste mig igen. Jag la mig ner och hon la sig över mig och kyssen blev intensivare och intensivare.
"Älskar dig.." Viskade hon mot mina läppar. Jag tänkte efter innan jag svarade.
"Älskar dig också." Sa jag och då kom fjärilarna. Yes!
-
'Är det ok mellan dig och Selena? Be om ursäkt om hon hatar mig :/' Stod det på sms:et från Tara. Jag log stort och kollade på Selena.
"Tara ber om ursäkt om du är arg." Sa jag och fuktade mina läppar. Hon log mot mig och skakade på huvudet.
"Nej, jag var bara förtvivlad!" Svarade hon leéndes och drack en klunk av sin Juice. Jag klickade på svara och knappade snabbt in ett svar.
'Allt är bra! Vi är Jelena igen ;) Hehe, och hon är inte arg! Kram!'
Jag kunde nästan se Tara pusta ut framför mig. Mobilen plingade till igen och jag läste högt upp sms:et.
'Phue! Haha Jelena, vad sött! Ni är så söta tillsammans. Aja ska ha matte nu ;(
Jelena igen ;) Awe! :D
KOMMENTERA! ^^

Kommentarer

Anonym skriver:

Hahah, Jelena igen;( MER MER KAPITEL! <33

Datum: 2012-03-06 - Tid: 16:10:40 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Anonym skriver:

Vem är jelena??????

Datum: 2012-03-06 - Tid: 16:29:49 -


Anonym skriver:

MER MER MEEER! :D

jelena= justin och selena :)

Datum: 2012-03-06 - Tid: 16:36:01 -


Anonym skriver:

Du äger. hihi mer? <333333333333

Datum: 2012-03-06 - Tid: 16:38:56 -


Hanna skriver:

No I don't want Jelena:( I want Tastin:) HAHAHAHAHAHHAHA. It's Tara and Justin thogeter:) Hahahaha

Datum: 2012-03-06 - Tid: 18:34:36 - URL: http://thebieberheaven.devote.se


Carmen skriver:

Jag äälskar det! Som vanligt!! Snälla, du måste skriva typ 2 kapitel till idag!<33

Datum: 2012-03-06 - Tid: 18:58:14 -


Anonym skriver:

tweeten.... Vart göööör du dom?

Datum: 2012-11-05 - Tid: 14:42:16 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback