Kapitel 56-. Turning Page.

"Åh.. Jag är så ledsen Sony." Sa jag ledset.
"Var inte det. Mormor skulle inte vilja det." Svarade hon leéndes,
Hon reste sig upp och räckte mig sin hand.
"Kom igen så springer vi tillbaka!" Sa hon och började springa.
"Åh.. Jag är så ledsen Sony." Sa jag ledset.
"Var inte det. Mormor skulle inte vilja det." Svarade hon leéndes,
Hon reste sig upp och räckte mig sin hand.
"Kom igen så springer vi tillbaka!" Sa hon och började springa.
_____________________________________________
Justin
Sony verkade så deppig. Jag behövde göra något för att gaska upp henne.
"Sony!" Sa jag till henne, lite väl högt eftersom att hon gick precis bredvid mig.
"Det ringer i mitt öra. Bokstavligen." Sa hon och pekade på
Sony verkade så deppig. Jag behövde göra något för att gaska upp henne.
"Sony!" Sa jag till henne, lite väl högt eftersom att hon gick precis bredvid mig.
"Det ringer i mitt öra. Bokstavligen." Sa hon och pekade på sitt öra. "Förlåt." Viskade jag och log sedan stort mot henne. Hon skakade på huvudet eftersom att hon nog fattade att jag hade något lurt på gång.
"Vad nu då Justin?" Frågade hon och försökte låta nyfiken, men misslyckades grovt.
"Du.Jag.Tivoli.Imorgon?" Sa jag glatt men hon skakade bara på huvudet.
"Vi har redan varit på tivoli i sommar, och jag är nog inte på humör med det heller." Sa hon och saktade ner lite.
Vi var rätt nära hotellet.
"Men... Aja. Du sover hos Selena i natt va?" Frågade jag och flätade ihop mina fingrar med hennes.
Hon nickade lätt och log mot mig.
-
"Vi ses imorgon." Sa jag och kysste henne på läpparna och gick mot mitt rum. Jag måste gaska upp henne.
"Hallå?" Ropade jag när jag kom in genom dörren. Jag slängde ner skorna bland de andra innan jag gick in till vardagsrummet, där Selena låg med ett täckte inlindat kring kroppen.
"Gud Selena! Hur är det?" Frågade jag oroligt och sprang fram till henne och ställde mig på knä bredvid soffan och la en hand på hennes panna.
"Kräksjukan. Åker hem imorgon." Viskade hon hest. Jag nickade och gick ut i köket för att ta ett glas vatten.
"Vill du ha något? Soppa, pizza, vatten, värktablett, ett bad?" Ropade jag och lutade mig mot diskbänken.
"Jag kan ta ett bad och en värktablett tack!" Svarade hon lågt, men ändå tillräckligt högt för mig att höra.
Jag nickade för mig själv och gick in i badrummet för att tappa upp vatten i badkaret. Jag la ner en ros-olja från Hollister innan jag gick ut och sa att vattnet var klart. Hon tackade och tog sin värktablett innan hon gick ut till badrummet och stängde efter sig. Stackarn..
Jag tog upp mobilen från diskbänken och skulle precis ringa Justin när han ringde.
"Hej jag skulle precis ringa dig!" Sa jag glatt i luren.
"Haha! Men du.. Alfredo är kräksjuk. Magsjukan tror jag." Sa han oroligt och jag kunde nästan höra Alfredo gny i bakgrunden.
"Selena också. Jag tror det kanske är matförgitning eftersom det bara är de som är sjuka."
"Hmh.. Aa du kan ha rätt."
"Jag vet sherlock." Svarade jag retsamt och hörde att han suckade högt.
"Jag heter inte sherlock! Jag heter Bieber! JUSTIN BIEBER!" Sa han irriterat.
"Jag vet älskling. Aja, ska göra något annat nu. Älskar dig."
"Hatar dig." Sa han och la på. Jag skrattade till och skakade på huvudet. That's my bieber.
När jag vaknade var inte Alfredo där, men jag hade ett inspelat meddelande på min mobil. Jag tog upp den och tryckte den mot örat.
"Hey Justin! Jag blev så sjuk så jag och Selena blev hemskickade... Du klarar dig utan mig i 3 veckor va? Det är matförgiftning så jag måste gå på antibiotika.. Phuu! Men ses bro!"
Jag skrattade högt och kunde nästa se Alfredo sitta och äta antibiotika. Jag hade fått göra det när Never Say Never spelades in, och det var inte gott. De hade blandat den med någon grön spenat grejsemojs som smakade som dinosaurie kiss.
Det knackade på dörren så jag gick dit för att öppna. Där stod personen jag hade hoppats på.
"Bra att du kom så tidigt." Sa jag och log stort mot henne.
Whoo?
KOMMENTERA BABES! :D

Kommentarer

Anonym skriver:

Bra bra bra! =) Mer kapitel tjejen! ;P

Datum: 2012-03-03 - Tid: 23:59:15 - URL: http://jssmn.blogg.se/


Hanna skriver:

:D <- that's me! LOL

Datum: 2012-03-04 - Tid: 00:02:38 - URL: http://thebieberheaven.devote.se


SagaForsberg skriver:

svar: jag använder Photoshop CS5 extended till mina kollage / bilder, haha:)

Datum: 2012-03-04 - Tid: 00:21:11 - URL: http://bieberlaugh.blogg.se/


Linnea skriver:

mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer mer

Datum: 2012-03-04 - Tid: 00:59:41 - URL: http://linneabengtsberg.devote.se


MER? skriver:

Sjukt bra, mera!!

Datum: 2012-03-04 - Tid: 03:52:56 -


Anonym skriver:

Åååååh skit bra mer nuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!

Datum: 2012-03-04 - Tid: 07:58:50 -


Annika skriver:

Fin blogg :)

Datum: 2012-03-04 - Tid: 11:00:17 - URL: http://blogofphoto.blogg.se/


Lydia skriver:

du är så braaa, mer snällaaaa! :)

Datum: 2012-03-04 - Tid: 14:28:26 - URL: http://happylevels.blogg.se/


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback