Kapitel 57-. Lady and the tramp.

De hade blandat den med någon grön spenat grejsemojs som smakade som dinosaurie kiss.
Det knackade på dörren så jag gick dit för att öppna. Där stod personen jag hade hoppats på.
"Bra att du kom så tidigt." Sa jag och log stort mot henne.
_______________________________________________________________
SONY
Jag gick med långsamma steg mot Justin's rum. Han hadde bett mig komma hit klockan 7 på morgonen, så jag hade släpat mig ut sängen för att komma hit för hans skull.
Jag knackade, men fick inget svar. Så jag knackade igen fast högre och då vreds nyckeln om och dörren öppnades.
"Justin ja-.. Isa!" Sa jag förvånat och sen glatt. Hon log så stort att man skulle kunna tro att hon skulle spricka. Jag böjde mig ner och drog in henne i min omfamning.
"Åh vad jag har saknat dig!" Sa han och drog in hennes doft i mina näsborrar.
"Jag har saknat dig också sis!" Svarade hon och jag såg att Justin kom fram bakom henne med en besvärad min.
"Varför kallar ni mig sherlock?" Sa han ängslit och både jag och Isa brast ut i skratt.
"Give.. haha.. me... Hhaahahah... five!" Sa jag mellan skrattattackerna och räckte upp högerhanden mot Isa. Hon slog mot den med sig egen och vi reste oss snabbt upp.
"Diskriminering.." Sa Justin buttert och sänkte ögonbrynen för att spela sur.
"Hmm.. vad kan göra dig glad?" Sa jag tänkandes och gick fram till honom.
Han blundade och putade med läpparna.
Jag gjorde detsamma och våra läppar möttes i en kyss.
-
"Gud vilka goda crepês!" Sa jag facinerat och tog en tugga till.
"Ja, mormors recept." Sa Isa stolt. Jag log mot henne och sedan mot Justin som var fullt upptagen med att slicka upp tallriken.
"Justin.. Är du 5 eller?" Sa jag och skakade ogillande på huvudet. Han drog bort tallriken och kollade surt på mig.
"Nej, tre faktiskt!" Svarade han och dök ner bakom tallriken igen.
JUSTIN
De hade blandat den med någon grön spenat grejsemojs som smakade som dinosaurie kiss.
Det knackade på dörren så jag gick dit för att öppna. Där stod personen jag hade hoppats på.
"Bra att du kom så tidigt." Sa jag och log stort mot henne.
Jag gick med långsamma steg mot Justin's rum. Han hadde bett mig komma hit klockan 7 på morgonen, så jag hade släpat mig ut sängen för att komma hit för hans skull. Jag satte upp mitt hår i en sné fläta och drog på mig ett par jeans och en stickad USA tröja.
Jag kletade på två lager maskara och satte på mig mina svarta converse och gick till Justin's rum.
Jag knackade, men fick inget svar. Så jag knackade igen fast högre och då vreds nyckeln om och dörren öppnades.
"Justin ja-.. Isa!" Sa jag förvånat och sen glatt. Hon log så stort att man skulle kunna tro att hon skulle spricka. Jag böjde mig ner och drog in henne i min omfamning.
"Åh vad jag har saknat dig!" Sa han och drog in hennes doft i mina näsborrar.
"Jag har saknat dig också sis!" Svarade hon och jag såg att Justin kom fram bakom henne med en besvärad min.
"Varför kallar ni mig sherlock?" Sa han ängslit och både jag och Isa brast ut i skratt.
"Give.. haha.. me... Hhaahahah... five!" Sa jag mellan skrattattackerna och räckte upp högerhanden mot Isa. Hon slog mot den med sig egen och vi reste oss snabbt upp.
"Diskriminering.." Sa Justin buttert och sänkte ögonbrynen för att spela sur.
"Hmm.. vad kan göra dig glad?" Sa jag tänkandes och gick fram till honom.
Han blundade och putade med läpparna.
Jag gjorde detsamma och våra läppar möttes i en kyss.
-
"Gud vilka goda crepês!" Sa jag facinerat och tog en tugga till.
"Ja, mormors recept." Sa Isa stolt. Jag log mot henne och sedan mot Justin som var fullt upptagen med att slicka upp tallriken.
"Justin.. Är du 5 eller?" Sa jag och skakade ogillande på huvudet. Han drog bort tallriken och kollade surt på mig.
"Nej, tre faktiskt!" Svarade han och dök ner bakom tallriken igen.
Sony skrattade till och klickade på play på fjärkontrollen.
De ville kolla på 'Lady och Luffsen' så jag hade plockat fram lite godis och saft. Filmen hade jag sett så många gånger eftersom att det var Jazzy's favorit film, så jag bestämde mig för att låta de vara ensamma ett litet tag.
"Jag går ut lite." Viskade jag i Sony's öra. Hon nickade och pussade mig på kinden innan hon kollade tillbaka mot filmen. Jag gick och drog på mig mina skor och lämnade hotellrummet. Lobbyn var tom och den enda personen där var städerskan som moppade golvet.
"Hej hej." Muttrade hon och återgick därefter till moppandet igen. Jag gick snabbt förbi henne. Hon luktade död råtta. Solen brände mot min hud och det gjorde blixtrarna från kamerorna också.
"Vart är Sony?"
"Justin le!"
"Justin kolla hit! Hur känns det att vara ihop med Sony tree??!"
De ropade flera olika saker men jag ignorerade det bara och fortsatte gå mot centrumet. Väl därinne var det massor av tjejer som kom fram till mig och bad mig om bilder, autografer, kramar och det var några som ville ha pussar. Det var såklart bara på kinden jag gav de, jag hade ju en flickvän som jag älskade.
-
Jag lämnade cafét och började lunka tillbaka till hotellet. Det var fortfarande paparazzi's som förföljde mig, men bara på avstånd så det var skönt. De flesta tjejer hade fått det de ville och alla var ju inte uppe klockan 9 på morgonen en lördag så det var ju också ett plus.
När jag kom in i Lobbyn satt en orolig Isabelle och min mamma där. Men ingen Sony?
"Vart är Sony?" Frågade jag oroligt.
"Justin, sätt dig ner." Sa mamma lent och kollade allvarligt på mig. Vad hade hänt med Sony?
KOMMENTERA OCH GLÖM INTE ATT RÖSTA DÄR NERE!

Kommentarer

Linnea skriver:

hur många kapitel blir det? För jag vill inte sluta läsa nu!!! Kommer det komma flera noveller också? :) KRAM!!!<3

Datum: 2012-03-04 - Tid: 15:51:21 - URL: http://linneabengtsberg.devote.se


Wilma skriver:

Meeeerrrr !!! Hur många till noveller kommer du att skriva ?? :) <3

Datum: 2012-03-04 - Tid: 16:22:02 -


Anonym skriver:

Justin ja-.. Isa!" Sa jag förvånat och sen glatt. Hon log så stort att man skulle kunna tro att hon skulle spricka. Jag böjde mig ner och drog in henne i min omfamning.

"Åh vad jag har saknat dig!" Sa han(SKA DET STÅ HAN ELLER JAG) och drog in hennes doft i mina näsborrar.

"Jag har saknat dig också sis!" Svarade hon och jag såg att Justin kom fram.....DU SKRVER FEL IBLAND SÅ MAN BLIR YR

Datum: 2012-03-04 - Tid: 17:49:49 -


Ditt namn:

E-post: (privat)

URL:

Din kommentar:




Trackback