Kapitel 58-. One Month-THE END Part.1

De flesta tjejer hade fått det de ville och alla var ju inte uppe klockan 9 på morgonen en lördag så det var ju också ett plus.
När jag kom in i Lobbyn satt en orolig Isabelle och min mamma där. Men ingen Sony?
"Vart är Sony?" Frågade jag oroligt.
"Justin, sätt dig ner." Sa mamma lent och kollade allvarligt på mig. Vad hade hänt med Sony?
//No kollage ;)\\
"Sony är på sjukhuset gubben.." Sa mamma lågt. Hennes ögon var glansiga och stora.
"Varfölr då?" Frågade jag med en klump i halsen.
"Hon tuppade av och började rycka. Det var något konstigt, men Isabelle kunde ju inte hjälpa till så hon ringde till 911."
Jag reste mig upp och gick mot glas dörrarna. Mamma skulle säkert ropa på mig snart så jag sprang ut så snabbt jag kunde och sprang in i en svart bil, där Kenny satt.
"Jag visste att du skulle vilja åka dit så jag väntade här." Sa han och startade igång motorn. Jag log tacksamt och knäppte fast säkerhets bältet.
-
"Sony Tree." Sa jag snabbt och andfått till tjejen bakom receptionen.
"De tar prover på henne just nu, men du kan vänta utan rum 352 våning 7." Sa hon och log stort mot mig. Jag log inte tillbaka utan började bara springa mot hissen och klickade på våning sju. Kenny la en tröstande hand på mig axel medans hissen åkte uppåt.
Det kom som små flimmer. Men sen blev det svart. Jag kunde fortfarande tänka. Kunde man ens det när man var medvetslös? Hur skulle detta gå? Skulle jag dö och behöva lämna Justin, eller leva?
Jag undrar vad som händer där ute nu. De tar väll en massa blodprover på mig. Sprutor och annan skit.
Tänk om Justin är här. Mamma och pappa. Isabelle. Och Dan hade jag knappt gett en tanke åt sen vi flyttade till New York. Min storebror som skyddade mig mot elaka killar, som plåstrade om mina sår, som lärde mig att cykla. Åh Dan! Tänk om allt skulle gå fel nu och jag skulle dö? Då skulle jag aldrig kunna gottgöra min bror för alla dessa år i ensamhet. Han har bara varit med sina kompisar. Han har försökt få kontakt med mig men jag har bara viftat bort honom och varit med Isabelle.
Åhneej! Dan. Dan, Dan! Men om jag skulle dö skulle jag ju få träffa mormor? Om jag inte kom till helvetet. Jag visste ju knappt vad som skulle hända eftersom att jag bara låg här, medvetslös med mina egna tankar. Helt plötsligt försvann allt.
Tankarna också..
WOOOW ;O
Tänk på att det är PART 1, SÅ HON ÄR INTE DÖD!
KOMMENTERA OCH RÖSTA DÄR NERE! :D

Kommentarer

Lisa skriver:

jättebra :)

Datum: 2012-03-04 - Tid: 16:59:13 -


Anonym skriver:

aa vill ha slutet nu <3333

Datum: 2012-03-04 - Tid: 17:10:36 -


Anonym skriver:

varför har du den gamla designen? <33

Datum: 2012-03-04 - Tid: 17:11:56 -


Linnea skriver:

Vill ha mer nu!!!!<3

Datum: 2012-03-04 - Tid: 17:37:56 - URL: http://linneabengtsberg.devote.se


Anonym skriver:

Jätte bra!!:)

Vill inte att det ska vara slut..!

Du kommer väl börja med fleeeer noveller efter denna?:D

Du måste det!:D

As bra!

Datum: 2012-03-04 - Tid: 17:53:39 -


Anonym skriver:

Ååh så bra vad du en skrivet så skriv inte att hon dog snälla^^:*

Datum: 2012-03-04 - Tid: 18:06:07 -


Anonym skriver:

ÅÅÅÅH mera!!!!!

Datum: 2012-03-04 - Tid: 18:20:53 -


Linnea skriver:

MERA NU!!!!!!<3

Datum: 2012-03-04 - Tid: 18:52:28 - URL: http://linneabengtsberg.devote.se


Carmen skriver:

oh my gush. tror jag DÖÖÖRRR. FETT BRA! <333

mer.mer.mer.mer.mer.mer.mer.mer.mer.mer.mer.mer.mer.mer.mer.mer.mer.mer. SNÄLLA.

Datum: 2012-03-04 - Tid: 18:57:53 -


Anonym skriver:

MEEEEEEEEEEER!!! :D

Datum: 2012-03-04 - Tid: 19:08:09 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback